Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2011 14:51 - Да благодарим на модераторите на блога (сериозен съм)
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 5432 Коментари: 25 Гласове:
14

Последна промяна: 22.09.2011 15:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Може малко и да избързвам, ама...

Другарки и другари,
Дами и господа,
Земеделци (обединени и несъвсем),
Приятели,
Роднини,
Всякакви...

Което си е така - така си е. 
Нали днес е почивен ден, та поглеждам в блог.бг по-често и мога да констатирам - нещата вървят на подобрение, отвсякъде.
Днес Цефула се цефулна няколко пъти (аз засякох поне 2), ама не е в Избрано.
Йотова се пръкна в най-коментирани ( с коментари от рода на :"чудесно стихотворение" и "ти ми усмихна деня"), ама бързо беше потопена като немска подводница в края на ВСВ.
Леля Пис навярно взима интервю от Саркози и е заета, та не пише.
Тракоманите (племето) също е стаило дъх.

Та по този повод - БРАВО на дежурния модератор (и)!
Открих още няколко блогъра, които поставих в "Любими", защото иначе нямаше как да ги мерна.

Ей, дано не съм лош пророк, но блог.бг най-после заприлича на нормален сайт.

Пу-пу, да ме му е уруки))).

редакция 2 минути след пускането на постинга - уручасах блога. Йотова се намъдри в Избрано!
Пфу, няма вече да казвам нищо)))).




Гласувай:
15



1. анонимен - тюх, избърЗа!
22.09.2011 15:00
баба ягодина йотова пак плаши малки и големи от Първа :(((
ако бях толкова грозен, никога нямаше да си сложа снимката...
цитирай
2. alexalexalex - 1. анонимен
22.09.2011 15:02
ей на, признах си, че уручасах...
брех да му се невиди - това и Райд не го лови, ама никак.
У нас на балкона тия дни се бяха завъдили оси, правеха си гнездо. Аз хич и не ги бях видял, ама котката , гледам, нещо скачаше , та ги мернах.
3 пъти Райд и сега е чисто като тоалетна на митница преди отваряне.

Ех, да беше толкова лесно)))
цитирай
3. lidislidis - Да, в деня за Обединението на България
22.09.2011 15:06
Модерация обедини и ни показа приятелите си!;(
Прочетен: 15 Коментари: 4 Гласове: 5 "колегата" е на 1 в най коментирани!?
Благодарение на приятелите си! Друг с част от снимката ми с гарван е също на първа!!! Празнуват заедно смодерация, че са ми спрели блога заедно с модерацията на блога , за тяхно собствено удоволствие! Писах много писма, отговор никакъв от модерация!!! Такива са похватите и мисленето на модераторите ! Това е "независимата" бг медия и блог !
цитирай
4. анонимен - alexalexalex,
22.09.2011 15:10
а какво ти е мнението за психиатрично-блоговия феномен "лУдис" ?
гледам, че те е налазила! :-)))
цитирай
5. joysii - Нищо, поне един по един да са на пъ...
22.09.2011 15:11
Нищо, поне един по един да са на първа.
Че всичките на куп ми идват в повече и на мен.
Нали Цефула не се мъдри там.Това е достатъчно да усмихне деня ми.
Аз не си падам много и по Огнената и Косара.Те са блогбегейски кич в оригинал.
Тракоманчетата наистина са много кротки тия дни.
Долса нещо на сбогуване го е ударила.:):)
Малко клюкички в почивния ден.
..................
Поздрави, Алекс.
цитирай
6. alexalexalex - 4. анонимен
22.09.2011 15:13
за този феномен нямам думи)))

ама при мен и цензура няма, така че ...

иначе (само според мен) има някакви отклонения в някакви посоки.
цитирай
7. alexalexalex - джойске
22.09.2011 15:15
абе все е нещо, дето се вика.

а това с покриването на племето направо ме плаши - правят някъде Велчова завера или са хукнали по предизборни кампании - я на Калфин, я на Трактора.
човек вече да не знае на какво да се радва и от какво да се плаши)))
цитирай
8. анонимен - от ан4
22.09.2011 15:19
някакви отклонения в някакви посоки имат и още някои :-)))
подсказвам-тутанчо, полигорите, чучелото и г спотката(гудбайката, фъкофката и т.н, както се именува завалийката) моля те, пИши и за тях, че ми е много кеф да те чета! :-)
цитирай
9. lidislidis - "Анонимната" която я знае цял блог
22.09.2011 15:22
Никого не съм обидила тук, като теб. Боравя с истина и доказателства...без обиди и с името и фамилията си, а не анонимна и никаква !
цитирай
10. анонимен - lidislidis - "Анонимната" която я знае цял блог
22.09.2011 15:25
лУдис, мъж съм! :-)))))
анонимната, която я знае целия блог коя е???
цитирай
11. анонимен - Нещо си избързал с хвалбите...
22.09.2011 15:33
Има бъг при всички антикомунистически блогове.Те милиционерчетата друго и не знаят освен да надзъртат през ключалката на кенефа.
цитирай
12. alexalexalex - анонимен 8
22.09.2011 15:34
да си призная - не чета всичко и всички - гнуслив съм по принцип и прескачам.
изброените от теб не чета и не ме дразнят, затова и не ги коментирам.

ако започнат да прекаляват - споко)))
цитирай
13. alexalexalex - 11. анонимен
22.09.2011 15:35
това с бана - освен ако не е на откровено нецензурни неща - не го одобрявам, ама хич!

каква е тази логика да се слага бан - досега не съм успял да я схвана, честно.
цитирай
14. karambol5 - Стига де , все е по-добре :)
22.09.2011 16:15
Стига де , все е по-добре :)
цитирай
15. themoon - Не е достатъчно, джойси.
22.09.2011 16:32
joysii написа:
Нищо, поне един по един да са на първа.
Че всичките на куп ми идват в повече и на мен.
Нали Цефула не се мъдри там.Това е достатъчно да усмихне деня ми.
Аз не си падам много и по Огнената и Косара.Те са блогбегейски кич в оригинал.
Тракоманчетата наистина са много кротки тия дни.
Долса нещо на сбогуване го е ударила.:):)
Малко клюкички в почивния ден.
..................
Поздрави, Алекс.

Йотова е много по- досадна и бездарна от Цефул.
Няма и час свободен от нея в блога.
цитирай
16. themoon - Как поне един ден не прескочи тая първа. Не може да заспи, ако не стърчи там! Пфу!
22.09.2011 16:34
анонимен написа:
баба ягодина йотова пак плаши малки и големи от Първа :(((
ако бях толкова грозен, никога нямаше да си сложа снимката...

цитирай
17. alexalexalex - 15. themoon
22.09.2011 16:59
недей така, че се обиждам лично)))
по-бездарно и по-досадно от Цефул????

а,не! сега влизам да я чета. Йотовица. Ти ми обърка представите за света, тотатлно при това)))
цитирай
18. themoon - Сериозно ти говоря.
22.09.2011 17:11
Поезията й е нещо много по-ужасно от прозата на Цефул.
Не че не съм на твоето мнение за българкия Кинг.
цитирай
19. анонимен - Досега, възпрепятстван ли съм да си ...
22.09.2011 17:11
Досега, възпрепятстван ли съм да си послужа с книжно издание, се измъчвам на компютри. Преди месец имах едно незабравимо неприятно преживяване. Много съм се увлякъл в книгата, която чета във влака, батерията на нетбука ми свършва, а имам поне още два часа път. Наистина скоро трябва да си купя четец, че и очите ми са вече на четиридесет и две години и трябва да ги щадя, доколкото е възможно.
цитирай
20. alexalexalex - 18. themoon
22.09.2011 17:15
сериозно ти говоря - не наричай това поезия, че Пушкин и Вазов се въртят в гробовете си. Да имаше как да им сложа по едно зъбно колело - и Збогом, Беляне, ще произвеждам повече и по-чиста енергия)))
цитирай
21. alexalexalex - анонимен 19
22.09.2011 17:18
това в какъв контекст го каза?
цитирай
22. themoon - Нали ти казах. Още по-ужасна от ф...
22.09.2011 18:14
Нали ти казах. Още по-ужасна от фотографията е " поезията" й. По-ужасна е и от Цефул.
цитирай
23. alexalexalex - 22. themoon
22.09.2011 18:21
мииии... то си има медицински термин - викат му постментруален синдром)))

жалка работа)))
цитирай
24. анонимен - три постинга на тоя за днес!!! Това вече е безумие - три пъти на първа ще го гледаш!
23.09.2011 14:42
11:46 - Влюбен в есента Обичам я,
понеже е блондинка,
гръдта й гроздове е пищни, Категория: Поезия
Прочетен: 53 Коментари: 4 Гласове: 9 10:45 - Тя, есента Тя е циганка,
много дива циганка,
с къносани пръсти - пътеки Категория: Тя и той
Прочетен: 118 Коментари: 4 Гласове: 10 09:12 - Фонтани в кармин Всеки миг щеше да го хипнотизира. Това не трябваше да става.
Не трябва да се подаваш на опияненителното въздействие на красотата, а да запазиш разума си и да откриеш пукнатините й, грубите пръсти на твореца. Онова което той не е забелязал... Категория: Изкуство
Прочетен: 71 Коментари: 4
цитирай
25. анонимен - често
23.09.2011 20:17
най-четения автор се оказва графоман
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2422759
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930