Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2012 19:51 - Пак за комунизма и едни други неща
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 15311 Коментари: 47 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ама нямате мира, ей. :)
Човек да не ви остави и за 5 минути и веднага се разпищолвате :))) 
През деня не мога да вися в блога - работя бе, ей, трябва да се плащат данъци!

Сегаааа - да отговорим на някакви въпроси, зададени в последните постинги и да попитаме едни нови неща, не, че досега някой ми е дал смислен отговор.

Личните отговори - накрая, сега малко въпроси.

За тоалетните продължава да виси с пълна сила де.

ПЪРВО
Как така работническата класа в света не можа да оцени хубавите неща в комунизма и хич и никога не гласува за комунистите. Посочете ми държава, в която комунисти са дошли на власт с избори? Или са се задържали на власт без масови кланета и концлагери? (щото тук ще ме цакате с Венецуела, например, та да си кажа).
Защо, обаче, в нормалните държави, където работническа класа бол - хич комунизма не вирее.
Знаете ли що работници има в САЩ? А във Великобритания? А в Германия?
Е как пък тези работници не се вдигаха ей така, да гласуват, не да правят революции?
Толкова ли са тъпи , че да искат да ги мачкат?
Другарят Маркс нали твърдеше, че работническата класа ще се осъзнае първо в развитите индустриални държави?
Пак не е познал, баси - ни една развита няма, ама хич :)))

ВТОРО
Защо от държава, в която дойдат на власт комунисти и веднага трябва да се сложат мрежи, за да не бяга населението?
Защо бяга? 
Или по друг начин - защо, мамка му и прасе, не ги пускат, а стрелят по тях - ако бягат само класови врагове, да бягат бе, пусни ги да ходят да тормозят капиталистите, що ги спираш?

ТРЕТО
Как става така, че където "работническата класа" дойде на власт и изчезват стоки от първа необходимост - от хляб до тоалетна хартия?
Ако плановата икономика работи - не може ли да планира поне тоалетната хартия, а? Само нея, мани го хляба :) (да ме прощавате, че все такива примери давам, ама ми е смешно.)

Та така - моля да ми отговорите. На въпросите, а не да четете дитирамби.
Давайте примери - помага. Например - в САЩ комунистите имат Х %, аха да си сложат президент; или наблюдаваше се през 19... година масов наплив на работници в посока от гадния капитализъм към добрия комунизъм...

Няколко лични неща за финал , ей така, за спорта. Ако съм пропуснал някой интересен коментар - моля автора да ме извини.

Венци опонира, че другарят Ленин използвал 35 000 думи, а видите ли - нещастния неграмотен Шекспир - има-няма 20 000.
Венци бе, уж си се обучавал в СССР, а се излагаш като кифладжия. Че и повече.
Ето ти един пример - думи като "интрансмаш", "хоремаг", нипроруда" и прочее съветизми наистина са "измислени" от другаря Ленин (или поне подобни думи, че не ми се търси сега). Този съветски новоговор, да ме прощаваш, и изяществото на Шекспир, пак де ме прощаваш не са едно и също. Ама хич.
Сравняваш един наистина болен човечец (психически болен) с един от най-големите умове на света. Недей така, че ставаш наистина за присмех.
За "новоговора" и защо се използва е казал Оруел - няма какво да допълня.
Относно образованиЯТА ми - ми 4 са бе, Венци, 4 броя. Една докторантурка (филологическа) и 3 магистратурки, от които двете икономически. Ако продължаваш да спориш дали съм чел Маркс и Енгелс нали знаеш, лесно е - сядаме на по бира и започваме да цитираме. Вземи си и секунданти да ти подсказват.

За Бабикян - тц, не позна. Не съм от Бургас, софиянец съм, да ме прощаваш, 5-то поколение. На другите ти закачки няма какво да отговарям - по-нелепи са от твърденията на Венци даже :)
Само да вметна, че на такива като теб (не те знам мъж ли си, жена ли) в Съветска Русия са им викали "съчустващи на съветската власт" :) У нас навремето им викали "безпартийни комунисти". Само ти го подказвам, не правя намеци :)


Колега Кушел, това, че не харесвам комунизма не ме прави непремено седесар или бойковист, ама хич.
Признавам си, че съм с десни убеждения и че не членувам в партия. Не ми е интересно да съм партиец, да ти кажа :)
Когато капитализма прави глупости - си казвам. Винаги.
Що - по тая логика - да прощавам на комунизма? Той да не е дете с умствена изостаналост, че да е неприлично да му се подиграваш?
Аз ли съм виновен, че комунистическата идеология е пълна измишльотина и на - три дена нито един комунист не ми отговаря на въпроса какво ще правим с тоалетните и с Москвич 408. :)

П.С. Милооооооо, усмихната, нали се разбрахме, а ?






Гласувай:
17



1. qwertyy - Сашо е педал
20.03.2012 20:35
Ти си Амбър Педерасов
цитирай
2. alexalexalex - анонимния
20.03.2012 20:39
засега няма да те трия :)

очевидно, че акъла ти стига само да се дупиш анонимно :)
цитирай
3. анонимен - Нема,бе братче! Нема и нема!
20.03.2012 20:51
Ти го питаш за едни закони, дали са валидни, той те нарича педал, неграмотник или нещо друго. Да не говорим, че с повечето думи на Маркс в сравнение с Шекспир стана голям джумбуш. Аз ще се спра на следното. В ЗИЛ-а има повече желязо от колкото в Ролс Ройса. Зила е произвеждан во повече бройки от Ролса.Ерго ЗИЛ-а е кола на колите. Баси, Алееееекс! И тези хора са ни правили икономиката. Ууууужааааааас!
цитирай
4. alexalexalex - катана
20.03.2012 20:55
е така я направиха, че още няма оправия :)))

и не им давай примери с Ролс Ройс - нещо родно сложи, съветско - Волга! :)

п.с. Няма такава кретения - като няма нито един довод и се дупи ананимно . Тази простотия не я схващам :)
цитирай
5. minavamottuk - УжасТ
20.03.2012 20:59
давай още ,интересно ми е,ве че не го знам това ,но ан едно място не мога да го сбера...
цитирай
6. zlokuche - Алекс, с постинга съм съгласен
20.03.2012 21:07
Затова няма какво да добавя. Анонимчото обаче е весел. Май яко си бъзнал "здравите сили", сега те за отмъщение ти пращат правите и коравите такива в лицето на анонимчото и нему (маймуно)подобни.
цитирай
7. mominasylza - ще викам високо,да знаеш
20.03.2012 21:12
подминал си ме, сънароднико!!!Обиждам се на момента...И няма да си усмихвам деня пък с тебе...
А, и защо бе Алекс, не ти отчита в блога нещо гласовете.Виж минусовия отчетен,ма моя не го приема.Я кажи какви шашми праиШ???
Дали д а не се пробвам, поразмисляйки , ей така, без да съм чела нещо за комунизъма,Маркс, Енгелс, И тея другите, да отговоря на въпросите,само по логика...м,дааам..Ама няма да с е смееш ей...!
цитирай
8. alexalexalex - 5. minavamottuk
20.03.2012 21:21
всъщност част от тези въпроси си ги задавах преди 15 години, когато четях Капитала и Държавата и се чудех що бе, мамка му, никой не е видял очевидното - че няма кой да мие тоалетните.
цитирай
9. alexalexalex - 6. zlokuche
20.03.2012 21:22
аз от идиоти не се обиждам, ама никак :)))

нека се вижда какъв малоумник е :))))
цитирай
10. alexalexalex - 7. mominasylza
20.03.2012 21:23
отговаряй по логика бе, че така е най-добре :)

ако успееш да го измислиш - евала :)
цитирай
11. muerte - Ленин и Шекспир - страхотия!
20.03.2012 21:23
Като прочетох тая простотията се замислих, че някои хора наистина вярват, че количествените натрупвания, водят до качествени изменения. Демек, като изакаш едно нормално и върху него изтропаш още по-голямо, току виж станали на шопска салата?!? Е няма спасение!

П. п. Катана, де да беше само икономиката.
цитирай
12. анонимен - Че да ти кажа. БСП имат 2 групи за Мрежова война, Трактора има също 2 и Костов.
20.03.2012 21:25
alexalexalex написа:
е така я направиха, че още няма оправия :)))

и не им давай примери с Ролс Ройс - нещо родно сложи, съветско - Волга! :)

п.с. Няма такава кретения - като няма нито един довод и се дупи ананимно . Тази простотия не я схващам :)

Общо 5 са за сега.
Дори и тук има ярки представители.
Простащината си е характерна за тия.
цитирай
13. alexalexalex - 11. muerte
20.03.2012 21:31
ми чул го е СССР-то и на, повтаря :)

само се чудя кой е този завършен идиот, дето е броил думите на дребния сифилистик :)
цитирай
14. alexalexalex - 12. katana
20.03.2012 21:32
хич не ми дремят бе, аз с политика не се занимавам :)
цитирай
15. muerte - Смятай дребнавост!
20.03.2012 21:53
alexalexalex написа:
само се чудя кой е този завършен идиот, дето е броил думите на дребния сифилистик :)


Ами нормално - като не можеш да се мериш с някой, търсиш простотия от сорта на "Бе аз да кажа, че сестра ти е ......" Същото като при коментар № 1 - тъпо, ама тъпо - като гъз на индийски слон.

П. п. А думите на др. Илич сигурно са ги броили от написаните ЛИЧНО от него трудове. Не знам колко са, но тези на др. Живков бяха 39! тома!!! А Тато не би си позволил да има повече от др. Илич, нали?
цитирай
16. анонимен - Ти усмихна вечерта ми! :-)))))))))))
20.03.2012 21:54
alexalexalex написа:
хич не ми дремят бе, аз с политика не се занимавам :)

ама ти е тъпо, че псуват.
Альооооу, как върви преброяването на Дивите Амбъри?
цитирай
17. alexalexalex - 15. muerte
20.03.2012 21:57
при Ленин са 32-33 май. Последните са ай-интересни :)
там си личи, че е психопат и садист :)
цитирай
18. alexalexalex - катана
20.03.2012 22:01
ше те ритна бе - никога не съм искал да не пишат, а САМО ДА НЕ АМБЪРЯСВАТ.
ако не се помпат - нямат проблеми.

е, аз без помпи тия дни правя по 2 000 прочита дневно - начи може :)
цитирай
19. анонимен - Няма да риташ, а готви леда. :-)))))
20.03.2012 22:11
alexalexalex написа:
ше те ритна бе - никога не съм искал да не пишат, а САМО ДА НЕ АМБЪРЯСВАТ.
ако не се помпат - нямат проблеми.

е, аз без помпи тия дни правя по 2 000 прочита дневно - начи може :)

цитирай
20. muerte - Мислех, че не може да са по-малко от 39. Прав съм
20.03.2012 22:17
alexalexalex написа:
при Ленин са 32-33 май. Последните са ай-интересни :)
там си личи, че е психопат и садист :)


Поразрових се - 55 тома са! Като всеки том е поне 300 страници! Шекспир пасти да яде.

Че в тази връзка един стар апокрифен виц от соц времето:
На конгрес за слоновете американците изнесли доклад "Слонът и бизнеса". Французите - "Слонът и сирената", а ангричаните - "Слонът - джентълмен". Руснаците изнесли 3 доклада - "Слонът преди Революцията", "Слонът след Революцията" и "Слонът и Ленин". Българите обаче се представили с цели 5 доклада - първите три превод от руски, както и "Българският слон, по малък брат на съветския слон" и "Рамо до рамо, хобот до хобот със съветския слон"!!!

Лека от мен, че моето мило ще ме набие вече :-).
цитирай
21. alexalexalex - катана
20.03.2012 22:19
спок бе :)
ако не се помпат и кашон ще дам :)
цитирай
22. alexalexalex - 20. muerte
20.03.2012 22:23
ти ме разби бе - 55!
ужас :)

и лека.
цитирай
23. becksss - Кой беше казал, че комунизмът е п...
20.03.2012 22:43
Кой беше казал, че комунизмът е победа на прогресивните сили над здравия разум? По-точно определение едва ли може да се даде.
Алекс, ако проблемът на България беше само носталгията по социализЪма, системата щеше да е "пей, сърце". Но тази носталгия е омешана и с още едно неприятно явление. Става въпрос за сиромахомилството. Писал си много пъти по този въпрос, така че няма смисъл да ти обяснявам. Още по-големият проблем на българите е, че сиромахомилството им е генетично и ще трябва да измрат много поколения, докато то изчезне.
А ти, докато продължаваш да бъзикаш червените глупаци и изобщо глупаците из блога, ще ти бъде доста трудно да се отървеш от "клети сюрмаси".
:)))))
Беден народ - слаба държава, колега Алекс.
цитирай
24. alexalexalex - колега Бекссс
20.03.2012 22:57
Трябва да е забавно :)
И се забавлявам. Или се опитвам.
Тази глупост "комунизма" трябва да си отиде със смях. Със злоба и нападане не става - само втърдяваме редиците :)

Забеляза ли, обаче, как най-върлите комунисти се покриха :)
Да изнесат лекция за края на света могат , а да отговорят на прости въпроси - не могат :)))

И за щастие сиромахомилите и носталгиците са малцинство :)
цитирай
25. becksss - Да, забелязах.
20.03.2012 23:36
alexalexalex написа:
Забеляза ли, обаче, как най-върлите комунисти се покриха :)

А това означава, че не са никакви комунисти, а обикновени глупаци. :))
Наздраве, колега!
цитирай
26. zlokuche - beckss, не си прав
20.03.2012 23:41
Проблемът не е в "беден народ, слаба държава", а в "сакам не да съм добре, сакам Вуте да е зле"...

От беднотията напънеш ли се, все има изход, ама от простотията в посочения вид - нанай.
цитирай
27. анонимен - Много от коментиращите твърдят, че няма вече комунизъм
21.03.2012 09:11
Няма го, като строй, като обществена организация. Така е.
Всъщност той си е тук и не е мръднал никъде. В икономически порядък, другарите са капиталистите и прилагат на практика марксовия капитализъм, в най-уродливите му форми. Пример ли? Че вижте Горубсо. Сега, да се спра на оня комунизъм, който трещи в главите на хората. До сега да сте прочели аргумент в полза на комунизма? Няма аргументи, има заклинания и пълни тъпотии. И броене на думи в трудовете на тоя и оня. Без да анализирам нивото на знания на комунетата /отчайващо е, според мен/, стигнах до извода, че не са на ясно с основните постановки на комунистическата идеология и общество и буржоазно-демократическата идеология и общество. Пак да кажа, че се правят на кьорави. Буржоазно-демократическата идеология и общество се крепят на свещенната и неприкосновена частна собственост и Закона за търсенето и предлагането. Комунистическата идеология и общество се крепяха свещенната и неприкосновена обществена собственос и на Закона "От всекиго според способностите, всекиму, според потребностите". А това без монопол във властта и икономиката не става. Какво си мислите, че Комунистическите партии са организации в обществен интерес? Сериозно ли го мислите? Кой се хвалеше, че комунистическите лидери управлявали дълго. Ами ще управляват, като нямат конкуренция. Само монарсите им съперничат по продължителност на управлението. И сега ще се спра на малоумниците /не се извинявам/, които защитатават соца. Драги ми малоумници, вашия соц създаде особен вид "нов човек" /нали се пънахте да го създадете?/. На ви, сега! Некреативен, полузнаещ, завиждащ, мързелив, мошеник, с изкривено разбиране за просперитет и напредък. Без ясни критерии за добро и лошо. Без правна култура. Без ясни критерии за права и задължения. Без ясни понятия за историческо минало и национална идентичност и гордост. Създадохте най-странния психологически хибрид - хибрида между полуроба и овцата. Е, вкратце е това.
цитирай
28. vmir - Не, че искам да се конкурирам за някакъв въображаем приоритет,
21.03.2012 09:34
но практически същите въпроси съм си ги задавал безкрайно много пъти, питал съм и партийци някога да ми ги обяснят, и всички до един си признаваха без бой, че комунизмът им е "мижи да те лажем", ама нали разбираш как трябвало поне децата им да избегнат произвола на властимащите и тяхната мизерия, та затова ужким обичали комунизЪма, въпреки гадостите му. После, след като падна комунизма, всички тези почнаха безсрамно да лъжат, че ставало било дума уж за идеи и "справедливост". Пълен цирк и идиотия на квадрат, брей да не повярваш до къде пада човек заради едната паница гювеч, както казва Катана – хибрид между роб и овца, да ме извиняват овцете, защото те на човек не са посягали, за разлика от червените лъжци. Мамка му и прасе...
цитирай
29. babikqn - еха!
21.03.2012 11:43
Мъже! МЪЖЕ:)))
толкова сте смешни....като истински бг-мъже, седите, чоплите си носовете, драпате си топките и политиканствате:))
Айде бе, действайте? Или ви е страх, че нямате смелостта? нямате я:)) нали сте бг-мъже:)
цитирай
30. demonwind - Здравей, Алекс!
21.03.2012 12:29
Няма да повтарям коментара си от вцерашния ти постинг, надявам се да си го прочел ;)

Поздрави!
цитирай
31. pukamuli - Загубено време!
21.03.2012 12:31
В тази графа слагам няколкото минути,в които четях антикомунистическите ви плюнки!То май,че и плюнките са изпълнени с по-голямо съдържание!Дерзайте!
цитирай
32. анонимен - Ей, неустановено по пол, знаеш ли какво написа? :-))))))
21.03.2012 13:35
babikqn написа:
Мъже! МЪЖЕ:)))
толкова сте смешни....като истински бг-мъже, седите, чоплите си носовете, драпате си топките и политиканствате:))
Айде бе, действайте? Или ви е страх, че нямате смелостта? нямате я:)) нали сте бг-мъже:)

Стандартен женски похват, за подстрекаване на мъжко сбиване в кръчма. Каквото и да си по резба, не си било свидетел или участник. Посрещни истинат с високо и гордо вдигнат нос. Тъпо и скучно коментираш.
цитирай
33. boristodorov56 - Има време - ще те налазят като анонимни тахтаби каскет.прогресистите!
21.03.2012 13:37
Колко лява и безмъда мъка има само у нас, и никъде другаде по света!

В Германия като бачках едно младо туземче(от изпадналите германци) ме попита:
- Що така, бре - ние идваме към вас, а вие бягате в страни ?
Как да му обясня на горкото, че у нас има хора като активно коментиращите левичарчета в блог.бг - потомци на славните мандраджии - настоящи семпли празноглавци и безморални експроприятори на експроприираното.

Само, който се е возил на Т55 - сал той знае брилянтната стойност на Москвичето от времето на реално развития соц. феодализъм.

За кенефите казах в предишния ти постинг!
цитирай
34. анонимен - Боре, като гледам тук не липсват бъдещи кенефочистачи по квалификация, с претенциите
21.03.2012 13:42
и потребностите на потомствени аристократи.
цитирай
35. cicero7 - Няма го, като строй, като общест...
21.03.2012 13:47
katana написа:
Няма го, като строй, като обществена организация. Така е.
Всъщност той си е тук и не е мръднал никъде. В икономически порядък, другарите са капиталистите и прилагат на практика марксовия капитализъм, в най-уродливите му форми. Пример ли? Че вижте Горубсо. Сега, да се спра на оня комунизъм, който трещи в главите на хората. До сега да сте прочели аргумент в полза на комунизма? Няма аргументи, има заклинания и пълни тъпотии. И броене на думи в трудовете на тоя и оня. Без да анализирам нивото на знания на комунетата /отчайващо е, според мен/, стигнах до извода, че не са на ясно с основните постановки на комунистическата идеология и общество и буржоазно-демократическата идеология и общество. Пак да кажа, че се правят на кьорави. Буржоазно-демократическата идеология и общество се крепят на свещенната и неприкосновена частна собственост и Закона за търсенето и предлагането. Комунистическата идеология и общество се крепяха свещенната и неприкосновена обществена собственос и на Закона "От всекиго според способностите, всекиму, според потребностите". А това без монопол във властта и икономиката не става. Какво си мислите, че Комунистическите партии са организации в обществен интерес? Сериозно ли го мислите? Кой се хвалеше, че комунистическите лидери управлявали дълго. Ами ще управляват, като нямат конкуренция. Само монарсите им съперничат по продължителност на управлението. И сега ще се спра на малоумниците /не се извинявам/, които защитатават соца. Драги ми малоумници, вашия соц създаде особен вид "нов човек" /нали се пънахте да го създадете?/. На ви, сега! Некреативен, полузнаещ, завиждащ, мързелив, мошеник, с изкривено разбиране за просперитет и напредък. Без ясни критерии за добро и лошо. Без правна култура. Без ясни критерии за права и задължения. Без ясни понятия за историческо минало и национална идентичност и гордост. Създадохте най-странния психологически хибрид - хибрида между полуроба и овцата. Е, вкратце е това.
Браво много силен коментар.
цитирай
36. babikqn - Злоба
21.03.2012 13:58
Злоба, Злоба сипете! Мъже ми били тва!
Мухльовци сте до един, затва висите тук в това време, защото няма даже някоя жена да поканите на кафе. То и коя би се съгласила с такива злобари да излезе. жените, ясно - омръзнали са ви, лявата ръка изневерява на дясната....и блог.бг да посеете омраза, да не сте капо:))
цитирай
37. becksss - babikqn
21.03.2012 14:07
Ако коментарите ти целят чиста провокация, не се справяш добре. Не се прави по този начин. Поне се учи от баш-провокаторите в блога как стават тия неща. :))
цитирай
38. cicero7 - Комунизма ли бил идеалната соци...
21.03.2012 14:11
Комунизма би бил идеалната социално-икономическа система в едно общество от роботи. Човека обаче не е робот - той има мисли и идеи, които иска да изрази, той има мечти които иска да реализира и преди всичко той иска да се развива, да расте в дадена посока, при комунизма всичко това е забранено. Напрактика комунизма е популиска идея, една утопия насочено към нисшите слоеве на общество, бедните и необразованите, към неспособните сами да поемат отговорността за собственото си съществуване, да не говорим за развитие. При комунизма всички и всичко трябва да е еднакво /равно/, тези които искат повече са врагове на комунизма. Комунизма е по-добрата система за обществените аутсайдери, за хората с нисък интелект, за мързеливите, необразованите, за хората без амбиции и за хората които се нуждаят някой да мисли и взема решения вместо тях, защото те само така могат да станат редови членове на обществото, но да градиш върху тази основа е загубена кауза и именно за това глобалната червена революция така и не се състоя, именно за това след първоначалната еуфория всичко тръгна надолу, именно и заради това няма соц общество което да прогресира в някаква посока.
цитирай
39. анонимен - А, не си прави устата, да те поканя на по .. кафе, да речем. :-))))))))))))
21.03.2012 14:36
babikqn написа:
Злоба, Злоба сипете! Мъже ми били тва!
Мухльовци сте до един, затва висите тук в това време, защото няма даже някоя жена да поканите на кафе. То и коя би се съгласила с такива злобари да излезе. жените, ясно - омръзнали са ви, лявата ръка изневерява на дясната....и блог.бг да посеете омраза, да не сте капо:))

Виж там, Панто си те харесва, пий си с него, каквото имате да си пиете. :-)))))
Всъщност Пантото разбира от жени, колкото аз от китайска граматика.
Но дай да се върнем на темата. Какво разбираш от макро и микроикономика, че да спорим за разликите?
цитирай
40. vencivaleri1951 - Драги ми докторанте добре .
21.03.2012 15:00
Уцели с Ленин, но да съм го сравнявал с Шекспир не помня. Всеки на своята нива. Просто сравних използаните думи като сравнение , защото след него просто идваше англичанина. Иначе Улянов е напълнил това количество главно с терминология от близка до РСВ и НАРКОП. Иначе е гепил кинтите на Ротшилд и германците , но остава въпросът защо в последния му път/няма как да си влизал в мавзолея/ си е отишъл от този свят с пришито различно копче на сакото. То пиари тогава /Не се бяха родили още , ни Моника, ни Евгети Минчев/ май нямаше. Сифилиса изпекъл мозъка му казваш. Само че жените с които доказано е бил освен Роза/разстреляна/ живеят доста дълго. Майка му/ако е наследствен/ също . До раняването си този малоумник ни лъжат, че е бил в желязно здраве и е бил в състояние да работи по 16часа. Както казват хората-"Луд умора няма" То и документалните филмчета и фотоси където този психар говори пред десетки хиряди са си монтаж. Говори си пред ППОто , а останалото е блъф.
Сега за кльоновете по границата...Не знам приятел защо ги насложиха, пък и после защо ги бутнаха. Пазеха ни от шап на юг, а и тъкмо се беше приспосибила фауната в териториите си.
Иначе за миглацията към соца не си прав. По време на великата депресия например много янки са наливали основите в Съюза. Не само работници но и ИТР персонал:)
И въобще към миграционните и емиграционните процеси подхождаш не като докторант, а като доктринер. Тези процеси се развиват и преди соца. Животните следват храната, хората също. Нали си наясно , че "излишните" хора на най развитите страни правят САЩ, Австралия, Канада...Нали си наясно с молралната страна при усвояването на тези земи. Впрочем заблудил се бях и н друго, че си някъде след 50те, а се оказваш докторант:) Кога ще е защитата на докторската ти ...Няма да нземам от трапезата. Само ще те подкрепям.
А сега на някои невъздържани коментатори. Алекс сезакани да ми Цитира Маркс. Аз четейки някои коментари пък не знам защо си спомних фрази от Шекспир. Неудобно ми е в това време зарад детската аудитория, но след 22 при желание мога да цитирам
цитирай
41. анонимен - Венци го каза убаво! Венци те закопа, Алекс! Да си посипеш главата с пепел от пиесите на Шекспир!
21.03.2012 15:31
Животните следват храната, хората също. Което ми пояснява защо бяха оградили кошарата с ограда и пазачи. Дори и за това разбрах току що. Охраната по границата била заради болестите, бе! Нас са ни пазили от техните болести, ама и тях са ги пазили от нашите болести. Чрез отстрел на преносителите. :-))))))))))))))
Венци, направо си за Гинес! :-))))))))))))))))
цитирай
42. apostapostoloff - Алах акбър, т. е. Бог е велик-
21.03.2012 15:49
точно затова Бог не отне на комунягите правото на избор. Като капитализмът не им харесва, да вървят в Куба или "демократична" Корея. А да не пляскат неокомунситически чекии в Мрежата!
цитирай
43. blackpredator - Мисля различно от Катана Венци
21.03.2012 16:35
При теб, като изключим мемоарните мелизми, не липсват аргументи.

Катана и Алекс, съвсем фриволно, разнасят клишета, познати от кварталните ОФ организации, когато да те одобряват за екскурзия във Гърция.
Размени субектите и ще видиш колко съм прав.

Това епистоларно Лего, обслужва само его, което екс леге е нонсенс в Блоголанд и не само...

Сори Катана и Алекс, това си е в Ганюс, преди да влезе в Гинес.

Аз Ви чета откакто сте в блога, но досега не съм прочел Какво трябва да е, а само Какво е било.
Айде, аман от архиви, друснете един проект....:)))))
цитирай
44. gotzageraskov - Както казваше Георги Русев (Бог да го прости)
21.03.2012 16:42
muerte написа:
Като прочетох тая простотията се замислих, че някои хора наистина вярват, че количествените натрупвания, водят до качествени изменения. Демек, като изакаш едно нормално и върху него изтропаш още по-голямо, току виж станали на шопска салата?!? Е няма спасение!

П. п. Катана, де да беше само икономиката.

във филма "Зона В-2" : "Количествените натрупвания водят до какво? До влошаване на качествотооо!"
цитирай
45. анонимен - Всяко "сега" става на "било" и всяко "било" е база за "сега"
21.03.2012 16:43
blackpredator написа:
При теб, като изключим мемоарните мелизми, не липсват аргументи.

Катана и Алекс, съвсем фриволно, разнасят клишета, познати от кварталните ОФ организации, когато да те одобряват за екскурзия във Гърция.
Размени субектите и ще видиш колко съм прав.

Това епистоларно Лего, обслужва само его, което екс леге е нонсенс в Блоголанд и не само...

Сори Катана и Алекс, това си е в Ганюс, преди да влезе в Гинес.

Аз Ви чета откакто сте в блога, но досега не съм прочел Какво трябва да е, а само Какво е било.
Айде, аман от архиви, друснете един проект....:)))))

И без такива, ако обичаш. Ще загубя и другата част от косата си, докато чакам тяхната визия за "солидарно общество". Какво представлява и как ще го постигнат. В момента чоплим техния вариант на "солидарно общество", който правиха. Щото, след време ще ви заперкам с точни извадки от Маркса. Какво е казал и как са го слушали и изпълнявали. Написаното остава, драги.
цитирай
46. secretcodes - Думите и понятията отразяват ли същността и съществеността
21.03.2012 17:11
Българинът излъжат ли го, думата или името стават като псувня. При коя революция оцелява читавото питам?Един лей кръвчицата друг захапва.... Когато нямаме представа какво правим тук и не осъзнаем, че чревната торбичка не е състояние на духа, ще си говорим понятия, които са едни и същи исторически въртели. Думите свършват, защото под вола, няма теле. Когато телето хукне пред кравата, става така, думите са излишни. Казах. Поздрави.
цитирай
47. vencivaleri1951 - Катана не ме преиначавай защото ще цитирам Шекспир
21.03.2012 17:39
katana написа:
Животните следват храната, хората също. Което ми пояснява защо бяха оградили кошарата с ограда и пазачи. Дори и за това разбрах току що. Охраната по границата била заради болестите, бе! Нас са ни пазили от техните болести, ама и тях са ги пазили от нашите болести. Чрез отстрел на преносителите. :-))))))))))))))
Венци, направо си за Гинес! :-))))))))))))))))

и няма да ти хареса какъвто си нежен. Казах, це не знам защо са таправили кльоновете и не смятам, че е нормално.
Факт е обаче , че спираха от юг животните и спираха шапа. Попитах защо ги махнаха като КППта та бяха отворени. Може би за по лесен трафик на хора , акцидни стоки и прооче. Ти не си мръднал от жъртите павета, не си слагал хранилки на животни и проче. Щеше да знаеш че стада, семейства, единаци имат своя територия. Преграждайки територия ти нарушаваш този ареал и стресираш вътре животните. Години минават преди да се нормализира бита им. След това като разгладиш наново пак рефлектират подобни процеси. Това имах предвид. Иначе битово съм против кльоновете. Вилата е на границата. Когато искам да си напазарувам акцизни стоки повече от позволеното /без сборове/ си минавам напряко. Така впрочем правят много и ако аз си пазарувамза в къщи то други търгуват с купеното. Обясни ми изгодата от разрушаване на кльоновете веднъж построени. Защо на гранизата между Щатите да кажем и Мексико има заграждения?
цитирай
48. vencivaleri1951 - Г-ин Апостолов имаме и +Американска Куба"
21.03.2012 18:14
apostapostoloff написа:
точно затова Бог не отне на комунягите правото на избор. Като капитализмът не им харесва, да вървят в Куба или "демократична" Корея. А да не пляскат неокомунситически чекии в Мрежата!


Хаити. Служеше им като удпокоение на кубинците в трудните моменти. Кофти, ама не чак толкова колкото в Хаити.
цитирай
49. ok3223 - Я глей
21.03.2012 18:28
ги докторантите и клакьорите с 3-4 купени "висши образования"...
Такива сте мноогу в БГ и направихте страната за резил.
Оно от учено недоучено, и малоумно и многодумно файдата е 0.
Заприличали сте на кръжок от заклети и проклети социофоби, в главите на които не се ражда, няма и следа от продуктивна мисъл и идея.
Така било, онака е било. Проституирате с историяте, с историческите факти и личности, като жалки подражатели на д-р Гьобелс.
С нито една продуктивна мисъл в кратуните.
ДА дадете предложения, мисли, идеи като как страната наша да се измъкне от тресавището в което е нагазила от 20 години.
Да стъпи на твърдо и тръгне по пътя на добруването на България и българите като народ и нация.
Да се обединим около една национална кауза и тръгнем най-после напред и нагоре, към по-светли бъднини.
ЗА ДА НЕ СЕ ЗАТРИЕМ КАТО НАРОД И НАЦИЯ СЛЕД 50-100 ГОДИНИ.
цитирай
50. анонимен - Както обикнове, Защо биете негрите. Абе човек, колко американци са застреляни
21.03.2012 19:23
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Животните следват храната, хората също. Което ми пояснява защо бяха оградили кошарата с ограда и пазачи. Дори и за това разбрах току що. Охраната по границата била заради болестите, бе! Нас са ни пазили от техните болести, ама и тях са ги пазили от нашите болести. Чрез отстрел на преносителите. :-))))))))))))))
Венци, направо си за Гинес! :-))))))))))))))))

и няма да ти хареса какъвто си нежен. Казах, це не знам защо са таправили кльоновете и не смятам, че е нормално.
Факт е обаче , че спираха от юг животните и спираха шапа. Попитах защо ги махнаха като КППта та бяха отворени. Може би за по лесен трафик на хора , акцидни стоки и прооче. Ти не си мръднал от жъртите павета, не си слагал хранилки на животни и проче. Щеше да знаеш че стада, семейства, единаци имат своя територия. Преграждайки територия ти нарушаваш този ареал и стресираш вътре животните. Години минават преди да се нормализира бита им. След това като разгладиш наново пак рефлектират подобни процеси. Това имах предвид. Иначе битово съм против кльоновете. Вилата е на границата. Когато искам да си напазарувам акцизни стоки повече от позволеното /без сборове/ си минавам напряко. Така впрочем правят много и ако аз си пазарувамза в къщи то други търгуват с купеното. Обясни ми изгодата от разрушаване на кльоновете веднъж построени. Защо на гранизата между Щатите да кажем и Мексико има заграждения?

при опит за бягство в Мексико? А ти ми обясни изгодата от отстрела на бълари и други, при опита им за преминаване от другата страна. Писна ми.
цитирай
51. babikqn - Събужда се Сашко
21.03.2012 19:30
една сутрин и какво да види - в къщата му светло ,топло, парното работи,има топла вода ...И изкрещява с ужас :
-Жено ! Комунистите са се върнали на власт!
цитирай
52. анонимен - Ама, като сме си плащали за дипломите, сме прочели конспактите и не оспорваме
21.03.2012 19:31
ok3223 написа:
ги докторантите и клакьорите с 3-4 купени "висши образования"...
Такива сте мноогу в БГ и направихте страната за резил.
Оно от учено недоучено, и малоумно и многодумно файдата е 0.
Заприличали сте на кръжок от заклети и проклети социофоби, в главите на които не се ражда, няма и следа от продуктивна мисъл и идея.
Така било, онака е било. Проституирате с историяте, с историческите факти и личности, като жалки подражатели на д-р Гьобелс.
С нито една продуктивна мисъл в кратуните.
ДА дадете предложения, мисли, идеи като как страната наша да се измъкне от тресавището в което е нагазила от 20 години.
Да стъпи на твърдо и тръгне по пътя на добруването на България и българите като народ и нация.
Да се обединим около една национална кауза и тръгнем най-после напред и нагоре, към по-светли бъднини.
ЗА ДА НЕ СЕ ЗАТРИЕМ КАТО НАРОД И НАЦИЯ СЛЕД 50-100 ГОДИНИ.

Закона на Ом и Закона за гравитацията.
Абе, аз да ти кажа нещо простичко. Когато вие с Венци разберете, че не сме равни, че да убиеш и обереш някого е престъпление, тогава ще се оправим. Когато зашиеш 5 шамара на детето си, че е взело играчката на друго дете.
А не да ми се правите на социални справедливци. Като си неможещ, ще миеш кенефите и ще получаваш пари за това. Ако си можещ, няма да миеш кенефите. А не да ми пеете песни любовни, че утрепали бащата и дядото, ама със синът му си бил в добри отношения. Питаш ли го дали не е е в добри отношения с вас той, защото няма друг изход? Че си му су натъманил в имота. Купен бил. С честно заработени пари. Айде бе! При други условия, кой знае как биха се развили нещата. Абе, Венци, кой от "правоимащите живее в Дружба, Надежда, Люлин, Ботунец и прочее. В панелка?
цитирай
53. vencivaleri1951 - Абе Катана къде съм казал, че датворените граници са добрео нещо.
22.03.2012 00:28
ираха от юг животните и спираха шапа. Попитах защо ги махнаха като КППта та бяха отворени. Може би за по лесен трафик на хора , акцидни стоки и прооче. Ти не си мръднал от жъртите павета, не си слагал хранилки на животни и проче. Щеше да знаеш че стада, семейства, единаци имат с.[/quote]

Напротив -глупаво са. Ето аз също съм бил поне мислено на кръстопът- След специализация ми предложиха работа. Искаше ми се , но знаех че това значи да не се върна повече, а и неприятности за нашите. Какво лошо щеше да се случи ако бях поработил някоя година и друга и после се върна. Добиваш друг опит, по полезен си, а и парици ще докараш. Който иска да бяга все едно бягаше. Плащаш си екскурзията и оставаш. Бил е и протокол към мен. Знаеше се статистически че около 5% не се връщат от спициализациите и какво от това... Не бъркай България с ГДР. През кльоновете бягаха хлапетии по наше време. Колко човека ти знаеш че са искали да избягат/без присъди/ и не са го направили. Отиваш на събор н Сърбия /по няколко годишто/ и си готов. От Костинброд на Запад всеки жител имаше право на 12 пъти годишно да отиде до сръбско без изходна виза...само печат на КПто. Ако бъдем откровени граничарите ни имаха проблем с чужденците /най вече германци/ на бряздата , не с българи. След това кльоновете не се строят зарад бегълци единствено. Сега е безсмислено, но преди са имали и възпиращо действие при военни действия. Бункерите , таковите спирачки и прочее и те ли за бегълци са правени? Аз попитах само защо след като са построени един път/това са ужасно много пари/ се бутнаха? На кого пречеха. Сега контрабандисти постоянно минават, а и дивеча при нас намаля-избяга в сръбскио Нашите ниви в тръне, а прасета , сърни , елени, зайци искат папу:) Впрочем какво ти обяснявам. Ти откровевво кажи...бразда виждал ли си. Отказвана ли ти е екскурзия някога?
цитирай
54. vencivaleri1951 - Катана ти сипотякога доста злобен и глупав човек.
22.03.2012 00:57
katana написа:
[quote=ok3223]ги докторантите и клакьорите с 3-4 купени "висши образования"...
Такива сте мноогу в БГ и направихте страната за резил.
Оно от учено недоучено, и малоумно и многодумно файдата е 0.
Заприличали сте на кръжок от заклети и проклети социофоби, в главите на които не се ражда, няма и следа от продуктивна мисъл и идея.
Така било, онака е било. Проституирате с историяте, с историческите факти и личности, като жалки подражатели на д-р Гьобелс българите като народ и нация.
Да се обединим около една национална кауза и тръгнем най-после напред и нагоре, към по-светли бъднини.
З

ли го дали не е е в добри отношения с вас той, защото няма друг изход? Че си му су натъманил в имота. Купен бил. С честно заработени пари. Айде бе! При други условия, кой знае как биха се развили нещата. Абе, Венци, кой от "правоимащите живее в Дружба, Надежда, Люлин, Ботунец и прочее. В панелка?


Коя година Крапчев, Иоцов строят къщите си в Лозенец тосподин лозенчанино. Тлидесетте години на миналия век. Тогава разделят лозето на три парцела. За това и кварталът се нарича така...лозя са били. Не искам да влизам повече в подробности, не малко съмти казвал, не малко съм ти намеквал за да разбепеш, че част от рода ми са много близки със съседите си от много години. Аз нотариален акто имам от 31ва или 32 година за мястото драги. Ти друго ми кажи. Как така поф Иоцов склуптора /брат на Борис Йоцов/ не бе принуден да продаде къщата си през тези 45 години, а според мен това е най стилната къща в София, а внук му не издържа и продаде къщата . Защо не смогна/а работеше човекът/ ни да я отопли, ни данък да и плати, ни покрив и ВИК да отремонтира? Ти впрочем постинг за Крапчев писа...зваеш ли го къде е живял? Ти и за Илия Минев го споменаваш често...знаеш ли къде бе дома му? Съкварталци са ти:)))
цитирай
55. анонимен - Г-н Венци МарксЛенинов
22.03.2012 09:46
Пак ще опрем до апели за пиене на медикаменти за опресняване на паметта. Аз съм роден и отрасъл в Центъра. Софиянец жълтопаважник. В Семинарията са ми роднини. Ама води си записки най-сетне. Не може да пробутваш непрекъснато смехории и да да пишеш есетата си на базата на "Виж к`во измислих! Ха,ха,ха!".
Ти нотариален акт нямаш. Нотариалния акт е издаден на собственик, а ти имаш удостоверение за наследници или по скоро ще имаш такова.
Искаш умен отговор на тъп въпрос."Как така поф Иоцов склуптора /брат на Борис Йоцов/ не бе принуден да продаде къщата си през тези 45 години".
Ще се пробвам да ти отговоря елементарно. Бойко Борисов е виновен. Той осъществи национализацията, той извърши дирижираната реституция и най-важното. Той създаде икономическия модел, който превърна бившите борци против фашизма и капитализма в капиталисти. Даже ще ти кажа нещо. Предложа, де. Ами... върнете 1/2 от пенсиите си, привилегиите си, бонусите си и т.н. Щото "капитализма" отпадна от активното борчество. :-))))))))) В края на краищата, не вие победихте капитализма, а той вас.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2429047
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930