Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2012 20:15 - Амбърията отвръща на удара :)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 12800 Коментари: 63 Гласове:
22

Последна промяна: 26.02.2012 13:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Лежа и ближа рани. И въздишам.
Глава се люшка, уста проклина цяла Вселена...
В този случай винаги си задаваш Генералния въпрос : Е това последното уиски що ми трябваше да го пия, а?
И още един-два генерални въпроса от по-интимно естество, ама тях ще ги заобиколим някак си и засега няма да се спираме на тях.
"Дискретност" е другото ми име де:)

Сегаааа, за да не излезе, че едва ли не кисна по кръчми и се наливам с идеята максимално бързо да се включа в "Клуба на анонимните алкохолици" трябва да споделя, че ситуацията беше семинарна, тоест организирана , тоест си беше работа.

И тамън се засилвам да се оплача в нарочен постинг , че в петзвездните хотели така и не се научиха, че не е лошо на закуска да има шкембенце или поне телешко варено 
и какво виждат очите ми,   : Амбърията отвръща на удара - Катаната спретнал нарочен постинг, а Варвара се е брюжнала нещо, ама аз варваризми не чета, така че не мога да коментирам този постинг.
(За разлика от Амбърите , които с настървение ме четат анонимни, аз в определени блогове не влизам - гнуслив съм в някои отношения).
Катаната го чета де, така че това, дето е написал и коментарите барабар мога да коментирам, че и отгоре.

Какво прави впечатление, другарки и другари, дами и господа, амбъри, амбъросъчустващи и прочее - ами прави впечатление, че Амбърите са се обединили :))) Като железен юмрук са, като Първа конна на Будьони даже:) 
Всички викат, че няма да пускат постинги в блог.бг, засега само Висисуалий не се е пресъеднил, ама Висисуалий е единак, може и да ги прекара:)))

Какво друго прави впечатление - ами това, че в цялата работа има една голяма ЛЪЖА, ама голяма, та дрънка. 
Никога не съм искал Амбърите да не пишат, ндам - посочете ми един пример, когато съм бил цензур (изключвам дебилния текст за Левски де)?
Няма как да посочите. Щото аз цензура не търпя и не прилагам.
Това, което искам, е Амбърите ДА НЕ СЕ ПОМПАТ, а да бъдат като всички нормални блогъри.

Което, съгласете се, не е едно и също.
Щото сега излиза, че милите Амбъри са гонени и преследвани като един същински Садам Хюсеин или Кадафито (това, докато ги гонеха де, че после ги хванаха). А аз (леле, не съм знаел, че съм такава сила) съм като империалистическа армия:)
НЯМА ТАКЪВ ФИЛМ!
Тц!
Никой не ги гони, само ги призовавам да не са селски пръчки, демек дребни измамници :))

Ама като са решили да не пишат - БРАВО! Добре, че и отгоре.
Само дето в коментарите Паниковски е подчертал, че няма да пуска само в блог.бг. 
Тук следва голямата дилема - дали няма да съдят България в Страсбург? 
Щото, както видях тези дни - Паниковски пръква на най-странни места, даже в сайта на Бюрото по труда в Добрич. И се питам - е, бива ли на тези нещастни хора (дето са без работа) да им се пуска за "гола, девствена и възбудена"?
Геноцид, та геноцид, мани , мани :))).
Направо се чудя къде се скриха "Амнести интернешъл" и Хелзинския комитет? Че от това пари могат да се изкарат, ндам :)))

И накрая да отговоря на някаква леля в коментар от предишния ми постинг:
Вуйне, като наричаш Висисуалий "поет от световна величина" ти прочела ли си нещо извън него, Паниковски и други графомански напъни?
Да си чула кой е Йосиф Бродски, например?
Или поне Коцето Павлов, да не отиваме чак до руска литература?
Тоя халтурчик от тежък вид бил световна величина :))))?
Само за застаряващи стари моми в блога! :))))

п.с. Не било "световна", а "космическа" величината, ама все едно де :)))

п.п.с. Милоооо, беше УАУ и отгоре, тамън 12-13 пъти отгоре:)






Гласувай:
23



1. karambol5 - Нещата опряха до бутилката уиски и ...
25.02.2012 20:29
Нещата опряха до бутилката уиски и ти стана неудържим ))))))))))))))))))
Баси .."дискретността " е до време ,ама пиенето ..до гроба , приятелю :)))
И сегаааааа...... Висисуалий бил единак ... ма инак били като железн юмрук .. Кое последно :))))))))))))))))
И всъщност Катана поставя едни ясни условия ,които не разбрах приемаш ли ?:)))))
цитирай
2. saadi - Това ли са последните ти думи в блог.бг ?
25.02.2012 20:33
цитирай
3. анонимен - Висисуалий бил поет от световна ...
25.02.2012 20:34
Висисуалий бил поет от световна величина,според Забавната.
Ако го сравнява със своите напъни в тази насока,може и така да й изглежда.
цитирай
4. alexalexalex - 1. karambol5
25.02.2012 20:42
приел съм условията на баса, споко:)))

само уточнявам, че така излизам като империалист отвсякъде , а не съм :)))
цитирай
5. alexalexalex - 2. saadi
25.02.2012 20:43
и поради каква причина????

пак ли някой пише доноси да ме баннат? :)))
цитирай
6. alexalexalex - 3. ponicka
25.02.2012 20:44
ми не е поет, още по-малко от величина :)))

стихоплетец -да, поет -тц!
хайде , холан - от литература поразбирам нещо.
цитирай
7. анонимен - Що се правиш на щипнат?
25.02.2012 20:46
Изключването за месец /виж си предните постинги/, ще е доказателство, че висенето на първа не е цел № 1. Сам твърдиш, че това е мания. А манияците не се поддават на самоконтрол. Не се извъртай кат евреин на цигански пазар.
цитирай
8. анонимен - Абе поредното тестено се прави на критик
25.02.2012 20:51
Уф, колко си досадно, ако знаеш. Ани е поет аматьор и не се пъне да се доказва.
А ти се пъчиш от позицията на стихописец с тежка инфантилност.
Че и се вреш между шамарите.
Колко акаунта имаш? Апропо? Или и ти ще отричаш, че ти не си ти и формално си ти, ама не си ти. При цялото ми уважение към части от човешката популаци, хората с неизяснено отношение към самоличността си, не са ми в интересите.
цитирай
9. alexalexalex - 7. katana
25.02.2012 20:54
ндам, така е:)))

ти се правиш на ущипан - не съм твърдял, че НЕ ИСКАМ ДА ПИШАТ, а да не се ПОМПАТ.
ти го докара до този тежък вариант - да не пишат :)))

както и да е де, баса си е бас - и да споделя, че черен Буш не пия, имам просташки вкус и льокам нормалния :)))

п.с. А можеше да сложа бутилка от някой сингъл, ама нали си ми приятел, та да не те набутвам :)))
цитирай
10. анонимен - Алекс, аз бих казал и посочил автори, които ми харесват
25.02.2012 20:55
А не разбирам от литература. Ако те не харесват на тебе, а ти си литературоразбирач, значи ли, че не трябва да ми харесват? Същото е и с историята. Вряка,кряка по тракедонистите, а книгата на Дзвера купи ли я? Или поне, прочете ли извадките от нея? Не си. Някакви си 15 кинта, а ... Аз си я купих. Прочетох я. Чета я втори път. Хъм.... :-))))
цитирай
11. alexalexalex - 8. katana
25.02.2012 20:57
идея нямам какво делите с разни Геновеви и т.н., ама по отношение на поезия - не се изказвай, че е смешно.

колкото и да е тъжно - в блог.бг поети баш няма - има римонагаждачи, стихоплетци, читалищни дейци и такива неща, ама поети - тц!

щото, ако тези са поети - алеле майко и свети Вартоломей да ни пази :)))

ако искаш да видиш какво е поезия - да ти препоръчам няколко имена и да разбереш :)))
цитирай
12. alexalexalex - 10. katana
25.02.2012 21:00
катана, работата не опира до харесване и нехаресване, да ти кажа, а до стойности.

и тук баш това няма, стойности - има еднодневни стихчета , подходящи за многотиражка на завод "9-ти септември", например.

книгата не съм я купил, че работя , ама тези дни ще отида до подлеза на СУ - ако я има ще я взема, не се тормози - аз за книги пари давам, при това доста :)))
цитирай
13. анонимен - за 10001 път казвам, че поезия не чета. Не я разбирам, не ми влиза в душата.
25.02.2012 21:09
alexalexalex написа:
идея нямам какво делите с разни Геновеви и т.н., ама по отношение на поезия - не се изказвай, че е смешно.

колкото и да е тъжно - в блог.бг поети баш няма - има римонагаждачи, стихоплетци, читалищни дейци и такива неща, ама поети - тц!

щото, ако тези са поети - алеле майко и свети Вартоломей да ни пази :)))

ако искаш да видиш какво е поезия - да ти препоръчам няколко имена и да разбереш :)))

Проза и музика харесвам. История и куп други неща. Но не мога да кажа защо ми харесва. Или ми харесва или не.
цитирай
14. анонимен - Дзвера ще ти я изпрати. Вместо да се разкарваш. Малко по-съпо, ама ти я носят в къщи.
25.02.2012 21:11
alexalexalex написа:
катана, работата не опира до харесване и нехаресване, да ти кажа, а до стойности.

и тук баш това няма, стойности - има еднодневни стихчета , подходящи за многотиражка на завод "9-ти септември", например.

книгата не съм я купил, че работя , ама тези дни ще отида до подлеза на СУ - ако я има ще я взема, не се тормози - аз за книги пари давам, при това доста :)))

цитирай
15. alexalexalex - 13. katana
25.02.2012 21:15
аз чета.
и даже имам претенции да разбирам донякъде.
и поради тази причина твърдя, че Висисуалий е римонагаждач от читалищна величина.

нещо като чалга, от тая, дето се заглеждат в циците на певачката и след три минути никой не я помни, нищо, че преди това е хвърлял мазни гюбеци по дансинга :)))

цитирай
16. alexalexalex - 14. katana
25.02.2012 21:17
може, в понеделник следобяд ще се разберем, че преди това съм в тегави оперативки.
цитирай
17. анонимен - Бива!
25.02.2012 21:22
alexalexalex написа:
може, в понеделник следобяд ще се разберем, че преди това съм в тегави оперативки.

цитирай
18. анонимен - Добре де, аз харесвам и кака тана и ...
25.02.2012 22:26
Добре де, аз харесвам и кака тана и триалекс:)) ДА се напия ли какво??? Чета ви и двамата с кеф:)
цитирай
19. анонимен - Али, идеята е добра! Напийсе, но в компания!
25.02.2012 22:58
alllyallly написа:
Добре де, аз харесвам и кака тана и триалекс:)) ДА се напия ли какво??? Чета ви и двамата с кеф:)

Мезето е задължително.
цитирай
20. анонимен - ами аз ти предложих замяната на 1 Буш срещу 2х литър Бургаска.
25.02.2012 23:21
alexalexalex написа:
ндам, така е:)))

ти се правиш на ущипан - не съм твърдял, че НЕ ИСКАМ ДА ПИШАТ, а да не се ПОМПАТ.
ти го докара до този тежък вариант - да не пишат :)))

както и да е де, баса си е бас - и да споделя, че черен Буш не пия, имам просташки вкус и льокам нормалния :)))

п.с. А можеше да сложа бутилка от някой сингъл, ама нали си ми приятел, та да не те набутвам :)))

цитирай
21. alexalexalex - 18. alllyallly
26.02.2012 10:06
правилен избор, поне единия е правилен де :))))
цитирай
22. alexalexalex - 20. katana
26.02.2012 10:07
ако загубя (не , че вярвам в това) - изборът си е само твой :)))
цитирай
23. анонимен - :-))))))))))))) Ще го измислим!
26.02.2012 10:32
alexalexalex написа:
ако загубя (не , че вярвам в това) - изборът си е само твой :)))

Освен това съм ти замислил един мноооооого гаден номер! Ама ще вземеш и Милото си. :-))))))))))
цитирай
24. wonder - Хм... като един страничен субективист към обективното бъдеще на "мероприятието" ви...
26.02.2012 13:30
... Нямаше да се намесвам, но когато двама души се дуелират словесно, водейки поредната Пуническа война за кокоши яйца, в същото време казват, че нищо не разбират от поезия, но дават вещи мнения кой, какъв, колко и къде е като творец, реших да изчета постингите и на двама ви и да ви кажа... Нали помните онзи нобелист Стайнбек и разбирането му за хората? - "Oпитaйтe ce дa paзбepeтe xopaтa. Пoзнaниeтo нa чoвека никога не води до омраза, а почти винаги до Любов."
Та в този смисъл очаквам да се прегърнете и заобичате в най-скоро време. ;)))
И простете оптимизма ми, но повярвайте на провиденцията.
Нито тези хора, които Алекс е набедил са "амбъри" според нарицателно-отрицателния смисъл, който той влага, нито Алекс е лош човек.
Истината е, че кръстосвайки интелектуални саби помежду си, оставяте върлата посредственост да стърчи над резнатите ви по взаимно съгласие глави. Образно казано.
Та, вярвам, че ще плеснете с ръце и ще се прегърнете още следващия месец.
Препоръчано уиски - Кардю. И няма значение кой ще го купи.
Ангибу! ;)))
цитирай
25. alexalexalex - 24. wonder
26.02.2012 13:39
мерси:))

аз с катаната не меря нищо, той е виден амбъросъчустващ:))

и - КАКТО ДЕБЕЛО СЪМ ПОДЧЕРТАВАЛ - нямам нищо против никого. искам само да е честно - ако си четен да е с истински прочити, а не като безработен от Добрич влезе да види някоя обява и да ти се яви (без да знае) като читател в блог.бг.

кое е посредственост и кое не е не ми се обяснява.
както е ясно, на чичо Захари не му намирам маана, въпреки че е копи-пейстър. такъв е, ама хората го четат. значи е ок.

това ми е вопъла, никакви шпаги няма.:)))

Кардю пия рядко, само по късни доби и задължително с "Ромео и Жулиета" номер 2 :)))
цитирай
26. ferhunde - До трипъл алекс и амбърията
26.02.2012 14:05
Алекс, обръщам се към теб, ти си човекът, поставил началота на противопоставянето срещу това блогово явление.

Всички потребители в блога пеят и танцуват от щастие. Вечните Амбъри, опротивели до втръсване на прогресивното човечество, освобождават през месец март блога!!!! Няма да има поне за месец бълване на неграмотни разказоподобни безумия, разпространявани дори в Бюрото по труда в Добрич, за да бъде авторът им денонощно на Първа, нито бръмбарчета, мушички и тревички, снимани в действителен размер, нито стихчета от един гений, когото амбърите обожествяват и жадуват да се изучава в училище, Наистина не е за вярване, че сайтът ще се прочисти!!!

Аз обаче сериозно се съмнявам в намеренията на Амбърите и ги подозирам в нечестиви помисли. Ето какви. През този месец на небесна благодат без тях те ще узурпират Първа с техни производни, със серия познати им хватки, най-типични от които е напомпването от главния помпиер на амбърите и огромно количество коментари, затова бъдете бдителни. Те вече започнаха.
Онзи ден промоцираха нов блог “За или против насилието над кучетата” , където бяха произведени множество коментари, само и единствено окупацията на Първа. Използва се отдавна известен похват - да се набеждават други блогъри в притежанието на дублиращи акаунти, дето се казва, крадецът вика “дръжте крадеца”. Отстрани на тъч-линията загряват още нови никове.
Нека Амбърите не си мислят, че са най-умните в България, замисълът им беше разкрит.

А може би Амбърите, които очевидно имат топла връзка с модераторите, знаят за точните промени, които се готвят през март и затова се оттеглят, за да се подготвят достойно?
Кой знае?
Ще поживеем, ще видим.
цитирай
27. raders - "както е ясно, на чичо Захари ...
26.02.2012 14:14
"както е ясно, на чичо Захари не му намирам маана, въпреки че е копи-пейстър. такъв е, ама хората го четат. значи е ок."

Тук логиката малко куца. Защото всяка чалга си има достатъчно голяма аудитория. Измежду простолюдието, разбира се... :)
цитирай
28. alexalexalex - 26. ferhunde
26.02.2012 14:55
де да ги знам :)))

ако това е целта - тя е по-тъпа и от помпането:))
какво ще докажат и на кого?

ще ме уморите от смях, ама честно:)))
цитирай
29. alexalexalex - 27. raders
26.02.2012 15:00
логиката ми е ЖЕЛЯЗНА :))

всеки да чете и па пише каквото иска, кой съм аз , че да определям вкусовете на хората?:))

както се вижда даже този постинг е много четен - не съм го търсил , така е станало.

противопоставям се на това, когато никой (с изключение на 3-ма малоумни) не те чете, а се блещиш като "най-четения автор е нета".

това е селска лъжа от твърде тежък вид, която носи само насмешка.

ТОВА МИ Е АПЕЛА, ВОПЪЛА, ПРИЗИВА ИЛИ КАКВОТО Е ТАМ:))

затова и давам пример с чичо Захари - хората го четат, не искам да слагам оценки.

но да не те четат, а да се пулиш - ей това вече е прекалително, смешно, досадно и тъпо:)))
цитирай
30. анонимен - Полигорът вече е и Ферхунде. Е, тоя няма спирачка.К`ви кучета, бе!?!?!? :-)))
26.02.2012 15:24
ferhunde написа:
Алекс, обръщам се към теб, ти си човекът, поставил началота на противопоставянето срещу това блогово явление.
Всички потребители в блога пеят и танцуват от щастие. Вечните Амбъри, опротивели до втръсване на прогресивното човечество, освобождават през месец март блога!!!! Няма да има поне за месец бълване на неграмотни разказоподобни безумия, разпространявани дори в Бюрото по труда в Добрич, за да бъде авторът им денонощно на Първа, нито бръмбарчета, мушички и тревички, снимани в действителен размер, нито стихчета от един гений, когото амбърите обожествяват и жадуват да се изучава в училище, Наистина не е за вярване, че сайтът ще се прочисти!!!

Аз обаче сериозно се съмнявам в намеренията на Амбърите и ги подозирам в нечестиви помисли. Ето какви. През този месец на небесна благодат без тях те ще узурпират Първа с техни производни, със серия познати им хватки, най-типични от които е напомпването от главния помпиер на амбърите и огромно количество коментари, затова бъдете бдителни. Те вече започнаха.
Онзи ден промоцираха нов блог “За или против насилието над кучетата” , където бяха произведени множество коментари, само и единствено окупацията на Първа. Използва се отдавна известен похват - да се набеждават други блогъри в притежанието на дублиращи акаунти, дето се казва, крадецът вика “дръжте крадеца”. Отстрани на тъч-линията загряват още нови никове.
Нека Амбърите не си мислят, че са най-умните в България, замисълът им беше разкрит.

А може би Амбърите, които очевидно имат топла връзка с модераторите, знаят за точните промени, които се готвят през март и затова се оттеглят, за да се подготвят достойно?
Кой знае?
Ще поживеем, ще видим.

цитирай
31. ferhunde - alexalexalex,
26.02.2012 15:40
Задължително условие, за да си Амбър, е да си тъп :) как какво ще докажат - че въпреки, че уж не са активни, ще стоят отново на първа. И отново ще заемат място, където биха могли да се появят нови автори. А между другото, много ми е любопитно уондър, приравняваща нормалните блогъри с амбърите, как ще се обоснове, че тия петимата пишат нещо качествено? Амбърът е съчетание от бездарен постинг и нагло помпане, а след като катана сто пъти заявява, че не разбира от поезия, как така определя някои поети за бездарни, а други - за космически? Ти правилно си го попитал за Паниковски – дали вечер ляга с него, с него става и като ходи го цитира по улицата :)))

Вы знаете, Шура, как я вас уважаю, …но вы осел! :)))))))))))
цитирай
32. alexalexalex - 31. ferhunde
26.02.2012 15:51
ще ме прощавате, ама аз добра поезия в блог.бг не съм прочел още - деля я на посредствена, много посредствена и откровено тъпа.

де да знам защо, но като ми се чете поезия и си отварям Бродски :)))
цитирай
33. ferhunde - Прощавам, разбира се, аз съм великодушна:)
26.02.2012 16:02
Напълно съм съгласна с теб за поезията, тя в блога е в трагично състояние, но толкова по-абсурдни са възхвалите на някои амбъри към други амбъри, не знам дали си обърнал внимание как Варварите гордо възкликваха, че стихът за Левски трябва да се окачи на стените на всяка училищна стая.

Голые при луне плясать не будете?:)))))))))))))))))))))
цитирай
34. анонимен - Алекс, попитай Ферхундето /днес го играе от женски род/
26.02.2012 17:23
кога съм се изказвал за качествата на някой поет. Изключвам Полигор, ама той е .... уникален! Според мен той и с манипулациите си не може да стигне и дъното на популярността на други поети.
цитирай
35. анонимен - Има една руска поговорка:
26.02.2012 17:39
"На вкус и цвет товарищ нет!":)
Днес е Ден за прошка-ПРОЩАВАИТЕ!
цитирай
36. анонимен - В тоя сайт има две изключителни ...
26.02.2012 18:08
В тоя сайт има две изключителни поетеси, Осичката (Румяна) и Христам. Освен тях има и няколко много добри. Сред мъжете голям майстор е Старбък (Киро) и Полигор (Павел), когато е сериозен. Макар да са наши съвременници, смятам, че с нищо на са по-лоши от Елисавета Багряна и Петя Дубарова, примерно. Казвам го съвсем сериозно. Румяна издава дори в Нова Зеландия на английски.
цитирай
37. ferhunde - Катана,
26.02.2012 18:36
Обикновено подминавам, но когато ме предизвикат - не оставам длъжна.)
То бива страх, страх, но твоето вече е прекалено.:))
Къде отиде мъжката ти смелост да се обърнеш лично към една дама, ами ти се налага да ползваш посредник? :))
Мноооооооого си блогясал, скъпи, мнооооооого, щом непрекъснато ти се привижда полигор. Изпитвам съмнения, че си падаш по него, но не ти е удобно да го споделиш)))
Разбира се, че си се изказвал за набедените класици от литературната седянка. Само че аз, за разлика от теб, нямам маниерите на блогов следотърсач да нюхам кой, какво и кога е казал. Не си правя досиета с коментари на блогъри или личните им данни. Ти си по тази част!
Това, че си лизал и хвалил графоманите го разбирам – правиш го единствено в твоя полза и изгода.
Знаеш ли колко си ми безразличен? Отдавна съм те сложила в графата "негоден".
цитирай
38. sins - Въпреки, че съм съгласен с голяма ...
26.02.2012 18:50
Въпреки, че съм съгласен с голяма част от казаното от ферхундето, аз имам бледи подозрения коя е тя. Но засега смятам да ги запазя в тайна.
цитирай
39. raders - :)))) Прекалено много ценители на ...
26.02.2012 18:55
:)))) Прекалено много ценители на поезията. Това е радостно явление.
цитирай
40. ferhunde - Добре ще сториш, sins :D
26.02.2012 19:01
sins написа:
Въпреки, че съм съгласен с голяма част от казаното от ферхундето, аз имам бледи подозрения коя е тя. Но засега смятам да ги запазя в тайна.

Не добавяй нови грехове, днес е ден за прошка. :D
От своя страна, аз ще запазя някои свои уверености.:D
цитирай
41. alexalexalex - Колега Кушел
26.02.2012 19:11
ще се съглася на 70 %:)))

наистина добри поети, обаче, България в момента май няма - е, може би Коцето Павлов, Ани Илков...Жоро Господинов, Данчо Ефтимов...

ама и при тях ми е с допуски.
цитирай
42. alexalexalex - 39. raders
26.02.2012 19:12
ценители -бол, поети липсват:)))
цитирай
43. raders - ценители -бол, поети липсват:)...
26.02.2012 19:32
alexalexalex написа:
ценители -бол, поети липсват:)))


Чел ли си нещо от Яна Кременска?
цитирай
44. анонимен - За акаунт, който не ме е посещавал знаеш много подробности.
26.02.2012 19:43
ferhunde написа:
Обикновено подминавам, но когато ме предизвикат - не оставам длъжна.)
То бива страх, страх, но твоето вече е прекалено.:))
Къде отиде мъжката ти смелост да се обърнеш лично към една дама, ами ти се налага да ползваш посредник? :))
Мноооооооого си блогясал, скъпи, мнооооооого, щом непрекъснато ти се привижда полигор. Изпитвам съмнения, че си падаш по него, но не ти е удобно да го споделиш)))
Разбира се, че си се изказвал за набедените класици от литературната седянка. Само че аз, за разлика от теб, нямам маниерите на блогов следотърсач да нюхам кой, какво и кога е казал. Не си правя досиета с коментари на блогъри или личните им данни. Ти си по тази част!
Това, че си лизал и хвалил графоманите го разбирам – правиш го единствено в твоя полза и изгода.
Знаеш ли колко си ми безразличен? Отдавна съм те сложила в графата "негоден".

Искаш ли да разкажа една приказка? Добре, ще я разкажа.
цитирай
45. alexalexalex - 43. raders
26.02.2012 19:55
не съм - дай линк.
цитирай
46. анонимен - Кратка приказка за многоникови елементи
26.02.2012 19:57
Живяла нявга една жена. На годинки била и вече не изглеждала много добре. Имала желание да пише, но не била добра в тази си дейност. И решила да направи нещо интересно. Направила си план. С предварителна подготовка. Създала си фалшива самоличност. Свалила няколко петилетки от действителната си възраст. Свалила и 30% от теглото си. Набавила си албум от снимки.Набелязала си един мъж, който умеел да пише, но бил далече от нея. И започнала свалката. Странно, но никога не се показвала на камерата в скайпа си.Полека лека този мъж започнал да пише и да и дава произведенията си, която тя публикувала от свое име. Мъжът знаел това и пазил дискретност. Услуга и правил. Помагал и. Но станал гаф и за това се разбрало. И какво станало? Жената се развикала, че любовта била потъпкана. Ама с пълно гърло се развикала. Обвинила всички, които разкрили тази авантюра. Но не се засрамила. Пък и не си признала, че е сторила всичко това. Напротив, отричала. Тогава се появил Рицарят на Спечения образ, който самоотвержено застанал на страната на лъжата и манипулацията. Естествено с поредното си чуждо име. И финалът на приказката. След като данданията отшумяла, жената и рицарят на спечения образ направили чета. Много бързо се разбрали защото... Рицарят правел същото. Е, поне не карал никой да пише вместо него, но пък бил рицар-разбояник. Крадял чужди писания и идеи и ги показвал като свои. И друго правели двамата, но това е за друга приказка. :-))))
Е, Ферхунде, какво ще кажеш? Бива ли я приказката?
цитирай
47. alexalexalex - 46. katana
26.02.2012 20:04
стана като Робинята Изаура :)))

няма такава смешка!
какви неща знаете един за друг - малиииии:))))
цитирай
48. alexalexalex - анонимния
26.02.2012 20:28
Цървул!
неощавен :)))

катана, кажи на амбърстващите да си влизат с никовете, че анонимните съм ги забранил и ги трия:)))
цитирай
49. ferhunde - Катана,
26.02.2012 20:32
Хубава приказка си написал, но защо ли ми намирисва на откраднат сюжет? Четох някога подобна история, впечатлила те е явно. Под секрет да ти кажа, има още няколко профила, които без успех се опитват да заимстват от нея. Ами толкова си могат, горкичките.
Сега е ред на моята приказка. D

Приказка за ръждясалия японски меч

Имало един застаряващ, надут, самовлюбен, нагъл и зомбиран в нета чичко, който се регистрирал в един сайт, воден от фикс-идеята да бъде знаменосец на масите, да громи комунизЪма и да си създава групички, с които да интригантства и да влошава атмосферата в сайта. С течение на времето той като пиявица се впивал в популярните потребители, за да изсмуква тяхната слава, като не знаел, че мечът му при размахване може да порази и инфектира всичко наоколо. Държал се надменно и цинично, като в същото време заклеймявал други в отсъствие на възпитание. Искало му се неговото мнение да е меродавно, отричайки всякаква възможност друг да изрази своето. Това, последното, важало само за противниците му, за дружките бил готов да застане като Павлик Морозов пред амбразурата. Скачал от блог на блог и пишел в захлас коментари, като си мислел, че притежава най-великото чувство за хумор. Така си мислел, поради липсата на огледало, където да съзре истинския си образ. Нарочил си трима потребители за врагове и непрекъснато крякал по тях, станал толкова обсебен, че бавно и неусетно се превърнал в таласъм и с него бабите плашели внуците си. Заедно с още четирима глупави и суетни като него си създали детска градина, додеяли дотолкова на потребителите, че се наложило за един месец да си оберат крушите. Всички си отдъхнали и отправяли молитви, поне за година да не досаждат, а да емигрират в Япония и да се хвърлят под влака стрела Токио - Осака, скандирайки дружно – “Ние сме Амбъри, най-великите на света!”

Как ти се струва тази приказка?
цитирай
50. ferhunde - Алекс,
26.02.2012 21:22
Голям провокатор си. :D
Небрежно си допуснал един пропуск, който се надявам да поправя в нарочен постинг.
цитирай
51. raders - не съм - дай линк. http://hulite. ...
26.02.2012 21:24
alexalexalex написа:
не съм - дай линк.

http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=110325&mode=&order=0&thold=0
цитирай
52. raders - http://hulite. net/modules. p...
26.02.2012 21:28
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=111251&mode=&order=0&thold=0
цитирай
53. raders - http://hulite. net/modules. p...
26.02.2012 21:30
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=115437&mode=&order=0&thold=0
цитирай
54. raders - http://hulite. net/modules. p...
26.02.2012 21:31
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=114300&mode=&order=0&thold=0
цитирай
55. raders - http://hulite. net/modules. p...
26.02.2012 21:32
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=112194&mode=&order=0&thold=0
цитирай
56. raders - http://hulite. net/modules. p...
26.02.2012 21:39
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=109515&mode=&order=0&thold=0
цитирай
57. raders - http://www. slovo. bg/showwork. ...
26.02.2012 21:41
http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=284&WorkID=16233&Level=1
цитирай
58. raders - Като финал, ще спомена само, че в...
26.02.2012 21:44
Като финал, ще спомена само, че всички, които изреждате тук са обикновени дребосъци в сравнение с нея... Просто не ми се изхвърляйте, че някой в тази компания нещо схваща от поезия!
цитирай
59. анонимен - Стига бе, тия разграха тая сапунка 3-4 дена :-)))))))))))
26.02.2012 21:45
alexalexalex написа:
стана като Робинята Изаура :)))
няма такава смешка!
какви неща знаете един за друг - малиииии:))))

Ако беше измислено, да стана писател, ама си беше самата истина. Ей това ми е досадното. :-))))))))) Правят се на свети води ненапити, а са същите шмекери. Едни и същи похвати, едни и същи номера. Баш като турска сапунка. Време е публиката да освирка и автора и изпълнителите. Особено единия тъпанар го водих 24 часа за носа. Подигравах му се, ръчках го, подсещах го. Ама тоя тъпанар хем линк към блога си дал, хем отрича, че той е той. Черно на бяло го има в моя блог. :-)))))))))))))))) Друг пък си маскирал на нощна масичка, ама сложил своя снимка от преди 20 години :-)))))))))))) При това, милиционер, бе. :-)))))))) И филми не гледа, как се работи под прикритие. Значи, ако не бяха толкова слаби актьори, де им ръкопляска човек. Ама са си живи селски самодейци.
цитирай
60. анонимен - Ще ми простиш ли? Аз не вдявам от поезия. Признал съм си от преди време.
26.02.2012 21:46
raders написа:
Като финал, ще спомена само, че всички, които изреждате тук са обикновени дребосъци в сравнение с нея... Просто не ми се изхвърляйте, че някой в тази компания нещо схваща от поезия!

От човеци разбирам.
цитирай
61. анонимен - Твоята приказка е поредния ти нескопосен опит за психоанализ. Съжалявам.
26.02.2012 22:06
ferhunde написа:
Хубава приказка си написал, но защо ли ми намирисва на откраднат сюжет? Четох някога подобна история, впечатлила те е явно. Под секрет да ти кажа, има още няколко профила, които без успех се опитват да заимстват от нея. Ами толкова си могат, горкичките.
Сега е ред на моята приказка. D

Приказка за ръждясалия японски меч

Имало един застаряващ, надут, самовлюбен, нагъл и зомбиран в нета чичко, който се регистрирал в един сайт, воден от фикс-идеята да бъде знаменосец на масите, да громи комунизЪма и да си създава групички, с които да интригантства и да влошава атмосферата в сайта. С течение на времето той като пиявица се впивал в популярните потребители, за да изсмуква тяхната слава, като не знаел, че мечът му при размахване може да порази и инфектира всичко наоколо. Държал се надменно и цинично, като в същото време заклеймявал други в отсъствие на възпитание. Искало му се неговото мнение да е меродавно, отричайки всякаква възможност друг да изрази своето. Това, последното, важало само за противниците му, за дружките бил готов да застане като Павлик Морозов пред амбразурата. Скачал от блог на блог и пишел в захлас коментари, като си мислел, че притежава най-великото чувство за хумор. Така си мислел, поради липсата на огледало, където да съзре истинския си образ. Нарочил си трима потребители за врагове и непрекъснато крякал по тях, станал толкова обсебен, че бавно и неусетно се превърнал в таласъм и с него бабите плашели внуците си. Заедно с още четирима глупави и суетни като него си създали детска градина, додеяли дотолкова на потребителите, че се наложило за един месец да си оберат крушите. Всички си отдъхнали и отправяли молитви, поне за година да не досаждат, а да емигрират в Япония и да се хвърлят под влака стрела Токио - Осака, скандирайки дружно – “Ние сме Амбъри, най-великите на света!”
Как ти се струва тази приказка?

Матросов лежи пред амбразури, Морозов е предателче. И вземи, че се спри на една самоличност, максимум две.
цитирай
62. ferhunde - Катана, мнооооооого си заблуден, мой човек,
26.02.2012 22:07
Нещо не реагираш по моята приказка :D
Дар-словото го запращаш в друга посока, ха дано да забравя какво съм написала.
Изобщо не ме интересуват разправиите ви с полигор. И не ме засягат. Точно поради тази причина пуснах отделен постинг. За мен той е също един от амбърите.
Заповядай да коментираш там.
Имай предвид, обаче, че не понасям отместване на темата, с каквото умение се славиш ти.
Не съм на твоите години и не съм ги учила в училище тези двама герои. Само съм чувала за тях. Напълно в реда на нещата е да допусна грешка. На мен ми е простено.))))))))
цитирай
63. анонимен - Не, благодаря. Пускай колкото си искаш отделни постинги. Твоя работа.
27.02.2012 00:23
ferhunde написа:
Нещо не реагираш по моята приказка :D
Дар-словото го запращаш в друга посока, ха дано да забравя какво съм написала.
Изобщо не ме интересуват разправиите ви с полигор. И не ме засягат. Точно поради тази причина пуснах отделен постинг. За мен той е също един от амбърите.
Заповядай да коментираш там.
Имай предвид, обаче, че не понасям отместване на темата, с каквото умение се славиш ти.
Не съм на твоите години и не съм ги учила в училище тези двама герои. Само съм чувала за тях. Напълно в реда на нещата е да допусна грешка. На мен ми е простено.))))))))

А, не ти е за пръв път да бъркаш и да каниш. Но аз ходя там, където ми е приятно и с тези, с които ни е приятно. Имай пред вид, че не обичам и да скучая.
И как разбра с какво се славя? Като ме разучи подробно? :-))))))))))))))) Бързо да ми кажеш, кой ме е наклеветил с отместването на темите! Ох, колко неземна скука твориш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2422092
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930