Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2011 23:15 - Милиционерщина в действие
Автор: alexalexalex Категория: История   
Прочетен: 5597 Коментари: 32 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Другарки и другари,
Длъжен съм да се извиня. Сгрешил съм. Мислех, че феноменът спаротокщина е сравнително нов, а той се оказа - алеле мале.
Дърт като последното цвете, подарено на Тятяна Дончева от мъж (демек многогодишен).

Няма да се сдържа и за всички непредубедени фенове на Спароток ще дам един цитат и линк.
Милиционерщина, другарки и другари. Така мирише на ченгета, че свят да ти се завие. Както съм казал - милиционерското училище не прощава.

Това е цитат от стар форум - пускам го 1 : 1 . Отдолу е линка.
Само да кажа на Спаротокващите, щото видно не е един (имат си фюрер, ама пишат 4-5 човека) -
Другари, не така. Аз с милиционери, тъпаци, графомани и постменструални лелки се боря здраво (поне докато не ми делнат блога). И с председателя Чу също, ама това е стара работа.
Та по този повод - излезте честно и си кажете кой ви дава кинти да дръстите простотии и отивайте да списвате вестник "Нова зора". Щото ви подпуквам.
Това не е заплаха, приятелско предупреждение е))).

Цитатът е от тук http://forum.tisitova.com/viewtopic.php?f=16&t=31&sid=81a354577cff9834c606478b30360046&start=110

Народе ГОЛЯМО ШОУ СТАНА ПРИ СПАРОТОЦИТЕ image image image 

Както знаете аз пиша при тях като анонимен (от името на Христо Буржанов image ), а тия измекяри Спаротоците са написали коментар, КОЙТО НИКОГА НЕ СЪМ ПИСАЛ и са го публикували от мое име image image 
Вижте и четете грозната, гадната, долнопробната и скупена манипулация спрямо Христо Буржанов. Ето какво са пуснали от мое име:

Христо Буржанов
Не ме интересуват твоите извори, каквото кажа аз -това е!Хич не ми пука какво пише тоя и оня, аз знам истината-славяните са тор, а Троцки е велик мислител! Избихме 50 милойна славяни и още ще избием!”

Спароток
Господин Буржанов, вие май си изпуснахте нервите и показахте истинското си лице!
Бог да ви прости греховете!

Виждате ли колко далеч стигна в простотията си Спароток? Ето това е класическа манипулация....... 
Повтарям - никога не съм писал този коментар. Копелетата си показаха продажните мутри и вмирисаха всичко около себе си
image





Гласувай:
9



1. protogenes - На заблуденото стадо и пастира без ...
30.08.2011 23:22
На заблуденото стадо и пастира без хапове - толкоз им акълът. А как се смятат за хитреци и половина...
цитирай
2. alexalexalex - protogenes
30.08.2011 23:39
че пак ще ми делнат блога (пу, да не чуе модератор) е ясно))).
ама милиционери и милиционерски номера - не на мене.
да напишеш коментар от чуждо име и после да го коментираш си е баси ченгесарницата долна.
Трактористи отвсякъде))))
цитирай
3. joysii - Ще паднаааааа!Изразът " и ...
30.08.2011 23:40
Ще паднаааааа!Изразът " и показахте истинското си лице" си е оригинал мой.
Тоя е пълно куку.
Всички трябва да видят написаното на този адрес.
Ако заглавието на постинга ти е "Голямо шоу стана при Спаротоците!" мисля,че ще бъде по привлекателно.:):):):)Но все пак - ти си знаеш.
Поздрави ,Алекс.
Готино си изтипосал копелцето.
Подценява публиката, това му е проблемчето:):):):):)
Копирай си постинга за всеки случай.
Хайде омитам се, стига съм ти раздавала акъл. Ти си имаш, даже повече от мен.
цитирай
4. andrei - Здравей Алекс!
31.08.2011 07:08
Народа кълве,като шаран на пресен червей.Еле лелките от третата възраст:)))
цитирай
5. valsodar - Това му е хубавото на модерация с ...
31.08.2011 07:27
Това му е хубавото на модерация с одобрение на коментара - триеш ненужното, подправяш и манипулираш имитирайки дискусия и компетентност :)))
цитирай
6. alexalexalex - джойси
31.08.2011 07:52
ако по-малко се пенявиш ще е по-добре)))
трябва мило, леко и без напрежение.

приятелски съвет.
цитирай
7. alexalexalex - андрей
31.08.2011 07:53
кълве, ама е тъпо. Толкова тъпо, че е смешно.
цитирай
8. alexalexalex - Радо
31.08.2011 07:54
не зная защо, ама винаги съм бил подозрителен към модерацията и милиционерите)))

очевидно генетично не ги трая)))
цитирай
9. karambol5 - Ти вчера нямаше ли имен ден и нямаше ...
31.08.2011 08:17
Ти вчера нямаше ли имен ден и нямаше ли да пиеш нещо ,мм ? :)))))
Баси ..не ми се ще и тоя блог да ти делнат :)))))
цитирай
10. alexalexalex - karambol5
31.08.2011 08:41
имах де - ама аз съм умерен. в пиенето))).
то, дето се вика, и аз не искам - ама милиционери с тъпи манипулации не търпя.
боят настана, тупкат сърца ни... запявам родолюбива песен (не тракийска, да ме прощават спаротокващите) и това е.
цитирай
11. letopisec - браво, Алекс...
31.08.2011 08:57
айде стига са се гаврили с българската история...
цитирай
12. letopisec - но едно ще ти кажа приятелю, не казвай кой си, че
31.08.2011 08:59
като мен ще те проучват и ще направят от биографията ти пихтия, отгоре на това ще те изкарат от ДС, гей, масон, и каквото още им заповядат шефовете...
цитирай
13. alexalexalex - letopisec
31.08.2011 09:23
аз, да ти кажа, не съм известен, така че ми е все едно.
вярно, канили са ме за депутат 3 пъти и 2 пъти за зам.министър, ама това не ме влече и съм отказвал учтиво.
а относно войната, дето се води - нямам нищо против това всеки да пише каквото си иска. когато стане агресивно и е лумпенизирано - хъммм, не съм съгласен.
винаги, когато се пръкне някой вожд си задавам само тъпичкия въпрос : защо сега и какво цели?
а като намеря отговора и той не ми харесва - просто си го казвам.

ПОДЧЕРТАВАМ
нямам нищо против Спаро и съдружници. не ги познавам, може да са готини като хора и т.н.
имам против да се налагат определени тези, които нямат нищо общо с действителността и организират около себе си маса лумпенизирани фенове.
това никак, ама никак не работи за българската теза.
цитирай
14. vbu - Ето как изглежда Спароток - поне един от тях.
31.08.2011 11:04
http://forum.tisitova.com/viewtopic.php?f=16&t=31&sid=0e5ff5d9b26e7d102fb5e88308d87e2f&start=100

Третият коментар отгоре... е, и другите са интересни.
цитирай
15. virtu - Ха ха , търкулнало се гърнето , та си намерило похлупака !
31.08.2011 11:44
Алекс , събрал си отбор юнаци ! На рамо да си ги носиш !
Ашкулсун машаалах!
цитирай
16. boristodorov56 - Кой кой е в нета?
31.08.2011 12:01
Малко, не, много малко се иска да се проумее, че ВСЕКИ може да направи манипулация с коментар във форума, който посочваш и да говори от името на всеки.
Какво доказва някакво опровержение, което като познавач на милиционерските мурафети знаеш, че се нарича контрадезинформация.

Никой не харесва милиционерщината, но защо трябва да се хващаме на прийомите и.

А уж усещаш аромата и!

Май преиграваш.

цитирай
17. alexalexalex - boristodorov56
31.08.2011 12:18
Боре, прочети целия форум, ако и тогава не ти светне ...))))
Честно казано, наистина не разбирам - уж повечето, дето пишат във възхвала на Спаро сте умни хора, как не ви светва, че има нещо.
Може и да съм мнителен, но ми се струва, че наистина зад това си седи организацийка.
А повечето десни и нормални хора в организацийки не влизат)))).
Както и да е - може и да не е милиционерщина, ама е простотийка.
Тук, поне, надявам се, си съгласен.
цитирай
18. alexalexalex - virtu
31.08.2011 12:20
нищо не събирам))).
в партии не членувам, организираните неща не ме влекат и така... (даже и мотора карам неорганизирано, а все ме канят в някакви клубове).
казвам мнение.
който иска да го приеме - добре, който не иска - пак добре.
защото това с единното мнение ме дразни.
и мирише на социализъм.

п.с. или имаш нещо против това някой да не е съгласен с някого?
цитирай
19. анонимен - Тия смехотворни обожествявания на някои блогери,
31.08.2011 12:50
преди беше на един гениален поет, са присъщи за деца от първи клас, а не за зрели хора.
цитирай
20. alexalexalex - анонимен
31.08.2011 12:56
пак си се объркал - не се събирам с никого.
хайде малко прочети, пък после коментирай))).
а това, че не ти дават пари на теб хич и не означава, че други не взимат (това е само като вметка де).

ако теб те влече да си по-по-най и паче аз предпочитам да съм умерен в изказа. не за друго, ами защото ставаме същите като македонстващите.
и цял свят им се хили на роднинската им връзка с Аце Македонски (така викат на Александър).
цитирай
21. alexalexalex - poligor
31.08.2011 12:57
всяко ЧУ(до) за три дни.
или за три седмици)))).
ама при тези очевидно е по-дърто като възраст.
цитирай
22. boristodorov56 - Излишно спорим.
31.08.2011 13:22
Всеки с право държи на мнението си, по свой начин изразява идеите си, специфично комуникира или не с останалите.
Личният избор е над всичко. Можем да харесваме някой или не, да приемаме или отхвърляме разбиранията му, но не и да го съдим като човек, ако никому той не е направил зло.

Аз така разсъждавам.

Пет-шест души сте в този блог.бг дето сте големи блогери, ама сте едни терци - еша ви няма!
цитирай
23. alexalexalex - boristodorov56
31.08.2011 13:42
а, е това вече е нормален разговор))).
аз съм твърдо против тракедонизма в този му вид и съм се мотивирал защо.
и против явлението, което ми измисля вожд и "правилна теза".
ако спориш с някого го правиш с аргументи, не като му приписваш думи или го модерираш (което си е чиста цензура).

п.с. хич не съм блогър. де да бях. преди време, когато подгоних председателя Чу, по донос ли, по нещо друго ли, ама ми затриха целия блог))).
та по тоя повод викам - аз съм само един обикновен наблюдател.
цитирай
24. letopisec - Да използвам случая и да попитам: защо и хуните трябва да са славяни, според Спароток?
31.08.2011 14:15
анонимен написа:
палячовците се събрали пак и умуват кой кука,кой ченге?!ами вие сте такива бе шматки умрели начело с карловския клоун хунчо кимерийски.какви пари ви мъчат бе хора,дайте и на мен че никой не ми дава от тракийците!жалки сте!!

цитирай
25. letopisec - а, клеветниците как да ги наричаме, борка?
31.08.2011 14:18
boristodorov56 написа:
Всеки с право държи на мнението си, по свой начин изразява идеите си, специфично комуникира или не с останалите.
Личният избор е над всичко. Можем да харесваме някой или не, да приемаме или отхвърляме разбиранията му, но не и да го съдим като човек, ако никому той не е направил зло.

Аз така разсъждавам.

Пет-шест души сте в този блог.бг дето сте големи блогери, ама сте едни терци - еша ви няма!

цитирай
26. virtu - Досега те уважавах за принципната позиция , дори когато не си прав !
31.08.2011 14:22
Дори и когато те изтриха ! Защото имаш право на мнение. Но твоята свита ,меко казано, ти разваля реномето .
И аз нямам място тук , даже и за коментар .
Просто за да не бъда в един кюп с твоите подгласници .
Възхищавам ви се ! Смени си заглавието на : Милиционерите се събраха при мен ! Ха ха !
цитирай
27. alexalexalex - анонимен
31.08.2011 14:26
да ти кажа - нямам навика да цензурирам. от една страна е тъпо, а от друга - човек, ако иска д акаже нещо ще го каже.
ръкописи не горят, викаше Мишата Булгаков.
Та и аз така мисля.
всеки има право да си каже мнението - читателите ще решат кой прав, кой не.
цитирай
28. alexalexalex - virtu
31.08.2011 14:29
позицията ми е все една и съща - изобщо не твърдя, че съм прав. а че всеки има право на мнение и да го изкаже гласно (писмено също).
защото не слагам модерация ли съм такъв, а?))))
ми не слагам. и няма да сложа.
трия само коментари, в които няма друго освен псувни, защото се притеснявам, че някой непълнолетен може да прочете.

а т.нар. "мои подгласници" нито ги знам, нито ги познавам. но - както подчертах вече - всеки да си каже, пък читателите да преценят.
блогът трябва да е И място за размяна на мнения - и подкрепящи, и противоположни. иначе ще заприлича на 13 конгрес на БКП))).
цитирай
29. beckslover - :)
31.08.2011 16:09
Айде бе Алекс, „организацийка”.
Тия са "иманяри", хем мислят еднакво, хем нишаните на всеки са различни.

Ако си общувал с гълъбари, или с „гупи”любители, точно това е корелацията според мен.
И там се цитира таксономия /история/, и там перушината /и люспите/, е „хъх!”

Тия са като фенове на някой футболен цървул.
Дотам са сигналите от краниума и блогадреналина...

С мераци за тъпана, не за греблата и за попътния вятър на историята...

Там си е три фута над кила...:(
цитирай
30. alexalexalex - beckslover
31.08.2011 16:28
дано си прав, че мен ме гложде едно дебело подозрение.
толкова скалъпено нещо (теза, всички са виновни, ние сме уникални, ура, братя) не бях виждал от години. и ми прилича на милиционерщина от тежък вид.
както бях казал - а сега да видим Кунева ли ще е тракийка или Калфин ще се появи като тракийски вожд.
и тогава ще цъфнат, че и ще вържат))).
цитирай
31. boristodorov56 - Милчев - не преигравай!
31.08.2011 19:57
letopisec написа:
boristodorov56 написа:
Всеки с право държи на мнението си, по свой начин изразява идеите си, специфично комуникира или не с останалите.
Личният избор е над всичко. Можем да харесваме някой или не, да приемаме или отхвърляме разбиранията му, но не и да го съдим като човек, ако никому той не е направил зло.

Аз така разсъждавам.

Пет-шест души сте в този блог.бг дето сте големи блогери, ама сте едни терци - еша ви няма!


цитирай
32. vmir - Има и такива, които мрат да се правят на милиционери.
31.08.2011 21:22
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2426982
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930