Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2012 19:36 - Тъпи копелета
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 12184 Коментари: 50 Гласове:
18

Последна промяна: 23.02.2012 19:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тц! Не е аналогия с филма, съжалявам :)
Хрумна ми заради една песен на Дългия маркуч, онзи дето се блещи вечер по БТВ и от време на време прегръща Доган и Гоце.
Беше изпял нещо за тъпите копелета, дето били пичове.
И - както си му е ред - селските пръчки повярваха на Дългия и решиха, че да си тъпо копеле е готино.

Кое е най-характерно за тъпите копелета : че не четат.
Те са писатели, списуватели и обикновени кретени :)

Един такъв (както си му е реда "анонимен") ме коментира в един пост на Катана, че съм се натискал за Първа и съм обиждал Амбърите :)

Че е Амбър - Амбър е, дето се вика имам подозрение и кой от всичките, но не това е идеята (за мен Амбър е по начало тъпук, така че няма смисъл да се персонализира).

Още веднъж обяснявам (след малко, с големи букви) и дано на тъпите копелета някой им го прочете бавно, че да схванат.
ХИЧ И НЕ МИ ДРЕМЕ КОЙ Е НА ПЪРВА - СТИГА ДА Е ЧЕСТНО!
Когато е с измама (селска, от тежък вид) НЯМА КАК ДА НЕ СЕ ПОДИГРАВАМ.

Я пак да попитам - всеки, който чете с настървение за "гола, девствена и възбудена" да вдигне ръка!
Опс, нещо не виждам желаещи :))))

Ей такива неща, смешни :))))


п.с. Милоооооо :))))
Ама много си сладка!



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И аз съм под ножа, стига рева:)))
23.02.2012 19:43
И аз съм под ножа, стига рева:)))
цитирай
2. karambol5 - Милото, обади ли се ? Че гледам си ...
23.02.2012 19:48
Милото ,обади ли се ?
Че гледам си набрал; скорост и си подпукал Амбърите ;))
цитирай
3. alexalexalex - alllyallly
23.02.2012 20:01
не рИва бе, констатирам :)))

а ти от време на време те прихваща амбъросъчуствие и направо... алеле майко :)))

да те светна - това, че някой тъпак не харесва Амбърите не прави Амбърите умни:)))

така че се оправяй овреме, че амбърстването не прощава - току виж си заусмихвала деня на някого или си се зачела в "гола...". това не прощава, да ти кажа :)))
цитирай
4. alexalexalex - karambol5
23.02.2012 20:02
всичко му е наред на милото, спок :)))

и тамън се бях наканил да направя една прогнозка за голямата гръцка драма и ето - някакъв малоумник се обади, та ми смени тематиката :)))
цитирай
5. karambol5 - Тц, тц, тц, тц, жив да те ожали човек ...
23.02.2012 20:13
Тц,тц,тц,тц , жив да те ожали човек ;)))))))))) Тя Голямата Гръцка Драма няма да ти избяга ;)) Ма се обадиха , та ти смениха тематиката с нещо по-актуално :)))))))
цитирай
6. анонимен - какви амбъри бе какви 5 лева:)) Аз съм с вечен бан:))
23.02.2012 20:22
alexalexalex написа:
не рИва бе, констатирам :)))

а ти от време на време те прихваща амбъросъчуствие и направо... алеле майко :)))

да те светна - това, че някой тъпак не харесва Амбърите не прави Амбърите умни:)))

така че се оправяй овреме, че амбърстването не прощава - току виж си заусмихвала деня на някого или си се зачела в "гола...". това не прощава, да ти кажа :)))


Пиша където ми е забавно:Р

п.п. няма опсност да усмихан деня на повечето тук:)) Даже им правя сянка:Р
цитирай
7. alexalexalex - 5. karambol5
23.02.2012 20:30
мани, мани...
тамън се почесвах и разсъждавах по темата "ще ли им мине номера на гърците и тоя път" и взех та прочетох как един Амбър се изказва неподготвен :)))

хич не ми беше днес до Амбърите, ама като се напинят :)))
цитирай
8. alexalexalex - 6. alllyallly
23.02.2012 20:33
пиши бе, кво ти дреме:)))
ама не амбърясвай, че е заразно - на, катаната амбъряса отвсякъде, вEрвай :)))

и да не ти дреме за бана - на мен - след амбърски донос - ми затриха целия блог, ама на - пак се пръкнах :)))
цитирай
9. анонимен - Де тоз късмет да ме изтрият:))
23.02.2012 21:04
alexalexalex написа:
пиши бе, кво ти дреме:)))
ама не амбърясвай, че е заразно - на, катаната амбъряса отвсякъде, вEрвай :)))

и да не ти дреме за бана - на мен - след амбърски донос - ми затриха целия блог, ама на - пак се пръкнах :)))


Само ще чета жълтата преса тук:))
цитирай
10. alexalexalex - 9. alllyallly
23.02.2012 21:22
това с триенето е лесно (давам ти методика и хронология):
виждаш някой Амбър (тип Председател на колхоз), че пуска някаква плювка, възмущаваш се, той пише донос (още двама Амбъри пишат доноси и възторжени постинги) и те изтриват , ндам :)
вЕрвай, проверено лично. и искрено:)

п.с. можеш да накараш Катаната да ги насъска, тия се самонасъскват страшно:)
Еле Варвара, дето оре на една нива с Висисуалий (Председателя) :)))
Като Белчо и Сивушка са :)))))
цитирай
11. rustam - Малко ми е странно,
23.02.2012 21:36
защото не вдявам иронията - блогерката "аля ли" - първа дружка на звеноводките-амбъри от ТКЗСто на председателя Чу, е седнала да се възмущава и тя???
има нещо тука, алекс. Нещо, което не е наред.
цитирай
12. alexalexalex - 11. rustam
23.02.2012 21:45
животът е шарен :)))
цитирай
13. анонимен - Смешник, тука само ти не си у ред:))
23.02.2012 21:50
rustam написа:
защото не вдявам иронията - блогерката "аля ли" - първа дружка на звеноводките-амбъри от ТКЗСто на председателя Чу, е седнала да се възмущава и тя???
има нещо тука, алекс. Нещо, което не е наред.


Не воювам с никой, който не ме е обидил по никакъв начин!!!Не участвам в сектите ви, пиша където си искам и с който си искам:) Това наранява ли те?
Алекс, пишеш за някакви хора, които не знам кои са....не знам коя е варвара, нито другите, всъщност от тук никой не ме познава , освен двама...но с тях не говоря в блог(много е ненормално да говориш с познати в блог коментирайки)!!!
цитирай
14. alexalexalex - 13. alllyallly
23.02.2012 22:07
аз пък не воювам с абсолютно никой :)))

и секта си нямам - сам съм, други няма, дето се вика.
и - както споделих - пиши си където искаш, аз не съм фен на цензурата, ама никак.

относно Амбърите - или не влизаш в блог.бг или не поглеждаш Първа - е**вам се с едни пълни малоумници, които си "усмихват деня" и се блещат денонощно отвсякъде.
до един са селски пръчки и със селски манипулацийки висят, висят... отвисяха се.
нямаше и да им обръщам мнимание, ако не бяха толкова брутално нагли и прости - ей сега направих експеримент и "копнах" ето това в Гугъла : "Откакто станах ветеринар в тази община по седем часа на ден обстрелвах без разрешение всякакъв дивеч. Щипех по бузките момите..." ( повече не, че не отварям такива текстове).
Познай :) има около 50 резултата :))) даже в бюро по труда в Добрич (което утрепа рибата).
А минеш с мишката по някой от текстовете, а си натрупал прочите в блог.бг :)))

Е как да подминеш такава простотия безнаказано, а?:)))

На това му викам - селска пръчка :)))

И последно - от блога на живо съм виждал 7-8 човека, основно около случая с Гери и онзи идиот Маджунов, че нещо се бях набрал тогава...

Малииии, какво обяснение, ама на - просветител съм същински :)))
цитирай
15. rustam - Аля Ли
23.02.2012 22:19
от последния ти коментар става ясно, че алекс пише за някакви хора, които ти не знаеш "кои са", но въпреки всичко коментираш постинга му?
Щом незнаеш за кого е писал авторът, абсолютно резонен е въпросът: " Какво точно си коментирала?" Логичният отговор е: Нищо не си коментирала по същество, а пхросто си писала квото ти падне. Ти си едно дрънкало. :)
цитирай
16. alarmonline - alexalexalex
23.02.2012 22:21
Ей ся погледнах и да ти кажа честно, чудя ти се!
Какво ти пука бе човек, пари ли си вложил, кауза ли имаш някаква тук,
възможно ли е изобщо човек да да се впряга на такова блатисто място и да го взима на сериозно?!
цитирай
17. анонимен - Алекс, тук и да не искаш да ''воюв...
23.02.2012 22:25
Алекс, тук и да не искаш да ''воюваш'' е пълно с комплексирани, самотни, страдащи от носталгия, депресирани бърлогъри и денонощно те обсъждат, измислят ти начин на живот, ставаш обект на всевъзможни определния...как мислиш, 99% от ''враговете'' ми живеят някъде навън....Аз съм Бълагария и ми е Ок тук, не мрънкам, справям се...на ТЯХ какъв им е проблема идея си нямам и защо искат аз да съм им проблем?:)))) НО иначе пък кой жълт вестник би писал всеки ден за мен или за теб?:))) Тук и Анджелина Джоли да пропише пак ще се намерят злобари да я оплюват...така е,когато някой е вечно недоволен и си търси отдушник( намерил къде ха ха)
А относно Амбърите, не знам как става да ги вкарват в Добрич- бюрото по труда и останалите смешни сайтове за да трупат цъкания...но виж моя блог, за 2 дни около 3000 разглеждания....никъде не съм се предлагала за блог и за цъкания...кажи ми как се натрупват 3000 коментара за 2 дни в блог с бан?:)))) Задачка:))

Извинявам се не са 3000 а са Прочетен: 2955 Коментари: 2 Гласове: 3
цитирай
18. alexalexalex - 16. alarmonline
23.02.2012 22:26
да ти кажа - хич не се впрягам :)))
впрягам Белчо и Сивушка, дето орат на една нива - нивата на некадърността и безочието.
ако оставиш баш тези две качества без коментар - все едно го подкрепяш (според мен) :)))

и като си заусмихват деня и ми секва музата да пиша нещо нормално :)))

Катаната се е хванал на бас , че цялото Амбър масово ще се изнесе от блога за 1 месец :)))
Ако това стане (хич и не го вярвам де) - ще си пиша нормални неща :)))
цитирай
19. анонимен - ха ха много си ми смешен, знаеш защо:))))))
23.02.2012 22:29
rustam написа:
от последния ти коментар става ясно, че алекс пише за някакви хора, които ти не знаеш "кои са", но въпреки всичко коментираш постинга му?
Щом незнаеш за кого е писал авторът, абсолютно резонен е въпросът: " Какво точно си коментирала?" Логичният отговор е: Нищо не си коментирала по същество, а пхросто си писала квото ти падне. Ти си едно дрънкало. :)

цитирай
20. alexalexalex - 17. alllyallly
23.02.2012 22:30
модератор някакъв се е влюбил в теб - отговор на задачката :)))

и мен ме обича някакъв модератор - влиза анонимен в блога ми и коментира (въпреки че съм го забранил) :))
и не само коментира,ами пуска и личните ми данни:)
писах на модераторите - правят се на ущипани калинки, викат "ще проверим" :))
3-ти ден проверяват и отговор няма :))))

и спокойно може да натрупаш 3 000 прочита - някой е влюбен и те проверява през 2 минути :)))
цитирай
21. анонимен - ами не е рустам, той ме разлюби заради катана:)))))Нищо, че катана не съм го виждала:Р
23.02.2012 22:32
alexalexalex написа:
модератор някакъв се е влюбил в теб - отговор на задачката :)))

и мен ме обича някакъв модератор - влиза анонимен в блога ми и коментира (въпреки че съм го забранил) :))
и не само коментира,ами пуска и личните ми данни:)
писах на модераторите - правят се на ущипани калинки, викат "ще проверим" :))
3-ти ден проверяват и отговор няма :))))

и спокойно може да натрупаш 3 000 прочита - някой е влюбен и те проверява през 2 минути :)))


Хем се влюбил тоз модератор, хем ми сложи бан:)) Но който ме мисли ме намира, вервай ми....:Р
цитирай
22. alexalexalex - 21. alllyallly
23.02.2012 22:37
те модераторите се въртят, според мене - аз си имам поне един фен от тях, ама по-често на смяна са амбъросъчустващите и ...

а за бана - пускай лично съобщение на блог.бг и питай защо и докога е.
ако не питаш - можеш да висиш с месеци:)))

аз попитах и ми падна след 7 дена :)))
цитирай
23. анонимен - Предния ми бан беше първата година ( ...
23.02.2012 22:44
Предния ми бан беше първата година ( цяла година) и не ми пречеше:)) Идиотите ме намират:Р
НАистина бана не ми пречи, и да го махнат, пак ще се подиграя с някоя овца или нещастник , които са ме накарали да се разподскачам:)) И пак ще съм с бан, нямам амбиции да съм на първа:)))
Тук влизам заради жълтата преса, то оставаще и да съм сериозна:)))
цитирай
24. анонимен - А за сведение на рустам злобчото, ...
23.02.2012 22:50
А за сведение на рустам злобчото, катана е светлинни години по- забавен , не ме сваля, уважава личния ми живот, както и не се меси в личния ми живот!!! Не се заяжда и не ме е обидил, така, че желанието му на рустамчо да мразя катана няма да се сбъдне, защото катана се държи доста уравновесено в блога, дори когато е ядосан:))
ЗА разлика от депресирания даскал, който САМО плюе, злобее, мрази и мрънка!!!А бе мрънкало!Пфф сваля ми се, после ми се меси в личния живот, пък и има наглостта да говори за приятеля ми, за който не знае нищо, но пък фантазира:)) ИЗведнъж станах буля, от принцеса мамка му и живот:)) Изпуснах си късметЯ, изпуснах рустам:)))

п.п. И с кеф ще изпием една бира с кака тана, да видим дали ще ме ухапе този змей горянин:)))
цитирай
25. alarmonline - Спомням си на времето
23.02.2012 22:52
пак имаше някакви преследвания и ровене по блоговете, психоатаки
от страна на някакви откачалки, а може и да се правят на такива, но това е открай време и ако сега са станали по-агресивни, то е защото блогът е замрял
и по всяка вероятност се опитват да провокират активност кой както може..
Кой с клюки, кой с обиди - според умствения им багаж и ако някой
им отговори, става една дълга, мътна и кървава :)

Оставете ги, умни хора сте, не се занимавайте ни с Амбъри, ни с тролове,
не хабете излишна енергия!
Който се е заразил с амбърстване, е за съжаление, а колкото повече им обръщате внимание, толкова повече ще ви дразнят!
Хайде лека от мен засега!
цитирай
26. alexalexalex - 24. alllyallly
23.02.2012 22:55
като започнете да размятате бельо из блога и се стъписвам :)))

за тая работа има лични, скайп, телефон и т.н.
преди време една блогърка и един блогър такива неща намятаха, че и аз се ошашках:))) - то не беше любов, не беше секс, не беше изневяра и т.н. (не дочетох сагата, че ми го докара по едно време на Листопад).

затова - тези неща искрено и лично, не пред всички, да ви замоля :)))
цитирай
27. анонимен - Мен един ден да ме няма и да не пиша и ще ...
23.02.2012 22:56
Мен един ден да ме няма и да не пиша и ще ми напрвят некролог:))))

Ама как да се откажа да чета небивалиците за мен, човек свиква да се забавлява с кукувчета, събота и неделя рядко бих се вкарала в тази помийна яма, но през седмицата запълваме дупки в работното време:))Важното е , че не ми пука, а за тях не знам, но мисля, че не са много у ред с настроението!
цитирай
28. alexalexalex - 25. alarmonline
23.02.2012 22:58
само като вметка - мен Амбърите не ме дразнят, забавна ми е простотията и наглостта им.
и ще им се подигравам докато не престанат да се помпат като компресори :)))

а че аз ги дразня е повече от ясно. даже Варвара постинг написа, милата:)))
питаше докога ще ми дават да питам?
демократ страхотевичен, с морно тяло :)))

ако зависеше от нея - досега да са ме баносали доживот :))

е как да не ти е забавно :)))
цитирай
29. анонимен - Човек, тоз рустам нито го познавам нито ще го познавам,
23.02.2012 22:58
alexalexalex написа:
като започнете да размятате бельо из блога и се стъписвам :)))

за тая работа има лични, скайп, телефон и т.н.
преди време една блогърка и един блогър такива неща намятаха, че и аз се ошашках:))) - то не беше любов, не беше секс, не беше изневяра и т.н. (не дочетох сагата, че ми го докара по едно време на Листопад).

затова - тези неща искрено и лично, не пред всички, да ви замоля :)))



Но не спира да се заяжда като разгонен пубертет, не виждаш ли , че винаги влиза и се зъби като гладен загорял чакал?:))))Не си обърнал внимание, че никога не напдам никой коментиращ, обикновенно мен ме обсъждат, аз да мълча ли кво, да не съм идиот да си трая:Р

п.п. А свинското с кладница беше уникално....моя рецепта( такова не бях готвила)
цитирай
30. alexalexalex - 27. alllyallly
23.02.2012 23:00
ако съм ти началник - да съм те уволнил, ндам :))))

в блога се влиза в извънработно време и за забавление :)))
цитирай
31. анонимен - Аз само когато съмна работа или тук някой се ''прави'' на ИТ и работи до след 12,
23.02.2012 23:04
alexalexalex написа:
ако съм ти началник - да съм те уволнил, ндам :))))

в блога се влиза в извънработно време и за забавление :)))


Добре, че не е всяка вечер:Р НО сега се тества някакъв айпад и даже свинското с гъби кладница не помогна:)))
цитирай
32. osi4kata - алекс, бе.. братче мое!
23.02.2012 23:24
кога и кой ти е праснал блог-чето? Много скапаняк, много чудо по вашите ширини :))). Ама ти нали си ми птица-феникс - ей те на пак си се пръкнал :))
Ще минат още 500 години докато се научим да четем чужди мнения, различни от нашите, без да си оплюваме злобно брадите и да посягаме към копчето за изключване. :))
цитирай
33. alexalexalex - 32. osi4kata
24.02.2012 06:21
а , бяха го праснали, бяха :)))
миналата година по това време беше.
и то защо - "литературен" спор, дето се вика. ако не беше толкова тъпо, щеше да е смешно - Висисуалий в ролята на Вазов, а аз еднин същински Славейков :))

за пропусналите драмата , разказа накратко :
- Висисуалий пуска едно нещо дето е в рими и дето слага в един ред Левски и (да ме прощавате) Азис;
- някаква блогърка, представяща се за учителка коментира, че ще кара децата да го учат наизуст;
- аз се възмущавам и казвам, че това е простотия;
- Висисуалий ми трие коментара и пуска контракоментар (моя вече го няма), че съм идиот; :)))
- аз пиша постинг, че е дебил;
- той пише донос и ме баносват яко;
-аз пускам постинг, че не е дебил, а олигофрен (поради посочените по-горе действия и се аргументирам)
- Висисуалий и Варара пускат доноси и ми ИЗТРИВАТ БЛОГА, без право да си сваля текстовете;
- Варвара пише няколко възсторжени постинга колко е хубаво да ме трият, Паниковски и мадам Грицацуева коментират възсторжено...

Горе-долу е това :)))

А по отношение на Амбърите - написал съм го - когато видя селска пръчка да се прави на хитра , душа не ми дава да не го кажа. Не за друго, чуството ми за справедливост е накърнено, дето се вика :)))

и не мисля, че е типично български синдром, да ти кажа - посевместен е :)))
цитирай
34. zabavnata - Усмихнат ден, Алекс!:)) Това е защото мразите да Ви усмихват деня!
24.02.2012 11:53
Валери Станков е поет от космическа величина. Предполагам, че е съпоставил идеалите на Левски с времето в което ценностите са тотално девалвирали. Въпросното стихотворение е колкото СКАНДАЛНО толкова и вярно. Поетическият контраст и очевАден. Наистина ли сте го нарекли "дебил" и "олигофрен" ? Не мога да повярвам! Дължите му извинение. Чели ли сте нещо от него изобщо? Та той има доста литературни награди и то не защото е некадърен или е човек на някой.
Прекрасен ден!
цитирай
35. анонимен - Малииииииии! Ама сега и при тебе ли да се отчитат, кой къде е чел?
24.02.2012 12:44
И защо не коментират? Ще взема да ги помоля да ти дават отчет, ама... на каква база? Ще се пазарим ли? :-)))))))))) Виж сега, аз си имам любимци тук и ги подгрявам /както се казва на техен език "троля"/, аз го нъричам запичане на пуканките. Аз съм пишнал нещо, а са се разподскачали като пуканки и са показали съдържанието на главите си. Пак е бяло, но не е мозък. :-))))))))))))
Аз съм просто вдъхновен от идеята, един подрастващ пикльо, да се пъне да дава акъл на батковците, как да играят белота. Тоя даскал от горе, се пъне да е арбитър и оценител на всичко. /ще ти изяде хляба, апропо/. И не му показвай "милото, че ще ръгне да го сваля. Третия ми любимец ще пише стихоподобни неща от 3 свои акаунта, ще коментира и плюе по "Амбърите" от още 4 свои акаунта, а ти ще се правиш на благородно сляп. К`во да ти кажа, да ти приличам на човек, който яде доматите с колците? Преди кле люто Спаротока, ама не си купи книгата на Дзвера. Виж, тя е пълна с аргументи. Чета я за втори път.
цитирай
36. анонимен - Ай не млизай в подробности! Чели, били! :-)))))))
24.02.2012 12:47
34. zabavnata - Усмихнат ден, Алекс!:)) Това е защото мразите да Ви усмихват деня!
zabavnata написа:
Валери Станков е поет от космическа величина. Предполагам, че е съпоставил идеалите на Левски с времето в което ценностите са тотално девалвирали. Въпросното стихотворение е колкото СКАНДАЛНО толкова и вярно. Поетическият контраст и очевАден. Наистина ли сте го нарекли "дебил" и "олигофрен" ? Не мога да повярвам! Дължите му извинение. Чели ли сте нещо от него изобщо? Та той има доста литературни награди и то не защото е некадърен или е човек на някой.
Прекрасен ден!

Аз съм си признал, че не чета поезия. Не я усещам, не я разбирам. Но познавам Чу лично и съм доволен. Наш човек, ако че пие само бира.
цитирай
37. анонимен - Дано Рустам е даскал по трудово, че я втасаха децата.... :-)))))) После, що българите са тъпи...
24.02.2012 12:50
alllyallly написа:
А за сведение на рустам злобчото, катана е светлинни години по- забавен , не ме сваля, уважава личния ми живот, както и не се меси в личния ми живот!!! Не се заяжда и не ме е обидил, така, че желанието му на рустамчо да мразя катана няма да се сбъдне, защото катана се държи доста уравновесено в блога, дори когато е ядосан:))
ЗА разлика от депресирания даскал, който САМО плюе, злобее, мрази и мрънка!!!А бе мрънкало!Пфф сваля ми се, после ми се меси в личния живот, пък и има наглостта да говори за приятеля ми, за който не знае нищо, но пък фантазира:)) ИЗведнъж станах буля, от принцеса мамка му и живот:)) Изпуснах си късметЯ, изпуснах рустам:)))

п.п. И с кеф ще изпием една бира с кака тана, да видим дали ще ме ухапе този змей горянин:)))

цитирай
38. анонимен - Ама след месеца, ще те скъсам от майтап, ако спечеля.
24.02.2012 13:05
alexalexalex написа:
да ти кажа - хич не се впрягам :)))
впрягам Белчо и Сивушка, дето орат на една нива - нивата на некадърността и безочието.
ако оставиш баш тези две качества без коментар - все едно го подкрепяш (според мен) :)))

и като си заусмихват деня и ми секва музата да пиша нещо нормално :)))

Катаната се е хванал на бас , че цялото Амбър масово ще се изнесе от блога за 1 месец :)))
Ако това стане (хич и не го вярвам де) - ще си пиша нормални неща :)))

Даже ще ви дам и право, да уведомявате модераторите, че всеки паралелен акаунт е фалшив и да бъде трит. Че нямам намерение да споря с разни кретени, аз, аз ли съм и че някое аз, не съм аз. Но ще имаме право да коментираме. Пък... После да не ме наречеш Седящия бик, щото ще си колекционирам скалпове. На тъпуци. Али има нужда да си тапицира антрето със скалпове. Ще и ги даря.
От сега казвам. Моите любимци ще трият коментарите ми. Не, че не го правят и в момента. Но ще предоставя всичките си изтрити коментари. Да се знае кой реве и за какво. :-)))))))))))))))
цитирай
39. анонимен - Хич нямаше и да се обаждам, ако не бях ...
24.02.2012 14:02
Хич нямаше и да се обаждам,ако не бях изчела коментарите на Осичката и мнооооого Забавната:)Последната се опитва като ,,истинска"поетеса да защитава разбира се ,,истински" поет и то от световна величина,май?
Ако почнат децата да го изучават след време като класик е, няма да се учудя!
Забавната,напук на името си някак не ми изглежда такава.Чета й коментарите тук и там ,все едно и също-не търпи хора с добра самооценка и позивитивизъм.
Алексалекс,все я дразни нещо.В повече психологически тълкувания за нейния случай няма да изпадам -тя си знае,ако ли не....бог да й е на помощ.
Осичката и тя с коментар.....от,,нейните си ширини".Странно къде ли са те?Ама, се обзалагам,че нейде далеч,далеч от такива като нас простосмъртни.
И трето........
Що,бе мили хора трябва да си търпиш,ако нещо те дразни и да се свиваш,
докато посредственността се разполага нашироко и даже претендира да отнеме правото ти на глас?!


простотията и посредственността се ширят.
цитирай
40. анонимен - Апропо. . . . Катана- ти си един съ...
24.02.2012 14:12
Апропо....Катана- ти си един съвършен Нарцис!:))
Ама оня,докато си седял и кротичко си се любувал сам на себе си,ти си падаш и малко виртуален ексхибиционист.Та,думата ми е ,че сместа от тези две съставки не е взривоопасна,но изисква специален подход.:)
цитирай
41. анонимен - Абе Хисарско тестено, какво се мъчиш пак да имитираш душевед?
24.02.2012 14:19
ponicka написа:
Хич нямаше и да се обаждам,ако не бях изчела коментарите на Осичката и мнооооого Забавната:)Последната се опитва като ,,истинска"поетеса да защитава разбира се ,,истински" поет и то от световна величина,май?
Ако почнат децата да го изучават след време като класик е, няма да се учудя!
Забавната,напук на името си някак не ми изглежда такава.Чета й коментарите тук и там ,все едно и също-не търпи хора с добра самооценка и позивитивизъм.
Алексалекс,все я дразни нещо.В повече психологически тълкувания за нейния случай няма да изпадам -тя си знае,ако ли не....бог да й е на помощ.
Осичката и тя с коментар.....от,,нейните си ширини".Странно къде ли са те?Ама, се обзалагам,че нейде далеч,далеч от такива като нас простосмъртни.
И трето........
Що,бе мили хора трябва да си търпиш,ако нещо те дразни и да се свиваш,
докато посредственността се разполага нашироко и даже претендира да отнеме правото ти на глас?!
простотията и посредственността се ширят.

Именно ти си доказателството за ширещата се посредственост. Хайде, ще ви отстъпим място за месец. Гледай да не умориш блогърите от скука.
цитирай
42. анонимен - Може и да си право, Хисарско тестено.
24.02.2012 14:23
ponicka написа:
Апропо....Катана- ти си един съвършен Нарцис!:))
Ама оня,докато си седял и кротичко си се любувал сам на себе си,ти си падаш и малко виртуален ексхибиционист.Та,думата ми е ,че сместа от тези две съставки не е взривоопасна,но изисква специален подход.:)

Но да си нарцис е в пъти по-добре от хамелеонстването. Или от незнанието, кой си и какво правиш на света.
Че като те чета, май .... и за психоаналитик не те бива. Какъв съм, можеш да питаш Алекс и Забавната. Те ме познават. :-))))))))))))))))))
цитирай
43. анонимен - Титане. . . . . какъв си -не очаквам да ...
24.02.2012 14:52
Титане.....какъв си -не очаквам да разбера от други!Осланям се на собствена преценка винаги,а и в случая не са важни детайлите.Бъди какъвто си искаш,туй се нарича видово многообразие,но не се учудвай и не прави опити да доминираш на всяка цена, когато ти опонират.
Как не разбра,че нямам нищо общо с Полигор,ей туй се чудя!
Липса на задъбочена и логична мисъл или само лека параноя?!:)
цитирай
44. анонимен - Може и огледало, но и едно поточе ще ...
24.02.2012 16:49
Може и огледало,но и едно поточе ще свърши работа-ще се себеотрази и себевъзхити!
цитирай
45. анонимен - Дано не се осланяш често на собствените си преценки. Особено в детайлите не се взирай!
24.02.2012 16:53
ponicka написа:
Титане.....какъв си -не очаквам да разбера от други!Осланям се на собствена преценка винаги,а и в случая не са важни детайлите.Бъди какъвто си искаш,туй се нарича видово многообразие,но не се учудвай и не прави опити да доминираш на всяка цена, когато ти опонират.
Как не разбра,че нямам нищо общо с Полигор,ей туй се чудя!
Липса на задъбочена и логична мисъл или само лека параноя?!:)

Детайлите са най-лъжовното нещо, когато се правят преценки. :-))))
Няма да питам какво пиеш , когато пишеш. Че нещо съветът ти, да не се опитвам да доминирам при спор е ..... в пряка връзка с естетвото на спора.
Апропо, помня как Полигор отричаше пламенно принадлежността си към Херувим и Трубадур. Но аз трябва да му вярвам, нали? И то без да се взирам в детайлите. :-)))))))))))
цитирай
46. stupidkid - Тц Тц
24.02.2012 18:22
Бати поста на първа страница! Явно доста хора се интересуват от дребнавите спорове между "блогърите". Вместо да си губите времето по тъпите сайтове, земете отидете в планината да покарате ски или борд, щото тоя сняг няма да се задържи завинаги!!!
цитирай
47. анонимен - Алекс, хайде с хисарското тестено да ми помогнете с нещо
24.02.2012 19:10
Значи, ти като виден Амбъроловец. /Значи, няма да се правиш на тапа и да твърдиш, че не ги сочиш поименно.Сочиш си ги и то как.:-))))/
Кой е този, който ползве този способ и на кого са тези акаунти.
bikini
selekciq
mutresa
nandy
hloris
цитирай
48. анонимен - Чакай, аз да ти помогна малко. Му...
24.02.2012 20:04
Чакай,аз да ти помогна малко.
Мутреса се възторгва от стиховете на Пологор,чудно кой ли е възпитал такъв изтънчен вкус.Нейсе,както и да е!
Хлорис се възторгва от Гошо52 и не само това,неее..тя е жена с въображение-вкарва от време на време лек намек за флирт,тъй де, за да не доскучава сигурно.
За другите идея нямам.
цитирай
49. анонимен - Хайде опитай пак. Този опит не се брои.:-))))))))))))
24.02.2012 20:58
ponicka написа:
Чакай,аз да ти помогна малко.
Мутреса се възторгва от стиховете на Пологор,чудно кой ли е възпитал такъв изтънчен вкус.Нейсе,както и да е!
Хлорис се възторгва от Гошо52 и не само това,неее..тя е жена с въображение-вкарва от време на време лек намек за флирт,тъй де, за да не доскучава сигурно.
За другите идея нямам.

цитирай
50. joysii - Това с Абмърите се оказа страхотна ...
25.02.2012 13:09
Това с Абмърите се оказа страхотна идея.
Абе умното си е умно.
Позрави,Трипълалекс.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427374
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930