Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2011 20:31 - Поколението М - като мрънкачи
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 11667 Коментари: 50 Гласове:
14

Последна промяна: 22.11.2011 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ще прозвучи грубо, но понякога трябва да сме честни. Което означава да бъдем и груби. Не заради друго, а защото няма друг начин.
Поколението М. 
Не точно моето, не и това на родителите ми, а някъде по средата.
В момента тези хора са около 50-те.
И това, което ще кажа важи за поне 70 % от това поколение.
Преди 20 години бяха 30 годишни.
В по-голямата си част тези хора бяха смачкани от системата и сега вече много им личи.
Не бяха началници и не деляха прословутите Луканови куфарчета : " Другари, назначаваме ви за милионери!", не бяха и достатъчно млади и гъвкави, за да се впуснат в приключение.
Бяха дребни чиновници, ненужна администрация, военни, партийни и комсомолски работници и изведнъж останаха на улицата.
Тези, които имаха гаражи отвориха магазини, тези, които нямаха гаражи, но имаха коли станаха таксита, а жените им - брокери на недвижими имоти.
Бяха на всички митинги на СДС, вярвайки, че с 20 квадрата магазин може да станеш милионер или че с раздрънканата жигулка ще возиш мис Дейзи. И че придошлите към столицата хорица ще се прехласват по "престижните южни квартали" до безкрайност.
После дойде Лукановата зима, безвремието на Беров, ужасът при Жан.
После Костов. Който се оказа виновен за всичко.
Тогава поколението повярва, че Крадлив дедо, дето му викаха цар ще ги оправи за 800 дни. И под оправяне пак мечтите като в началото - милионер от магазин, таксито,недвижимите имоти (примерите са произволни).
Крадлив дедо , обаче, окраде каквото можа и поколението М се сети колко хубаво беше при Тато, дето хем беше гадно, ама имаше работа. Ниско платена и безмислена, но имаше.
И се появи Станиша. Който не просто не върна социализЪма, а се огради с олигарси и с п**дали (Азер Меликов, например).
А поколението М все чакаше някой и нещо да го оправи.
То не поиска да се развива, да се опита да се впише във времето, а чакаше оправяне.
Ред на ГЕРБ да понесе "вината" за изгубеното поколение М.

Сега това поколение протестира. 
Срещу съкращенията в БДЖ (средна възраст на персонала е около 50), срещу възрастта за пенсиониране, срещу шистовия газ (без да знае за какво става дума), срещу рекламите - по телевизията и в блог.бг (например), срещу Дянков, срещу САЩ, срещу ЕС и каквото се сети.
Но и протестът е като живота им - вял, на думи, революция по нета.

Скъпи каки и батковци, тъпо ми е да ви го кажа, но сте прекарани - не от гореизброените (всеки от тях си е виновен де), но вината основно е във вас.
Защото когато трябваше да сте най-активни - началото на прехода, вие повярвахте, че някой ще ви оправи, а не се погрижихте да се оправяте сами. 
Не питай какво държавата ще направи за теб, кажи какво ще направиш ти за държавата (перефразирам малко Джейефкей).
И не направихте нищо за държавата.
Така научихте децата си, че поколението след мен е пълна чалга, от най-гнусния вид.
Чалготеките са повече от пияно-баровете и 100 пъти по-пълни. Не с моето поколение, а с това на вашите деца.
Те не ви понасят, не ви уважават, не се грижат за вас и ви презират.
Както казах в началото - ще съм болезнено груб. И честен.

Единствената ми утеха е, че моето поколение и нашите деца не са като вас.
Това ще ни извади.



Гласувай:
14



1. анонимен - прав си
22.11.2011 20:50
никакви стачки!
след пътните магистрали, почваме скоростни влакове...

после Боев ковчег...за недоебали си мамата екземпляри...
цитирай
2. blackpredator - излязох анонимен,
22.11.2011 20:53
нещо като метро...:))
цитирай
3. анонимен - Ще извади вас!:)
22.11.2011 20:59
А внуците ти ще си "общуват" с цигани - плътски и духовно, честито!
Нагло копеле си ти, Алекс, добре, че сте малко!
цитирай
4. alexalexalex - 2. blackpredator
22.11.2011 21:01
и да стачкуват не могат))
помня като стачкувах по времето на Жан - просто излязох на улицата и не ми дремеше дали синдикатите ще се пазарят с правителството или не.
беше ми писнало и излязох да си го кажа)))

другото е - пунт и пластика.
цитирай
5. alexalexalex - 3. анонимен
22.11.2011 21:02
ще извади държавата. не мен, мен не ме мисли, извадил съм се.

и що да съм "нагло копеле"? защото казвам истината или заради някаква друга причина?
цитирай
6. alexalexalex - 3. анонимен
22.11.2011 21:03
п.с. - добре, че не сме малко, че ако оставим на мрънкачите и щеше да си "пип" мамата.
цитирай
7. анонимен - Не си груб, тъп си!
22.11.2011 21:09
"Те не ви понасят, не ви уважават, не се грижат за вас и ви презират.
Както казах в началото - ще съм болезнено груб. И честен."

Как е възможно да си толкова злобен, тъп и смотан? Мога да те определя с една дума - LOSER !
цитирай
8. alexalexalex - 7. анонимен
22.11.2011 21:17
имаш право ба бъркаш по толкова много начини))))

нали се сещаш колко ми пука за определенията ти - казал съм каквото мисля.
а като видя чалга-поколението и не се сещам кого понасят (освен Азис, Калина, Малина, Къпина и другите), кого уважават (освен себе си), за кого се грижат (освен за силикона или виаграта) и кого не презират.

ндам)))
цитирай
9. blackpredator - хаха, прав си, не могат да стачкуват
22.11.2011 21:31
защото сме общество от граждани.
виж демосът на юг от нас, как имат синдикати и си стачкуват, а гражданите им опрощават, и Плащат дълговете..

как няма да е пунт пластика, като ни управлява художник хонорис кауза?!?!
цитирай
10. osi4kata - драги ми Алекс,
22.11.2011 21:31
поколението, за което говориш е МОЕТО ПОКОЛЕНИЕ и се чувствам леко засегната. :))) Моите деца ме обожават, защото съм забавна, шантава, амбициозна и младолика. Гордеят се с мене, защото им понасям дори чалга-партитата, които са като хумористично-сатирични представления :))). Маскират се като мафиоти и проститутки и умират от смях, половината град присъства на купоните. Отначало мислеха, че сме от Боливуд :)))
Признателни са на мен и баща си, защото им дадохме шанс да станат ХОРА като пожертвахме 40 години от живота си и започнахме наново от нулата. Не ни се разсърдиха дори, че не похарчихме пари за малка сватбичка по абитуриенските им балове (тук, където сме снобизмът не е така популярен). Завършиха Университет и сега работят. Виждат и разбират света около себе си. Състрадателни са към онеправданите и искат НЕЩО ДА СЕ ПРОМЕНИ към по-добро. Не са завистливи и не са мързеливи, не проституират и разчитат на главите си, не на задниците си.
Моето поколение изнесе на гърба си НЕЖНАТА РЕВОЛЮЦИЯ, която поколението на ТВОИТЕ родители натресе на ДЪРЖАВАТА ни, НИЕ отглеждахме децата си по време на купонната система, за която така и никой не говори вече(българите са толерантен народ все пак). Пак моето поколение се "гърби" за по 30 американски долара на месец, когато един малоумник от поколението на Твоите родители призоваваше "За Бога братя, НЕ КУПУВАЙТЕ!" (като че ли имахме с какво).
Та, айде сега да не си "връзваме кусури" :))

П.П. Радвам ти се най-искрено, че си изключително грамотен и имаш чувство са хумор (неща, които не са характерни за ТВОЕТО поколение)..
цитирай
11. alexalexalex - 9. blackpredator
22.11.2011 21:41
за демосът на юг съм казал отдавна - жална им майка, просто не ми се мисли какво ги чака.
не съм злоблив, но си мисля, че има Господ.
цитирай
12. анонимен - Що бягаш от демографията, Алекс?!
22.11.2011 21:44
alexalexalex написа:
п.с. - добре, че не сме малко, че ако оставим на мрънкачите и щеше да си "пип" мамата.

За поколението, което описваш, работа в България няма. Емигрантите са главно от тази генерация. Емигрантите, които пращат в тази територия парите, благодарение на които въртите бизнеса си. Но техните родители ще си отидат по реда си...и тогава, Алекс, ще разчитате само на циганите! Те ще ви оправят, даже да не искате!:)
цитирай
13. alexalexalex - 10. osi4kata
22.11.2011 21:45
стига де, теб те броя за грамотна)))
казах 70 % от това поколение, останалите 30 % са нормални.

а поколението на родителите ми е най-прекараното, да ти кажа - когато се разбра, че целият им живот е минал , а всъщност не са живели като хора, а като поданници на една мъртвородена система... кофти. много кофти.

не зная каква революция сте изнесли, ама да я бяхте направили груба, че от тази нежност докарахте Станиша и червените прашки на Азер Меликов)))

и да ти кажа - в поколението ми сме забавни и готини))) поне 30 % де))))
цитирай
14. alexalexalex - 12. анонимен
22.11.2011 21:48
сори, ама няма да се съглася.
не зная каква е официалната статистика, но според мен моето поколение е с повече емигранти и следващото - също.

ако някой 50 годишен е навън по-вероятно (и по-често) е нископлатен и не праща много пари насам, да ти кажа.

30-40 годишните май са по-грамотни и по-приспособими, тоест печелят повече и пращат повече.

ако имаш статистика за възрастта на емиграцията - пускай линк, ще ми е интересно да видя.
цитирай
15. анонимен - Ха-ха-ха!
22.11.2011 22:22
Сашко, а ти на колко лазарника си всъщност? На 45?
Застаряващ парясник с пораснал 20 годишен син и с някакво хипотетично "мило" ?
Скрий се, смешник дърт! Пишеш само глупотевици и в повечето случаи ги пишеш неграмотно. Да ме прощава осичката, ама явно не ти е чела тъпизмите с правописните грешки :-(
цитирай
16. alexalexalex - 15. анонимен
22.11.2011 22:27
не позна, цървул, за годините - по-малко са)))

ти пак ли не си го вдигнал , та си се изнервил?

сменяй дилъра, тази Виагра май е китайско менте и не ти помага, та се нервиш))))
цитирай
17. анонимен - Сашко, мъж който не смее да си напише годините
22.11.2011 22:32
е пълен смотаняк. И комплексар. И още безброй други неща, но ти си ги знаеш. Мижатурка си, пълна! :-(
Нищо чудно, че само дебила карамбол ти се връзва на простотиите.
цитирай
18. alexalexalex - 17. анонимен
22.11.2011 22:38
да де - а анонимността ти е смелост.
пред мъжката тоалетна, че пикаеш клекнал)))

бегай обарай някой обратен, цървул, че и мачовете не излизат като хората - как пък тези хиксове се завъртяха , малииии.
цитирай
19. анонимен - как ли не - официална статистика на емиграцията?! Смях!:)
22.11.2011 22:43
alexalexalex написа:
сори, ама няма да се съглася.
не зная каква е официалната статистика, но според мен моето поколение е с повече емигранти и следващото - също.

ако някой 50 годишен е навън по-вероятно (и по-често) е нископлатен и не праща много пари насам, да ти кажа.

30-40 годишните май са по-грамотни и по-приспособими, тоест печелят повече и пращат повече.

ако имаш статистика за възрастта на емиграцията - пускай линк, ще ми е интересно да видя.


Много ви пука!
Пак избяга от въпроса за демографията - що така?!:)
Или се надяваш, че точно твоите ще избегнат тази участ и ще се омешат с графове и барони?
Нещастници!:)
цитирай
20. анонимен - Анонимността тук е спорно понятие, комплексарчо!
22.11.2011 22:43
Как се казваш? ТРИПЪТИАЛЕКС? На дядо ти осемпътисандьо ли си кръстен, скапаняк? Страх ли те е да си напишеш годините? Няма такъв смотаняк в цялото блогбеге :-))))))
цитирай
21. alexalexalex - 19. анонимен
22.11.2011 22:51
има едно нещо, дето му се вика "експертна оценка".
не зная какво си се озяпал в индобългарите, мен расизъм не ме гони и хич не вярвам, че след 5-10-20 години българите ще сме малцинство.

това вечеринките в ОФ клуба ти действат зле, честно.
питай за демографията, че не ти разбирам въпроса.
цитирай
22. alexalexalex - 20. анонимен
22.11.2011 22:52
казвах се двапътиалекс, ама ми делнаха блога)))

бЕгай да онанираш в тоалетната, че ще омажеш клавиатурката.

ако имаш да казваш нещо по същество - давай.
ако ще онанираш - бЕгай.

засега не те трия, ама като ми писне и ще започна. и без това мачовете са скучни.
цитирай
23. apostapostoloff - Не става дума за цяло едно поколение, а
23.11.2011 04:12
за онази част от това поколение, която се състоеше от некадърни простаци, които за нищо не стават. Как няма да ги смачка системата? Как искате тази измет да преуспее?
цитирай
24. syrmaepon - и кой е мрънкалото тук - даже чувство за хумор нямаш
23.11.2011 08:44
alexalexalex написа:
не позна, цървул, за годините - по-малко са)))

ти пак ли не си го вдигнал , та си се изнервил?

сменяй дилъра, тази Виагра май е китайско менте и не ти помага, та се нервиш))))



Ако имаше Тежка революция,водачът на твоята мила ГЕРБ,нямаше въобще да се яви на хоризонта..
Къде се цепиш от колектива - всички сме в кюпа,аз поне не съм гласувала и се гордея с това
цитирай
25. alexalexalex - 24. syrmaepon
23.11.2011 10:17
като започнете да импровизирате и се омайвате - къде видя, че съм от ГЕРБ?
не се цепя от нищо, споделям размисли.

а да се гордееш,че не си гласувал е същото като да се гордееш, защото си нацапал гащите в жълто, честно.
цитирай
26. анонимен - ха-ха
23.11.2011 12:37
Alex, много клишета, много, поспри, не се престаравай.
Моето поколение(без значение кое) НЕ Е като поколението на моите родители, които пък, ха-ха, не са като поколението на техните родители. Моите деца НЕ са като мен и т.н.
И откъде си сигурен, че си различен, и че твоите деца не те презират(сег.вр.) ?!
...
Не СМЕ били направили нищо - кой ли мрънка сега, ха-ха
А ти, ти какво направи за тая държава(да перифразирам и аз, ха-ха) ?!...

И сега, за да бъда съсвсем сериозен, ще цитирам онзи рейтингогонител Карбовски, който без да иска спомена нещо след интервюто си с Т.Славков - онова поколение, след ІІ-та световна война...всъщност е НЯМАЛО друг избор(освен руски тип социализъм)...с всичките последствия от това.
...
Всъщност всичко написано от мен към теб е без смисъл, защото ти си просто поредният Хейтър.
цитирай
27. stoineff - Съгласен съм..
23.11.2011 13:31
почти с всичко. Не ми харесва обаче, че :
"Ред на ГЕРБ да понесе "вината" за изгубеното поколение М" - точно те са това поколение. Не просто трябва да понесат вината за това - трябва да отговорят на въпроса защо СА това, което СА.

Нагаждачи, които предават принципи, идеи, просто за да са на "гребена на вълната".

Предходните правителства (всички, които изброяваш), поне се опитваха да наложат демократичен модел на управление в България. Това правителство милее за тоталитаризъм, полицейщина, репресии. Съзирам нотка тъга и леко озлобление в думите на премиера, когато се произнесе словосъчетанието "правата на човека".
цитирай
28. анонимен - никакъв анализ
23.11.2011 13:40
Само приказки на едро,типично по нашенски,и естествено,много обвинения!Толкова е досадно!!!
цитирай
29. blackpredator - Прав е stoineff,
23.11.2011 13:59
предишният, освен Азер Меликов, имаше и Орешарски.

Тоя само азери, като Дянков, Фидоска и Ко...
То затова Народното ни събрание е като Меджлис и нашият Алиев си е Али, не Аладин...
цитирай
30. alexalexalex - 26. анонимен - ха-ха
23.11.2011 14:04
имаш право на мнение, както и аз))).

не мрънкам, а споделям. някакви размисли. за едно изгубено поколение, което само мрънка.

то не, че и моето не мрънка, ама е по-малко.
цитирай
31. alexalexalex - 27. stoineff
23.11.2011 14:06
със сигурност бих се подписал под думите ти, но с едно голямо "зависи".

само един пример - според мен жертвите имат повече права от престъпниците.
а у нас май правата са само на престъпниците, ако съдя по издадените присъди де.
цитирай
32. alexalexalex - 28. анонимен
23.11.2011 14:06
къде видя претенции за аналитичност?
цитирай
33. alexalexalex - 29. blackpredator
23.11.2011 14:07
ако трябва да избирам между Дянков и Орешарски няма да избера Орешарски.

поне аз де.
всеки може да има право на мнение, както съм казвал не веднъж.
цитирай
34. stoineff - alexalexalex
23.11.2011 14:57
Престъпниците трябва да биват наказвани. Лошото е, че дребния и средния бизнес в България е мачкан като за последно именно от Б.Б и всеки бизнес е третиран като престъпен (от личен опит го казвам)... Всяко създадено "гаражче" и "такси" е волята на свободния българин да упражнява свободата си. На практика обаче получава : данъци, такси непрекъснато нарастващи, бюрокрация, бумащина, безумен натиск, извиване на ръце. т.е. получава се, че ако искаш да имаш изряден (от правова гледна точка бизнес), трябва да даваш над 60% от печалбата си за данъци, такси, лицензи, акцизи, осигуровки (здравни и социални) и т.н. До тук добре и прекрасно, но като искаш отчет, прозрачност, здравни услуги, пенсия, сигурност (имам предвид физическа - срещу кражби, престъпления, изнудвания, по пътищата), получаваш полицайски ботуш в гъза. И знаеш ли, смешно е когато се прави например акция : "Пушачите" и се тарашат магазинчета, къщи, бъркат из джобовете на хората, налагат все по - големи акцизи на производителите, правят цигарите да гаснат сами, а през митниците в същото време минават стотици контейнери с контрабандни цигари, които заливат пазара ни.. темата е безкрайна... Жалко за Плевнелиев и Дянков - те са кадърни момчета. Както в казармата ако има 100 умни и 1 тъп - накрая всички излизат еднакво тъпи. :)
цитирай
35. анонимен - ani
23.11.2011 15:13
Потресена съм. Това сякаш аз съм го писала. Много, много, ама много си прав. Точно в целта. Евала..
цитирай
36. анонимен - Мрън-мрън-мрън,
23.11.2011 15:58
мрън мрън мрън.
цитирай
37. alexalexalex - 34. stoineff -
23.11.2011 16:21
пак ще се съглася с част от нещата, а с друга - не.

данъци трябва да се плащат - това е повече от ясно. задължително е. иначе ставаш Андрешко и оставяш държавата в блатото.
и това е договора ти с държавата - ти плащаш, тя да се грижи за нещата.
това, че държавата не се грижи , обаче, пак е функция на хората, защото държавните чиновници не са извънземни или марсианци, а пак са от нас.

сложна работа, ама нямам време сега, ще напиша отделен постигнг по темата.
цитирай
38. alexalexalex - 35. анонимен - ani
23.11.2011 16:22
надали е точно в целта, ама все пак е близо))))
цитирай
39. alexalexalex - 36. анонимен - Мрън-мрън-мрън,
23.11.2011 16:23
оффффф.

аман от досадници - чети вестник "Нова зора" - там не мрънкат))))
цитирай
40. stoineff - alexalexalex
23.11.2011 17:02
Андрешко е положителен герой :) Той защитава бедния си съсед и децата му, които ще умрат от глад, след като мине бирника ... Ако държавата ще е само един бирник, нека стои в блатото ... за договорът ни с държавата (на уше ще ти кажа, че тя ми налага, правилата и договорите си по нейния начин, а не спазва задълженията си).
П.П Аз лично се считам за успял човек, но е въпреки държавната политика, а не благодарение на нея, което в моя случай е свързано с доста нерви, драпане и мъки и много несигурност. Малко почтеност у управляващите и "септември ще бъде май", както казва един наш поет. Ти знаеш кой :)
цитирай
41. demonwind - Хората мрънкат,
23.11.2011 17:12
защото не виждат светлинка в тунела. Но както каза, сами са си виновни. Виновни, че ходиха да гласуват за Крадлив Дедо, за Болен, за Станиша, за Боко, за следващия. Виновни са и тези от ЕС, защото признават власт, избрана с по-малко от 20 % от избирателите. Хората са заети вече със собственото си оцеляване. И все пак има свестни, както казваш - 30 %. Въпреки, че се числя към "изгубеното" поколение (всъщност изгубеното поколение е това, което беше на 17-18 в началото на прехода, когато изведнъж цялото "светло бъдеще" рухна като картонена кула, а децата видяха тъгата и мъката на родителите, които бяха работили цял живот, за да вземат накрая нищожни пенсии), децата ми НЯМА да станат чалгари или простаци - баща им като се напие огласява къщата с Rammstein с Slayer, а не с Анелия и Кондьо. Как можеш да събудиш спящ народ? С огън! Също като в Индиана Джоунс. Малко остана. Едни се хвалеха с едно, други с друго, сегашните с трето (магистралите), утрешните ще се хвалят с четвърто. А само когато човек мръдне стотина километра на запад от столицата, вижда, че всичко, което всички са обещавали, съседите (които ядоха бомби преди десетина години) вече го имат. Включително и магистралите. И са по-готови от който и да е за лелеяния ЕС, само дето просто не го искат и не им трябва. Но понеже са хитри и винаги са гледали да ни прецакат, нищо чудно отново да ни забият нож в гърба по геополитическа линия. Времето ще покаже. Аз също не съм гласувал сега. Просто видях, че моя кандидат е обречен, а не бих гласувал за никой друг. Като се замисля, не че не бих гласувал, но времето със семейството ми е по-ценно от това да дишам потта настотици (полу)легални мангали, доведени под строй да гласуват за "правилния" човек в мисията ни зад граница. А и без това гласувам всяка седмица с по един фиш за "Евромилиони". Поне ако спечеля стотина милиона, ще помогна за лечението на дечица, за които Тиквич и компания нехаят. А и за какво да гласувам, за куклата президент на България? Интересното ще е след две години, тогава ще видим кой ще е новия "месия" и дали народа отново ще се върже. Наистина си мисля, че накрая ще останат само пенсионерите и циганите, като последните просто ще унижощат първите. Поне възпитавам детето си като българин, а не като западно парвеню, та и децата на други, които правят като мен, един ден да внесат ред в тази държава. Необременени от минало и "светло бъдеще"
цитирай
42. анонимен - - Има и немрън!
23.11.2011 18:07
Единствената ми утеха е, че моето поколение и нашите деца не са като вас.
Това ще ни извади.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Алекс дали твоето поколение ще се възползва от 30% -те от поколението М, когато им подават ръка? Ако през тези години си се научил да отсяваш плявата и отделяш житото предполагам, да. Тогаз, надежда ще има и за децата ти.

http://krizata.blog.bg/novini/2011/11/23/boiko-gotov-sym-da-te-syvetvam-bezplatno-za-krizata-i-ikonom.855041
http://krizata.blog.bg/biznes/2011/06/10/kompleksna-celeva-programa-milion-rabotni-mesta.762569

пп. Не би било зле да се спре с делението и да се започне с обединението. Една сграда погледната през очите на архитекта, на инженера, на майстора, на брокера, на крайният потребител изглежда по различен начин. Зависи от гледната точка. И всеки от тях е прав за себе си. Оптималното решение може да се вземе когато има толерантност, уважение и изслушване.
цитирай
43. анонимен - ИПИ - Институт по Пазарна Икономика ...
23.11.2011 19:35
ИПИ - Институт по Пазарна Икономика и Отворено общество

imadrugpat.org/protocoli.html
цитирай
44. анонимен - en. wikipedia. org/wiki/Milto...
23.11.2011 19:36
en.wikipedia.org/wiki/Milton_Friedman Нали искат да ни правят като Естония? това е по Милтън Фридман. Ако гласуваш за десни - значи искаш това - закриване на армията, закриване на общественото образование, и медицина, закриване на обществените услуги,железници, полиция, пенсии, социални помощи, пощи, транспорт, въвеждане на проституцията като сфера на частните услуги и туризма, легализиране на наркотиците, изобщовсичко да е частно - дори пожарна и бърза помощ. Това няма да се размине. Това е целта. Гласуваш за дясното -гласуваш за това. За утешение ще има отрицателен данък - за тези на които частната фирма им дава под 100долара на месец. Бюджета ще се намали още три пъти. Само да е 10% от БВП. Това е дясното. Стремежът на фондация Отворено Общество иСимеон Дянков, Иван Костов и всеки който се кичи че е десен.
цитирай
45. анонимен - Брутният вътрешен продукт на Бъ...
23.11.2011 19:42
Брутният вътрешен продукт на България е бил 60милиарда долара - при социализма. Сега е 80млиарда лева.
цитирай
46. zabavnata - Десни, леви... Няма ги!
23.11.2011 19:57
Има едни хора дето денонощно не спят за да създават партии. За тях е много опасно хората да се обединяват. Чудя се защо трябва да търсим врагове в едно цяло поколение. Не е правилно! Не се чувствам виновна за това, че левите създадоха десните и им "подариха" банки, предприятия, хотели.... Избирателно естествено, на послушковците. И пари в брой им дадоха, но не сто, двеста, а поне с още няколко нули. Последните се вживяха като "десни" сили и в ефир плюеха мръсните комуняги, но не и парите им. За произхода мълчаха като партизани на разпит. "Не човек, а желязо..."
Хората вече не вярват. Въпрос на време е да се събудят и осъзнаят, че ОМРАЗАТА не е градивно чувство. Даже над парламента трябва да демонтират надписа. Какво СЪЕДИНИЕ ? На кой му пука?!
Лека вечер!
цитирай
47. анонимен - До Алекс
23.11.2011 21:05
Чета статията, гледам коментарите и мисълта ми ме навежда до редица въпроси.
1. Защо, твоето поколение не оправи живота в България, а плюеш предишното?
2. Защо реши, че сегашното поколение мрази всичко що е около тях (може би говориш от личен опит незнам) ?
3. След като си от поколението, след това което плюеш, не си ли помислил, че плюеш по свои роднини така (или и на теб не ти пука за тях) ?
4. Какво точно целиш с тази статия, защото лично аз виждам само едно самохвалство, което е защитено с нищо до тук (или може би живота ти е толкова труден за обрисуване, че незнаеш къде да избиваш комплекси) ?
За да научиш повече за пътя пред теб, питай тези, които се връщат.
Това е китайска поговорка. Помисли си хубаво за статията, според мен не е правилно това, което си написал... Дори да има доза истина !!!
цитирай
48. анонимен - стига де, теб те броя за грамотна...
23.11.2011 21:20
alexalexalex написа:
стига де, теб те броя за грамотна)))
казах 70 % от това поколение, останалите 30 % са нормални.

а поколението на родителите ми е най-прекараното, да ти кажа - когато се разбра, че целият им живот е минал , а всъщност не са живели като хора, а като поданници на една мъртвородена система... кофти. много кофти.

не зная каква революция сте изнесли, ама да я бяхте направили груба, че от тази нежност докарахте Станиша и червените прашки на Азер Меликов)))

и да ти кажа - в поколението ми сме забавни и готини))) поне 30 % де))))

КАК ГИ ИЗЧИСЛИ 30% , че немога да се сетя :D :D :D .
цитирай
49. анонимен - Осепътисандьо
23.11.2011 23:04
Ааааахахаха. Беше добро.
цитирай
50. hrista - Ей, това кога съм го писала, че не ...
27.11.2011 01:14
Ей, това кога съм го писала, че не помня? :-) Браво, мой човек!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2425645
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930