Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2011 21:13 - Модераторите - пак заспахте май
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 7414 Коментари: 35 Гласове:
12

Последна промяна: 29.09.2011 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Другарки и другари,
Пак се изложихте, да ви замоля. На Първа има 2 пъти Цефул и един път Йотовица, сега очаквам да цъфне (без да върже) леля Пис.
Имайте милост, за бога.
Направете една категория "Цефулойотовищини" и ги пускайте там. На мен лично ми се гади от фалшифи прочти , от тъпи дребни манипулации и т.н.

В държавата стават някакви по-важни неща.
Някак си е просто тъпо (да ме прощавате) да се блещят на Първа баш тия и то не по темата на деня (или седмицата, не дай боже годината).

Дайте глас и на други. Моля.

п.с. Не държа да се виждам на Първа, мен не ме бройте, ама тази вечер видях поне 10 смислени постинга, които не са там. 

Байгън!

послепис - понеже леля Пис ми посвети постинг, та да се обърна лично, че и без това не ми пуска коментарите при нея: Лельо, да ти кажа, хич и не ми дреме. Ама понеже съм честен (какво да се прави - лек недостатък на характера), та казвам винаги това, което мисля.
А в този случай то е същото, което мислят над 90 % от хората в блог.бг)))
Какво да се прави, лелче , тук няма цензура)))




Гласувай:
12



1. анонимен - Изчезни, глупак!
29.09.2011 21:17
Цефул пише интересни разкази!
цитирай
2. sriv - Само гледай как се помпа тая тройка, която няма насищане.
29.09.2011 21:17
Йотова и Цефул са напаст!!!
Непрекъснато са на първа.Йотова поне е с един пост на ден, а оная машина за постинги - по 3.
И трите ще ги набута на първа.

Колко пъти трябва да се пише за това - да не стоят на първа тия???
цитирай
3. alexalexalex - 1. balebalev
29.09.2011 21:20
сложи си го в любими и си онанирай тайно, цървул))))
цитирай
4. alexalexalex - 2. sriv
29.09.2011 21:21
страшно досадни)))

и поне някой да ги четеше - а то се помпат с ментета)))

ужассссссссссссс))))
цитирай
5. sriv - Как един път поне не останаха с реални четения, а тая мания да са на първа се е просмукала в същността им.
29.09.2011 21:28
alexalexalex написа:
страшно досадни)))

и поне някой да ги четеше - а то се помпат с ментета)))

ужассссссссссссс))))



Единиците мерки за нахалство са цефул и йо.
цитирай
6. alexalexalex - 5. sriv
29.09.2011 21:33
а беквокал е леля Пис)))

ужасно тъпо, ама такава досада са, че...

и Цефулата, милия, "най-после" му е "издаден" романа)))) е, не на хартия, не се продава (то кой ли ще го купи де), ама е "издаден", че и "най-после".
Народът тръпнеше цял месец - ще издадат ли графоманските напъни цефулови или няма)))

аман, ама съвсем)))
цитирай
7. sriv - Направо е уникална тая лакомия за първа.
29.09.2011 21:43
Няма други от стотиците потребители тук да натрапват себе си денонощно.
И много ли е трудно, както предложи ти един път, да ги отстраняват от първа, за да не досаждат така нагло?
Предложението ти за специална категория е много разумно - само те ще си участват там и ще са вечно сред популярните.
цитирай
8. alexalexalex - 7. sriv
29.09.2011 21:53
според мен си е болест)))
при Цефула - явно графоманство с примеси на д****ищиа (самоцензурирам се, че съм обещал да съм мил), при Йотовица и леля Пис - постмен*****ален синдром (пак се саможензурирам, дето се вика).

наистина не разбирам тази мания, като и децата знаят, че нито някой ги чете, нито им обръща внимание.

на мен са ми проблем, защото изпускам много готини текстове от тези досади.
тези вечери се заседях в блога и сложих нови 10 в любими - хем са по-готини от тия тримцата тамън 1 000 000 пъти)))
цитирай
9. анонимен - Грешиш и Писето е на първа!!
29.09.2011 21:55
Да им е честито! Задоволиха си за днес егото.
цитирай
10. sriv - Ето я цялата карикатурност на тоя гений.
29.09.2011 21:59
Български кървав кючек - втора глава
от: cefulesteven

втора глава Прочетен: 1111 Коментари: 2 Гласове:


До утре ще ги направи 5000 четенията, а никой не се излага дотам, че да го коментира, даже и тия ог групичката му.
Това е срам за белетристиката и изобщо за изкуството тоя.
Злокуче пък нарече прекрасно снимките на Йотовица фотографски онанизъм.
цитирай
11. sriv - Опс, Пискова светкавично реагира!
29.09.2011 22:04
Възмутена е от теб! Сега ще напомпат и нея и до 2 часа е на първа.
Срам и позор!
цитирай
12. alexalexalex - 9. анонимен
29.09.2011 22:19
не спи леля ти Пис, дебне като доберман)))

(аз поне гледам мачовете, та се включвам в темата де)

само не разбрах горката жена къде ме е видяла да псувам.
то бива старческо слабоумие, ама толкова да не помни, милата))).
(едно "баси" не се брой, мисля)

изобщо - животът е смешен - една нещастна женица е като Раймонда Диен се хвърля под влака , за да спаси графоманстването)))

имало още мъка по тоя свят, Боже))))
цитирай
13. alexalexalex - 11. sriv
29.09.2011 22:20
да се обичат - няма лошо)))

да правят любов, а не война))))
цитирай
14. krotalka - Помпат си броя прочитания, като за световно?
29.09.2011 22:26
Да се смее ли човек или да плаче. По лесно ми е да се засмея. Смея им се на комплексите за малоценност, които се опитват да избият в блога, но са ми досадни. Преди малко Пискова ми се похвали в коментар, че броя на почитателите и, се увеличавал. Детска радост - бенгалски огън, какво друго да и каже човек.
цитирай
15. анонимен - krotalka,
29.09.2011 22:32
не почитателите, а "абонатите" на пискащата госпожа са се увеличили! :-)))
абонатите! женицата има само абонирани за блога си помпаджии и малоумници, ха-ха-ха, мъкаааа :-))))
цитирай
16. alexalexalex - 14. krotalka
29.09.2011 22:34
сакън , за леля Пис лоша дума не казвай, че тя е световноизвестен журналист и даже е превеждала на Митеран)))

има почитатели - 3-ма (двамата са ясни и навярно още един, малоумен ще да е)))

всъшност аз против тези нещастни хорица нямам нищо - ясно е, че е заболяване, как да имаш нещо против.

на модераторте ме е яд, че ги поощряват и съвсем изкукаха)))

Това на Цефула "най-после излезе романа" направо не разби)))

че то "Карибски пирати 4" не съм го чакал така, както тоя роман, да знаеш)))
цитирай
17. alexalexalex - 15. анонимен
29.09.2011 22:36
винаги съм се чудел дали наистина има 100 идиота, които могат да дочетат текст на Цефула без да повърнат или да издържат на проповедите на леля Пис, или - да не дава господ на никого - на нескопосаните артистични напъни на Йотовица)))
цитирай
18. alexalexalex - ндам)))
29.09.2011 22:43
леля Пис или някой друг е пуснал доносче)))
чете ме в момента блог.бг)))

дали ще ме баннат, а?)))
или ще ми изтрият отново блога)))

п.с. та като чете - да пусна донос и аз - леля Пис ме клевети, че само псувам. Искам да я баннете за 3 дена за наклеветяване и набеждаване))))
после пак я отпушете, че ако не се види на Първа и ще стане беля))
цитирай
19. анонимен - alexalexalex - 15. анонимен
29.09.2011 22:43
цефула няма да го коментирам. там е болестно състояние, чукай на дърво. обаче бабите писковица и ягодина йотова, е нема такава наглост и простотия, нема, братче! всеки нормален човек би се обидил, ако ежедневно някой го плюе блогово, а тези двете -ебаси гьонсуратите! много ниски топки (((
цитирай
20. alexalexalex - 19. анонимен
29.09.2011 22:47
тц.
да ти кажа според мен (без да съм психолог де) си е чисто и просто просене на внимание.
а кога нещо се проси? когато го нямаш - дали е в работа, дали в общество или у дома - все тая.
липса та липса, вЕрвай)))

и нали знаеш, просенето те прави арогантен и безкрупулен. така че май е това, ама съм склонен да чуя и други мнения.
цитирай
21. анонимен - цефул и йотовица ги свалиха заради ...
29.09.2011 22:47
цефул и йотовица ги свалиха заради напомпване от популярни
цитирай
22. zlokuche - Абе тия тримцата...
29.09.2011 22:50
...да не са нещо като блогосферна шведска тройка?
цитирай
23. alexalexalex - 21. анонимен
29.09.2011 22:51
разумен модератор!

браво! (искрен съм, ндам).

сега да видим само дали ще уважат доноса на леля или не)))

п.с. не се отказвам и от моето искане за бан - тая лъже бе, клевети ме))) нека цитира къде псувам))) (много загубена лелка)
цитирай
24. joysii - Ма тоя Цефул е голяма отврат! И е ...
29.09.2011 22:52
Ма тоя Цефул е голяма отврат!
И е супер тъп.
Че е бездарен, това вече е банално да се повтаря.Всички го знаем.
А тия дето все са на Първа да пишеха пък нещо любопитно и интересно, ми то....скука до смърт.
Поздрави ,Алекс.
цитирай
25. alexalexalex - 22. zlokuche
29.09.2011 22:52
това е извратено, де ме прощаваш)))

и се радвай, че нямам цензура, иначе това нямаше да го пусна, ндам)))

такова нещо без 18 + не бива, вЕрвай.
цитирай
26. alexalexalex - 24. joysii
29.09.2011 22:54
джойске, е затова Спаро - евала))) не се помпа, племето го чете и го коментира.
ако трябва да сме честни - никога няма да искам да свалят Спаро или Кризата от първа - може да не съм съгласен с тях, но не правят дребни мошенничества, за да се бутат напред. И това трябва да се уважава)))
цитирай
27. zlokuche - Алекс,
29.09.2011 22:57
Изрично съм казал: "блогосферна"... ;)
За всякакви асоциации и фантазии са отговорни съответните читатели, асоцииращи и фантазиращи :)))))
цитирай
28. анонимен - Леля Пис е щастлива тая вечер - два нейни постинга на Първа!
29.09.2011 23:04
Да и е честито, ще спи спокойно.
цитирай
29. alexalexalex - 27. zlokuche
29.09.2011 23:10
абе блого, блого.. ама аз с моята фантазия... и като си ги представих голи...
мали, да не продължавам,че котето ще повърне)))
(Котката се казва Ърни и е много интелигентен, все наднича в монитора, може и да прочете нещо, а е с чуствителен стомах, та се притеснявам)
цитирай
30. alexalexalex - 28. анонимен
29.09.2011 23:11
това и е най-щастливия ден - след интервюто с Митеран де и когато направи фейсбук група)))
ама май нещо я окрадоха, та отиде и се не видя)))
цитирай
31. zlokuche - За анонимен 28
29.09.2011 23:15
Как пееха навремето "Контрол"?

"И ето идва най-щастливият ден..."
Надявам се, че достатъчно хора тук помнят целия текст....
цитирай
32. krotalka - Броячът на броя прочитания при теб е развален!
29.09.2011 23:17
Нялколко пъти влизам в тоя ти постинг, а числото на броя прочитения не мърда?!
Как става тая работа?
цитирай
33. sriv - Забеляза ли как само тутанкамон подсмърча около Пискова?
29.09.2011 23:24
Никой друг, а всички коментари са срещу нея?
Цефуля го изхвърлиха за напомпани четения, а Йотовица й взеха едната звезда - значи постингът подейства.
Но ти да нямаш бан?
цитирай
34. alexalexalex - 32. krotalka
30.09.2011 07:41
то, ако е само брояча - с мед да ги намажеш)))
със сигурност се манипулира, ама какво да се прави.
аз хич и не се натискам за Първа - който иска да ме чете - ще ме намери и ще чете.

не живея в нета, истинския живот е доста по-забавен))))
цитирай
35. анонимен - Не знам дали е разрешено
30.09.2011 12:16
в блогбг да се пускат реклами, пък било то и на ''дългоочаквани художествени произведения''.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428895
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930