Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 09:18 - Лятно часово време - защо ни е тази глупост :)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 7128 Коментари: 30 Гласове:
16

Последна промяна: 25.03.2012 09:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Неделя.
И смениха времето.
Което само по себе си е идиотско.
Толкова е тъпо, че чак да се чудиш по коя причина човечеството още го ползва. (Само като вметка - някой може ли да сметне колко от електричеството , което човечеството ползва отива за домашни нужди и колко за производство?).

Сега моя приятел Митко Кризата трябва да каже, че при плановата икономика лятно часово време нямаше (в България го въвеждаме някъде в края на 70-те на 20-ти век май, когато социализмът вече беше започнал да дава фира), а колегата Кушел трябва да обяви, че гадния империализъм ни мъчи.
Има право (колегата Кушел) - империалистическа измислица е.
Пръв го бил предложил Бенджамин Франклин, ама на майтап.
То, обаче, империалисти от майтап разбират ли?
И те ти - лятно време. Другарят Путин иска да го отмени - видимо не е империалист , верен последовател на Ленин и Сталин е.
Днес - как да е, че е неделя, ама утре, а?
Мъка, мамка му и прасе.

А, за успокоение на здравите сили да кажа и аз нещо хубаво за социализма. Едно е само, вчера го прочетох, ама на, хареса ми.
Ето го и него :
Ако още живеехме в социализъм, Азис щеше да работи в "Чистота"-та, да спечели конкурса "Млади таланти" на община Костинброд, а нататък - Бог знае.
Тук колегата Кушел ще опонира, че няма Бог и темата ще се разводни, ама да преминем нататък.

Въобще животът е единство и борба на противоположностите (леле, ставам Хегелианец май). Щото това е чист Хегел, а не Маркс, ама да не подхващам темата за здравите сили, че много хорица се обиждат.
И Ок 3223 вместо да пасе овце, пак ще обуе зелените чорапи и ще марширува в хола.

Опс, за лятното време говорех. Обичам лятото.
Мотори, моренце, мадамите се поразсъбличат, махат черните палта - въобще ситуацията става "Хей, живот, здравей, здравей".
Аз, за разлика от колегата Кушел, не снимам задници на млади момичета, тоест - не се заглеждам чак така в подрастващото и вече порасналото женско население.
Ако има нещо естетско - зяпам де, ако е наднормено - не зяпам. То малко прилича на блог.бг - ако нещо не те кефи, не го чети, какво толкова. Щото мен, напоследък, ме четат някакви, дето се ядосват на това, което съм написал и се дразнят. И що се дразните?
Ще дигнете кръвно, ще съберете границите и ще стане беля.

Пак се отплесвам, ужас. То е от ранното ставане, не от друго. Още не съм допил първото кафе и се разсейвам.

Обаче лятното време има и нещо хубаво - само едно е, ама стига!

Мило, утре ще те видя един час по-рано, което си е направо УАУ и отвсякъде :)




Гласувай:
17



1. blackpredator - Интересно! ;)
25.03.2012 10:30
alexalexalex написа:
(леле, ставам Хегелианец май)


В. И. ЛЕНИН (въведение в марксизма) написа:
По своите възгледи Маркс тогава е още хегелианец-идеалист

цитирай
2. babikqn - Здравейте,
25.03.2012 10:38
Антикомуняги:)))
Привет и слънчев ден!
цитирай
3. анонимен - Добро ти утро, провокаторке! :-))))))))))))
25.03.2012 11:02
babikqn написа:
Антикомуняги:)))
Привет и слънчев ден!

Баси, още се прозявам.... Ама преди малко скубнах малко кушелови пера, като добавка към кофата сутрешно кафе.
цитирай
4. alexalexalex - 1. blackpredator
25.03.2012 11:08
при мен е така - преди да допия второто кафе съм хегелианец-идеалист, ама като се събудя и хоп - ставам нормален :)))
цитирай
5. alexalexalex - 2. babikqn
25.03.2012 11:09
ей, ама съвсем на колегата Кушел заприлича - не съм антикомунист, не съм антифашист и това е.
нормален съм и не харесвам идиотията :))))

както споделих - това, че не се кълна в брадата на Маркс или плешивото теме на Ленин не ме прави фен на Хитлер (примерно).

всяка идиотска идеология трябва да бъде осмивана.
за да се знае :))))
цитирай
6. alexalexalex - катана
25.03.2012 11:10
сега ще цунеш Полигора и всичко ще цъфне и ще върже :)
цитирай
7. анонимен - Я да не ми разваляш кафето! :-)))))))))) Посред нощ.... :-)))))
25.03.2012 11:20
alexalexalex написа:
сега ще цунеш Полигора и всичко ще цъфне и ще върже :)

цитирай
8. alexalexalex - katana
25.03.2012 11:23
ми като се обичате - кой съм аз, че да ви се бъркам :))))

напоследък гледам - любовта ви процъфтява :)))
цитирай
9. анонимен - Виж сега, и в соца имаше нещо хубаво
25.03.2012 11:26
alexalexalex написа:
ей, ама съвсем на колегата Кушел заприлича - не съм антикомунист, не съм антифашист и това е.
нормален съм и не харесвам идиотията :))))

както споделих - това, че не се кълна в брадата на Маркс или плешивото теме на Ленин не ме прави фен на Хитлер (примерно).

всяка идиотска идеология трябва да бъде осмивана.
за да се знае :))))

Елемента на изненадата. Не можеше да се отгатне, какво ще има днес в магазина.
цитирай
10. анонимен - Направо! :-))))))))))))))) Обичаме се като куче е маче.
25.03.2012 11:29
alexalexalex написа:
ми като се обичате - кой съм аз, че да ви се бъркам :))))

напоследък гледам - любовта ви процъфтява :)))

Мани, вчера ли, завчера ли, се потвърди от свидетел, че въпросната дружинка си "менка" профилите.
Детска му работа.
цитирай
11. alexalexalex - katana
25.03.2012 11:37
аз от мъжка любов не разбирам бе - десен съм по душа :)
цитирай
12. elinora - Алекс, напълно споделям отвращението ти от лятното часово време!
25.03.2012 11:39
Ако може някой да ми обясни какво пестим с превъртането на часовника напред ще му бъда много благодарна! Вчера много се смях на един коментар, че хората някак ще свикнат с лъжливото време, ама на кравите как да се обясни, че не трябва да огладняват един час по-рано и да дават мляко един час по-късно, примерно?:))
цитирай
13. анонимен - Ти да не ме подозираш в ляв уклон или в хард левичарство? :-))))))))
25.03.2012 11:50
alexalexalex написа:
аз от мъжка любов не разбирам бе - десен съм по душа :)

Аз съм ултрадесен консерватор!
цитирай
14. alexalexalex - 12. elinora
25.03.2012 11:50
империализъм е това, вЕрвай :)

да мъчат хора и добичета, а най-вече хората-добичета (здравите леви сили).

пълна тъпота е, ндам :)
цитирай
15. анонимен - Е, това са думи на Путин. Те, кравите ще си вършат пак същото, но хората ще трябва да свикнат.
25.03.2012 11:52
elinora написа:
Ако може някой да ми обясни какво пестим с превъртането на часовника напред ще му бъда много благодарна! Вчера много се смях на един коментар, че хората някак ще свикнат с лъжливото време, ама на кравите как да се обясни, че не трябва да огладняват един час по-рано и да дават мляко един час по-късно, примерно?:))

цитирай
16. alexalexalex - 13. katana
25.03.2012 11:58
Амбърството е най-чист вид левичарски лумпенпролетариат :)))

Като виден амбъросъчустващ - в какво очакваш да те заподозря, а ?
цитирай
17. elinora - Катана,
25.03.2012 11:59
обаче Медведев още миналата година отмени зимното часово време в Русия.
Сега Путин, ако вземе та го върне-не знам какво ще стане :))
цитирай
18. alexalexalex - 17. elinora
25.03.2012 12:07
браво на другаря Медведев - истински ученик на Ленин е :))))

всъщност братята комунисти винаги са седяли малко настрани - толкова се мотаят, че Октомврийската революция я направиха чак през ноември :))))
цитирай
19. анонимен - Ще развъдят нова порода едър рогат добитък - Пунтафонка
25.03.2012 13:10
elinora написа:
обаче Медведев още миналата година отмени зимното часово време в Русия.
Сега Путин, ако вземе та го върне-не знам какво ще стане :))

Ще мучат и ще дават мляко, когато Путин каже.
цитирай
20. анонимен - Без такива! Аз не съм амбъросъчувстващ изцяло.
25.03.2012 13:18
alexalexalex написа:
Амбърството е най-чист вид левичарски лумпенпролетариат :)))

Като виден амбъросъчустващ - в какво очакваш да те заподозря, а ?

Аз съм за неамбъросването в общ план и когато е извън правилата.
цитирай
21. анонимен - Призовка
25.03.2012 19:27
Другарю Сашо Педалчев, предайте мотора на народната власт, пригответе си топли дрехи за лагер, и чакайте указания.
цитирай
22. анонимен - Антикомуняги:))) Привет и сл...
25.03.2012 19:48
katana написа:
babikqn написа:
Антикомуняги:)))
Привет и слънчев ден!

Баси, още се прозявам.... Ама преди малко скубнах малко кушелови пера, като добавка към кофата сутрешно кафе.


Кво си скубнал, бе нещастник. Така съм ти насолил задника, загдето словоблудстваш в отсъствието на титуляра. Ама ха. Никакво възпитание.
цитирай
23. анонимен - Колега, Алекс, великодушно ще п...
25.03.2012 19:54
Колега, Алекс, великодушно ще подмина всички нескопосани опити за остроумия и ще кажа по съществото на постинга, че смяната на времето е пълна идиотщина, безмислена и вредна.
Цял ден съм мислил, как да променя фолмулата за изчисляване на ИТМ (за да не ти се случи нещо) и то само от добро сърце.
цитирай
24. анонимен - Слуховете за насинения ми задник са силно преувеличени. Може би, от порядъка на
25.03.2012 20:57
kushel написа:
katana написа:
babikqn написа:
Антикомуняги:)))
Привет и слънчев ден!

Баси, още се прозявам.... Ама преди малко скубнах малко кушелови пера, като добавка към кофата сутрешно кафе.


Кво си скубнал, бе нещастник. Така съм ти насолил задника, загдето словоблудстваш в отсъствието на титуляра. Ама ха. Никакво възпитание.

броя твои предприятия.
цитирай
25. liliyanaandreeva - Идиотско е! Тъкмо затова се прави! ...
25.03.2012 22:16
Идиотско е! Тъкмо затова се прави! Робът трябва да се тормози всячески! За да не мисли за права, свобода, красота!
цитирай
26. rizar - западните йезуити
25.03.2012 23:50
Са измислили геоцентричния нов календар, който е пълен боклук. По старото византийско време няма никакво местене на часове. Аз въобще не си местя времето.
цитирай
27. анонимен - за Русията
26.03.2012 10:07
те още миналата година спряха да го сменят времето в Русия, но мисля това не им се отрази добре. Сутрин тръгваш на работа и е тъмно, вече се прибираш пак по тъмно и малко депресиращо е , не само на мен но и на колегите в москва се оплакваха
цитирай
28. анонимен - Ти нема
26.03.2012 22:36
ли най-сетне да млъкнеш че писна на всички с тъпотиите си?
цитирай
29. alexalexalex - 28. biasbiasov
26.03.2012 23:20
цървул :)

барай Евгени Минчев :)
цитирай
30. анонимен - цървул :) барай Евгени Минчев ...
27.03.2012 13:05
alexalexalex написа:
цървул :)

барай Евгени Минчев :)


Не ми е комфортно и чисто след като вече ти си го облизал отвсякъде
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428811
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930