Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2015 08:47 - Дяволът измислил ракията (Превод)
Автор: radosslav Категория: Музика   
Прочетен: 3864 Коментари: 17 Гласове:
28

Последна промяна: 19.11.2015 10:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дяволът измислил ракията,
и кво от тва, и кво от тва!
Размъти ми разсъдъка,
и кво от тва, и кво от тва!
Чувствам се толкова геройски,
и кво от тва, и кво от тва!
Кой е па тоя сега, дето ме гледа от огледалото
и що изглежда толкова отвратително?

Хип хип ура, дай още една
дявола няма да ни хване никога!

Дай по още една, хип хип ура,

пием здраво и сме още тук сега!

Дяволът измислил ракията
и кво от тва, и кво от тва!

Ма кой ме докара тука?

и кво от тва, и кво от тва!

Главата ми не пасва през вратата

и кво от тва, и кво от тва!

И ква ли е пък таз жена,

в чиято гърда съм се втрещил сега?

Хип хип ура, дай още една
дявола няма да ни хване никога!

Дай по още една, хип хип ура,

пием здраво и сме още тук сега!

Дяволът измислил ракията
и кво от тва, и кво от тва!

Леле вчера как се смях

и кво от тва, и кво от тва!

От днес далече от чашката

и кво от тва, и кво от тва!

И така та чак до вечерта,

когато дявола пак ще ми се смее!

Гип гип, ура!
Бокалы сюда, нас чёрт не догонит никогда!
 
Пока мы пьём, гип гип, ура! Давай, друзья, мы пьём до дна!
Гип гип, ура!
Бокалы сюда, нас чёрт не догонит никогда!
 
Пока мы пьём, гип гип, ура! Давай, друзья, мы пьём до дна!

Hipp Hipp Hurray, Rise up your Glass,
The Devil wonґt get hold of us!
Rise up your Glass, Hipp, hipp, hurray,
Wellґdrink until our final Day!

Хип хип ура, дай още една
дявола няма да ни хване никога!
Дай по още една, хип хип ура,
пием здраво и сме още тук сега!

Дяволът измислил ракията
и кво от тва!

Превод: 19.11.2015 Радо






Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikoray - рогатият е за нобелова награда
19.11.2015 20:16
рогатият е за нобелова награда
цитирай
2. radosslav - @nikoray
20.11.2015 12:04
Значи ли, че по твое мнение, е направил добро като е измислил ракията?

Не знам. Някои хора като пийнат и стават много дружелюбни и весели, обаче други стават агресивни и даже налитат да се бият. Според мене при тия вторите, ракията със сигурност е от дявола :)
цитирай
3. radosslav - Баварски виц
20.11.2015 16:08
При един Байерер (Персонаж живеещ в Бавария) дошла една Фея (Персона живееща в Магическата гора (Bayrischer Wald)) и му казала:

- Ще ти изпълня три желания.
- Искам една каса бира, която бира да дава да не спира

И феята му дала една каса бира, която никога не се изпразвала докрай и винаги му давала толкова бира колкото си поисквал.

- Сега още 2 желания
- Не ми трябват, това ми стига
- Не може, трябва да кажеш още две, щот ти взимам и първото
- Не мога да измисля нищо друго
- Ще дойда след месец и да си измислил
:
:
:
:
След месец. Байерер си седи и си пие спокойно от касата бири
- Е пак ли ти бе, съвсем бях забравил за тебе, още не съм измислил нищо
- Ако не кажеш още 2 желания веднага, ти взимам касата бира
- Чакай чакай, второто желание ми е - още една такава каса бира, и третото още една такава каса бира
цитирай
4. eboa - нали не бъркате ракията с уискито?
20.11.2015 19:10
Защото разликата е фатална.
цитирай
5. kvg55 - Много скудоумни тия баварци. Ра...
20.11.2015 19:18
Много скудоумни тия баварци.
Ракията може и да е измислена от дявола,
но пиянстрото със сигурност е негово дело.
цитирай
6. radosslav - Уискито и ракията
20.11.2015 19:27
Не съм аз, питай "Мръсника" (Мисля че така се превежда "Schandmaul" или може ми "мръсната уста") Сигурно той бърка, щото аз само превеждам :))) Да го питам ли кво пие? За всеки случай пее за шнапс :)))
цитирай
7. radosslav - скудоумни
20.11.2015 19:35
Не, ами просто много обичат бира, съмнявам се дали те не са я измислили?
цитирай
8. vostroto - Какво от това ли? "Почти ни...
20.11.2015 21:20
Какво от това ли? "Почти нищо" - пияндето прави жена си луда (още повече, че тя и без това не е никак добре), погубва сакатия си син (доста интелигентен иначе), и докарва до просия на КПП "Кулата" по-малкия му брат... Хубаво е, че има Господ, и на това клето момче му даде късмет, макар и късен, в живота. Сега гледа да не си спомня това което направи ракията и баща му с неговото детство. Дано.
цитирай
9. radosslav - &vostroto
20.11.2015 21:30
Сигурно почти всеки човек има или е имал допир с такива хора, които пият и стават агресивни. Аз също. Това не значи, че всеки който пие е агресивен. Повечето хора, когато пият просто се развеселяват. Аз лично не пия твърд алкохол, просто не ми харесва, а и не изпитвам нужда.

А и ти какво очакваш, като някой консумира продукт от дявола :))) да играе балет ли? Между другото, много хора си ги могат тези работи, които ти описваш, даже и без ракия.

Защо не напишеш разказ, обещавам да дпйда да го прочета?
цитирай
10. arrow11 - Наздраве, с откъс от една друга а...
22.11.2015 22:47
Наздраве, с откъс от една друга алкохолна лирика:
" И за радост, и за мъка,
за разтривка и компреси
имам преварен куплет.
По ракиеното време,
седни, дявол да го вземе!
Дай, ракията от мене,
но – мезето е от теб!
Щом не ти харесат – жалко.
Ама пак ще съм на кяр!
Те и без това са малко,
не за продан, а за цяр“.
цитирай
11. cinderellathespy - :)
23.11.2015 18:50
http://vbox7/play:2ea1658e8f

"Ракия е имало преди нас, ще има и след нас!"
цитирай
12. cecobob - Браво!
25.11.2015 15:12
Страхотна песен. Вече си я тананикам Уха! Наунт,наунт
цитирай
13. elcho - Да, ама аз знам кой е измислил бирата !!!
25.11.2015 17:31
Бирата я е измислил тоя където е измислил ракията, само че, на сутринта !!!
цитирай
14. radosslav - &cecobob
26.11.2015 07:45
Дали няма да се намери някой, който да я направи и на български?
цитирай
15. radosslav - &elcho
26.11.2015 07:46
Вярно е, как не се бях сетил сам :)))
цитирай
16. cecobob - Винаги се връщам тук
03.12.2015 17:03
за настроение. Гледам го с усмивка.
цитирай
17. radosslav - &cecobob
03.12.2015 18:49
Ми дай да направим българския кавър
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radosslav
Категория: Музика
Прочетен: 370734
Постинги: 112
Коментари: 1126
Гласове: 2930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол