Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2012 13:29 - Мразя уикендите
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 6138 Коментари: 26 Гласове:
11

Последна промяна: 24.03.2012 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Събота.
Както съм отбелязвал - нещо съботите (и неделите) не ме кефят в последно време (2 години със сигурност).
Тук веднага (за тези, които ме познават) следва резонния въпрос : Абе, ей, що не караш мотора, а? Нали днес се открива сезона и т.н.?

Да бе, открива се, ама първо не ми се кара и второ - много мразя да ме организрат.
Не искам да ме организират и това е - самодостатъчен съм си :)
Тия с организацията , дето обичат да ги организра някой, най-често са тъпаци, да ме прощават.
Еле, ако ги организира Партията- майка.
Така де, на Венци му дали 130 квадрата апартамент, той се дърпал, гърчил се, ама на - защитил докторатурка или нещо подобно и му дали, организирано му дали :)
Партията-майка е сериозна работа.
На Станиша и дете му направи, та на Венци един апартамент ли няма да даде.
Само дето се оказа, че с детето (да е живо и здраво) и едни кинти вървели (заедно с Моника), ама това е друга тема.

За организирането говоря - все си мисля, че хората сме единаци. Което не е лошо. Защото сме различни. 
Организираните са като овце, най-често, и лумпени - чакат овена да ги поведе.
А не трябва.
Какви кадри сме загубили заради тези организации - ужас. 
Ей на, от ОК-чо 2332 можеше да излезе чудесен овчар : да вика по овцете, да свири на кавал и да дава добавена стойност.
Ама Партията- майка го е организирала, сложила му фуражка и зелени чорапи - те ти, булка, Спасовден - после защо не вървяло селското стопанство?
Ми няма да върви бе, като овчарите са в нета и се кълнат в комунизма, кой да гледа овцете, а?


Въобще - да си карат организирано мотори, аз ще изляза утре :)

Мразя съботите. И неделите ги мразя. 
Мило, нали се сещаш защо!

И толкова ги мразя, че сега почвам да готвя, после се опъвам на дивана и се съсредоточавам я в някоя книжка, я в телевизора.



Гласувай:
11



1. venziko - Да така е
24.03.2012 14:05
И на мен са омръзнали уикендите
цитирай
2. zabavnata - Като не пише Стеф и Ви доскучава!:))
24.03.2012 14:19
Като виден директор в голяма компания и организатор на повечето "планове" някак не Ви отива да наричате служителите си "тъпаци", но това е друга тема.
Гответе си болумачите и престанете да се чудите по кого да стреляте: Амбъри, служители, комунисти... Все трябва да има врагове, аман!
Хубав уикенд !:)
цитирай
3. alexalexalex - 1. venziko
24.03.2012 14:27
Аз даже ги мразя :))))
цитирай
4. alexalexalex - 2. zabavnata
24.03.2012 14:30
уважаема, като само пишете, а не четете - така е, дрънкате глупости:))))

казах, че мразя да ме организират - заради моторите, че не карам в организация :)

а Амбъосъчустващите, комунистите и прочее - все заговори ви се привиждат, все някой иска да оскубе брадата на Маркс или да погали плешивото теме на Ленин :)))))

аз врагове нямам, не съм комунист, че да търся врагове :)
цитирай
5. zabavnata - Развеселихте ме
24.03.2012 14:54
Благодаря за уточнението. Понеже наплюхте партиите и за това се заблудих. Общо е хобито Ви със Станишев и можете да си покарате моторите заедно.:)
цитирай
6. alexalexalex - 5. zabavnata
24.03.2012 14:56
това го приех лично!
аз със съсела Станишев общо хоби нямам и няма как да имам.

това, че се качи на мотор като ПР акция хич не го прави моторист, да ви кажа.

Станиша да си гледа общото хоби с Евгени Минчев и това е :)
цитирай
7. joysii - И толкова ги мразя, че сега почвам да ...
24.03.2012 16:10
И толкова ги мразя, че сега почвам да готвя, после се опъвам на дивана и се съсредоточавам я в някоя книжка, я в телевизора.
..................................
Готино ги мразиш тия съботи и недели.
Поздрави.
И никога не се подвеждай по колективистични акъли. Тъпо е. Така човек изгубва своето АЗ.Пък ти си едно истинско бисерче - оригинално и стилно.
цитирай
8. vmir - Алекс,
24.03.2012 16:36
alexalexalex написа:
после защо не вървяло селското стопанство?
Ми няма да върви бе, като овчарите са в нета и се кълнат в комунизма, кой да гледа овцете, а?


Мотористите организирано бръмчат наоколо, а аз ти се радвам на горното попадение.
Поздравления!
цитирай
9. анонимен - Аре бе! Включи на автоматична! Що народ е Амбърясал, а ти си траеш.
24.03.2012 16:38
И тази ми хипотеза се потвърди. Не си против Амбърстването, а против определени хора, които нарече Вечни Амбъри.
Още 7-8 дена и ще започнеш пак по Вечните Амбъри. Обещавам! Ох, Ох... уиски от бас + още нещо! Облогът си е облог, нали?
цитирай
10. alexalexalex - 7. joysii
24.03.2012 18:18
аз принципно само :)

не мразя никого, един такъв съм - човеколюбив.
цитирай
11. alexalexalex - 8. vmir
24.03.2012 18:19
то нали знаеш - това, което Партията-майка може да сътвори, после с години не може да се изрине :)
цитирай
12. alexalexalex - 9. katana
24.03.2012 18:21
катана бе, РАБОТЯ!
3 дена не съм влизал в нета, работа имам.
Кой е амбърясъл, а?

А ако амбърите пак се помпат - пак ще ги подпукам :)
за тъпота с взлом :)

ако си пишат мирно и кротко - не ми пречат :)


п.с. Аз от думите си не се отричам, споко :)
цитирай
13. анонимен - Ама насочи зоркия си поглед, де. Аз виждам, пък ти, не. :-))))))
24.03.2012 18:50
alexalexalex написа:
катана бе, РАБОТЯ!
3 дена не съм влизал в нета, работа имам.
Кой е амбърясъл, а?
А ако амбърите пак се помпат - пак ще ги подпукам :)
за тъпота с взлом :)
ако си пишат мирно и кротко - не ми пречат :)
п.с. Аз от думите си не се отричам, споко :)

цитирай
14. alexalexalex - ми не виждам
24.03.2012 18:55
Стойнев и чичо Захари са си постоянно на Първа, ама това е, защото народецът обича копи-пейст постинги ::))))

друго - не виждам, освен , ако нямаш предвид мен, ама аз помпачка нямам :)
цитирай
15. анонимен - Пазете се от педала Сашо
24.03.2012 19:34
Внимание: Сашо Педалчев, с мотор педал, ще прави педалско излизане. Пазете се.
цитирай
16. анонимен - Ти беше приятел на Дим Дуков.
24.03.2012 19:48
Ти беше приятел на Дим Дуков.
цитирай
17. alexalexalex - 15. анонимен 16.
24.03.2012 20:00
цървул :)

кефиш ме.
как се гъзиш и се гърчиш анонимно :)))))

ще те оставя да висиш като сопол, щото си точно това :))))
цитирай
18. анонимен - Имаш, имаш! Аз съм! :-))))) По правилата, обаче.
24.03.2012 20:33
alexalexalex написа:
Стойнев и чичо Захари са си постоянно на Първа, ама това е, защото народецът обича копи-пейст постинги ::))))

друго - не виждам, освен , ако нямаш предвид мен, ама аз помпачка нямам :)

после ще ти покажа статистика. :-))))
Пропущи Полигора, ама сте си другарчета, та е оправдано. :-))))
цитирай
19. alexalexalex - катана
24.03.2012 20:37
Полигора ти е дружка бе - като скачени съдове сте, мен във вашата любов не ме мешай, че съм десен и съм естет :)))

и ти казах - не вися само в нета бе :)))
цитирай
20. анонимен - :-))))))))))))))))) И ти ли, Бруте!
24.03.2012 21:02
alexalexalex написа:
Полигора ти е дружка бе - като скачени съдове сте, мен във вашата любов не ме мешай, че съм десен и съм естет :)))

и ти казах - не вися само в нета бе :)))

Аз псувам и проклетисвам този нет, вече 2 години.
И аз съм десен и естет, ама Полигора тебе си те люби. Не мене. Тебе те брои за Гуру, байрактар и войвода на антиамбърското движение.
цитирай
21. alexalexalex - катана
24.03.2012 21:05
чети бе, деба, на забавната заприличваш - самодостатъчен съм си, че и отгоре :)))

на мене джокер ми не требе, вервай :)

а ти без полигора не можеш :)

аз без Амбъри мога, щото са досадни и като ги няма е ок, ама ти без полигора, твойто първо либе - никак :)
цитирай
22. zabavnata - Не може ли да живеете без да се заяждате?
24.03.2012 22:09
Уф.
цитирай
23. анонимен - Чета си аз, чета.. Но имам право да разбирам, както ми изнася.
24.03.2012 22:45
alexalexalex написа:
чети бе, деба, на забавната заприличваш - самодостатъчен съм си, че и отгоре :)))

на мене джокер ми не требе, вервай :)

а ти без полигора не можеш :)

аз без Амбъри мога, щото са досадни и като ги няма е ок, ама ти без полигора, твойто първо либе - никак :)

Аз да си кажа. Ама хич не ми пречат Амбърите, бе. Ще си призная откровено, ама ти започна да вдигаш врявата.
Ти иди да видиш какви ги върши колегата ти Кушел. Как си пада по стройни момичета. Не харесвал дебелички.
Баси, Алекс, аман от работливи глупендъри с кауза.
Айде, стягай се, че има вино и джоланчета! :-)
цитирай
24. анонимен - Ама го правим интелигентно :-))))))))))))))))
24.03.2012 22:47
22. zabavnata - Не може ли да живеете без да се заяждате?
zabavnata написа:
Уф.

цитирай
25. lidislidis - Tи на това интелигентно ли му викаш, да показвате криминалните си действия с наглост в блога?
25.03.2012 14:28
katana написа:
22. zabavnata - Не може ли да живеете без да се заяждате?
zabavnata написа:
Уф.


НЯМА ЛИ КОЙ ДА ОЗЪПТИ ТЕЗИ?
katana.blog.bg
alllyallly.blog.bg
ally.blog.bg
allly.blog.bg

21.03 17:39 - Нито съм изненадана,

коментар след изнасянето на личние ми данни от:
allly За постинг: ЗА СЪБЛОГЕРИТЕ, КОИТО ПОСЕЩАВАТ БЛОГА МИ

нито впечатлена! Изчерпа се с твоите глупости за котки, врабчета, сияния, и тям подобни детинщини. Вземи се в ръце, пий си хапчетата и спри да се фукаш комплексарски с Финландия!!! Ти не заслужаваш тази държава, нито пък България!
Ти си една бездомница и несретница, лееща помия под всяка своя публикация! Пукни и ти и детето ти да ви погребат помияри!
Все тръбиш, че не ти пука от това и онова, защо тогава под всеки постинг смърдиш с обидите си, м?

СЛЕД КАТО ПУБЛИКУВА АДРЕСА МИ, ТЕЛЕФОНА МИ И ИМЕТО МИ СЛОЖИ ПОД ЧУЖДА СНИМКА
ВСИЧКО ТОВА Е ПРОСТАШКИ ГЛУПАВО И ПРЕСТЪПНО!!! ПОКРОВИТЕЛИТЕ Й КАТАНА И ВАЛСОДАР ДАВАТ ЛИ СИ СМЕТКА , ИЛИ НАРОЧНО Я ПОДСТРЕКАВАТ ДА ВЪРШИ НЕТНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ?
ТЕЗИ МОЙ ДАННИ С ЦЕЛ И НАГЛОСТ РАЗМЯТАНИ ОТ НЕЯ В ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ЗЛОУПОТРЕБАТА С ТЯХ !

ФАЛШИФИКАТИ И МАФИЯ ЗА ФАЛШИФИКАТИ И ЛИЧНИ ДАННИ С ЦЕЛ НЕ САМО ОПЛЮВАНЕ, А И ПАРИЧНИ СРЕДСТВА ОТ ЗАЕМИ, БАНКИ, ИМОТИ И Т.Н ПРИДРУЖЕН С ТЕЛЕФОНЕН ТЕРОРИЗЪМ НЕ САМО БЛОГОВ !
ПОМИЯРСКО ГНУСНО, ДОЛНО И ПО МУТРЕНСКИ ДЕМОНСТРИРАНО ПУБЛИЧНО...ЗА КАКВА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ ГОВОРИШ КАТАНА????? ТИ В ОСНОВАТА НА ВСИЧКО!


цитирай
26. liliyanaandreeva - Ето икиндията дойде да си хапнеме ...
25.03.2012 22:21
Ето икиндията дойде
да си хапнеме добре,
да си пийнем и винце,
да попеем от сърце!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427491
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930