Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2012 12:44 - Упражнявате се, видно е, а на паметника хора няма
Автор: alexalexalex Категория: Други   
Прочетен: 3784 Коментари: 15 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Логореята е заболяване.
Графоманията - също.
Ей сега идвам от паметника на Апостола - хора почти няма, а цветята са по-малко, отколкото на концерт на Азис (да ме извинявате).
За сметка на това блог.бг бъка и прелива от гръмки и надути слова, стихотворения, цитати и прочее.
Очаквам всеки момент, възбуден от цялата тази гмеж Висисуалий да си плювне пак стихчето.
Щях да ви кажа, че нямате срам, ама то е ясно и без да го казвам.


Пфу!




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - " стихчето" беше плювнато (цитирам) вчера,
19.02.2012 12:50
ама явно си го пропуснал. блазе ти :)
цитирай
2. alexalexalex - elinora
19.02.2012 13:14
Колхозният председател е късметлия, че не съм го забелязъл :)))
и аз съм късметлия де, че а го бях видял, а го бях нарекъл "оли...." и пак щеше да пише доноси до захлас, докато ме изтрият :)))
цитирай
3. zlokuche - Худъфак е Висисуалий? Да не визираш ...
19.02.2012 15:26
Худъфак е Висисуалий? Да не визираш едно такова Търговище...или както там се казваше?
цитирай
4. анонимен - Придаваш особено значение на присъствената форма на почитане
19.02.2012 15:27
и то по време, когато ти си отишъл там или преди тебе. Алекс, кротката, бе! Аз отидох днес и запалих свещ за упокой на душата му. Виж, хайде не се пробвай да ставаш говорител на целокупната народна съвест. Петроний е бил Арбитър на изящното, ама все пак е бил изящен и е разбирал от изкуство. Хайде се пробвай да не налагаш собствените си критерии за разбиране на живота.
Кога ще разбереш, че имаш право само и единствено на мнение, но не и на налагането му.
цитирай
5. alexalexalex - zlokuche
19.02.2012 15:33
Висисуалий е една тъжна тема :))
не я подхващай, че пак ще ми изтрият блога :)))
цитирай
6. alexalexalex - катана
19.02.2012 15:40
възмущавам се от дебилщини бе, и това ли искаш да ми забраниш :)))

чудна работа, като Амбъри се блещят на Първа е ОК, като аз се възмущавам - не е.
брех, мамка му и прасе.

за разлика от Варвара аз не съм и не искам да съм "глас и съвест на епохата", бъркаш ме с някого.

и не искам да съм арбитър на нищо - няма как да абитрирам графомански напъни, това е извън моята представа за нормално.

точно мнение давам, не друго - налагане е , когато плювнеш стихоплетство за Левси и Азис, за енти път.
когато просто споделяш, че да пишеш за Левски от толото на хола, а не се разходиш до паметника (или до църква) е висша форма на дебилна демагогия, това хич не е налагане на мнение.

не се опитвай да ме биеш на софистика, плс, не ти се отдава. виж по-добре дали някъде няма промоция на Бушмилс, че си го загазил - няма да отраят не цял месец, а седмица няма. а не са се облещили с манипулации на Първа, а са дали фира, вЕрвай :)))
цитирай
7. voxpop - Някои все пак направихме нещичко. . ...
19.02.2012 16:16
Някои все пак направихме нещичко... по силите си!

И със средства помогнахме, и в общината натиснахме,
и сняг ринахме преди откриването, защото не можеше нито да се
слезе по стълбите, нито да се стигне до плочата.

Направихме си труда и да информираме хората, защото т.н. официални медии
мълчаха. След това се надпреварваха да отразяват пост фактум, защото и подлезът, и около него се напълни с народ!
Хайде да не се възмущаваме само. Все още са останали и много достойни българи!
цитирай
8. alexalexalex - 8. voxpop
19.02.2012 16:23
за което Ви благодаря искрено!!!!

не срещу вас е това, което съм написал, повярвай :)

цитирай
9. voxpop - Благодаря за разбирането
19.02.2012 16:30
и се надявам не само суетнята и спекулациите да бъдат атакувани, но и хубавото, което реално е свършено, също да се отрази подобаващо:)
Поздрави!
цитирай
10. alexalexalex - voxpop
19.02.2012 16:39
за жалост не можах да дойда вчера (работа!), а и не съм журналист, за да отразя каквото и да било.
мога да ви благодаря само от мое име, тъй като представлявам само себе си :))

наистина благодаря.
затова, че има хора, които правят нещо, а не просто досаждат с логорея или графомания :)))
цитирай
11. анонимен - Що пък да не си мерим софистиките? :-))))
19.02.2012 17:28
Виж го ти! И това не дава! :-))))))))) Не знам другите какво пият, но ... ако менкаш един Буш за две по литър Бургаска, аз лично ще съм щастлив. И са на една цена. Пък и повече народ ще насвяткам за твое здраве. :-))))))))))
Ама и твоята пазарна ниша е с карактер на вакуум. Винаги ще има по някой Амбър на Първа за критикуване. Лично аз съм си нарекъл Амбъра Полигор - Ленин. Още малко и ще го догони количествено. Ако прибавиш и клонингите му с които се самокоментира, до партиен конгрес ще го докара.
цитирай
12. alexalexalex - katana
19.02.2012 17:40
по-добре не се опитвай - аргументите ти издишат още като видиш какво е плювнал Паниковски на Първа:)))
хайде, то е ясно, че графоманщината не зачита празници и памет (срам пред Бога нямат, баси, баш днес да пусне такова заглавие , а Висисуалий, чух, пак се е изхрачил подобаващо), ама ти се чудя на тебе на акъла де:)))

не се измъквай за Амбърите - знаеш кои точно наричам Амбъри, Геновевите не са ми таргет - не съм видял денонощно да се блещят на Първа. Като ги видя и ще ги амбъросам, спок.

Не го знам Полигор, ама Паниковски хващане няма - тоя е амбърясал като за световно:)))
Варвара нещо се е покрила, ама ч очаквам всеки момент морно да покаже мощно тяло и да се възмути :)))
цитирай
13. анонимен - Не се коси! Докато ни няма, ще се отполигориш. Пък и не вярвам, че не си го забелязал,
19.02.2012 19:15
alexalexalex написа:
по-добре не се опитвай - аргументите ти издишат още като видиш какво е плювнал Паниковски на Първа:)))
хайде, то е ясно, че графоманщината не зачита празници и памет (срам пред Бога нямат, баси, баш днес да пусне такова заглавие , а Висисуалий, чух, пак се е изхрачил подобаващо), ама ти се чудя на тебе на акъла де:)))

не се измъквай за Амбърите - знаеш кои точно наричам Амбъри, Геновевите не са ми таргет - не съм видял денонощно да се блещят на Първа. Като ги видя и ще ги амбъросам, спок.

Не го знам Полигор, ама Паниковски хващане няма - тоя е амбърясал като за световно:)))
Варвара нещо се е покрила, ама ч очаквам всеки момент морно да покаже мощно тяло и да се възмути :)))

Ама, нейсе, ще ти повЕрвам. Няма да се лъжем, я. :-))))))))
Искам обаче нещо да ти кажа. На всуе е кряскането по липсата на подобаващо почитане на Левски.
Трудно се преодолява инфлацията на ценностите. Последните 60 години.
Де да беше толкова гласовит и по тези, които затриха костите му. Където и същността на проблема. Апостол, а ни гроб, ни кости. И тия, които го сториха, ама никак не са обект на присмех, стрелба и унижение.
цитирай
14. alexalexalex - катана
20.02.2012 21:25
Когато е ставало това с костите не съм бил роден.
За проблема зная от книгата на Хайтов и от няколко статии от в-к "Култура".
И досега не съм убеден - от липса на информация - какво всъщност е станало и каква е истината.
Няма как да кажа нещо, за което нямам информация, ама никаква.
Това е приоритет на Варвара - тя знае всичко, аз - не.

Дай да прочета нещо по темата (извън цитираното по-горе, защото то не можа да ме убеди) и ще си кажа - сега просто няма как.
цитирай
15. анонимен - Мога да ти услужа с книгата.
21.02.2012 10:15
alexalexalex написа:
Когато е ставало това с костите не съм бил роден.
За проблема зная от книгата на Хайтов и от няколко статии от в-к "Култура".
И досега не съм убеден - от липса на информация - какво всъщност е станало и каква е истината.
Няма как да кажа нещо, за което нямам информация, ама никаква.
Това е приоритет на Варвара - тя знае всичко, аз - не.

Дай да прочета нещо по темата (извън цитираното по-горе, защото то не можа да ме убеди) и ще си кажа - сега просто няма как.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2425374
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930