Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2011 20:32 - Докато ме нямаше
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 601 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пак съм на път и пак е зима...
Опс, за щастие зима поне още не е.
Най-малко ,защото трябва да се слагат зимни гуми. А баш това към момента е едни 2 000 лева, дето не ми се дават още.

Да си дойдем на темата - докато ме нямаше (их, тези командировки) гледам - едни неща се вихрят в блога и държавата - не ти е работа.
Едни призовават за оставка на правителство, други искат да палят, бесят, бият, псуват (тука съм почти по Ботев), даже леля Пис е писнала против нещо, ама не я дочетох, че е скучна и неразбираема.

Няколко хубави неща - арестуваха цървула Рашков.
Сега, обаче, остава да погледам какво ще направи съда - дали ще го пусне условно или ще го намери за невинен.
Ако и това се случи - просто не ми се мисли.
И ще взема да поискам и аз нова конституция. Особено в часта за съдебната власт. Там най-вече.
Щото за 16 000 000 лева (казусът Ковачки) дават 3 години условно. 
За Рашков - дали няма да е даже 1.
Лошо.
Твърде.

Да видим как ще реагират и протестиращите. Днес май всичко е нормално. Така и трябва. Протести с ясни искания - ДА, другото е простотия.

И да видим какво ще кажат проверките - и за ченгетата в Асеноград, и за данъчните.
Ако няма виновни - и аз ще протестирам. Защото то май невинни няма.

Ей такива неща - докато ме нямаше.



Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427219
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930