Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2012 21:03 - Доносници на рояци - баси!
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 2011 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не като да не съм го подозирал, но когато видиш името му и ти става гнусно.

Валери Стефанов.

Мой ,и на кой знае колко хора още, преподавател от Софийския университет. Пълен гнусляр. Ама пълен.
По мое време беше асистент, сега е доцент и декан на моя бивш пръв факултет.
Моите университети ли? 
По-добре да не си спомням, срам ме е.

Сега да ги видим студентите. Много са ми интересни. Да се напият като свини в чалготека - първи са!
Хайде сега, студенти, направете нещо - изхвърлете доносника с шутове. Бързо.

По мое време хванаха в плагиатство едно друго нищожество - професор Мишо Василев. Точно за 7 (седем) дни направих такива неща, че докато не завърших Университета този не преподаваше. На никого. 
(Не се хваля, проверимо е лесно).

Сега като се замисля - Мишо е бил цвете пред този.

Гадно ми е, мамка му.
Ако съм на колегите му от факултета - ще го заплюя където го видя!

И не ми обяснявайте, че е работил за Родината. За себе си го е правил, твар нещастна . 
ПФУ!


п.с. Милоооооооооооооооо





Гласувай:
12



1. rustam - Не бързай да съдиш
14.03.2012 21:34
Похватите на ДС бяха толкова коварни, че понякога човек така и не знаеше, че е станал "агент"
Давам ти пример - офицерът Х рещава да вербова доцент А от Университета. Хубаво, обаче мовекът проявява достойнство или поне някаква порядъчност и отказва. Знаеш ли какво означава за офицера Х такъв отказ, ако се признае? Най-малко наказание и понижение.
В този случай, просто се оформя фалшива документация и се пищат рапорти, в които доцентът "уж снася за другите"

Валери Стефанов не беше елементарен човек, за разлика от Мишо василев. Навремето покойният професор Иван Славов го беше взел за нарицателно на кич в литературната критика. То и така си беше. Макар и за мъртвите нищо или добро, аз например няма да забравя, че единствената двойка по време на следването ми Мишо Василев ми написа на "Овчарчето Калитко" - той не беше академичен човек и да ти кажа, ако има прлофил на доносник, той го покрева повече от който и да е друг във Факултета СФ
цитирай
2. alexalexalex - 1. rustam
14.03.2012 21:49
ТЦ!
И тогава намирисваше дупнишкия селянин с ризи "хавайки".

Мишо беше цървул и го изгоних, но този е по-лошо от цървул!
цитирай
3. apostapostoloff - За вербовката от ДС:
15.03.2012 09:34
Стига вече глупости! Ето как протекоха нещата при мен: служех в ШЗО след завъшване на висшето си образование. Един ден ме извикаха в щаба. Там ме чакаха две цивилни гарги, които ми заявиха, че щом знам немски и английски, аз съм само за тях. Трябвало непременно да стана "боец на тихия фронт"!

Обясниха ми, че ще започна с чин старши лейтенант и начална заплата от 260 лева (тогава висшистите взимаха по 210 лева). Отказах им.

След време пак цъфнаха и пак започнаха да ме увещават. Аз пак отказах. И... те мирясаха. Никога повече не се появиха. Никога повече не съм имал взимане- даване с ДС. И не бях тормозен по никакъв начин от тях след това. Толкоз!
цитирай
4. venziko - Да така е
15.03.2012 11:06
Интереса клати феса
цитирай
5. becksss - Хе-хе!
15.03.2012 12:13
venziko написа:
Интереса клати феса

И това го казва човек, за когото социализмът е бъдещето на света.
цитирай
6. alexalexalex - допълнение
15.03.2012 12:27
професор бил, доносникът, не доцент.
не съм му следил развитието, ама...

гнусна историйка, ама много.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2417055
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031