Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2011 19:58 - Защо посягам на Паниковски?
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 2983 Коментари: 13 Гласове:
9

Последна промяна: 22.08.2011 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напоследък ме обвиняват в какво ли не - първо обиждах лекарите (като изревах срещу идиота Маджунов), после нападнах работническо-творческата интелигенция (председателя на ТКЗС-то и придворните), после икономистите-соцромантици (моя приятел Митьо), накрая се спрях върху автохонците (тракоманите от племето).
Защо бия Паниковски, бихте попитали. И обиждам съсловия или модели.
Тези, които ме познавят , знаят, че аз съм миролюбив човек и че мразя да обобщавам. Колективната вина някак си ми се струва тъпа. Има лична вина и лична отговорност.
Когато започнах да псувам Маджунов (онзи кретен , дето уби деденцето Гери) анонимни и полуанонимни лекари ми казаха, че нападам съсловието. Имаше даже и заплахи какво ще ми се случи, ако попадна в болница.
Хиляда пъти им обясних, че имам приятели лекари и че не нападам съсловието, а един конкретен идиот с конкретно име - Маджунов. Обаче -не! Нападал съм.
След това се възмутих от един конкретен текст на председателя. За Левски. И го казах. И пак се оказа, че нападам. Поетите!!!! 
Пак обясних 1000 пъти, че не познавам председателя и нямам нищо против него, но срещу текста му имам. Обаче - тц, не можело така.
След това се оказа, че обиждам икономистите-патриоти и съм платен агент на империализма. Защото (само един пример давам) - не вярвам, че 25 % от полските деца ходят гладни на училище. (??????)
Пак казах, че искам да водя спорове с цифри, а не с лозунги. Не можело. Обиждам социалистическите икономисти, тоест обиждам България!
В последно време се възмутих от наглите измислици за траките - особено ме развесели това за тракийския фараон и за онзи, дето измислил първата азбука. И си го казах.
Леле, тук станах враг номер 1 на Тутраканската селищна система, враг на българщината, прикрит юдей, масон и едва ли не убиец на малки деца.

Другарки и другари, дами и господа, съотечественици, медицински сестри и стюардеси - обещавам:
ВИНАГИ ЩЕ Е ТАКА!
Когато нещо ме възмущава - ще си го казвам. В моя блог. Ако на някой не ме харесва - да не ме чете. Ако не ме харесва и пише коментари - както сте видели вече - не трия (без откровените псувни, защото може и непълнолетни да четат).

Пишете и не се бойте.
А Паниковски винаги ще яде бой - с дребните мошеници винаги е така.



Гласувай:
9



1. balgarski7vinarki - Onezi iskat da se kazvat samo priatni ili udobni neshta, a drugite ne sme saglasni
22.08.2011 20:17
I zatova naistina shte pishem, a moderatorite shte ni sortirat.
A Panikovski mai se e metnal na konja Prjevalski i ochakva starta zaedno s nas,ostanalite...
цитирай
2. анонимен - Колега Алекс, в блоговите ни съдби ...
22.08.2011 20:38
Колега Алекс, в блоговите ни съдби има нещо общо.
Първо казах, че религиите са допотопни глупости и освен това могат да бъдат вредни и опасни. Пък и само луди хора ще пренебрегнат факта, че в "свещените книги" няма и дума за динозаврите и другите древни животни, бродили милиони години по земята.
След това намекнах на седесарите, че "Синята идея" е пропаганден захарен памук-има обем, но няма съдаржание.
След това се сблъсках с антидарвинистите и налудничавите им теории.
След това се сблъсках с всякаквите "анти" соц. ком. рус. и тем подобни.
По едно време треакторията ми се пресече с блогера Алексалекс, който никак не ме хареса и според мои проятели е най-лютия ми враг.
Но тук враговете са наужким, както и приятелите. И това е добре.
Ако хората са интелигентни могат да се поднасят, без да използват нито една обидна дума. А това е висшия пилотаж в споренето. Това е изкуството на софизма и е достъпно само за ерудирани хора с остра мисъл и богат речник.
Дълго ли стана? Ами как иначе да си покажа мурафета?! :)
цитирай
3. alexalexalex - колега Кушел
22.08.2011 20:52
Дето вика Тони Филипов , д-р : "Има толкова много начини да си прав" и както за допълвам :"Има толкова много начини да не си".
Но това не те прави враг, а човек с друго (забележи друго!) , а не грешно мнение.
Блогерът алексалекс съм си аз, ама затрит по донос - от някой Паниковски. И не трябва да се харесваме - аз съм с десни убеждения (политически и сексуални) ти - надявам се - си ляво-десен (ляв политически, десен сексуално), което ще рече, че няма как да се харесваме. Аз харесвам жени, да ти кажа))).
И ако някой път съм бил по-остър (признавам) това е , защото и ти си се изпускал. Това, обаче, не те прави враг, защото аз не търся врагове.
За враг ме броят някакви смешни хорица, които не могат да отговорят на въпросите ми (за техните си тези) и после ... отече.
На, виж, тракедонистите ме налазват анонимно и се дерат. А що - не знаят. Сигурно, защото не искам да съм наследник на фараоните))).
цитирай
4. анонимен - Колега Алекс, твоите показатели са ...
22.08.2011 21:05
Колега Алекс, твоите показатели са следните: посещения - 8352, коментари - 540 и постинги 50. Това означава:
Коеф. на ефективност на посещенията Кеп=8352/540=15.4 (изключително добър резултат, далеч под границата -30).
Коеф. на интересните постинги Кип=540/50=10.8 (среден резултат).
Ако приемем, че съотношението на личните към чуждите коментари е приблизително 1:1 то общата оценка на блога по шестобалната система е (6+3+4)/3=4 1/3, а рейтинга на блога по Стандарт енд Пуърс е (АВ+) с положителна перспектива, нооо да не забравяш все пак кой прави рейтингите.:)
цитирай
5. alexalexalex - леле
22.08.2011 21:24
50 постинга ли съм спретнал?
браво на мен. Иначе аз статистики не гледам, щото преди де ме делнат бях 3-тия най-четен в "той и тя". Пред мен беше некво нещо със 7 постинга и 2 000 000 прочита, а пръФ - Цефула - с над 3 000 000. Само дето за романа му гласуваха май 27 души във ФБ, като 17 от тях беше самия той с няколко ника)))

И без манипулации с цифрите - мои-чужди коментари съм 1 към 2.
цитирай
6. анонимен - Е, събрахте се
23.08.2011 09:51
Алекс, когато се бие Паниконски, щото някой си е решил да бие, вече става забвно и се събират иначе противоположни по манталитет, знания и интереси, хора.
Ще се върна на траките и Спароток, който сериозно биеш. Щото е Паниковски и щото мекидонските историчари пишат като гламави. Кое е същественото, обаче. Тезата Спаротокова или писането на историчарите? Като шляпнеш Паниковски убеден ли си, че той е преписал, а не обратното? И друго. Как гледаш на даказаната теза, че от Ламанша до Камчатка се живели само руснаци?
Ще ви кажа и на двамата. Аме хич не ме интересува, кой колкопрочита и коментара има. Чета това, което ми е интересно и коментирам там, където разбирам или ми е забавно. /възгордей се!:-))))/ тебе те чета и коментирам, а Кушела, хич.
цитирай
7. alexalexalex - катана
23.08.2011 09:58
с Кушела си гукаме културно, което е признак на правилен диалог. изобщо няма да се съглася с неговите тези, нито той с моите, ама това не пречи да се комуникира. дето викаше другаря Волтер - "говори си каквото искаш, няма да те цензурирам" (не викаше точно това де, ама смисъла е същия). за разлика от някои други - например другарката Пискова - дето модерира, цензурира и прочее.
относно Паниковски и Сапароток - преди малко пуснах ей те този коментар към един постинг, дето защитаваше правото на тракийската теза.
Обори ме по точки, че така се прави)))
ето го и цитата:
стига де - бях решил да не се занимавам с тракедонистите, ама ти ме предизвикваш. няма нищо лошо да се изучава историята. както казах, Римската теза е точно това - интересна гледна точка към историята, не е задължително да е вярна, не насажда омраза, напротив. Римската теза търпи на критика и често споровете са интересни.
докато тракийската теза, хъмммм - няколко несъответствия:
1. Агитира се в сектор "Политика" (не в История, защо ли)
2. Под уж добронамерен тон се подхвърлят реплики, че световния империализъм ни мрази и не иска да излезе истината на яве (затова е Политика май)
3. Пуска очевидни простотии - то , ако беше само за фараоните, да ги целунеш - но като започнеш от фараоните, минеш през елините и свършиш с това, че сме направили и Русия (дето се вика, наши, родни братя, ура, да ги прегърнем)
4. Налива вода в мелницата на македнистите - пак се чеша по главата - комунистите измислиха македонската нация и я наложиха, тракедонистите я подкрепят и я възраждат в 21 век в България. Какви ли са тракедонистите?
5. Всички критични бележки се трият без жал - оставят се само лумпунските похвали - една теза, особено пък спорна, трябва да търпи на критика и да се дава думата и на опонентите.
6. Появи се нещо, което определих като "племето", което яко кряска и поддържа тракийската теза - силно ми прилича на режисирано мероприятие.
7. Правенето на конгрес - направо отиде в лозето на Бузлуджа...


цитирай
8. анонимен - Моето мнение за блогърите е,
23.08.2011 10:23
че това е може би най-свободното пространсво в България и много хора като мен ги четат анонимно, дори да не са съгласни с някои тези.

Специално за тракедонистите -мисля че Алекс е много мек и че от шапката на търсещите славното ни минало фокусници ще изскочи една нова националистическа и ксенофобска организация.
цитирай
9. анонимен - Отговорих ти баш там. Питам, кой ще отговори на моите въпроси, обаче. Ти ме знаеш, че доверие на давам даром
23.08.2011 10:54
alexalexalex написа:
с Кушела си гукаме културно, което е признак на правилен диалог. изобщо няма да се съглася с неговите тези, нито той с моите, ама това не пречи да се комуникира. дето викаше другаря Волтер - "говори си каквото искаш, няма да те цензурирам" (не викаше точно това де, ама смисъла е същия). за разлика от някои други - например другарката Пискова - дето модерира, цензурира и прочее.
относно Паниковски и Сапароток - преди малко пуснах ей те този коментар към един постинг, дето защитаваше правото на тракийската теза.
Обори ме по точки, че така се прави)))
ето го и цитата:
стига де - бях решил да не се занимавам с тракедонистите, ама ти ме предизвикваш. няма нищо лошо да се изучава историята. както казах, Римската теза е точно това - интересна гледна точка към историята, не е задължително да е вярна, не насажда омраза, напротив. Римската теза търпи на критика и често споровете са интересни.
докато тракийската теза, хъмммм - няколко несъответствия:
1. Агитира се в сектор "Политика" (не в История, защо ли)
2. Под уж добронамерен тон се подхвърлят реплики, че световния империализъм ни мрази и не иска да излезе истината на яве (затова е Политика май)
3. Пуска очевидни простотии - то , ако беше само за фараоните, да ги целунеш - но като започнеш от фараоните, минеш през елините и свършиш с това, че сме направили и Русия (дето се вика, наши, родни братя, ура, да ги прегърнем)
4. Налива вода в мелницата на македнистите - пак се чеша по главата - комунистите измислиха македонската нация и я наложиха, тракедонистите я подкрепят и я възраждат в 21 век в България. Какви ли са тракедонистите?
5. Всички критични бележки се трият без жал - оставят се само лумпунските похвали - една теза, особено пък спорна, трябва да търпи на критика и да се дава думата и на опонентите.
6. Появи се нещо, което определих като "племето", което яко кряска и поддържа тракийската теза - силно ми прилича на режисирано мероприятие.
7. Правенето на конгрес - направо отиде в лозето на Бузлуджа...



цитирай
10. анонимен - Ти пък ме обори, че в съвременната ни история няма политика, не е редактирана и
23.08.2011 10:57
променяна по политически причини и не са спирани проучвания по политически причини. На документи вярваш ли?
цитирай
11. alexalexalex - катана
23.08.2011 14:43
хайде и ти почна - на въпросите отговаряш с въпрос - стар еврейски номер е това, да ти кажа.
съвременната ни история се мъчи да се отърси от политиката, което е и правилно. а тракедонистите се мъчат да я набутат пак там. отговори ми що на Спаро темите са се в раздел "Политика", а?)))))
цитирай
12. анонимен - Како Танче, защо не уточни, че НА...
23.08.2011 18:12
Како Танче, защо не уточни, че НАПОСЛЕДЪК не ме четеш. Преди често си пъхаше гагата при мен, за да ме апострофираш. Но откакто те възпях в цяла стихосбирка, нещо ти се отщя да наминаваш. Да си призная, мъчно ми е, но ще го преживея някак. Надявам се около коледа пак да си поговорим на любимите теми - религия и дарвинизъм.
цитирай
13. joysii - Ето малко лозунги - специалитет на ...
23.08.2011 21:29
Ето малко лозунги - специалитет на СпОрчо :"Ние българите сме светъл народ, който се е славел със своята справедливост. В нас е заложена упорита непримиримост към злото, което погубва душите на хората. Ние сме вечните бунтари и будители, тези които разкъсват черната завеса на лъжите. Напълно естествено е, че точно тези качества са ни превърнали в мишена за силите на тъмнината.Тези, които й служеха се постараха да омърсят името българи и успяха да заблудят мнозина. За да почетем предците си трябва да извадим наяве истината за тях. Потомците на светлината не трябва да тънат в забвение!"
.........................
Разбира се СпОрчето има предвид,че той и КО са носителите на светлината.
А такива като теб и още няколко - сме силите на тъмнината.:)
Какво завидно самочувствие притежава този човек!
Като си помисля само, че всъщност хаосът и тъмнината се ширят на воля най-вече в неговите поситнги.
Аз се радвам,че хора като теб палят крушките отвреме навреме, и дано в празните кратуни на къртиците лижещи краката на Великата светлина, проблесне за миг малко разум.
......................
Тия щуротии дето СпОрчо ги издокарва за финал във всеки постинг, направо избиват рибата!Дори за миг да си помисли човек, че може и да има резон в някои от постингите, като прочете последния абзац, направо онемява. Пълен цирк.
Поздрави.



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2422135
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930