Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2011 20:22 - Дружба от векове за векове - по следите на един донос
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 2981 Коментари: 14 Гласове:
10

Последна промяна: 30.09.2011 20:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Другарки и другари,
Понеже се налага да поработвам та сега влизам в блога и какво да видя - доноса на леля Пис виси със страшна сила на Първа, а Цефула е цефулнал 3-та глава на нещо, което пише (мали, като го знам какъв е плодовит - Дюма-баща ще ни се стори направо хайку-поет).
Та да си дойдем на думата - леля Пис се възмутила, че аз съм се възмутил, че Цефула и Йотовица с пошли дребни манипулацийки (дребни като камилчета, ако цитираме класиците) се напомпват с невъзможни прочити. И е написала донос.
Защо донос ли - ами защото лъже, лъже като индобългарин пред отходна шахта , хванат в пункт на вторични суровини.
Къде е лъжата ли - леля Пис е обявила, че пискам (алеле мале) и че псувам.
Това, последното, особено е нагла лъжа и доносче от твърде глуповат вид.
Ще ми е интересно да ме цитира, че да видя къде))).
Още повече, че леля Пис не е влизала с регистрацията си в моя блог, дето се вика, женицата ме чете анонимно, да се чудиш и маеш защо)).

Но да кажем пак срещу какво протестирам, че леля Пис твърде глуповато измества тезата ми - не, нямам нищо против Цефула, безразличен ми е. Нито имам срещу Йотовица, даже срещу леля Пис нямам. Имам против с тъпи манипулации да се правят фалшиви четения и да се изтъпанчваш на Първа с великата новина, че новият ти роман е издаден))). Вярно, още не е на хартия, дето се вика и едва ли някога и ще бъде (ако Цефула не извади някой лев и някой малоумен издател не се навие да сложи името си под поредното СеФе - виж у Умберто Еко какво е СеФе). Ама то Цефула пари май няма, така че - за радост на природозащитниците - бая дървета ще оцелеят))).
Ей срещу това протестирам - срещу дребните измамници, дето не могат да станат едри само защото не им стига акъл. А как искат да са едри - малиии.
Отново ще задам простото въпросче, на което никой, даже леля Пис, не може да отговори - как този титан на мисълта и предводител на червенокожите (в едно изречение Илф и Петров, че и О Хенри даже) не можа да събере и 50 гласчета за великия си нов роман през Фейсбук?
Що бе, лелче не можа, а тук има хиляди фенове?
А отговори на този простичък въпрос и после викай, че пискам или псувам.

Ей такива неща, другарки и другари, бездарието се самонапомпва и не очаквайте, че ще го търпя. Търпя всичко, но не и лъжците.
Винаги съм мразел някой да лъже - а когато е тъпо, хептен няма начин.


Ако си замълча пред лъжците - значи ги приемам и одобрявам. А аз - тц, не приемам и не одобрявам. Напротив))).

п.с. Модераторите, царе сте бе, другарки и другари - предишния ми постинг вчера цяла вечер "вися" в "последно прегледани" , ама броя на прочитите му яко замръзна, да не би - да не дава Господ - да се появи случайно в "най-коментирани" и да засенча леля Пис в нейния звезден час - като се беше опнала с два постинга на Първа.)))

Все едно де.
И без това този постинг е само отговор на доноса на леля Пис))).

Сега се видя, че доноса на леля Пис е сработил - имам наложен бан))). Очевидно е, че доносниците виреят - аз не. Да са живи и здрави.
Ако някой се реши - с РИСК ДА ПОЛУЧИ БАН - нека копне това, дето се вика - да се знае))).




Гласувай:
10



1. анонимен - Колега, Алекс, най-учтиво Ви моля ...
30.09.2011 20:52
Колега, Алекс, най-учтиво Ви моля да посетите блога ми, където съм изложил на вниманието на аудиторията първото си научно откритие в областта на историята и в частност на археологията. Рекох да се пробвам в тая област от чиста завист към историческата гилдия в блог.бг.
цитирай
2. tit - Че имало ли е време да не си бил с БАН???:(
30.09.2011 20:52
Ма вие си говорите с модераторите като стой, та гледай!!!:))
Аз три месеца събирам кураж едно писмо да им напиша.:):):)))
Говоря по принцип, не общувам с тях, освен при изключителен случай. За три години - три пъти май, единият беше, за да ми изтрият блога.
Бе, що ли те занимава с глупости?
Надутите прочити явно ще са хита тая зима!:)))


ПП: Ти не знайш ли как се правят?! Не, че ми трябва, но - знае ли човек?:):):)))
цитирай
3. alexalexalex - 1. kushel
30.09.2011 20:57
ей сега, колега Кушел, че спретвам лично съобщение до блог.бг с въпрос имам ли бан и защо)))

ей, голяма смешка - леля Пис ме клевети и е на Първа, аз само се възмущавам - и съм с бан)))
цитирай
4. alexalexalex - . tit
30.09.2011 20:59
е, 2 месеца нямах - което си е така, така си е)))
ама сега си имам - по донос)))

и идея нямам как се помпат тия , и не искам и да знам.
както съм споделял - измамите не ме интересуват.
нали знаеш защо е готино да не лъжеш - не ти се налага да помниш)))

п.с. аз като писах съобщение да не мислиш, че са ми отговорили)))
цитирай
5. alexalexalex - shtrakalka
30.09.2011 21:05
както съм определил отдавна - иде реч за постменструален синдром в тежка фаза)))
студени вълни, топли вълни, безпричинна радост и безпричинна ярост - затова и те трие де, обяснявам ти го научно)))

п.с. блог.бг - отговорете де, пратих лично съобщение все пак.
цитирай
6. krotalka - Какво да прави жената, такава и е фамилията - Пискова!
30.09.2011 22:24
Решила е да состане верна на нея и за това си писка!
цитирай
7. alexalexalex - 7. krotalka
30.09.2011 22:29
Пискова си е отвсякъде, а агентурен псевдоним трябва да и е Доносничката - за да е ясно и чисто и просто (като изкъпан милиционер)))))
цитирай
8. zlokuche - Май простотията не ходи по гората...
30.09.2011 22:45
...ами по хората и блогосферата. Чудя им се на тия мъдуратори. Ако теб са те дялнали за такава дреболия, до момента съм си заслужил повече от един бан. Не че ми пука от това де.

Сети се за мръснишкия ми коментар от снощи. След като теб те дялват, а на мен ми се разминава, май си е точно така, както го мислех.
цитирай
9. alexalexalex - 9. zlokuche
30.09.2011 22:57
неасно защо, ама много ги е страх от мене горките.
а аз съм направо ангелче (ако ме питаш де)))))

шубе ги е, че им казвам истината и подскачат като крава, заведена за първи път на бик (гледал съм го по ю-тубето, мноооо е яко))))

мен си ме делват често и профилактично по доноси на Цефула, леля Пис и Председателя Чу. Сега може да се е включила и Йотовица де))))
цитирай
10. zlokuche - Ай стига...
30.09.2011 22:59
...цяла оргия стана :)

Худъфак ис преЦедателя Цу?
цитирай
11. alexalexalex - 11. zlokuche
30.09.2011 23:07
Председателя на ТКЗС-то е някакъв, дето реди рими и мисли, че е поет. а той - смешна плешива чичка)))

и за тези съм като инквизицията за катарски извисен, като френски крал за темплиерите, като другаря Ленин за царското семейство - демек най-голямото зло)))

което е смешно, защото аз против тези хорица нямам нищо лично - ако не лъжеха толкова нагло нямаше и да им обърна внимание)))
цитирай
12. zlokuche - Ясно...
30.09.2011 23:13
Затова не съм го виждал. Не се навирам толкова из разни поезМИ, не ми е интересно.

Че е смешно, прав си. Не само отношението на въпросната тричленка, а и начина, по който пускат опричниците си в блога.
цитирай
13. alexalexalex - 13. zlokuche
30.09.2011 23:18
и понеже ме четат анонимно - интересно как леля Пис прочете вчерашния ми постинг като не я видях в листата на последно прочели - и зная, че ме четат с настървение, та още повече се забавлявам да ги дразня)))

начинът е простичък - според мен един от модераторите е феноцефулстващ (или е фенка, ама все тая) и като е на смяна доносите работят с пълна сила)))

пратил съм лично съобщение на блог.бг преди 3 часа - ни дума, ни вопъл, ни стон)))
цитирай
14. zlokuche - Ох, повече по въпроса - в блога на becksss
30.09.2011 23:26
По-точно тук:
http://becksss.blog.bg/drugi/2011/03/29/velikiiat-masturbator.718464
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2416843
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031