Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2012 08:37 - За религията и комунизма като религия
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 17876 Коментари: 79 Гласове:
18

Последна промяна: 16.04.2012 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Понеже Кушел вчера разлая кучетата, та ме накара да се замисля за разликата между религия и вяра.

(Другарки и другари, не съм бил прав за Амбърите).

Проблемът, поне според мен, е че Кушел напада директно Бог (каквото и да означава това) , като прехвърля някакви неща от Него (Бог) към религията (в случая православното християнство).
Ясно е, че така не става. Няма как и да стане де.

А лафът, че Иисус е бил комунист направо кърти, чисти и извозва.

Без да съм теолог познавам достатъчно добре Библията, че даже и т.нар. "апокрифни евангелия" и да ви кажа - в тях баш комунизъм не видях.
Тук трябва да поясним, че познавам достатъчно добре и идеологията на комунизма, за да мога да правя сравнения.

Докато Иисус от каноничните евангелия проповядва любов - то другарите от каноничните текстове на комунизма (Маркс, Енгелс, Ленин, Сталин и сие) проповядват терор, масови убийства и въобще всичко останало, но не и любов между хората.

Това е фундаменталната разлика.
От тук нататък - всеки може да сравнява каквото си иска, че даже би могъл (с извадени от контекста изречения) да сравни готварска книга с "Пипи дългото чорапче" и да докаже някаква си тезичка.


Факт е, че в името на Иисус са направени не толкова лицеприятни неща. Трябва ли да обвиняваме учението? 

Факт е, че другарят Маркс е дерибействал на гърба на 14 годишни деца, работещи по 16 часа - трябва ли да оневиним Маркс? 
Факт е, че другарят Ленин е умирал от кеф да разстрелва заложници, за Сталин даже не ми се говори...

Едното е тълкуване от хора, другото е лично действие.
И някак си не ми се връзва да ги сравняваме , ама хич.

Всеки има право да вярва в каквото поиска - стига тази вяра да не засяга останалите и да не им пречи. Стига тази вяра да не е агресивна, зла и антихуманна.

Комунизмът е религия - при това зла :) Нещо като агресивното християнство от средните векове. Или фундаментализма при исляма. 
В крайна сметка , обаче, злите неща в една религия, колкото и силни да са в даден момент, си отиват - или религията става толератна или човечеството не иска да я търпи.
Тъй като комунизмът не може да бъде толерантен (или ще превземе света или ще изчезне) аз поне не вярвам в промяната му. 


................................................................................................

Някак си и заради това съм даоист. :))

И имам едно много любимо изречение от Лао Дзъ : "Мъдрецът избягва всякакви крайности." Поради тази причина не се мешам във вярата на комунистите, които се кълнат в брадата на Маркс или плешивото теме на Ленин - всеки има право да греши по безброй начини :))))



п.с. Мило, ужасно, ама ужасно ми липсваш! 



Гласувай:
20



1. evrazol - Всяко ниско чело има аргументи
16.04.2012 09:24
И ако изобщо има проблем, той не е в аргументите на този човек, а в безапелационната му простащина. Намерил е мястото и времето, че да му обърнат внимание - точно на Великден. Все пак това е съкровен празник за хиляди хора през вековете. Да седнеш точно на него, да се наплюскаш с яйца и козунаци, да разпашеш пояса и да се оригнеш, изхрачиш и т.н., е действие красноречиво само по себе си. То е все едно, след като се наплюскаш на сватба, да започнеш да щипеш булката с цел да те забележат.
И понеже пачавра леке не ловИ, за него няма никакво значение какво впечатление оставя за себе си.
Горкият човек,
дано никога през живота си не "завъди морал и съвест", щото си представям как би се почувствал, ако му беше възможно да се погледне отстрани, ако духът му произтичаше от ума и сърцето, вместо от чревния тракт.
Има хора които нищо не ги притеснява. Те са спокойни, когато им смърдят чорапите, спокойно пърдят на масата, спокойно се ръгат в трамвая и в живота и ако на тях е добре - другите нямат значение. Раними хора - отдели им внимание и са способни на всякаква простотия та да задържат това щастие. Способни са на всичко, стига вътрешния им хаос да се отлее навън. Това е тяхната "етика" - да бъдат зелената муха в супата.
цитирай
2. alexalexalex - 1. evrazol
16.04.2012 09:30
да ти кажа, според мен не си съвсем прав :)

според мен Кушел не е виновен, просто са му промили мозъка, загладили са гънките и няма как да схване, че да нападаш вярата на едни хора може да е комунистически правилно, но е глупаво.

според мен трябва да се уважава всяка вяра, стига тя да не проповядва агресия и нетърпимост. затова и не приемам, че всички , които изповядват исляма са терористи, нито, че всеки правоверен комунист е масов убиец.

както и да е, всеки има право на мнение :))))
цитирай
3. evrazol - И аз не мисля че е виновен
16.04.2012 09:38
Казвом му "горкият човек"
цитирай
4. alexalexalex - 3. evrazol
16.04.2012 09:43
не човек, а желязо - не го обиждай, таковата, на "човек" :))))
цитирай
5. alarmonline - Христос воскресе!
16.04.2012 09:47
Алекс, според мен да се спори с човек, чието ДНК от двойна спирала е мутирало в конфигурация на преплетена със сърп и чук петолъчка, е абсолютно безпредметно :)
цитирай
6. анонимен - Христос Возкресе, Алекс!
16.04.2012 09:55
От един жаден Катана. :-))))
цитирай
7. анонимен - Кушелът е удобен за боксова круша
16.04.2012 09:59
Пръдне в трамвая и докато му обясняваш, че има повреден стомах, той се кефи на популярност.
Освен това, той е чел лекции на младши сержанти-трудоваци, бе ееееееей! Като младши лейтенант. Де ще се мерим с неговите знания?
Преди да пръдне по Великден, той разви една икономическа теория, от която онемях.
цитирай
8. trubadur - Колега Алекс,
16.04.2012 10:08
напълно прав бе за Амбърите, спирай с това изречение.

Ето ти доказателство - Висисуалий и Грицацуева бълват всеки ден и за да генерират трафик, виж какви безумия си разменят.
Това интелигентен блогер, дето се има за поет, ама е чучело, може ли да напише, м?

13. 4udovi6teto - Въпрос с повишена трудност:
14.04 17:51

Може ли да се скрия под миндера, че да напиша на рахат едно стихотворение и аз?
Ако стане хубаво, ще го дам назаем на Полигорча, че да се фука наляво и надясно в Маймундере...
:-)))
Чу

цитирай



14. yotovava - Отговор с повишено самочувствие :))) - можеш, теб винаги някой ще те намери :)))))))))))
14.04 17:56


4udovi6teto написа:
Може ли да се скрия под миндера, че да напиша на рахат едно стихотворение и аз?
Ако стане хубаво, ще го дам назаем на Полигорча, че да се фука наляво и надясно в Маймундере...
:-)))
Чу


Двата Амбъра са си пак същите;))))))))))))))))))))
цитирай
9. trubadur - А пък единият Амбър
16.04.2012 10:11
си направи нов ник - кошмар. Ама абсолютно същите изрази използва и кошмарът, и ай пи то му същото като на Амбъра,:))))))))))))))))))))
цитирай
10. usandthem - Проблемът е в самия кухел - човек с ясно изразена диагноза.
16.04.2012 10:53
Независимо от темата, психото нарекло се Едмон Дантес ( !!!), храни маниакалната си грандоманщина с реакциите, които провокациите му предизвикват. Сравнява се с Ботев, "нагърбва " се с мисията да просвещава, изживява се като месия - очевадно е, че не иска да приеме истинската си същност на бивш началник цех с мутра на фолк звезда. Така че , да му отговаряш и да спориш с него е вятър работа. Нормален човек би приел поне веднъж, че е възможно да греши, да не е прав. При лудите това не може да се случи ! :)
цитирай
11. tera - Кушел не прави разлика между вяра и религия, вчера му го написах в коментар
16.04.2012 11:12
Не защото не може да разбере, че разлика има, а просто защото не иска.
Ако разбере, няма да има основание напада, а това не му изнася.
Постът му е чисто провокативен, без грам толерантност, което е дразнещо.
Според мен всеки има право да си вярва, в каквото желае. В крайна сметка това е право, записано в конституцията - свобода на вероизповеданието.
Ако искаш вярвай, ако искаш не - твоя си работа.

Сетих се за един виц:
В час по вероучение учителката обяснява как Бог е създал човека.
Иванчо казва:
- А пък на мен татко ми каза, че сме произлезли от маймуните.
Учителката:
- Иванчо, моля те, не ни занимавай с вашето родословие...

Лек ден на всички! :)


цитирай
12. venziko - Истината
16.04.2012 11:26
Бог това е и пътя и истината и живота за всеки човек.

цитирай
13. alchemist - Когато добро семе попадне на слаба и бедна почва, пониква, но растението е хилаво, а
16.04.2012 11:26
когато религия(идеология) попадне на болен мозък, колкото и добра да е тя. Винаги се ражда подобие на душевна проказа или чума с пагубни резултати, за дадения човек и за околните. Такива хора трябва да се съжаляват и да им се помага да преодолеят това състояние.
цитирай
14. divna8 - Да избягваме крайностите, все още ...
16.04.2012 12:03
Да избягваме крайностите, все още не ни прави мъдреци,
но е стъпка към Вселенските Знания...

Христос Во Истина Воскресе -

за всеки, който има Пробуден Дух,
смирена Душа и Празен Ум /празен от предразсъдъци, осъждания и поучения... - т.е. всякакви крайни съждения :))) /
цитирай
15. alexalexalex - само да обобщя (в един отговор до всички)
16.04.2012 12:21
проблемът, според скромното ми мнение) е в нетолератността - никой (според мен) не може да обижда вярата на другия.
да спори - може, да дава доводи - може, но да обижда вярата - тц, но пасаран и венсеремус :)

ако комунизЪмът даде фира форевър - причината е и в това, че беше нетолерантен, агресивен и - меко казано - тъп :)))

весели празници
цитирай
16. lyubomircholakov - Христос воскресе!
16.04.2012 12:42
Да не забравяме, че православните християни се поздравяват по този начин 40 дни след деня на Възкресението...
Само едно не успях да разбера: колко заложници е разстрелял Сталин? Може ли някаква конкретна цифра? И защо през 1937 г. е разстрелял най-свирепите палачи на руския народ, цялата "стара гвардия" на Троцки и Ленин, началници на концлагери и пр. - справка в "Очищение" на Виктор Суворов. Също и защо по негово време през 1949 г. в СССР има над 14 хиляди църкви? Т. е. защо не ги е разрушил, какво му е пречело - днес например в Северна Корея има само 3 храма, превърнати в музеи на атеизма? Какво му е пречело и той да постъпи така? И защо след войната Сталин е отворил 2 нови семинарии? И защо по времето на Хрушчов има много по-големи преследвания срещу християнството и Църквата, отколкото по времето на Сталин?
цитирай
17. kleotemida - Всъщност, Кушел "защитава" това, което смята, че е длъжен да защитава.
16.04.2012 12:47
Ако не беше така, не би бил толкова праволинеен. Дори вярващите не са толкова праволинейни. Те вярват в Бога, но в детайлите на вярата, трансформирани в религии, все пак се различават. Имат своите съмнения, имат и своите различия. Но да сте видели различия в богоборниците? Не, аз лично не съм видяла. Те слагат на едната страна на везната съвкупно Вярата, всички религии, всички човешки изстъпления и грешки в името на религиите (които и да са те), а на другата част на везната - собствената си нетърпимост и омраза към всичко отсреща, и последователно натъпателно и праволинейно ги следват, без значение колко са объркани тези понятия в собствената им глава, но и без да се впечатляват от това, че са объркани. Всъщност, в унисон с темата "религията е рак на разума" и в интерес на истината, няма по тежко метастазиране на мисленето и на разума от това, да не даваш право на другите да мислят различно и по СВОЙ ИЗБОР /не крещя, подчертавам :))/, а всяко такова налагане, натрапване, клеймене и безпричинна омраза определено си е дигноза. Дали в областта на "онкологията" или псохологията - все тая, защото и за едното, и за другото се иска лечение. Къде с "лъчева", къде с "шокова" терапия, а понякога и "въдворявани" на правилното място :))). Но що е време, за напред е, а народът е казал, "Като те удари горният, ще видиш долния...". Та, до'ще и това време... :)

Весели празници!
цитирай
18. alexalexalex - 16. lyubomircholakov
16.04.2012 12:56
хайде да прочетем първо, става ли :)))

заложници е разстрелвал другарят Ленин - влечало го е да убива, при това много.
Сталин разстрелва доста по-малко, защото използва противниците като робска работна ръка - през ГУЛАГ (неуточнено) са преминали около 20 000 000 затворници - от Беломорканал до вадене на злато - само роби :)

и да, другарят Сталин "се връща" към вярата, когато му се е наложило да прави "отечествена война". ако беше ударил пръв (каквато е била основната идея) хич и нямаше да се сети :)))

все едно де - и Сталин не е цвете за мирисане, твърде много кръв има по ръцете му :)))
цитирай
19. alexalexalex - 17. kleotemida
16.04.2012 12:59
това е основната ми теза - тъй като комунизма е сравнително нова религия (няма два века още) и като такава нова религия е агресивна към всички други.
коегата Кушел е ярък представител на комунистическата мисъл - всичко, което не се кланя на брадата на Маркс и не се кълне в плешивото теме на Ленин - под ножа:)

доста прилича на светата Инквизиция - все врагове вижда и все иска да коли някого - кога седесари, кога американци, ама към американците го влече повече :)

весели празници
цитирай
20. pukamuli - Религията ви е лицемерна!
16.04.2012 13:01
alexalexalex написа:
проблемът, според скромното ми мнение) е в нетолератността - никой (според мен) не може да обижда вярата на другия.
да спори - може, да дава доводи - може, но да обижда вярата - тц, но пасаран и венсеремус :)

ако комунизЪмът даде фира форевър - причината е и в това, че беше нетолерантен, агресивен и - меко казано - тъп :)))

весели празници

А вие сте си двуличници и толерантноста е фалшива,меко казано!
цитирай
21. alexalexalex - 20. pukamuli
16.04.2012 13:12
пич, чети бе :)

даоист съм, къде ме хвърли в православието????

ей, това комунистите сте върха, направо - не четете, ама коментирате :)))

сега по Хистъри даваха за Торинската плащеница. Интересно ми е вие, комунистите, дали си пазите някъде хавлия я от Маркс, я от Енгелс:))) Тая от Маркс ще да е бая мърлява, че е бил нечистоплътен де :)))
цитирай
22. ka4ak - По принцип,религията е най-голямото смъртоносно зло сполетяло човечеството!:(
16.04.2012 13:51
Знанието е Светлината,а незнанието вика Неволята/Бог/,на помощ!Раждат се пророците/синовете Божи/и съответно правят "Чудеса" и се появяват Рай и Ад!Появяват се съответно и думичките завършващи на -изъм и започва голямата Чистка в името на Химерата/Хибрида/!:(
Глупостта се оказва вечния двигател на развитието,но съвършенството може да бъде само субективно и т.н.
За това по скоро вярвам в
"13.08.2009 11:14 - Проба-6 Мечта
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2071
безкрая,космос,вселена,любов,мисъл, ние сме прашинки,а и всеки от нас е малка вселена!!!Невероятни случки при изключително критични ситуации,само намекват за неподозираните възможности които незнайно как прашинките придобиват и ползват и по скоро сме част от някакъв необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!"
цитирай
23. tera - ка4ак,
16.04.2012 14:09
точно на "онзи необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!" хората му викат Бог, защото е по-кратко и не е нужно толкова да се обяснява.
Капиш? :) Не е нужно да ми благодариш за уточнението... :)))

цитирай
24. анонимен - Допескаш грешка. Не им пазеха хавлиите, а си ги препариха нацяло.
16.04.2012 14:15
alexalexalex написа:
пич, чети бе :)

даоист съм, къде ме хвърли в православието????

ей, това комунистите сте върха, направо - не четете, ама коментирате :)))

сега по Хистъри даваха за Торинската плащеница. Интересно ми е вие, комунистите, дали си пазите някъде хавлия я от Маркс, я от Енгелс:))) Тая от Маркс ще да е бая мърлява, че е бил нечистоплътен де :)))

И ги показваха на вярващите.Безплатно, при това.
цитирай
25. kleotemida - Как ли, обаче, да наречем ей това "незнайно как" по-долу ??? :))))
16.04.2012 14:17
ka4ak написа:
Знанието е Светлината,а незнанието вика Неволята/Бог/,на помощ!..................
безкрая,космос,вселена,любов,мисъл, ние сме прашинки,а и всеки от нас е малка вселена!!!Невероятни случки при изключително критични ситуации,само намекват за неподозираните възможности които незнайно как прашинките придобиват и ползват и по скоро сме част от някакъв необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!"


А иначе подобни дълбокомислени и нищонеказващи фрази.... колкото щеш в световното писаческо пространство, защото най-главното се съдържа в незабележимото на пръв поглед "незнайно как" :)))
цитирай
26. ka4ak - 23. tera 25. kleotemida Уважавам мнението Ви,но все пак: Неволята = Бог
16.04.2012 14:55
А приказката за Неволята,не ражда Христос,Мохамед и т.н.,а ражда Знание и ни цапардосва по кратуните и съответно включваме и мисъл,щото трябва и да сме живи,за да разберем,това "незнайно как"!:)
цитирай
27. kleotemida - Ако знаеш колко си прав в това за Неволята=Бог, само дето трябва да видиш истинското му съдържание.
16.04.2012 16:02
ka4ak написа:
23. tera 25. kleotemida Уважавам мнението Ви,но все пак: Неволята = Бог
А приказката за Неволята,не ражда Христос,Мохамед и т.н.,а ражда Знание и ни цапардосва по кратуните и съответно включваме и мисъл,щото трябва и да сме живи,за да разберем,това "незнайно как"!:)

И особено към кого е прилепена Неволята :)))). Още повече, че преди да се роди тя, е съществувал Бога, тъй че не е нужно от нея да се ражда нещо, което си е съществувало преди изобщо да те е цапардосвало каквото и да било, камо ли след това. След цапардосването можеш само да потърсиш отговор на това "незнайно как", за което и казах, че е основното в съждението ти и което е фундаментът на всяка една земна наука, опитвайки се да го докара до "знайно как" :))). Другото е алабалистика, при цялото ми уважение и с най-добри чувства и към теб, и към всички, с които бих поспорила по въпроса :))
цитирай
28. blackpredator - Всъщност,
16.04.2012 16:22
доколкото разбрах от коментарите, вие осъждате агностицизма на Кушел. Това, че "съществуването или несъществуването на свръхестествени същества, в частност Бог е нещо, което остава завинаги неизвестно и непознаваемо..."

Като изключа многоцветната плява в неговият постинт, в постинга на Алекс и в коментарите под тях, не срещнах коментар, поне на половин гностик, да каже аджеба, аз или съседът Пешо, разговарях с Бог...
Е, обяснете ми разликата, между коментарите и постинга на Кушел?

Алекс, Лао Дзъ е казал още, че “Когато всички узнаят, че красотата е красива, това е грозно вече."
И още: „Който побеждава Кушела е силен; победилият себе си е могъщ.“
цитирай
29. alexalexalex - 28. blackpredator
16.04.2012 16:29
ндам :)))

всъщност (ако си забелязъл) аз с Кушела битки не водя, напротив, държим се уважително един с друг :)))

имено по Лао Дзъ :)
цитирай
30. ka4ak - Неволята ражда Бог,или обратното,е нерешения въпрос,който си седи на дневен ред,от както съществува света!
16.04.2012 16:59
Непорочното зачатие,просто се опитва,да даде решение угодно на Бог,но Неволята,не е съгласна!
Така че мечтата ми,си седи непорочно и ще продължава да търси,решение на дилемата за яйцето и кокошката!
А безкрая на мисълта,си е безкраен,което е прекрасно!:)))
цитирай
31. minavamottuk - Не ме бива в търсенето
16.04.2012 17:08
но наскоро именно тук в Блог.бг имаше клип с десетина неща от библията,дето са противоречия,и във всичките присъстваше думата Убивай.Така че,и християнството ,дето тачи Възкресението тези дни не е цвете .Занимава ме по-скоро въпросът за толерантност между религиите ,уважение към всякакви вярвания,кога ще стане...
цитирай
32. kleotemida - Споко, както би казал Кушел, призрак броди по Европа, но с продължение - призракът на Икуменизма
16.04.2012 17:23
minavamottuk написа:
но наскоро именно тук в Блог.бг имаше клип с десетина неща от библията,дето са противоречия,и във всичките присъстваше думата Убивай.Така че,и християнството ,дето тачи Възкресението тези дни не е цвете .Занимава ме по-скоро въпросът за толерантност между религиите ,уважение към всякакви вярвания,кога ще стане...

А относно Библията... и този призрак е бил предвиден в нея и го е предрекла :).

Но, ако искаш да си изясниш нещата с Библията, прочети Йов. И каквото и да има в нея, не лепи етикети на хората или религията им. Защото твърде малко знаеш и твърде малко проумяваш от днешното, да не говорим за Божият промисъл. Твърде голяма е човешката гордост, че си присвоява правото да да дава оценки на всичко, та дори и на Божието, което всъщност е повече от страшно...
цитирай
33. alexalexalex - 31. minavamottuk
16.04.2012 17:36
да ти кажа, Библията е една доста голяма книга, която е съставена от няколко неща, с различни автори.
Като започнеш - има разлика между Стария завет, между Евангелията има разлика, че и в Деянията, пък за Откровението - да не говорим.
Това, че някой е компилирал нещо - както съм казал - с извадени от контекста фрази може да наречеш кръвожадна книга и "Пипи Дългото чорапче":)

Хъммм... хрумна ми нещо по този повод и ще драсна постинг по темата :)
цитирай
34. анонимен - В стремежът си да опровергаете Бог и неговия син Исус Христос, се кокрите в непорочното зачатие,
16.04.2012 17:40
30. ka4ak - Неволята ражда Бог,или обратното,е нерешения въпрос,който си седи на дневен ред,от както съществува света!
ka4ak написа:
Непорочното зачатие,просто се опитва,да даде решение угодно на Бог,но Неволята,не е съгласна!
Така че мечтата ми,си седи непорочно и ще продължава да търси,решение на дилемата за яйцето и кокошката!
А безкрая на мисълта,си е безкраен,което е прекрасно!:)))

А пропускате "Обичай ближния си".
цитирай
35. анонимен - Най-кръвожадната книга? Че това е всяка готварска книга. Само се реже, дере, вари и пече
16.04.2012 17:44
alexalexalex написа:
да ти кажа, Библията е една доста голяма книга, която е съставена от няколко неща, с различни автори.
Като започнеш - има разлика между Стария завет, между Евангелията има разлика, че и в Деянията, пък за Откровението - да не говорим.
Това, че някой е компилирал нещо - както съм казал - с извадени от контекста фрази може да наречеш кръвожадна книга и "Пипи Дългото чорапче":)

Хъммм... хрумна ми нещо по този повод и ще драсна постинг по темата :)

цитирай
36. pukamuli - Не вдяваш!
16.04.2012 17:55
alexalexalex написа:
пич, чети бе :)

даоист съм, къде ме хвърли в православието????

ей, това комунистите сте върха, направо - не четете, ама коментирате :)))

сега по Хистъри даваха за Торинската плащеница. Интересно ми е вие, комунистите, дали си пазите някъде хавлия я от Маркс, я от Енгелс:))) Тая от Маркс ще да е бая мърлява, че е бил нечистоплътен де :)))

Не ми пука какъв си,а ти посочих,че си лицемер!Твърдиш,че си толерантен и не би обсъждал чужди вярвания,а в същото време,комунизмът-тъп!А всъщност,не сте дорасли за него,по-точно е над мисловните ви напъни!
цитирай
37. bezmitove - alexalexalex ти си даоист, до толкова
16.04.2012 18:02

до колкото кръстоносците, участвали в кръстоносните походи са християни.
Както те невежи, мизерни, кръвожадни и алчни са участвали в кръстоносните походи основно да убиват, плячкосват и да грабят, така и ти тука се изявяваш като някакъв рицар на бял кон, тръгнал на поход срещу комунизма.
Крайно нетолерантен си, крайно агресивен, обиждаш безочливо лицемерно, като си мислиш че е много тънко.
Пък и като сам писа, че любимия ти президент е Рейгън, ясно колко ти е акъла...
цитирай
38. alexalexalex - 36. pukamuli и 37. bezmitove
16.04.2012 18:07
другарки и другари,
на темата умен ли е комунизма или глупав сме спорили безброй пъти.

за да видя дали има смисъл да споря с вас, моля да ми отговорите на следния въпрос :
КОЙ ЩЕ ЧИСТИ ТОАЛЕТНИТЕ ПРИ КОМУНИЗМА?

ако успеете да ме убедите, че има човек, чиято единствена възможност и потребност е чистенето на тоалетни ще продължим нататък.

иначе такива комунисти като вас, дето не са чели ни Маркс, ни Енгелс, ни Лелин съм виждал. много пъти :))))
цитирай
39. анонимен - Алекс, нападнаха те здравите сили. Че и кръстоносците намесиха
16.04.2012 18:09
Другари, другарки и другаричета. Времето на кръстоносците отдавна отмина. За това пък се появиха сърпо и чуконосците. Дето искаха да освободят света. От какво, не стана ясно, защото там, където освобождаваха, и трева не никнеше. Пукамули, комунизма или живота в комуни, не е най-удачния пример за човешко развитие. Напротив. Първата работа на недоразвитите е да се групират в комуна и да се сдобият с водач. Обикновено е най-големия бабаит сред тях. При комуните вътрешната йерархия се определя от силата, а не от уменията.
цитирай
40. ka4ak - 34. katana - В стремежът си ...По горе може да видиш Проба-6 Мечта,а тук ти пускам Проба -5 обичам :)))
16.04.2012 18:17
katana написа:
30. ka4ak - Неволята ражда Бог,или обратното,е нерешения въпрос,който си седи на дневен ред,от както съществува света!
ka4ak написа:
Непорочното зачатие,просто се опитва,да даде решение угодно на Бог,но Неволята,не е съгласна!
Така че мечтата ми,си седи непорочно и ще продължава да търси,решение на дилемата за яйцето и кокошката!
А безкрая на мисълта,си е безкраен,което е прекрасно!:)))

А пропускате "Обичай ближния си".

30.07.2009 17:38 - проба-5 обичам
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4088
Обичам да обичам!Обичам те!
Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

И ПО СТАР НАВИК,ПАК ДА СИ КРАДНА!просто клептоманче!!!

05.07 08:52 - ИДИОТ
Битието със тежкия градус
вече трудно отпивам с очи.
Накъдето погледнеш - нерадост.
И каквото да вкусиш - горчи.

Искам всичката своя надежда
на човеците бедни да дам.
Да им бъде завивка, одежда.
Да им бъде трапеза и храм.

Искам болката в тях да изпия.
Всяка мъка и всеки товар.
И съдбата им - черна сгурия -
да прогоня със пламенна жар.

Тежък градус кипи в битието -
иска всяка надежда да спре.
Труден избор стои пред сърцето -
да живее или да умре.

Вече имам си избор, нагласа -
ще умирам, раздаващ живот.
А очите на висшата класа
ще съгледат във мен... идиот.

Идиот,... но изпълнен със радост
на бедняка надежда да дам.
Битието със тежкия градус
побеждавам с протегната длан.

(От "Бакърена паничка")

Автор: vedrin Категория: Поезия
цитирай
41. alexalexalex - 40. ka4ak
16.04.2012 18:21
само да помоля личните разговори да ги водите на лични.
това е блог, все пак, не чат :))))
цитирай
42. vencivaleri1951 - Христос Воскресе!
16.04.2012 18:30
blackpredator написа:
доколкото разбрах от коментарите, вие осъждате агностицизма на Кушел. Това, че "съществуването или несъществуването на свръхестествени същества, в частност Бог е нещо, което остава завинаги неизвестно и непознаваемо..."

Като изключа многоцветната плява в неговият постинт, в постинга на Алекс и в коментарите под тях, не срещнах коментар, поне на половин гностик, да каже аджеба, аз или съседът Пешо, разговарях с Бог...
Е, обяснете ми разликата, между коментарите и постинга на Кушел?

Алекс, Лао Дзъ е казал още, че “Когато всички узнаят, че красотата е красива, това е грозно вече."
И още: „Който побеждава Кушела е силен; победилият себе си е могъщ.“


Остави Ви човек и като няма с кого да се заяждате Христо погнахте.:)
Не е лошо човек да говори на Бог, но трудното идва когато почне Бог да му говори.
Лично за себе си по скоро вярвам отколкото не. Забелязал съм обаче, че "твърдите"
агностици са пък много суеверни. В къщи си имам един такъв. Ще Ви припомня зя Паскал, който е бил войнствен дори атеист. И всичко до момента в който купето му , барабар с конете увиснали закачени само на едното колело над Сена. Изчислявайки после с цифри ситуацията стига до извода, че според познатите му физически закони било невъзможно това висене на файтон, коне, кочиаш плюс самия Паскал. От този момент от заклет агностик става силно вярващ.
цитирай
43. ka4ak - 41. alexalexalex - 40. ka4ak Извини ме,но 22. ka4ak - По принцип,религията е...,беше до теб!
16.04.2012 18:42
alexalexalex написа:
само да помоля личните разговори да ги водите на лични.
това е блог, все пак, не чат :))))

Извинявай още един път и усмихнато да ти е!:)))
цитирай
44. alexalexalex - Венци
16.04.2012 18:42
Воистина възкресе !

И аз само констатирам фактите като наблюдател, ндам :)

По отношение на религията съм даоист, ама ти си ми чуден - не може едновременно да се кълнеш в брадата на Макрс и в Иисус. Извращение е някакво, да ти кажа. Според мен де.
цитирай
45. minavamottuk - Знам ,но питай верващите ,убиват да докажет ,че е едно към едно думи на Исус
16.04.2012 18:50
alexalexalex написа:
да ти кажа, Библията е една доста голяма книга, която е съставена от няколко неща, с различни автори.
Като започнеш - има разлика между Стария завет, между Евангелията има разлика, че и в Деянията, пък за Откровението - да не говорим.
Това, че някой е компилирал нещо - както съм казал - с извадени от контекста фрази може да наречеш кръвожадна книга и "Пипи Дългото чорапче":)

Хъммм... хрумна ми нещо по този повод и ще драсна постинг по темата :)

цитирай
46. vencivaleri1951 - Привет Катанчо.
16.04.2012 18:59
katana написа:
Другари, другарки и другаричета. Времето на кръстоносците отдавна отмина. За това пък се появиха сърпо и чуконосците. Дето искаха да освободят света. От какво, не стана ясно, защото там, където освобождаваха, и трева не никнеше. Пукамули, комунизма или живота в комуни, не е най-удачния пример за човешко развитие. Напротив. Първата работа на недоразвитите е да се групират в комуна и да се сдобият с водач. Обикновено е най-големия бабаит сред тях. При комуните вътрешната йерархия се определя от силата, а не от уменията.


Към обяд се върнах от едно местенце където жалят още за нашия соц. Викат ми:-Абе какво направихте хора...Преди по Великден папахме Ваши агнета, а сега не можем да се доредим и дърпаме наши, ама не фелат.
Иначе аз четри празника карах там-на антифашиста/ и рожден ден на баща ми/, на космонафтиката и Воскресение.
Като по поръчка срещнах и една дама -лауреат на Димитровска премия и работеща едно време в иститута за космически иследвания/в секцията за храните/ Сега работи във фармацевтична компания в Париж. Пак си е лауреат:))) Разказа ми случай интересен. На деня на Европа преди няколко години, я поканил един от собствениците на на фирмата в крайградската си къща със семейството. Тя се учудила много, понеже той се занимавал с администрацията, а тя била пряко в изследванията. Та човекът и разказал, че получил писмо/донос до модератора:)/ , че тя произхождала от комунистическа фамилия, баща , дядо антифашисти и проче укоряващи деяния. До колкото и родословието на франсето било подобно той решил да я покани и да се запознаят семейно. С две думи не я "баннали", а поощрили :) Казва, че това вероятно е дело на човек когото е посрещала или устройвала. Та питам се Катанка, дали не си ходил скоро в Париж?:)))) А иначе сърпчето и чукцчето така са ти се забили в дупенцето Катанчо, че влага ще ти държат вечно:)
цитирай
47. kleotemida - Да, прекрасен е безкраят на мисълта, защото е безкраен и прекрасен Бог :).
16.04.2012 19:07
ka4ak написа:
Непорочното зачатие,просто се опитва,да даде решение угодно на Бог,но Неволята,не е съгласна!
Така че мечтата ми,си седи непорочно и ще продължава да търси,решение на дилемата за яйцето и кокошката!
А безкрая на мисълта,си е безкраен,което е прекрасно!:)))


А относно непорочното зачатие: http://www.youtube.com/watch?v=OWNlML7nfPo
И аз не бих се шегувала с него, дори и невинно.
цитирай
48. vencivaleri1951 - Защо да има противоречие?
16.04.2012 19:07
alexalexalex написа:
Воистина възкресе !

И аз само констатирам фактите като наблюдател, ндам :)

По отношение на религията съм даоист, ама ти си ми чуден - не може едновременно да се кълнеш в брадата на Макрс и в Иисус. Извращение е някакво, да ти кажа. Според мен де.

Между двямата има много общи неща.
И двамата са:
-с бради
-евреи
-отказват охолен живот заради вярата си
-ученията и на двамата са преследвани
-до голяма степен имат еднакво отношение/отрицателно/ към собствеността
-от ученията им се развиват два от най големите бизнеси:)))
Пс И понеже мернах че цитираш Волтер ще ти дам и друг цитат от него за коментар: -Проклет да е този който пръв забил е кол и казал-мой е...Сега ако ми кажеш докторе, че го е казал Русо също ще се съглася. Спор се води кой кого цитира, но според мен "не важно, кто отец, важно , что теленок наш"
цитирай
49. alexalexalex - Венци
16.04.2012 19:13
айде стига бе! :)))
и ти ли, Бруте, предаде комунизЪма, а?
нали религията беше опиум за народите????

Венци, стягай се:)
за подобни неща на Позитано ще те отлъчат форевър, ндам :)))

и Маркс охолен живот не е отказвал, ама хич.
дерибействал е, яко, на гърба на децата, бачкали като луди под ръководството на Енгелс :)))

Сега изкарай Маркс като Христос и направо ще ме хвърлиш в оркестъра :)
цитирай
50. vencivaleri1951 - Не съм казвал подобно нещо,
16.04.2012 19:29
alexalexalex написа:
айде стига бе! :)))
и ти ли, Бруте, предаде комунизЪма, а?
нали религията беше опиум за народите????

Венци, стягай се:)
за подобни неща на Позитано ще те отлъчат форевър, ндам :)))

и Маркс охолен живот не е отказвал, ама хич.
дерибействал е, яко, на гърба на децата, бачкали като луди под ръководството на Енгелс :)))

Сега изкарай Маркс като Христос и направо ще ме хвърлиш в оркестъра :)


а на теб ти препоръчвам да попрегледаш биографията на Маркс или по точно на жена му. Тя е банкерска щерка/при това дъщеря на водещ банкер/ и именно зарад увлеченията на съпруга си е "отлъчена" от дома си. Нали си наясно с неговите познания и възможности до къде е чогъл да стигне във финансовите среди , още повече със сродяването си с Жени още повече, че е син на много уважаван равин. Писах на Катански за синдрома на "пинчера"... Да вземем и сравним теб и дирибея Маркс. Ти си голям данъкоплатец:) , а Маркс бездарен лентяй. Дори и доктор не е. Теб те четем Аз, Кушел и Катана, а едва ли има уважаащ се университет, идеологически институт по света където да не се преподава или изследва този "брадат" евреин . Та от там и синдрома на пинчера. Лае непрекъснато и колкотопо голямо псе види толково по силно лае. Като реше да се изака търси най високото. Иначе в свободния свят е загубен пинчерът и загива. Тоест трябва му каишка и стопанин.
цитирай
51. alexalexalex - Венци
16.04.2012 19:37
аз претенции нямам - нито се сравнявам с Маркс, нито се меря с когото и да било :)
даоист съм, това обяснява всичко :)

а това, че имам собствено мнение - сори. имам.
само при Партията мнението е забранено, защото тя е права и като съгреши :)

умря времето, дето Маркс беше икона и не можеше да се каже нищо за него, ндам :)
и с легенди не ме цакай, попрочел съм нещичко :)

не знам мен дали ме гони някакъв синдром, ама теб очевидно те друса - вика му се "безпомощност" :) няма как каишка и стопанин, другарю Венци, няма :)
ех, да беше преди 1989-та та да ме донесеш дето трябва :)))

смях, смях :)))
цитирай
52. alexalexalex - 45. minavamottuk
16.04.2012 19:42
убийци има от всички религии, че даже и атеисти.

не те разбирам.
цитирай
53. анонимен - Пак ли, бе Венци, старата песен? Мацката, за която говориш, очевидно е интересна личност
16.04.2012 19:49
По френските земи трудно се намират активни борци против нещо, което го е нямало. От известно време използваш за сравнение някаква порода куче /нищо не им разбирам/. Ама разбирам примера ти. Виж, другарю Венци. Аз мога да лая, да търся място да припикая, ва се изакам на високо. Но лая, акото и пикото си е мое. Докато ти си като бръшляна. Увил си се около някаква идеология и шумиш с листа. Плодове няма, само влага и шума. :-))))))))))
цитирай
54. vencivaleri1951 - за какво да правя донос срещу теб докторе?
16.04.2012 19:53
alexalexalex написа:
аз претенции нямам - нито се сравнявам с Маркс, нито се меря с когото и да било :)
даоист съм, това обяснява всичко :)

а това, че имам собствено мнение - сори. имам.
само при Партията мнението е забранено, защото тя е права и като съгреши :)

умря времето, дето Маркс беше икона и не можеше да се каже нищо за него, ндам :)
и с легенди не ме цакай, попрочел съм нещичко :)

не знам мен дали ме гони някакъв синдром, ама теб очевидно те друса - вика му се "безпомощност" :) няма как каишка и стопанин, другарю Венци, няма :)
ех, да беше преди 1989-та та да ме донесеш дето трябва :)))

смях, смях :)))


Ти и тогава би бил толкова безобиден/ако беше порасъл/ колкото и сега. Не съм може би разбрал правилно? Останах с впечатлението, че си наемник/пролетарий според Маркс/...тоест имаш си стопанин и каишка:) независимо колко голям данъкоплатец си:) Лично аз от края на 92ра взимам пари само от ведомост която съм или разписал или поне съм съучередител на разрисващия я. Тоест близо 20 години. Сега дори и на ведомст не се разписвам като пенсионер.:)))
цитирай
55. alexalexalex - Венци
16.04.2012 20:15
малък съм бил :) и максимум ТВУ :)

а относно наемника - в този свят, Венци, нещата са по-сложни от простите Марксови постулати. при тази глобализация - пролетарий до пролетария, мила моя майнольо, ама революционери-марксисти - тц. малко са , демек. и повечето са уволнени старшинки (ок 3223 е нагледен пример).

влече ме голямото, Венци, не да разписвам ведомости, но неведоми са пътищата Господни, дето се вика.

и понеже когато назначавахте за милионери милиционерчета като Кюлев и Павлов (Бог да ги прости) хем съм бил малък, хем не съм бил от вашите и на - наемник съм :)

мани ме мене, интересно ми е как същетаваш комунизъм и религия, ндам :)
щото Кушела хич е несъчетателен, дето се вика, правоверен е. а ти ще излезеш скрита лимонка, с десен уклон, а уж си партизанско чедо :)
цитирай
56. анонимен - Колега, Алекс, хубава седянка си ...
16.04.2012 20:24
Колега, Алекс, хубава седянка си събрал, но присъсващите са все хора засегнати от мероприятията на Кушел и изглеждат много комично в желанието си да ми се качат на главата. Особено смешен ми е един аас Вързол, който обикаля като сритан пес и полайва от кюшетата. Постинга ти е традиционно посредствен, но все пак има и известно значение за мен. Дава ми възможност "да си сверя часовника". Ако религиозната посредственост съска отмъстително, това значи, че съм я нацелил право в сърцето, защото всеки вярващ смотаняк се догажда, че е такъв но търси себеподобни, за да си върне душевното равновесие. Е, подкрепяйте се и събирайте кураж до следващия път. Може да настъпя и по-здраво, нищо не се знае. Обикновено използвам само част от мощността на автомобила, но много държа да има много конски сили. Колега, Алекс, да се осмее Кушел не е лесна работа. Аристократите са недосегаеми за простолюдието. Приятни забавления...горките, какво ви остава освен да предъвквате несмилаемия Кушел :)))
цитирай
57. thedarkangel1977 - браво, кушелееее. . . разлайваш ...
16.04.2012 20:38
браво, кушелееее...
разлайваш кучетата, а съм изпуснала лаенето...
поне силно ли лаеха... или квичаха уплашени от разлайването...
следващия път като ше разлайваш, да ме викнеш да присъствам на лаенето...
не може инак...
цитирай
58. alexalexalex - Колега Кушел
16.04.2012 20:44
сакън :)
теб те пазя за 1-ви май, че ми е любимо. хем е празник на труда, хем го удряте на митинги и на плюскане :)

аз съм даоист и хич не ми дреме, ама ми е забавно.
виж го Венци, хем другар, хем религиозен :)))

цитирай
59. kleotemida - Хахахаха, ей с този коментар изби рибите чак до Карибите... :))))))
16.04.2012 20:52
kushel написа:
Колега, Алекс, хубава седянка си събрал, но присъсващите са все хора засегнати от мероприятията на Кушел и изглеждат много комично в желанието си да ми се качат на главата. Особено смешен ми е един аас Вързол, който обикаля като сритан пес и полайва от кюшетата. Постинга ти е традиционно посредствен, но все пак има и известно значение за мен. Дава ми възможност "да си сверя часовника". Ако религиозната посредственост съска отмъстително, това значи, че съм я нацелил право в сърцето, защото всеки вярващ смотаняк се догажда, че е такъв но търси себеподобни, за да си върне душевното равновесие. Е, подкрепяйте се и събирайте кураж до следващия път. Може да настъпя и по-здраво, нищо не се знае. Обикновено използвам само част от мощността на автомобила, но много държа да има много конски сили. Колега, Алекс, да се осмее Кушел не е лесна работа. Аристократите са недосегаеми за простолюдието. Приятни забавления...горките, какво ви остава освен да предъвквате несмилаемия Кушел :)))

Тц, тц, тц,... разлайвал, ако знаех, че целта ти е била в края на краищата да ни разсмееш, нямаше да се впрягам толкова да провокирам умствената ти дейност отатък при теб. Следващият път ще знам рецептата - казвай на шута, че е смешен, избърши му сополите от под червения нос и го остави да се разсмива/или плаче пред огледалото.
Всъщност, препоръчвам ти всеки следващ постинг да започва с ей тези тук редове, дето си изписал. Със сигурност ще имаш повече почитатели, особено сред психиатрите, пък току-виж някой от тях и учебник написал с твоето име отгоре :))))
Извинявай, ако съм те обидила, но това това тук прозвуча толкова параноично-величествено-наполеоновски, че не се сдържах, да не го откоментирам и да се посмея :))). Сори :)))))
цитирай
60. анонимен - Да оставиш и на мене от първомайски кушели и венцита.:-))))))))))))))))
16.04.2012 21:18
alexalexalex написа:
сакън :)
теб те пазя за 1-ви май, че ми е любимо. хем е празник на труда, хем го удряте на митинги и на плюскане :)

аз съм даоист и хич не ми дреме, ама ми е забавно.
виж го Венци, хем другар, хем религиозен :)))


цитирай
61. анонимен - Всеки чукундур в суров вид е трудно смилаем.
16.04.2012 21:39
kushel написа:
Колега, Алекс, хубава седянка си събрал, но присъсващите са все хора засегнати от мероприятията на Кушел и изглеждат много комично в желанието си да ми се качат на главата. Особено смешен ми е един аас Вързол, който обикаля като сритан пес и полайва от кюшетата. Постинга ти е традиционно посредствен, но все пак има и известно значение за мен. Дава ми възможност "да си сверя часовника". Ако религиозната посредственост съска отмъстително, това значи, че съм я нацелил право в сърцето, защото всеки вярващ смотаняк се догажда, че е такъв но търси себеподобни, за да си върне душевното равновесие. Е, подкрепяйте се и събирайте кураж до следващия път. Може да настъпя и по-здраво, нищо не се знае. Обикновено използвам само част от мощността на автомобила, но много държа да има много конски сили. Колега, Алекс, да се осмее Кушел не е лесна работа. Аристократите са недосегаеми за простолюдието. Приятни забавления...горките, какво ви остава освен да предъвквате несмилаемия Кушел :)))

Пък и защо да те осмивам аз? Ти си си самодостатъчен. Ако питаш мене, вече си легенда и нарицателно. Вече няма да се казва: не говори глупости, а не кушелирай. Благодарско, значи. От името на прогресивното блогърство ти благодаря за спестените букви в бъдеще.
цитирай
62. анонимен - :-)))))))))) Меракът на цървула да стане аристократ.
16.04.2012 21:57
kleotemida написа:
kushel написа:
Колега, Алекс, хубава седянка си събрал, но присъсващите са все хора засегнати от мероприятията на Кушел и изглеждат много комично в желанието си да ми се качат на главата. Особено смешен ми е един аас Вързол, който обикаля като сритан пес и полайва от кюшетата. Постинга ти е традиционно посредствен, но все пак има и известно значение за мен. Дава ми възможност "да си сверя часовника". Ако религиозната посредственост съска отмъстително, това значи, че съм я нацелил право в сърцето, защото всеки вярващ смотаняк се догажда, че е такъв но търси себеподобни, за да си върне душевното равновесие. Е, подкрепяйте се и събирайте кураж до следващия път. Може да настъпя и по-здраво, нищо не се знае. Обикновено използвам само част от мощността на автомобила, но много държа да има много конски сили. Колега, Алекс, да се осмее Кушел не е лесна работа. Аристократите са недосегаеми за простолюдието. Приятни забавления...горките, какво ви остава освен да предъвквате несмилаемия Кушел :)))

Тц, тц, тц,... разлайвал, ако знаех, че целта ти е била в края на краищата да ни разсмееш, нямаше да се впрягам толкова да провокирам умствената ти дейност отатък при теб. Следващият път ще знам рецептата - казвай на шута, че е смешен, избърши му сополите от под червения нос и го остави да се разсмива/или плаче пред огледалото.
Всъщност, препоръчвам ти всеки следващ постинг да започва с ей тези тук редове, дето си изписал. Със сигурност ще имаш повече почитатели, особено сред психиатрите, пък току-виж някой от тях и учебник написал с твоето име отгоре :))))
Извинявай, ако съм те обидила, но това това тук прозвуча толкова параноично-величествено-наполеоновски, че не се сдържах, да не го откоментирам и да се посмея :))). Сори :)))))

цитирай
63. анонимен - ))))
16.04.2012 22:42
сещам се за една сцена от на всеки километър май че беше..но не споря може и да греша....попа чете и проповядва....и зачита...
Един призрак ходи из Европа.....
призрака на ...КОМУНИЗМА))))).....

Това беше някаква си пропаганда по фашистко време.....както и да е...))))...зачетох темата...изчетох до някъде коментарите...сега ще ги и дочета до край...но ме напушва на смях.....интересно било тук...в блог.бг.....
p.s.Кушел......един въпрос:
Защо си ритнал кошера с осите?))))...Не знаеш ли че ще те нажилят....)))))
Отивам пак да дочета коментарите за нашите идеолози някога...Маркс...Енгелс ...Ленин...Сталин...и сие....)))))
цитирай
64. vencivaleri1951 - Пак ме преиначаваш докторе
16.04.2012 22:47
alexalexalex написа:
сакън :)
теб те пазя за 1-ви май, че ми е любимо. хем е празник на труда, хем го удряте на митинги и на плюскане :)

аз съм даоист и хич не ми дреме, ама ми е забавно.
виж го Венци, хем другар, хем религиозен :)))



Ще ти вземем доктората като на мадарина, но за неправилно цитиране:)))
Казах, че по скоро съм вярващ отоколкото не. Тоест по скоро съм религиозен отколкото не. Това , че си даоист е нормално при този усилен строеж на магистрали:)))) Защо ми се струва че искаш да си някак по специален ...няколко пъти доктор, пиещ Бушмилис при това навярно многогодишен и обезателно с подобаващ етикет, държиш много на правилното членуване, а сега и даоист се извъди...Чудя се какво правите с прилепският виконт в тази посредствена среда от цървули и пиещи водка и грозданка?
цитирай
65. vencivaleri1951 - Чакай бе потомствени аристократе...
16.04.2012 22:53
katana написа:
alexalexalex написа:
сакън :)
теб те пазя за 1-ви май, че ми е любимо. хем е празник на труда, хем го удряте на митинги и на плюскане :)

аз съм даоист и хич не ми дреме, ама ми е забавно.
виж го Венци, хем другар, хем религиозен :)))




То първи май е американски празник или по скоро поводът е от братска Америка. Какво ти пречи, че ще празнуваме и още повече плюскаме. Ние ще дебелеем, а ти ще запазиш благородническата си осанка да те щракат по теливизията в клипове за благородници:)
цитирай
66. alexalexalex - Венци
16.04.2012 23:13
пак не внимаваш :)

съвсем нормален съм.
за разлика от теб нямам идея за месианство.
обаче имам мнение. мое. не на Партията-майка :)

п.с. Пия обикновен Бушмилс (днес пих 10 годишен, че нормалния ми свърши), ама това е :)
метафората с Дао и магистралите е тъпичка, да ме прощаваш, защото и идея нямаш какво е Лао Дзъ (не е Мао, подсказвам).
за 1-ви май - споко, ще разбереш какво имам предвид :)
цитирай
67. nicodima - Ха-ха-ха-ха...
16.04.2012 23:29
kushel написа:
Колега, Алекс, да се осмее Кушел не е лесна работа. Аристократите са недосегаеми за простолюдието. Приятни забавления...горките, какво ви остава освен да предъвквате несмилаемия Кушел :)))


Не било лесно : )))...
То не е трудно, само да четеш и вече се смееш... : )))...
цитирай
68. анонимен - Трябва да намеря рап вариант на Интернационала :-) За първи май
16.04.2012 23:38
nicodima написа:
kushel написа:
Колега, Алекс, да се осмее Кушел не е лесна работа. Аристократите са недосегаеми за простолюдието. Приятни забавления...горките, какво ви остава освен да предъвквате несмилаемия Кушел :)))


Не било лесно : )))...
То не е трудно, само да четеш и вече се смееш... : )))...


цитирай
69. vencivaleri1951 - Прав си. Лао Дзъ какво е не знам.
16.04.2012 23:40
Чувал съм кой е Лао Дзъ докторе:) При това от една с китайски корен, но понеже беше американка може и да не знае. Та дя ми казваше още, че Дао/Тао/ на китайски било път. Излъгала ме е мискинката значи. И аз от там даоизъма го свързах с пътно управление, а от там и с магистралите. Следователно Даоист №1 е бате Бойко , а теб взех за пророка Му. Тъмен съм си аз алексалекс неграмотен...Всека китайска шаврантия па макар и с ЮС гражданство може да ме метне. :))))
цитирай
70. анонимен - Венци, то да го е страх човек да спомене и Млечния път
16.04.2012 23:56
Ще намериш логическа връзка и от него с Бойко. :-)))))))))))))))))))
Буши до, пак ли ще го свържеш с Бойко? :-))))))))))
цитирай
71. vencivaleri1951 - Що бе Катанчо...Бойко е велик!
17.04.2012 00:21
katana написа:
Ще намериш логическа връзка и от него с Бойко. :-)))))))))))))))))))
Буши до, пак ли ще го свържеш с Бойко? :-))))))))))

Ако онази китайка не ме е излъгала че Дао е път значи и бате Бойко е даоист. При това не прави някаква пътечка , а магистрала. След това тази "жълтурка" ми обяснявяше, че даоизъма било единство, хармония дори и между противоположности. Тоест между доброто и злото, между мъжкото и женското, между водата и огъня... Бате Бойко какво е. Антикомунист с комунистически произход. Народен човек, безсребърник и мултимилионер. За огъня и водата да не говорим...това си му е професия. Ако си мислиш, че само тук му се кланяме не си познал. Ако знаеш какви приказки чух сега по празниците от съседите ни на юг просто си нямаш идея какъв човек си имаме. Направо Индже войвода. Взима от богатите и дава на "сиромаси клети". Чух как взел награди от чиновниците, да ги раздаде за неплатени заплати на работници. Как не позволил да се намалят заплати, пенсии и влезнал в разпра с ЕС за това. Как ходи сред народа и кой закъса го оправя. Как къщи строил, как помощи раздавал. Като срамежливо казах, че къщи строи, ама на тези където ги наводнил , и каква е средната заплата в България едва не си изкарах боя . Съвсем сериозно ти говоря известен е нашия човек . Там ако се яви на избори може и там да ги спечели:)
цитирай
72. hopfen - Невероятен балон изпълнен с противоположности, си колега alexalexalex
17.04.2012 03:45
коментиращите изобщо не са си дали труда да прочетат някои от твоите коментари по повод на това което писа(повърна) Кушела вчера, а пък ако отидат още по-назад в други твои писания картинката ще се изясни и затвърди окончателно.
А този цитат обяснява много неща- Другарю :))
"Без да съм теолог познавам достатъчно добре Библията, че даже и т.нар. "апокрифни евангелия" и да ви кажа - в тях баш комунизъм не видях.
Тук трябва да поясним, че познавам достатъчно добре и идеологията на комунизма, за да мога да правя сравнения."- прекалено далече си търсил любимия си комунизъм:))
Гледам споменаваш и Лао Дзъ- това е върха на недоразумението:)))
Ако си забравил да ти припомня, това го е казал той:
"Благостта в словата поражда доверие. Благостта в мисленето ражда дълбочина. Благостта в даряването ражда любов."
Като гледам-чета колко любов раздаде тук в блога, към тези които ти пречеха да си на първа, стихоплетците и още много други, показват какъв голям ценител си на Лао Дзъ:((
Черпя една бира, ако някой познае- защо си слагаш писанията в "Тя и той "?
Наздраве!
цитирай
73. alexalexalex - 73. hopfen
17.04.2012 07:38
уважаеми,
хич не си схванал основната идея на моя антиамбъров вопъл - нямам нищо против никого и хич не държа да съм на Първа, колкото и странно да ти се струва.
да си ме видял сега да пиша нещо за амбърите?

вопълът ми е само да не се помпат. нищо повече.

за бирата - да ти обясни някой друг, аз бира пия, ама рядко :)))
цитирай
74. анонимен - Както неведнъж съм отбелязвал, ти си против определени амбъри. А не срещу амбъросването по принцип
17.04.2012 09:56
alexalexalex написа:
уважаеми,
хич не си схванал основната идея на моя антиамбъров вопъл - нямам нищо против никого и хич не държа да съм на Първа, колкото и странно да ти се струва.
да си ме видял сега да пиша нещо за амбърите?

вопълът ми е само да не се помпат. нищо повече.

за бирата - да ти обясни някой друг, аз бира пия, ама рядко :)))

За месеца пауза и след това, щеше да си забелязъл поне още няколко бивши геновеви и настоящи амбъри. Но не би. И стана така, че дефиницията Вечен Амбър стана нарицателно и гордо. Дръж си Геновевите, ний ги не щем при Вечните Амбъри. :-))))))))))))
цитирай
75. анонимен - Понеже все Бойко ти е в главата и на пръстите, ще те подсетя кротичко, че около тебе
17.04.2012 10:01
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Ще намериш логическа връзка и от него с Бойко. :-)))))))))))))))))))
Буши до, пак ли ще го свържеш с Бойко? :-))))))))))

Ако онази китайка не ме е излъгала че Дао е път значи и бате Бойко е даоист. При това не прави някаква пътечка , а магистрала. След това тази "жълтурка" ми обяснявяше, че даоизъма било единство, хармония дори и между противоположности. Тоест между доброто и злото, между мъжкото и женското, между водата и огъня... Бате Бойко какво е. Антикомунист с комунистически произход. Народен човек, безсребърник и мултимилионер. За огъня и водата да не говорим...това си му е професия. Ако си мислиш, че само тук му се кланяме не си познал. Ако знаеш какви приказки чух сега по празниците от съседите ни на юг просто си нямаш идея какъв човек си имаме. Направо Индже войвода. Взима от богатите и дава на "сиромаси клети". Чух как взел награди от чиновниците, да ги раздаде за неплатени заплати на работници. Как не позволил да се намалят заплати, пенсии и влезнал в разпра с ЕС за това. Как ходи сред народа и кой закъса го оправя. Как къщи строил, как помощи раздавал. Като срамежливо казах, че къщи строи, ама на тези където ги наводнил , и каква е средната заплата в България едва не си изкарах боя . Съвсем сериозно ти говоря известен е нашия човек . Там ако се яви на избори може и там да ги спечели:)

се навъртат къде, къде по интересни фигури. Цяла орда от активни борци против нещо, което го е нямало и против друго нещо, на което станаха.
Метаморфози, но не по Овидий, нали?
цитирай
76. vencivaleri1951 - Драги Катана защо си толкова чувствителен на тема Борисов.
17.04.2012 13:15
Да си ченге-не си, Да си снаха на Полит бюро-не си, да си представител на правилните силоваци-не си, да си внуче, щерка, племеник на висшата номенклатура -не си, вуйчо ти да е бил шеф на пожарната, а татко ти да е бил офицер пак от там-не си...Остава да имаш някакви скрити щения подобни на фолк певиците, но пък го раздаваш пред публиката на блог . бг в съвсем друга светлина ...Знае ли човек?

Колкото до намека ти за борците против еди какво си което го е нямало ...
Мога лесно да ти отговоря Катана, че тези около мен са отстоявали вижданията си срещу регулярна фашистка армия и само два пъти със съдружната и наша, но извън пределите на страната ни. Не са били и активната страна във втория случай.
Няма да го кажа обаче защото една държавно управление което прави гета за определено малцинство, което слага отличителни знаци на това малцинство, депортира го в "лагерите на смъртта" /макар и от окупираните райони/, конфискува имуществото му, забранява му да работи държавна работа и редица социални правилегии е фашистко управление. Управление което пали къщи заедно с добитък и храни, убива деца и всичко това за сплашване е фашистко управление. Защото ти опищя орталъка, че някаква рускиня смъкнала вероятно униформата след години в окопите и облекла халата на баба ти за да се почувства за малко като жена, но нещастията и трагедиите на другите малко те засягат. Точно за това ти казах, че мислиш халатно, а не да засегна баба ти която най вероятно като всички баби е била прекрасна жена. Увит в халата си мислиш за това което е засегнало единствено теб. За това не можеш да разбереш хора зарязали уюта си, рискували живота си в съвсем млада, дори тинейджърска възраст зарад свои /нека и не съвсем правилни/ виждания. И понеже ти се опитваш да ме засегнеш лично, ще ти кажа, че този борец против това което го е нямало на 11ти/международен ден на антифашиста:)/ подкара 87г. Пресметни на колко е бил през 43та и по късно като политкомисар на полк през 45та/от Цариброд до Виена/ Помисли какво си правил ти на неговите години, а и по късно като си бил толкова недоволен. Помня как на един негов юбилей Трънски каза следното:-Бил съм на юбиляра и учител, и командир в отряда, и после години в армията. Видял съм, чул съм, прочел съм много неща от него. През тези години единственото което не чух и не прочетох бе думичката моля. Така, че толкова си далече като характер и като можене от този човек, че само усмивка /при това широка/можеш да предизвикаш с опитите да уязвиш подобни хора.
цитирай
77. pukamuli - Оказах се прав,за мисловните напъни!
17.04.2012 15:17
alexalexalex написа:
другарки и другари,
на темата умен ли е комунизма или глупав сме спорили безброй пъти.

за да видя дали има смисъл да споря с вас, моля да ми отговорите на следния въпрос :
КОЙ ЩЕ ЧИСТИ ТОАЛЕТНИТЕ ПРИ КОМУНИЗМА?

ако успеете да ме убедите, че има човек, чиято единствена възможност и потребност е чистенето на тоалетни ще продължим нататък.

иначе такива комунисти като вас, дето не са чели ни Маркс, ни Енгелс, ни Лелин съм виждал. много пъти :))))

Въпросът ти,е меко казано - тъп!Възможноста и потребноста,не са на една плоскост!
цитирай
78. alexalexalex - 78. pukamuli
17.04.2012 21:28
очевидно те напъва нещо, но не е мисъл :)

на всекиму според потребностите, от всекиго - според възможностите .

това говори ли ти нещо?
цитирай
79. thedarkangel1977 - Ще намериш логическа връзка и от ...
17.04.2012 23:09
katana написа:
Ще намериш логическа връзка и от него с Бойко. :-)))))))))))))))))))
Буши до, пак ли ще го свържеш с Бойко? :-))))))))))

aма разбира се, че има логична връзка...
Бате Бойко е навсякъде, и по всяко време...
с лекота както отваря магистрали, чисти Софията от боклуци и от дупки по пътищата...
ако завали дъжд - ше нареди на слънцето да пекне... ако пече слънце, ше му нареди да се скрие зад облаците, че му свети в очите...
ако може и магистрла между софия и млечния път ше направи, за да получаваме мляко направо от млечния път...
бай бойко е баща на всички президенти за всички времена - минало, сегашно и бъдеще...


катане,катане...
за малко да ме отпишеш от агитката ти с тоя укорен пост за бай Бойко
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2416891
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031