Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2011 18:49 - Ако не познавах повече емигранти щях да...
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 933 Коментари: 2 Гласове:
8



Винаги ме е плашело знанието на незнаещите. Демек - нЕма начин някой да ми разказва как живея аз и да се надЕва, че ще му повЕрвам.
Както споделих, жега, за мотор не става, по телевизиите - нищо, в Арената - тоже така нищо ново, дочетох един среден роман и въобще - скука.
Та се зачехох в блога. Да ви кажа - качеството е паднало на нивото на дебела, стара космата проститутка в Амстердам. Да ме прощавате за тъпата метафорка. Няма какво да се чете , ама никак. Или с редки изключения.

Случайно попаднах на блога на един емигрант, сравнително грамотно написан и викам, я да видим какво, таковата, мисли диаспората. И се хванах за главата (не за кобура, че оръжие не нося). Няма значение кой е, затова и не давам линк, ама се втрещих. Тоя човечец, милия, съвсем се е побепцал и да ви кажа, според мен го тресе носталгия, ама яка.
Там било рай, тука ад (това там, доколкото разпознах в текста е някъде по английско, май у Лондон, ама Лондон е широко понятие, кой знае на колко часа път с влака е до центъра).
Тука сме тъпаци, дето чакаме подаръци, нещастници и лузъри. Там са преуспели , умни и състрадателни.
  Брех, мамка му и прасе. Ако нямах приятели емигранти щях да ги напсувам целокупно. Ама имам и зная, че нещата не са толкова прости.
Пообиколил съм Европата, дето се вика май само в Скандинавието не съм бил, видял съм много неща, ама се връщам. Щото там винаги ще съм емигрант, а тук съм си у нас. И не се чуствам ни нещастник, ни лузър.
И приятелите като си идват от някъде ги чакам на летището (понякога) да ги закарам до тях с кола, да не се охарчват по таксита, че (тука съм на 100 % убеден) животът навън някак ги прави стиснати))). Подаръци не чакам, защото там, където те живеят съм ходил и даже често познавам повече централните градски части на градовете, дето те живеят, по-добре от тях. Поне на тема кръчми и клубове))). И тук ги водя по кръчми и в 99 % от случаите плащам аз, защото обикновено са възмутени от сметките (големички им се виждат). Разбирам мъката на тези хора, ама се чудя откъде е тая злоба. Логика няма. Аз не ги упреквам, че са избрали "там", нека не ме упрекват, че съм избрал "тук". И не се прехласвам нито по тяхното, нито по нашето. Приемам го за даденост. Харесвам и Лондон, и Прага, и Берлин, и Мадрид (повече от Барселона), и Милано (повече от Рим и Париж) , и Краков (повече от Варшава), и Амстердам, и Брюксел (особено уличката с гръцките кръчмички), и Белград, и Тимишуара, и Будапеща (не толкова де), и Виена (особено по Коледа), и Ница, и поне още 100 града и накрая - колкото и да е странно - и София. Не ги сравнявам, защото няма как. Хубавите неща ги зяпам, понякога ги снимам и толкова.  Абе странна работа, да ви кажа. Особено с озлоблението. Що са злобни, ей това не разбирам? То вярно, че и тях кризата ги прасна, ама това не трябва да те прави зъл. Защото заприличваш или на виртуален онанист или на постменструална лелка.  От което ме напушва смях.



Гласувай:
8



1. alexalexalex - тит
10.07.2011 23:09
не са))))
самовъзстанових се.
и бая мислех да се прекръстя на Феникс, ама нейсе))))
цитирай
2. locke - Алекс, що ти трябва да четеш емигранти...
11.07.2011 13:20
Чети българи! Ето преди малко четох един блогър, и аз няма да казвам името, дето се пънеше и късаше да ме убеди, че Дянков лъжел като разпран като разправял, че след няколко години ще стигнем Гърция. Всеки, който не е доволен, търси вината другаде!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427448
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930