Постинг
17.10.2014 22:29 -
Не вярвам Русия да е дала много жертви във Втората световна война
На различни места гледам различни цифри относно загиналите руснаци по време на Втората световна война.
Ясно е, че са завишени за да покажат героизъм.
Свикнали сме с тази мисъл и никой не я подлага на съмнение.
Добре, обаче аз ви предлагам необичайна гледна точка.
Не ви ли е хрумвало, че отивайки в Европа,
част от “безследно изчезналите” може просто да са намерили по някоя хубава европейка и да са останали при нея, вместо да се върнат при мустакатата си жена в Сибир?
Има много такива случаи чак до падането на Берлинската стена – използваха се заради забраната да живееш извън Русия.
Защо да не се е случило и по време на Втората световна война?
Как се постъпва с предателите
Хората на Запад не искат да воюват с Рус...
Русия освободи Бахмут. Десетки урки са л...
Хората на Запад не искат да воюват с Рус...
Русия освободи Бахмут. Десетки урки са л...
Това видео се разпространява по Messenge...
Историческата и агиографска измама „Кири...
Идин поздрав:)
Историческата и агиографска измама „Кири...
Идин поздрав:)
Следващ постинг
Предишен постинг
Интересно чувство за хумор имате. Звучи обаче малко кощунствено.
цитирайborn написа:
Интересно чувство за хумор имате. Звучи обаче малко кощунствено.
Може, но пък има логика.
Кой знае ?!
цитирайЯвно някои хора са забравили да си пият хапчетата
цитирайa440 написа:
Явно някои хора са забравили да си пият хапчетата
Ами следващия път не ги забравяй! Bажно е да ги пиеш.
"Агресивна " Русия не е дала никакви жертви. Напротив, чрез своето "агресивно" поведение, тя е възпрепятствала миролюбивия човеколюбец, загриженият за правата на онеправданите съветски народи, човеколюбецът Хитлер. Тази "тоталитарна" държава е попречила на най-великият "хуманист" на двайстия век - хуманистът Хитлер, да осъществи своите амбиции - абсолютно господство на арийката раса. А кой колко жертви е дал - това е статистика, която никой болен мозък не може да опровергае!!!
Георги Крумов.
цитирайГеорги Крумов.
novaposoka написа:
"Агресивна " Русия не е дала никакви жертви. Напротив, чрез своето "агресивно" поведение, тя е възпрепятствала миролюбивия човеколюбец, загриженият за правата на онеправданите съветски народи, човеколюбецът Хитлер. Тази "тоталитарна" държава е попречила на най-великият "хуманист" на двайстия век - хуманистът Хитлер, да осъществи своите амбиции - абсолютно господство на арийката раса. А кой колко жертви е дал - това е статистика, която никой болен мозък не може да опровергае!!!
Георги Крумов.
Георги Крумов.
Коя статистика? Защото различни статистики твърдят различни неща и разликите са толкова големи, че няма как всички да са истина.
Как е правена дадена статистика? Човек по човек ли са разпознавани жертвите? Защото ако не са, няма никаква гаранция за верността на статистиката. Tя не може да е дори приблизителна.
Дотук все още не съм споменал навика на комунистите да лъжат и манипулират историята. Tова е цяла отделна тема.
налей масло в огъня, та да рипат на умряло!
цитирайslavimirgenchev1953 написа:
налей масло в огъня, та да рипат на умряло!
:))
Ама само си гадаем :-)
цитирайТеорията Ви напомня на една друга. Какви 6 млн евреи са загинали в лагерите на смъртта- та не е ли възможно бройката да е завишена, защото много от тях са емигрирали на Запад???
цитирайЗвучи ми катое римейк на Лафонтеновото "Гроздето е кисело"
Започвам след това Ваше "откритие" да се безпокоя за Нашия Григор Димитров, че е попаднал в лапите на мустакатата Шарапова. /род в Няган-Сибир/ Безпокоя се и за Роналдо ...та и той со наполловина мустаката сибирячка си ляга:)
Авторе, авторе...много мъка има по света...
цитирайЗапочвам след това Ваше "откритие" да се безпокоя за Нашия Григор Димитров, че е попаднал в лапите на мустакатата Шарапова. /род в Няган-Сибир/ Безпокоя се и за Роналдо ...та и той со наполловина мустаката сибирячка си ляга:)
Авторе, авторе...много мъка има по света...
mikolaj написа:
Теорията Ви напомня на една друга. Какви 6 млн евреи са загинали в лагерите на смъртта- та не е ли възможно бройката да е завишена, защото много от тях са емигрирали на Запад???
Когато някой споменава големи групи хора, до какво степен може да му се вярва? Замислял ли си се дали изобщо е възможно да бъде събрана достоверна информация? Особено по време на война.
Представи си го визуално! Светът ври и кипи, кръв се пролива, хора умират "на килограм"... И някой ще тръгне да брои? Как ще стане, кой ще му го позволи, кой ще мисли за такива неща в центъра на събитията? А ако не е в центъра, значи просто гадае.
Съвсем отделен е въпросът, че когато става дума за жертви, зависи кой говори за тях. Едни имат сметка от занижена бройка, други от завишена. Пропаганда, идеологии.. Да не ти разправям каква "манджа" става.
Ако за теб това е достоверна информация, за мен не е.
И то с точност.
Тезата не издържа никаква критика.
Изглежда не сте ходил войник и не знаете колко пъти всекидневно
има проверки.
Колко много време отнема "бумащината".
Или пък чисто психологически, колко човека биха напуснали
една победоносна армия?
Като знаят какво очаква дезертьора...
цитирайТезата не издържа никаква критика.
Изглежда не сте ходил войник и не знаете колко пъти всекидневно
има проверки.
Колко много време отнема "бумащината".
Или пък чисто психологически, колко човека биха напуснали
една победоносна армия?
Като знаят какво очаква дезертьора...
Нема проблем. Така си е.
В ГЕРБ се знае отлично, че най - много жертви през втората световна Война е дала Америка. По време на Пърл Харбър. Били са атакувани от руснаци с дръпнати очи под чужд флаг. Почти нещо каот един идиот в блог беге със сто акаунта, ама п о- мащабно. За отмъщение на гадовете господ им изпратил Фукушима, но ръката му треперела от възмущение и уцелил горките японци , и те така.
В държава ,в която маймуните нямат свършване, няма място за хората.
цитирайВ ГЕРБ се знае отлично, че най - много жертви през втората световна Война е дала Америка. По време на Пърл Харбър. Били са атакувани от руснаци с дръпнати очи под чужд флаг. Почти нещо каот един идиот в блог беге със сто акаунта, ама п о- мащабно. За отмъщение на гадовете господ им изпратил Фукушима, но ръката му треперела от възмущение и уцелил горките японци , и те така.
В държава ,в която маймуните нямат свършване, няма място за хората.
vencivaleri1951 написа:
Звучи ми катое римейк на Лафонтеновото "Гроздето е кисело"
Започвам след това Ваше "откритие" да се безпокоя за Нашия Григор Димитров, че е попаднал в лапите на мустакатата Шарапова. /род в Няган-Сибир/ Безпокоя се и за Роналдо ...та и той со наполловина мустаката сибирячка си ляга:)
Авторе, авторе...много мъка има по света...
Започвам след това Ваше "откритие" да се безпокоя за Нашия Григор Димитров, че е попаднал в лапите на мустакатата Шарапова. /род в Няган-Сибир/ Безпокоя се и за Роналдо ...та и той со наполловина мустаката сибирячка си ляга:)
Авторе, авторе...много мъка има по света...
За теб всички рускини ли са като Шарапова? А какво стана с онези от колхоза, които били по-силни от 10 американски войници? Струват ли ти се женствени и нежни като Шарапова?
freeoldmen написа:
И то с точност.
Тезата не издържа никаква критика.
Изглежда не сте ходил войник и не знаете колко пъти всекидневно
има проверки.
Колко много време отнема "бумащината".
Или пък чисто психологически, колко човека биха напуснали
една победоносна армия?
Като знаят какво очаква дезертьора...
Тезата не издържа никаква критика.
Изглежда не сте ходил войник и не знаете колко пъти всекидневно
има проверки.
Колко много време отнема "бумащината".
Или пък чисто психологически, колко човека биха напуснали
една победоносна армия?
Като знаят какво очаква дезертьора...
Бил съм в казарма и знам колко неща се правят там, които обаче на никого няма да хрумнат по време на война. Даже се майтапехме, че по време на битка вероятността да бъдеш застрелян скача до небето, ако не си с лъснати кубинки:))
Това за дезертьорството сериозно ли го казваш? Знаят какво ги очаква, но ако ги намерят. А идеята е да не бъдат открити, което не е никак трудно за изпълнение щом си извън Русия. Пък и едва ли на някой от победеносна армия ще му е до дезертьори:)
От друга страна, чисто психологически, наказанието за дезертьора изглежда страшно за хора, които никога не са участвали във война. Не вярвам освирепял в битки мъж да се притеснява от някакво евентуално наказание. Когато си свикнал да свистят куршуми около теб, гледаш на нещата по различен начин.
d3bep написа:
Нема проблем. Така си е.
В ГЕРБ се знае отлично, че най - много жертви през втората световна Война е дала Америка. По време на Пърл Харбър. Били са атакувани от руснаци с дръпнати очи под чужд флаг. Почти нещо каот един идиот в блог беге със сто акаунта, ама п о- мащабно. За отмъщение на гадовете господ им изпратил Фукушима, но ръката му треперела от възмущение и уцелил горките японци , и те така.
В държава ,в която маймуните нямат свършване, няма място за хората.
В ГЕРБ се знае отлично, че най - много жертви през втората световна Война е дала Америка. По време на Пърл Харбър. Били са атакувани от руснаци с дръпнати очи под чужд флаг. Почти нещо каот един идиот в блог беге със сто акаунта, ама п о- мащабно. За отмъщение на гадовете господ им изпратил Фукушима, но ръката му треперела от възмущение и уцелил горките японци , и те така.
В държава ,в която маймуните нямат свършване, няма място за хората.
Не знам защо редактира коментара, но тъй като видях оригинала отговарям на него.
Квит сме, защото и аз разбрах от какво си болен. Щом подкрепяш Русия, значи няма спасение за грешната ти душа. Не знам с какво се занимаваш ама виж там дебелите книги. Може би не подозираш, че през 1944г руските войски нахлуват в България не заради някакво освобождение, а защото няколко дни по-рано твоята любима държава ни е обявила война. От това по-лошо не виждам накъде.
Да продължим с психологията.
По някое време колосът рухна и стана модерно, печелившо и безопасно да бъдеш
"дисидент".
Как пак не се намери никой закъснял герой да взриви медиите с
признанието как е избягал от руския ботуш и е просперирал в
истинският демократичен свят?
Да речем защо боецът Долгокуров, пристанал на
фройлайн Гертруде фон Вурстен- Кончитен, не се похвали?
Дай ми само един пример и ще повярвам за останалите милиони...
цитирайПо някое време колосът рухна и стана модерно, печелившо и безопасно да бъдеш
"дисидент".
Как пак не се намери никой закъснял герой да взриви медиите с
признанието как е избягал от руския ботуш и е просперирал в
истинският демократичен свят?
Да речем защо боецът Долгокуров, пристанал на
фройлайн Гертруде фон Вурстен- Кончитен, не се похвали?
Дай ми само един пример и ще повярвам за останалите милиони...
freeoldmen написа:
Да продължим с психологията.
По някое време колосът рухна и стана модерно, печелившо и безопасно да бъдеш
"дисидент".
Как пак не се намери никой закъснял герой да взриви медиите с
признанието как е избягал от руския ботуш и е просперирал в
истинският демократичен свят?
Да речем защо боецът Долгокуров, пристанал на
фройлайн Гертруде фон Вурстен- Кончитен, не се похвали?
Дай ми само един пример и ще повярвам за останалите милиони...
По някое време колосът рухна и стана модерно, печелившо и безопасно да бъдеш
"дисидент".
Как пак не се намери никой закъснял герой да взриви медиите с
признанието как е избягал от руския ботуш и е просперирал в
истинският демократичен свят?
Да речем защо боецът Долгокуров, пристанал на
фройлайн Гертруде фон Вурстен- Кончитен, не се похвали?
Дай ми само един пример и ще повярвам за останалите милиони...
Примерите за избягал от изток на запад човек, който е преуспял, са безброй. Затова хората се връщат само от носталгия по родината, но не и защото тук е по-хубаво за живеене.
Ти обаче питаш конкретно за войник по време на Втората световна война. Как да излезе и да се похвали след като самият ти спомена дезертьорите? Защо му е да става мишена? Hали идеята е да остане скрит. Вероятно разбираш, че би било глупаво да се покаже заради едното самохвалство.
Аз лично съм сигурен, че има и такива случаи. Чак милиони едва ли, но със сигурност ги има.
Да се върнем на темата: Nabludateli пише: "На различни места гледам различни цифри относно загиналите руснаци по време на Втората световна война. Ясно е, че са завишени, за да ...".
Не харесвам препирните! Привърженик съм на разумната дискусия. Но, Вие "nabludateli", не дискутирате! Вие влизате в противоречие със собствените си твърдения. Какви са тези "различни места" с "различни цифри", и всички те "завишении" с някаква цел, за да имитират "героизма на руснаците". Как е възможно, всички източници да публикуват фалшиви, по-точно "завишени", според Вас цифри, а Вашите подозрения за фалшифициране на истината да са достоверни?! Съветските народи дават в тази война около 20 милиона жертви. Ако се появяват доуточнения на тази цифра, те са към "завишение", а не към намаление. А че на Вас не ви харесва това, то си е Ваш проблем. Всяка страна е заявила своите жертви през време на Втората световна война и никоя не оспорва историческите факти. А Вашето оспорване на фактите е едно болнаво хрумване в духа на "новото време" - Русия да бъде обявена за агресор и пречка за "миролюбивата" политика на НАТО, оглавявано от "човеколюбивите", "загрижени" за правата на човека, САЩ.
Георги Крумов.
цитирайНе харесвам препирните! Привърженик съм на разумната дискусия. Но, Вие "nabludateli", не дискутирате! Вие влизате в противоречие със собствените си твърдения. Какви са тези "различни места" с "различни цифри", и всички те "завишении" с някаква цел, за да имитират "героизма на руснаците". Как е възможно, всички източници да публикуват фалшиви, по-точно "завишени", според Вас цифри, а Вашите подозрения за фалшифициране на истината да са достоверни?! Съветските народи дават в тази война около 20 милиона жертви. Ако се появяват доуточнения на тази цифра, те са към "завишение", а не към намаление. А че на Вас не ви харесва това, то си е Ваш проблем. Всяка страна е заявила своите жертви през време на Втората световна война и никоя не оспорва историческите факти. А Вашето оспорване на фактите е едно болнаво хрумване в духа на "новото време" - Русия да бъде обявена за агресор и пречка за "миролюбивата" политика на НАТО, оглавявано от "човеколюбивите", "загрижени" за правата на човека, САЩ.
Георги Крумов.
Оспорваш числото загинали съветски воини, а то е огромно.
Ако тезата ти е за няколко /десетки? стотици?/ случая,
тогава е безпредметна.
цитирайАко тезата ти е за няколко /десетки? стотици?/ случая,
тогава е безпредметна.
nabludateli написа:
Не знам защо редактира коментара, но тъй като видях оригинала отговарям на него.
Квит сме, защото и аз разбрах от какво си болен. Щом подкрепяш Русия, значи няма спасение за грешната ти душа. Не знам с какво се занимаваш ама виж там дебелите книги. Може би не подозираш, че през 1944г руските войски нахлуват в България не заради някакво освобождение, а защото няколко дни по-рано твоята любима държава ни е обявила война. От това по-лошо не виждам накъде.
d3bep написа:
Нема проблем. Така си е.
В ГЕРБ се знае отлично, че най - много жертви през втората световна Война е дала Америка. По време на Пърл Харбър. Били са атакувани от руснаци с дръпнати очи под чужд флаг. Почти нещо каот един идиот в блог беге със сто акаунта, ама п о- мащабно. За отмъщение на гадовете господ им изпратил Фукушима, но ръката му треперела от възмущение и уцелил горките японци , и те така.
В държава ,в която маймуните нямат свършване, няма място за хората.
В ГЕРБ се знае отлично, че най - много жертви през втората световна Война е дала Америка. По време на Пърл Харбър. Били са атакувани от руснаци с дръпнати очи под чужд флаг. Почти нещо каот един идиот в блог беге със сто акаунта, ама п о- мащабно. За отмъщение на гадовете господ им изпратил Фукушима, но ръката му треперела от възмущение и уцелил горките японци , и те така.
В държава ,в която маймуните нямат свършване, няма място за хората.
Не знам защо редактира коментара, но тъй като видях оригинала отговарям на него.
Квит сме, защото и аз разбрах от какво си болен. Щом подкрепяш Русия, значи няма спасение за грешната ти душа. Не знам с какво се занимаваш ама виж там дебелите книги. Може би не подозираш, че през 1944г руските войски нахлуват в България не заради някакво освобождение, а защото няколко дни по-рано твоята любима държава ни е обявила война. От това по-лошо не виждам накъде.
Ами аз съм чувал, че Русия е нахлула в България през втората световна война, защото е разбрала, че във връзка с Плана за Навлизане в Европа и Балканския Втори Фронт негово превъзходителство сър Уинстън ЧЪрчил мислил да премести Лондон в село Лозен. Нещо подобно мислели амеркиканците, само че за нов Вашингтон си били харесали Цалапица.
За да попречи на този български възход злият Сталин ни обявил война.
А една баба ми ми разказа и за прочутата бомбардировка. Било нещо като празнична заря, обаче българските пилоти били пиян ии така се стигнало до жертви. Лошото е, че като падали, българските пилоти падали над града, макар че по радиоточката специално ги предупредил ида се пазят от Бенгалския Огън.
Прав си, нема спасенье за мойта душа. Отивам да се помоля на Сататаната да ми изпере чорапите. Не на всеки се е паднала ентелегентността като дар. Едни стават доктори на науките, други генерали, а аз - прост блогосписвач.
novaposoka написа:
Да се върнем на темата: Nabludateli пише: "На различни места гледам различни цифри относно загиналите руснаци по време на Втората световна война. Ясно е, че са завишени, за да ...".
Не харесвам препирните! Привърженик съм на разумната дискусия. Но, Вие "nabludateli", не дискутирате! Вие влизате в противоречие със собствените си твърдения. Какви са тези "различни места" с "различни цифри", и всички те "завишении" с някаква цел, за да имитират "героизма на руснаците". Как е възможно, всички източници да публикуват фалшиви, по-точно "завишени", според Вас цифри, а Вашите подозрения за фалшифициране на истината да са достоверни?! Съветските народи дават в тази война около 20 милиона жертви. Ако се появяват доуточнения на тази цифра, те са към "завишение", а не към намаление. А че на Вас не ви харесва това, то си е Ваш проблем. Всяка страна е заявила своите жертви през време на Втората световна война и никоя не оспорва историческите факти. А Вашето оспорване на фактите е едно болнаво хрумване в духа на "новото време" - Русия да бъде обявена за агресор и пречка за "миролюбивата" политика на НАТО, оглавявано от "човеколюбивите", "загрижени" за правата на човека, САЩ.
Георги Крумов.
Не харесвам препирните! Привърженик съм на разумната дискусия. Но, Вие "nabludateli", не дискутирате! Вие влизате в противоречие със собствените си твърдения. Какви са тези "различни места" с "различни цифри", и всички те "завишении" с някаква цел, за да имитират "героизма на руснаците". Как е възможно, всички източници да публикуват фалшиви, по-точно "завишени", според Вас цифри, а Вашите подозрения за фалшифициране на истината да са достоверни?! Съветските народи дават в тази война около 20 милиона жертви. Ако се появяват доуточнения на тази цифра, те са към "завишение", а не към намаление. А че на Вас не ви харесва това, то си е Ваш проблем. Всяка страна е заявила своите жертви през време на Втората световна война и никоя не оспорва историческите факти. А Вашето оспорване на фактите е едно болнаво хрумване в духа на "новото време" - Русия да бъде обявена за агресор и пречка за "миролюбивата" политика на НАТО, оглавявано от "човеколюбивите", "загрижени" за правата на човека, САЩ.
Георги Крумов.
Благодаря, че ми показа как се води дискусия. И все пак да попитам (ако не е нахално): нима Русия не е агресор?
freeoldmen написа:
Оспорваш числото загинали съветски воини, а то е огромно.
Ако тезата ти е за няколко /десетки? стотици?/ случая,
тогава е безпредметна.
Ако тезата ти е за няколко /десетки? стотици?/ случая,
тогава е безпредметна.
Посочих един възможен вариант, но не съм казал нито че с това темата се изчерпва, нито че Русия не е дала никакви жертви.
d3bep написа:
Ами аз съм чувал, че Русия е нахлула в България през втората световна война, защото е разбрала, че във връзка с Плана за Навлизане в Европа и Балканския Втори Фронт негово превъзходителство сър Уинстън ЧЪрчил мислил да премести Лондон в село Лозен. Нещо подобно мислели амеркиканците, само че за нов Вашингтон си били харесали Цалапица.
За да попречи на този български възход злият Сталин ни обявил война.
А една баба ми ми разказа и за прочутата бомбардировка. Било нещо като празнична заря, обаче българските пилоти били пиян ии така се стигнало до жертви. Лошото е, че като падали, българските пилоти падали над града, макар че по радиоточката специално ги предупредил ида се пазят от Бенгалския Огън.
Прав си, нема спасенье за мойта душа. Отивам да се помоля на Сататаната да ми изпере чорапите. Не на всеки се е паднала ентелегентността като дар. Едни стават доктори на науките, други генерали, а аз - прост блогосписвач.
Ами аз съм чувал, че Русия е нахлула в България през втората световна война, защото е разбрала, че във връзка с Плана за Навлизане в Европа и Балканския Втори Фронт негово превъзходителство сър Уинстън ЧЪрчил мислил да премести Лондон в село Лозен. Нещо подобно мислели амеркиканците, само че за нов Вашингтон си били харесали Цалапица.
За да попречи на този български възход злият Сталин ни обявил война.
А една баба ми ми разказа и за прочутата бомбардировка. Било нещо като празнична заря, обаче българските пилоти били пиян ии така се стигнало до жертви. Лошото е, че като падали, българските пилоти падали над града, макар че по радиоточката специално ги предупредил ида се пазят от Бенгалския Огън.
Прав си, нема спасенье за мойта душа. Отивам да се помоля на Сататаната да ми изпере чорапите. Не на всеки се е паднала ентелегентността като дар. Едни стават доктори на науките, други генерали, а аз - прост блогосписвач.
Виж ти какъв дълъг коментар:))
27.
vencivaleri1951 -
Аз мисля, че шарапова по лесно би се справила с ямерикански войник отколкото
19.10.2014 01:49
19.10.2014 01:49
nabludateli написа:
За теб всички рускини ли са като Шарапова? А какво стана с онези от колхоза, които били по-силни от 10 американски войници? Струват ли ти се женствени и нежни като Шарапова?
vencivaleri1951 написа:
Звучи ми катое римейк на Лафонтеновото "Гроздето е кисело"
Започвам след това Ваше "откритие" да се безпокоя за Нашия Григор Димитров, че е попаднал в лапите на мустакатата Шарапова. /род в Няган-Сибир/ Безпокоя се и за Роналдо ...та и той со наполловина мустаката сибирячка си ляга:)
Авторе, авторе...много мъка има по света...
Започвам след това Ваше "откритие" да се безпокоя за Нашия Григор Димитров, че е попаднал в лапите на мустакатата Шарапова. /род в Няган-Сибир/ Безпокоя се и за Роналдо ...та и той со наполловина мустаката сибирячка си ляга:)
Авторе, авторе...много мъка има по света...
За теб всички рускини ли са като Шарапова? А какво стана с онези от колхоза, които били по-силни от 10 американски войници? Струват ли ти се женствени и нежни като Шарапова?
колхозничка. Доколкото си спомням сервисът и етори по скорост, тоест има здрава тупалка:)
Иначе притежавате завидно невежество по отношение на Сибир и сибирячките. Определено последните се считат за най-красивите жени в Русия, а рускините са с призната хубст /впрочем славянките/. Не зная дали сте ходили в Русия, но полякини, сръбкини, българки сте виждали определено. Е сравнете ги с британки, французойки и ще видите за какво става въпрос Лично аз не се сещам британка, французойка да са били скоро на предни места в различните конкурси за красота. Като правило водещи са латиноамериканките . Източна Европа в часност рускините са добре представени в тези класации.
Иначе постингъг Ви е срамен.Не сте наясно с отчетността която води всяко подразделение. Сутрищната и вечерната проверка са имено остатък от войните и се правят от всички армии. Личните вещи на всеки убит се дават на семейството му, издава се смъртен акт. Разбира се има и безследно изчезнали, някои вероятно и дезертирали, но това е много малък процент/Б И/ от числения състав. Нещо повече, едни от най-сериозните обвинения към военачалниците и ръководството на СССР по време на ВСВ са имено голимият брой жертви. След това жертвите сред цивилното население са съизмерими с тези на войници и офицери. Не разбирам какво целите с този постинг освен ако не преследвате цел да Ви нарекът "дебил"
Ха сега де. Колко сме чели, че руснаците дали много жертви, понеже са тъпи и могат да воюват само с телата на войниците. Че на Източния фронт загубите били 1:10 в техен ущърб. При което се получава: ако руснаците имат около 8-10 млн. загуби във военослужещи, към каквато цифра се склоняват повечето последни руски изследвания, то тогава Германия е подписала безусловна капитулация, имайки на разположение поне 15 млн. годни да носят оръжие мъже. Ако пък немските загуби са около 5 млн., също цифра от изследвания, то тогава руските загуби стават 50 млн. и не е ясно кой все пак е превзел Берлин.
Сега пък - не, руснаците си раздуват жертвите, за да се изкарат герои. Брех да му се не види. Не било лесно да си русофоб.
цитирайСега пък - не, руснаците си раздуват жертвите, за да се изкарат герои. Брех да му се не види. Не било лесно да си русофоб.
nabludateli пита: "НИМА РУСИЯ НЕ Е АГРЕСОР?!"
Когато се говори за Русия като агресор, много хора се питат, вярно ли е това, или е целенасочена пропаганда. Аз също се питам, но нямам отговор, защото не мога да дам примери. А относно западния свят, достатъчни са примерите с Наполеон и Хитлер. Що се отнася до САЩ, примери в изобилие: две атомни бомби над цивилно население /началото на студената война/ - 300000 жертви; войните в Корея и Виетнам; войната в Ирак - свален държавен глава, 100000 жертви от Ирак и около 2000 американски войници; Либия - свален държавен глава, жертвите не ги знам; Египет, Авганистан, и последно - безредиците на Майдана, стрелба по цивилно население и горящи полицаи, отново сваляне на законно избран президент, назначаване на правителство, което днес изкара танковете срещу близо една трета от украинците, обявени за "руски сепаратисти". Не трябва да си затваряме очите и пред факта, че цяла Западна Европа е окупирана от САЩ. Последните трескаво се стремят към разширяване на окупационната зона, привличайки на своя страна предателски правителства от Източна Европа. Вместо да изтеглят войските си от Германия, както направи Русия, САЩ разполагат нови войски на Изток в бившата Съветска окупационна зона. Сега пък аз питам, "ако не е нахално": това миролюбива ли е, или агресивна политика?
Георги Крумов.
цитирайКогато се говори за Русия като агресор, много хора се питат, вярно ли е това, или е целенасочена пропаганда. Аз също се питам, но нямам отговор, защото не мога да дам примери. А относно западния свят, достатъчни са примерите с Наполеон и Хитлер. Що се отнася до САЩ, примери в изобилие: две атомни бомби над цивилно население /началото на студената война/ - 300000 жертви; войните в Корея и Виетнам; войната в Ирак - свален държавен глава, 100000 жертви от Ирак и около 2000 американски войници; Либия - свален държавен глава, жертвите не ги знам; Египет, Авганистан, и последно - безредиците на Майдана, стрелба по цивилно население и горящи полицаи, отново сваляне на законно избран президент, назначаване на правителство, което днес изкара танковете срещу близо една трета от украинците, обявени за "руски сепаратисти". Не трябва да си затваряме очите и пред факта, че цяла Западна Европа е окупирана от САЩ. Последните трескаво се стремят към разширяване на окупационната зона, привличайки на своя страна предателски правителства от Източна Европа. Вместо да изтеглят войските си от Германия, както направи Русия, САЩ разполагат нови войски на Изток в бившата Съветска окупационна зона. Сега пък аз питам, "ако не е нахално": това миролюбива ли е, или агресивна политика?
Георги Крумов.
кой е признал рускините за красиви? Някой има ли право да дава такива оценки и не смяташ ли, че точно това е зомбиране от медиите, налагащи определени шаблони и мнения? Явно харесваш руси и бели, но аз точно такива не понасям. Затова не смятам рускините за красиви:)
цитирайdarktales написа:
Ха сега де. Колко сме чели, че руснаците дали много жертви, понеже са тъпи и могат да воюват само с телата на войниците. Че на Източния фронт загубите били 1:10 в техен ущърб. При което се получава: ако руснаците имат около 8-10 млн. загуби във военослужещи, към каквато цифра се склоняват повечето последни руски изследвания, то тогава Германия е подписала безусловна капитулация, имайки на разположение поне 15 млн. годни да носят оръжие мъже. Ако пък немските загуби са около 5 млн., също цифра от изследвания, то тогава руските загуби стават 50 млн. и не е ясно кой все пак е превзел Берлин.
Сега пък - не, руснаците си раздуват жертвите, за да се изкарат герои. Брех да му се не види. Не било лесно да си русофоб.
Сега пък - не, руснаците си раздуват жертвите, за да се изкарат герои. Брех да му се не види. Не било лесно да си русофоб.
1:10 или 1:20 :))
Ти направо ме уби! Значи от това колко са жертвите на германците, зависи колко са жертвите на руснаците? Едното няма абсолютно никаква връзка с другото.
Съжалявам, но тук наистина се смях от сърце.
novaposoka написа:
nabludateli пита: "НИМА РУСИЯ НЕ Е АГРЕСОР?!"
Когато се говори за Русия като агресор, много хора се питат, вярно ли е това, или е целенасочена пропаганда. Аз също се питам, но нямам отговор, защото не мога да дам примери. А относно западния свят, достатъчни са примерите с Наполеон и Хитлер. Що се отнася до САЩ, примери в изобилие: две атомни бомби над цивилно население /началото на студената война/ - 300000 жертви; войните в Корея и Виетнам; войната в Ирак - свален държавен глава, 100000 жертви от Ирак и около 2000 американски войници; Либия - свален държавен глава, жертвите не ги знам; Египет, Авганистан, и последно - безредиците на Майдана, стрелба по цивилно население и горящи полицаи, отново сваляне на законно избран президент, назначаване на правителство, което днес изкара танковете срещу близо една трета от украинците, обявени за "руски сепаратисти". Не трябва да си затваряме очите и пред факта, че цяла Западна Европа е окупирана от САЩ. Последните трескаво се стремят към разширяване на окупационната зона, привличайки на своя страна предателски правителства от Източна Европа. Вместо да изтеглят войските си от Германия, както направи Русия, САЩ разполагат нови войски на Изток в бившата Съветска окупационна зона. Сега пък аз питам, "ако не е нахално": това миролюбива ли е, или агресивна политика?
Георги Крумов.
Когато се говори за Русия като агресор, много хора се питат, вярно ли е това, или е целенасочена пропаганда. Аз също се питам, но нямам отговор, защото не мога да дам примери. А относно западния свят, достатъчни са примерите с Наполеон и Хитлер. Що се отнася до САЩ, примери в изобилие: две атомни бомби над цивилно население /началото на студената война/ - 300000 жертви; войните в Корея и Виетнам; войната в Ирак - свален държавен глава, 100000 жертви от Ирак и около 2000 американски войници; Либия - свален държавен глава, жертвите не ги знам; Египет, Авганистан, и последно - безредиците на Майдана, стрелба по цивилно население и горящи полицаи, отново сваляне на законно избран президент, назначаване на правителство, което днес изкара танковете срещу близо една трета от украинците, обявени за "руски сепаратисти". Не трябва да си затваряме очите и пред факта, че цяла Западна Европа е окупирана от САЩ. Последните трескаво се стремят към разширяване на окупационната зона, привличайки на своя страна предателски правителства от Източна Европа. Вместо да изтеглят войските си от Германия, както направи Русия, САЩ разполагат нови войски на Изток в бившата Съветска окупационна зона. Сега пък аз питам, "ако не е нахално": това миролюбива ли е, или агресивна политика?
Георги Крумов.
Разполагане на бази не е нашествие. А държава, управлявана от нежелан диктатор, определено се нуждае от външна помощ за да се освободи - например Либия.
Hо пък в същото време изобщо не виждаш анексирането на Крим, което си е кражба от всякаква гледна точка и е напълно незаконно.
Добре. Благодаря все пак, че отдели време да коментираш:)
nabludateli написа:
1:10 или 1:20 :))
Ти направо ме уби! Значи от това колко са жертвите на германците, зависи колко са жертвите на руснаците? Едното няма абсолютно никаква връзка с другото.
Съжалявам, но тук наистина се смях от сърце.
Ти направо ме уби! Значи от това колко са жертвите на германците, зависи колко са жертвите на руснаците? Едното няма абсолютно никаква връзка с другото.
Съжалявам, но тук наистина се смях от сърце.
Не съм искал да те убивам, но съотношението на загубите е важен показател в статистиката на една война. То е връзката на "едното с другото".
darktales написа:
Не съм искал да те убивам, но съотношението на загубите е важен показател в статистиката на една война. То е връзката на "едното с другото".
nabludateli написа:
1:10 или 1:20 :))
Ти направо ме уби! Значи от това колко са жертвите на германците, зависи колко са жертвите на руснаците? Едното няма абсолютно никаква връзка с другото.
Съжалявам, но тук наистина се смях от сърце.
Ти направо ме уби! Значи от това колко са жертвите на германците, зависи колко са жертвите на руснаците? Едното няма абсолютно никаква връзка с другото.
Съжалявам, но тук наистина се смях от сърце.
Не съм искал да те убивам, но съотношението на загубите е важен показател в статистиката на една война. То е връзката на "едното с другото".
Ето защо твърдя, че абсолютно всички статистики лъжат в някаква степен. Cъвсем отделно са онези, които преднамерено лъжат.
По инфо от германските архиви и WAST германските загуби на военни са не повече от 3,5 млн. на Източния фронт.
Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5 млн. цивилните над 3 млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9 млн
Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил. персонални досиета
3. Според ЦАМО на РФ, който се помещава в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн.
Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи. Според руските автори днес загубите на СССР безвъзвратните военни са 19-20 млн.
Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ - 2,5 МЛН.
ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК
ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ
СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ
цитирайОбщо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5 млн. цивилните над 3 млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9 млн
Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил. персонални досиета
3. Според ЦАМО на РФ, който се помещава в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн.
Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи. Според руските автори днес загубите на СССР безвъзвратните военни са 19-20 млн.
Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ - 2,5 МЛН.
ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК
ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ
СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ
Търсене
За този блог
Гласове: 1203