Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2011 13:30 - Агресивните анонимни малоумници - нЕкои размисли по темата
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 4037 Коментари: 18 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Казано честно - чудя се. Тоест не точно се чудя, ама ми е странно.
Пиша си някакви неща и изведнъж нахлуват група анонимни идиоти и започват да се плюнчат, да им текат лиги и да пустосват като дърта стара мома пред казармено поделение.
В предишния постинг един такъв малоумник ми обяснява, че не може да си наемен работник и да си десен.
А аз си мислех, че АОНСУ затвори отдавна. Затворило, затворило, ама си седи. В главите на идиотите.
Гробокопаят на капитализма здраво.
Ако впрегнат тези усилия в нещо по-полезно - лелеееее. Ще станем разораната целина отвсякъде. Един квадратен метър няма да остане неразкопан.
Обаче идиотите гробокопаят само на капитализма. И само анонимно. И само в нета. Което веднага ми дава право да ги определя като леви лузъри.
Ако искат да спорим - чудесно. Аз казвам нещо и давам доказателства, те дават - и така. Ето, Митака Кризата поне се опитва, милия. Не, че му се отдава, ама се опитва.
А анонимните олигофрени - тц.
Мислят си , навярно, че като се плюнчат и пустосват ще им върже. Ама няма. 
Не, защото светът ги мрази, а защото са априори лузъри. 
И завиждат та се не траят. 
Пак да подчертая - не, че ми пука, ама се чудя.
Толкова ли нямат пишки да си играйкат с тях? Очевидно нямат. И то в тази ситуация ни Виагра, ни Трибестан ще помогне. 
Всичко много ми прилича на идиотщината на онези, които протестирайки срещу Лукойл задръстваха градовете и караха бавно. С което вдигаха разходите на гориво на всички. И с което, естествено, вдигаха печалбите на същия този Лукойл. Което си е кретения. От чист вид.
Изобщо - малоумнщини.

Сега очаквам да се появят (пак анонимно) и пак да се оакат. Няма лошо де - при мен цензура няма.))))



Гласувай:
12



1. анонимен - Писна ми е от теб. По сто постинга на ...
20.11.2011 13:55
Писна ми е от теб. По сто постинга на ден пускаш. Ае сопри се!
цитирай
2. анонимен - изходът е
20.11.2011 14:13
да се кръстиш Писалекс и да подобриш хигиената...:)))

я препоръчай на лузърите Бокостан и Фи/дос/агра, както си можеш...;))
цитирай
3. alexalexalex - 1. анонимен
20.11.2011 14:15
цървул, в училище учиха ли те да броиш?
цифричките познаваш ли ги?
а календара?

малиии, ама си прост като гъдулка - пускам по 1 на ден (не всеки ден), в твърде редки случаи - 2.
ама то е така де - оака се, както и бях предвидил)))
цитирай
4. alexalexalex - 2. анонимен
20.11.2011 14:16
не си виновен, че си прост - природата те е наказала, ама това няма как да се оправи)))
цитирай
5. анонимен - Един ли? Скъсваш се да пускаш, за...
20.11.2011 14:23
Един ли? Скъсваш се да пускаш, защото искаш да ни се натрапваш на първа страница. Дай място и на другите.
цитирай
6. minavamottuk - Пускай си
20.11.2011 14:28
аз първа не гледам ,чета теб
цитирай
7. анонимен - minavamottuk,
20.11.2011 14:41
за това само минаваш от тук, а не се заседяваш.

анонимно минавамоттам
цитирай
8. анонимен - Давай Алекс! Всички малоумници те ...
20.11.2011 14:43
Давай Алекс! Всички малоумници те четат, и аз вкл:Р
Анонимни или не, каква разлика?
Пиши, докато пак не ти изтрият блога, а може да ти конфискуват и лаптопа,
знае ли човек?
цитирай
9. анонимен - Всички анонимни са агресивни ма...
20.11.2011 15:14
Всички анонимни са агресивни малоумници, кухи лейки и червени тикви !
Хайде давай нататък, че времето тече
от... знаеш кой
цитирай
10. germantiger - ...
20.11.2011 16:05
Катана ми е споменавал, че един от анонимните е кухел/кушел - той ли е, един Бог знае?!

Това няма особено значение, защото това за което пиша имам знанието, опита и "презентирането" за да го защитя в спор с кой-да е анонимник, дори ми доставя "греховно" гордо удоволствие да го правя!

Цинизма на някои анонимни вече е "друга бира"...
цитирай
11. анонимен - Германски тигре, аз никога не пиша и ...
20.11.2011 16:47
Германски тигре, аз никога не пиша и гласувам анонимно. Ако те интересува, какво ми е отношението към теб, ще ти го кажа открито. Никакво.
Освен това не споменавай името Кушел без нужда! Знаеш какво пише в Оная книга.
цитирай
12. germantiger - ...
20.11.2011 17:44
kushel написа:
Германски тигре, аз никога не пиша и гласувам анонимно. Ако те интересува, какво ми е отношението към теб, ще ти го кажа открито. Никакво.
Освен това не споменавай името Кушел без нужда! Знаеш какво пише в Оная книга.


Сещам се, че на два пъти ПЪРВИ ти писа постинги за мен, някои раними и ревливи просейки за моя профил банн, дори съдебно производство. За човек, на който съм безразличен, ти показа енергия и интерес. Комични бяха и грешките ти в детайл и история, но това е простимо и разбираемо за червен възрастен човек (а пропо респект към възрастта ти без ирония).

Надявам се, да си в отлично здраве и да не страдаш от пропуски в знанията, когато коментираш мен и инфото ми - ако не знаеш нещо, питай - не е срамно!

Нека не превръщаме постинга на Алекс в лични съобщения, със спама, поне аз спирам дотук.
Поздрави!
цитирай
13. анонимен - Колега, Алекс, бях ти написал ко...
20.11.2011 18:08
Колега, Алекс, бях ти написал коментар по темата. Нещо го няма. Но беше в смисъл, че в момента съм дал думата на един "червен лузер" и ако желаеш може да поспориш с него.
цитирай
14. alexalexalex - колега Кушел
20.11.2011 18:19
знаеш, че цензура тук няма и не трия.
с кого да поспоря, викаш?
цитирай
15. alexalexalex - аааа
20.11.2011 18:48
колега Кушел, на този текст и аз ще отговоря с цитат, че ме мързи да пиша.

виж ето тук, в блога на Янчев.

http://ianchefff.blog.bg/izkustvo/2011/11/15/syjaliavame-pichove-vinata-e-nasha.851477
цитирай
16. chavdar01 - Е-Е-Е-Е,
21.11.2011 10:15
ПРИ ТЕБЕ ВЕРНО Е ПЪЛНО С АНОНИМКИ.ПУСНИ ГИ В КАНАЛА.НА КОЙТО НЕ МУ ХАРЕСВА ДА НЕ ЧЕТЕ! ТОЧНО И ЯСНО.НЕ КАРАШ НИКОГО НАСИЛА.
цитирай
17. kamosutrov - Ще се изморят за тази "Първа страница"
21.11.2011 11:02
анонимен написа:
Един ли? Скъсваш се да пускаш, защото искаш да ни се натрапваш на първа страница. Дай място и на другите.

Ама, какво от това, че не сте на Първа? Тежък душевен дискомфорт?
:-))))))))))))))
цитирай
18. voxpop - Защо им обръщаш внимание, а не ги триеш?
21.11.2011 11:54
Който не е по темата, аут и точка!
Аз също нямам модерация, но трия неадекватните коментари без да ми мигне окото. За какво са ми?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427510
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930