Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 11:31 - За бомбите и вотовете
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 876 Коментари: 3 Гласове:
7



 Имам неприятното усещане, че вуйчо Ваньо ми чете блога. Ако е така - да престане, защото ме е гнус. Ама много.
Аман от селски и тракторски номера, само дето не ми е ясно що ще там Костов.
За Янето е ясно, не е тайна кой му дърпа конците. (За справка - не е чуто, а е видЕно : през ноември миналата година лежах за няколко дни в Токуда и Трактора също беше там. Всеки ден Янето и Дачков идваха на свиждане и чинно си чакаха реда за спявка с боса им. Пак казвам - не съм го прочел, лично съм го видял, в кафето на Токуда).
Костов, мискинино. Защо запя в хора на Трактора бе? На теб ли не ти е ясно какви са тези селски номерца, че  сега се чустваш и жертва. Не зная на какво се надяваш, ама с тия простотии, дето сега ги спретваш ще гледаш парламент не през крив макарон, ами и по-зле. Освен, ако не си решил като Орешарски изведнъж да си признаеш и да пристанеш на Станиша. Ок, простих ти и Богомил Бонев, и Бакърджиев ти простих, и Стефчо Софиянски даже, че и Филчев. Виках си - всеки може да се обърка, какво толкова. Покрай това и Бисеров ти простих, и Данчо Ментата. И Кремиковци, и БГА-то, и работническо-мениджърската приватизация даже. Защото се надявах, че си поумнял и си си взел урок. Баси. Не си бе. Хич. Правел си се. Ако има опция да си взимам гласуванията обратно да знаеш, че си ги искам. Не, че ГЕРБ ме кефят чак толкова, ама в сравнение с новите ти дружки ГЕРБ са направо ангели бе. С крилца. Бели и невинни. Иване, Иване, нЕма такава простотия , да ти светна. Хич не се и надай. ИзгорЕ, вервай ми. Идея нямам с какво те държи Трактора, ама не ти е чиста работата.  Кажи как гнома Атанасов назначи Трактора за таен агент бе? Сега те питам! И за СИК си кажи, защото помня кой те охраняваше на митингите през 1996-та.  Няма как да не ме е гнус. Много ме е гнус. Нали не се надяваш, че до другите избори ще забравя и пак ще гласувам за ДСБ? Не, не забравям. Хич. Готов съм да простя много неща, ама има и непростими.




Гласувай:
7



1. locke - Добре си го забиберил бат Ваньо!
19.07.2011 14:33
Ама, прости му, от човещинка го прави - теменужки ли да бере по цял ден у Драгалевци? Я колко е по-забавно в парламента!
цитирай
2. анонимен - Изгонен от блог. бг поради ненор...
01.08.2011 01:16
Изгонен от блог.бг поради ненормалност
цитирай
3. анонимен - Изгонен от Пирогов поради ненор...
01.08.2011 01:18
Изгонен от Пирогов поради ненормалност.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2422766
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930