Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2011 20:06 - Събота, късен следобед
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1402 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 09.07.2011 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 То се видяло, че модератор от майтап не разбира, а и вероятно ги тресе (модераторите де) някакъв страх, та хич не излизам в "последни", ама карай.
Седя под климатика, че е жега.
Голяма. Уж съм с югоизточно изложение, ама напича тая мансарда, та се не трае. 
Да е жив и здрав тоя, дето е измислил климатиците де.
И понеже по тв-то хич нищо няма та прегледах новините в нета - майкоооо, страх и отгоре: Станиша щял да иска вот на недоверие (че нали скоро иска бе, сега какво пак, само хаби време), от БСП размахаха някакъв компромат, че гербджии правили досиета и даже щели да се оплакват в европарламента, а пишман синдикалисти (дружки на Трактора, апропо) реват срещу пакта Евро +.
Да виждате връзка между изброеното? 
Има, ндам, има и отгоре - избори му се вика. И понеже червените съвсем я овапцаха та се опитват да пуснат тежката артилерия, белким не се изложат съвсем. Малко на Яне го докарват, по трактористки някак си, ама не се шашкам - акъл за повече нямат, това е. 
Кутев се мерна при Карбовски и вика - не е важно БСП да спечели, важно е ГЕРБ да загуби. Ех, мама му стара, тоя не ме чете. 
Кутев, цървулино (де ме прощаваш за интимното обръщение, ама си те чуствам близък), абе чети бе, Стратиев прочети, преди два дни го цитирах, за българската работа - дето не искаме ние да сме добре, а Вуте да е зле.
Цървули, та цървули. Неощавени даже. 
Срам нямат. Тоя Кутев и на гей-парада се опъна отпред белким привлече обратните. Дано само да си е сложил железни гащи, че ще се наведе на някой предизборен митинг да прегърне някоя млада другарка, а те (гейовете де) това и чакат и ще го изненадат откъм отзад и после викай, че нямаш сестра и че даже не ти е харесало. То вярно, че Р. Овч. те довлачи отнякъде в политиката (злите езици викат , че през фирмите на жена ти изнасяте двамата ток за чужбина, при това, викат (злите езици, не аз), че го купувате под себестойност, ама аз не вярвам, да ти кажа. Вярвам, че честно и почтенно, като свинара Гергов стана толкова богат.)
Малоумна история. И жега.

Такива ми ти неща. А, да вметна, че и Митко Хитов не ми отговаря, а хем и коментар съм му пуснал в блога. За Беларус и Лукашенко. Ей , тия от КГБ (така и викат още на белоруската полиция) са абсолютни пичове - арестували еднорък, защото ръкопляскал срещу Лукашенко - ако не знаете така нормалните хора там протестират. Ми ше го арестуват бе, кво като е еднорък, може да е ръкопляскал с крак и ръка, ама ха. 

И Пискова не ми пуска един коментар, модерира се и само , ако одобри пуска. Мен по-често не ме. Хем се държа мирно и само я питам, ама нещо е озверяла напоследък, постместруален сидром му се вика на това, ама да не задълбавам, че отнякъде ще изкочи модератор и хоп с теслата))).

Чудя се да ви пусна ли още едно любимо клипче, ама ще се въздържа, за утре ще го оставя. И без това само 5 човека са ме поставили в "Любими" и май само те ме четат))). Дето се вика, благодаря и на толкова.
И за да не стават сакатлъци пак - тоя постинг си го копвам директно в дугия блог, ей така, за всеки случай, че знае ли човек.

Събота....





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Кеф ми е да те чета каквото и да нап...
09.07.2011 21:41
Кеф ми е да те чета каквото и да напишеш, та затва, нали - в любими :)
Жега...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2425498
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930