Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2011 08:45 - Интернетът трябва да се забрани - Гугъл е вреден!
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 2862 Коментари: 16 Гласове:
5

Последна промяна: 21.08.2011 08:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да си призная - "споровете" с тракедонистите ми омръзнаха.
Защото всъщност няма спор, а размахване на лозунги.
Щом не приемам тракедонизма значи не съм българин!
Е, тук направо избиха рибата. Това кърти, чисти и извозва.
Пирамиди, фараони - дето се пееше в една стара чалга. Нарисували 2-3 грънци - били подобни, няма начин българите да не са траки. Аз пък разгледах и други стари грънци - ами всичките са подобни. А сега де?
Седя и размишлявам, че май пророчеството на маите ще излезе вярно. Светът ще "свърши" в 2012 година. Ама не заради природен катаклизъм или комета, а от глупост.
Не беше прав навремето Крадлив дедо (дето някои му викаха цар), че трябва да си сменяме чипа. Не е въпрос на чип, на хард диск е. 
Какво имам предвид ли - в момента получаваме на ден толкова информация, колкото хората от 19 век са получавали за целия си живот. И като се натрупат тези терабайти, като зацикли програмката на мозъчетата им и на - хорицата изпростяват, полудяват и това е. 
Интернетът ще умори света, ндам. И за всичко е виновен Гугъл.
Защото ,ако го нямаше Гугъл, щеше ли Спаро да пише, че тракиец е измислил азбуката? А? Нямаше. А фараонстването? Пак нямаше.
Отделен е въпросът как пък един човек измисля азбука, ама да не подхващам темата. За фараона пък - съвсем.
Щото Спаро (така подозирам) чете чуждите древни автори през Гугъл и тук-там пуска Гугъл преводач. Картинките и сравнителните таблици - пак оттам. 
Или да вземем икомомиката (тук имам по-големи претенции за експертност) - Митьо Кризата щеше ли да цитира руски комунистически вестник за 25 % гладуващи деца в Полша?
Нямаше. И нямаше да се излага като кифладжия. Даже можеше и да завърши тази докторантурка, дето я влачи с години.
Такива работи - претрупват се с информация и стават "експерти". Направо ти идва да си удариш г*за в тавана от тази тяхна експертност.
Бързият интернет е бич божи, видя се. Това, дето Атила не го направи, ще го свърши нета.
Направо ще ставам религиозен - толкова пророци се пръкнаха, че Стария завет пасти да яде (ако няма хляб де, тогава пасти). 
Сега някой от "племето" на Спароток ще се обади, че не съм българин. А Митьо ще напише текстче против капитализЪма и за държавното планиране. После ще кажат, че се заяждам с тия двамцата.
Хич и не се - да ви кажа. Опитвам се да споря, ама нещо не се случва. За тракедонисти и социалистически пишманикономисти спорът е да си съгласен с тях. Ако не си - заяждаш се. Недай боже да ги попиташ нещо - изригват като вулкан и се понасят вълни от цунами на простотия.

Затова мисля да направя предложение - интернета да се забрани със закон или по-добре в конституцийката да го запишем. И може да ни се размине - не 2012-та, ама края на света може да го поотложим. 
Дали да не спретна подписка по този повод? И в интернет ли да я правя или да опъна масичка пред Народния театър?

Очаквам мненията по въпроса, че съм разколебан))).



Гласувай:
5



1. allbi - Да, беее
21.08.2011 09:21
на кривият блогър и Гугъла му пречи :)))
Закачих се за заглавието - другите спорове нарочно ги подминавам...
не са за тъпата ми блонди главица ...
цитирай
2. cecka1504 - И в интернет я направи, и масичка ...
21.08.2011 09:23
И в интернет я направи, и масичка спретни. Не забравяй - и групичка във ФБ :)
цитирай
3. анонимен - Всички знаем кои са ненормалните - ...
21.08.2011 09:24
Всички знаем кои са ненормалните - спаро, кризьо, естир, местир, тир, бир, пи6кова, захар-и-в-ада и други. Нема кво да си коментираме.
цитирай
4. alexalexalex - allbi
21.08.2011 09:35
думата "ирония" дали ти е известна?)))
цитирай
5. alexalexalex - cecka1504
21.08.2011 09:35
с ФБ-то съм на Вие, хич не го ползвам. глупаво ми е, нищо, че е феномен)))
цитирай
6. syrmaepon - "Аз пък разгледах и други стари грънци - ами всичките са подобни."
21.08.2011 09:38
А днешните грънци - всички са китайска изработка )))))

А за Гугала не си прав,на мен например ми върши страхотна ама мнохо супер страхотна работа... То е като виното - и вина има разни,технологии за приготовление, и пиячите също - едни дегустират стари вина и се наслаждават на букета,други продават на масите къращисано младо вино с повечко вода )))
цитирай
7. alexalexalex - анонимен
21.08.2011 09:38
а, не така - думата "ненормални" не я употребявам. кажи "объркани" и "претрупани с информация", за да бъде прилично.
малки хард дискове, много информация - и ситемата им забива като Виста)))
цитирай
8. alexalexalex - syrmaepon
21.08.2011 09:40
то за Гугъла е зависи как го ползваш. И колко ти е капацитета, за да го осмислиш)))
Като каза китайски грънци - същите като тракийските. Брех, викам си, няма начин да не са тракийци и тези, нищо, че са им се "дръпнали" очите)))
цитирай
9. allbi - 4.alexalexalex -allbi
21.08.2011 11:52
alexalexalex написа:
думата "ирония" дали ти е известна?)))


аха
а на тебе майтап ?
като за поздрав, а :)))
цитирай
10. alexalexalex - allbi
21.08.2011 13:23
хайде сега, говорим си със синоними))))
цитирай
11. allbi - ми кво
21.08.2011 14:27
видях си че си тук и заглавието е различно от тези дето не отварям
щото съм некомпетентна и реших да се обадя
пък ти ...
цитирай
12. alexalexalex - allbi
21.08.2011 14:30
то си е добре, че не взимаш страна в споровете между тракедонистите и мен.
гукай с Полигора, гледам, че нещо ти налита)))))
цитирай
13. allbi - хах
21.08.2011 14:50
да бе всяка жаба да си знае блога :)))

сетих се, че навремето и на теб ти бях изпраскала стих ...
карай, майтап да става ;)
ти прозвуча, сякаш не носиш на майтап - веднага ме заръфа
но няма какво ново да ми кажеш
знам си нивото и мнението ти

Хубав ден :)
цитирай
14. анонимен - да бе всяка жаба да си знае блога :...
21.08.2011 17:20
allbi написа:
да бе всяка жаба да си знае блога :)))

сетих се, че навремето и на теб ти бях изпраскала стих ...
карай, майтап да става ;)
ти прозвуча, сякаш не носиш на майтап - веднага ме заръфа
но няма какво ново да ми кажеш
знам си нивото и мнението ти

Хубав ден :)


Елби, сложи си истинския аватар:

http://1.bp.blogspot.com/_X6hjqcC5DCQ/Rq_eX0j4dYI/AAAAAAAABsc/GsP8t-cQymc/s200/bounder.gif

цитирай
15. анонимен - Спешно трябва да се спре гугъла за ...
21.08.2011 17:33
Спешно трябва да се спре гугъла за стойнеф и захариада. Отрежи кабела на блогър - спаси го от лудостта му, спаси Планетата от спам!
цитирай
16. letopisec - верно, след време по грънците може да се окажем всинца китайци
22.08.2011 11:25
syrmaepon написа:
А днешните грънци - всички са китайска изработка )))))

А за Гугала не си прав,на мен например ми върши страхотна ама мнохо супер страхотна работа... То е като виното - и вина има разни,технологии за приготовление, и пиячите също - едни дегустират стари вина и се наслаждават на букета,други продават на масите къращисано младо вино с повечко вода )))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2417058
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031