Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2011 09:39 - Доносите на Плугчиева - а сега де?
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 1391 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 10.07.2011 09:41


 Да се пусне донос си е изкуство. Казвам го като човек, дето хич не може да пише доноси. И щом не го мога - значи е нещо, което не се отдава на всеки.   Сега доносът не долитна от Яне тракториста, Явор Флашката и Патрашкова, а се пръкна от бившия министър по еврофондовете в правителството на тройната крадлива коалиция.       Тогава още казах, че искам да ме направят министър на Ниагарския водопад - ми така де, имаме министър, ама фондове нямаме. И Ниагарски водопад нямаме, къде е проблема да му стана министър?       Разликата между нормалните хора и кютуците е само в това, че нормалните се учим от грешките си, а кютуците - тц! Не се наемам да кажа дали това е вродена или придобита тъпота, но си е факт.       Нали помните черния ПР, дето ни заливаше от телевизии, вестници и т.н. преди 2 години - то не бяха брадви, не беше Костов, не беше чудо. И как Гоце се изцепи, че понеже няма да има фаворит на изборите трябва да се прави коалиция, като ясно намекна (има го в архива на 24 часа), че коалицията трябва да е ГЕРБ, БСП и ДПС. Че Гоце е прост като гъдулка май няма какво да се доказва, че е нагъл - също. Ама все си мислех, че в цялото БСП ще се намери един разумен и ще опитат нещо ново.       Обаче не се учат тия, хич не се. Сега това със създаването на досиета си е чиста проба ченгесарщина и донос. Част от въпросите са толкова тъпи, че само пенсиониран милиционер или военен може да ги измисли. Някой ще ми каже какво значение има на коя дата съм се оженил, че това да влияе на избирателите? Или какви са любимите ми манджи?        Представям си кампания , в която на плаката на кандидата на БСП гадните опоненти пишат с боя - "Този не обича мусака!".       Ще е смешно лято, твърде смешно.      
    Не ми е ясно тези от жегата ли изтрещаха или са си такива целогодишно?

п.с. Нещо се бъгва и излиза в сиво! Странно!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Който не сее картоф - не яде мусака!
10.07.2011 09:43
Не ми е ясно що обиждаш гъдулката?
цитирай
2. alexalexalex - боре,
10.07.2011 09:54
имам приятели музиканти, дето викат, че гъдулата е прост инструмент. Някак си ми е останало, ама ще се поправя)))))))
цитирай
3. locke - Проблема за сивото е от графичния редактор!
10.07.2011 11:16
Обещали са да го оправят наесен. Сега - копирай в Word, нагласи го както искаш и после редактирай тук като изтриеш този текст и сложиш направеното там - очаква се да помогне!
цитирай
4. alexalexalex - locke
10.07.2011 11:34
тц! не ме влече))) който ме чете - ще чете и така, който ня ме - не му дреме.
а и като стар блогър (изгонен няколко пъти) да ти кажа - ако от блог.бг ти кажат "добро утро" по-вероятно е вечер)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427387
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930