Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2012 19:59 - Обобщение на страстите по Великден и аз с предложение, за капак
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 10818 Коментари: 57 Гласове:
21

Последна промяна: 17.04.2012 20:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имам предложение - да пратя някои блогъри на курс. 
Да се научат да се изразяват правилно, да се аргументират и прочее.

Другарки и другари, за Амбърите, както съм споделял вече (неколкократно при това) - не съм бил прав.

Какво имам предвид?
И кой съм аз, че да ги пращам на курсове?
Ама- ха - Амбъри или Геновеви ще са?
(това сега ще ревнат знайни и незнайни, та да поясня) :)

Другарки и другари,
Писна ми да обяснявам, че в скромния си блог изказвам само скромното си лично мнение. Без претенции.
Който иска - чете, който иска - коментира, който не иска - не иска.
Нито се интересувам от Първа, нито ми дреме - това е, Минке, ситуацията, и ако ти харесва.

Сега за курса - ей, не се научиха тези хора да се аргументират и това е, все на частни случаи стъпват и затова са лесно оборими.
Взимам за пример моите приятели Кушел и Катана.
Лесен пример, защото е пресен. Кушела бори Бога като го бърка с религия или с една част от нея, а Катана го контрира с известни хора, без които България едва ли би била същата.

И тука и двамата ги хващат на къс пас и ги отстрелват. В коментарите. И колкото и да се правят и двамата, че не им пука си личи , че са отстреляни - казвам го като независим наблюдател.

При Катана - за всеки един от посочените от него могат да се извадят поне 100 , дето се водят божи хора, а са си цървули непоръбени.
При Кушел - понеже не харесва религията - значи и Бог няма или не става.

Егати доводите - все едно аз като прочета 2 стихотворения и 3 разказа в блог.бг да обобщя, че литературата е гола вода. Не е гола вода, това, че разни аматьори и графомани се пънат не означава нищо, ама хич. Та и тия двамата ми приятели така.

По този повод - давам следното предложение : или пишеш като мен, че мнението е лично и не ангажира никого или продължаваш да се правиш на истина от първа инстанция и те отстрелват :)))

Както подчертах - мнението ми е лично и не е препоръка за покупко-продажби на каквото и да било :)))

П.С. Мило бе, алел и алеле майко, ндам :))))

п.п.с. Някой питаше що постингите ми са в "Тя и Той". Заради милото, естествено, има ли друга причина :))))




Гласувай:
21



1. exorcism - Ако курса го водиш ти, ще се научат да ...
17.04.2012 20:19
Ако курса го водиш ти, ще се научат да се аргументират:) Без майтап:)
цитирай
2. alexalexalex - 1. exorcism
17.04.2012 20:29
недей така, че ще те напсуват немедлено :)))

аз, обаче, мисля, че с аргументите съм ОК, без майтап :)))
цитирай
3. exorcism - Без майтап добре се аргументираш:))
17.04.2012 20:49
alexalexalex написа:
недей така, че ще те напсуват немедлено :)))

аз, обаче, мисля, че с аргументите съм ОК, без майтап :)))


Който ме обиди знае какво го чака...:)))))Хич не бавя идиоти...я кой пък ще ми казва аз как да мисля...след като знам със сигурност за какво говоря:)))
цитирай
4. alexalexalex - 3. exorcism
17.04.2012 20:53
тука, дет се вика, само викам : Благодаря :)))
цитирай
5. анонимен - Хайде да ти вдигна малко коментар...
17.04.2012 21:03
Хайде да ти вдигна малко коментарите, че не можеш да се вредиш сред челниците, а много ти се иска.
Господ няма! Това е всичко, което е нужно да знае човек. Има галактики, пулсари, квазари, неутронни звезди, черни и бели дупки, черна материя, има какво ли не. Само едно нещо няма - Господ, който едновременно да създава вселената и да се държи като отмъстителна клюкарка с филистимяните. Не се връзва нали?! Жалко, но не се съчетава никак. :)
цитирай
6. alexalexalex - Колега Кушел
17.04.2012 21:12
мен суета не ме гони, спок :)
хич не се натискам за челници, помпачки нямам :)))

това в момента беше правилно и с аргументи.
без да засягаш личната вяра на другите.

ндам, имало смисъл от този постинг :)))

цитирай
7. boristodorov56 - Човешко е да си суетен и нищо суетно не ти е чуждо - първа блогова заповед
17.04.2012 21:25
Правилна забележка - но то си ясно е без това, че всичко писано из нашите блокчета за чесане на красти си е лично мнение и не ангажира никого, макар да се пънем да бъден говорители на целокупната блогова маса, която не съществува.
А некои го правят от чист егоизъм и за да бъдат по-ярко забележими.
Макар атеисти и те страдат от вехтозаветна библейска суета.
Нали са човеци, все пак.
цитирай
8. alexalexalex - боре
17.04.2012 21:48
не е само суета, да ти кажа :)
някои се изказват като пръв партиен и държавен ръководител, че и отгоре :)

това с ярката забележимост ми е леко странно - кво ти дреме дали някой те забелязва в нета, ако в живота си мижитурка??????

както и да е, че мача почва, а съм фен на Реал :)
цитирай
9. alexalexalex - 9. brancaleon
17.04.2012 21:55
абе да ти кажа, вчера по Нешънъл Джеографик имаше едно филмче, дето това с големия взрив малко го разколебаха като дадоха, че май има още бая вселени около нашата. не говоря за паралелните, а за съвсем други :)

въобще - като се стигне до тези въпроси и нормалните отговори май престават да важат :)))

цитирай
10. exorcism - Ако някой иска да ме убеди, че Рел...
17.04.2012 22:04
Ако някой иска да ме убеди, че Религията е вярна наука с доказателства, различни от икони и твърдения в Библията, ще повярвам...до тогава вярвам в нещо, което няма връзка с църковните глупости:)
цитирай
11. alexalexalex - 11. exorcism
17.04.2012 22:08
какво общо има религията с вярата??????

и какво общо има вярата с науката ????

нещо не разбирам, честно.
цитирай
12. alexalexalex - 12. brancaleon
17.04.2012 22:11
сигурно лошо съм се изразил - не искам да влизаме в научен спор - идеята ми беше, че дали има или няма Бог е въпрос на лична вяра, не на научни доказателства.
всеки има право да вярва в нещо и тази му вяра не го прави нито по-глупав, нито по-лош (според мен).
липсата на вяра също се явява особен род вярване, така че ... :)))
цитирай
13. exorcism - какво общо има религията с вярат...
17.04.2012 22:17
alexalexalex написа:
какво общо има религията с вярата??????

и какво общо има вярата с науката ????

нещо не разбирам, честно.


Религията опорочава вярата...докато има институция Църква
Вярата с науката няма връзка, освен ако науката не докаже съществуването на НЕЩОТО, в което се вярва...
не може да вярваш в НИЩО:)

п.п. И аз не разбрах какво казах:)))


цитирай
14. rustocks - brancaleon е kushel !
17.04.2012 22:19
brancaleon е kushel !
цитирай
15. alexalexalex - 16. exorcism
17.04.2012 22:22
брех, мамка му и прасе :)

Това с Църквата ми е малкоооо, как да кажа, странно.
Щото Патриарх Максим, да ме прощава Господ, или владиците -доносници, пак да ме прощава, наистина опорочават идеята за Църква, ама отец Иван някак си...

относно това какво доказва науката - само преди 100 години идеята за дрейфа на континентите е била анатемосана от науката, така че ...:))

я формулирай по-ясно, моля, че ме вкарваш в размисъл, а Реал така и не изравняват. засега :)
цитирай
16. alexalexalex - 19. brancaleon
17.04.2012 22:34
аз съм даоист, да ти кажа :)
и по тази причина съм един такъв миролюбив, човечен и т.н. :)
цитирай
17. exorcism - Една птичка пролет не прави- за отец Иван....
17.04.2012 22:35
alexalexalex написа:
брех, мамка му и прасе :)

Това с Църквата ми е малкоооо, как да кажа, странно.
Щото Патриарх Максим, да ме прощава Господ, или владиците -доносници, пак да ме прощава, наистина опорочават идеята за Църква, ама отец Иван някак си...

относно това какво доказва науката - само преди 100 години идеята за дрейфа на континентите е била анатемосана от науката, така че ...:))

я формулирай по-ясно, моля, че ме вкарваш в размисъл, а Реал така и не изравняват. засега :)


Ако може да е друг път, че много ми се спи...но няма да забравя и ще чакам да отвориш темата отново за религията и вярата каква връзка имат с науката:)))Сега дори не мога да мисля какво остава да споря...
цитирай
18. exorcism - ГАРАНТИРАМ!! НЕ е вярно:)
17.04.2012 22:37
brancaleon написа:
rustocks написа:
brancaleon е kushel !


цитирай
19. rustocks - 23. exorcism
17.04.2012 22:39
Остава ти да си brancaleon или kushel - за да си толкова сигурен.

цитирай
20. tera - На мен ми писна от тези религиозни безсмислени войни тука
17.04.2012 22:40
Преди поне такива идиотии нямаше.
Писна ми също да обяснявам, че има разлика между вяра и религия.
Ходя по всякакви възможни църкви и манастири по света и у нас, защото това са си едни забележителности, голяма част от тях са много красиви. Айде сега да не изброявам... Паля свещички, защото съм вярващ човек, кръстя се... Нищо срамно не намирам в това, камо ли да се оправдавам за нещо.

Обаче... не целувам икони или ръце на свещеници, някак си не ми иде отвътре. Не искам да го правя и не лицемеря.
Това е. Всеки е свободен да си решава в какво ще вярва и как да постъпва. Но не мога да приема някой да обижда останалите, заради техните си вярвания или убеждения.
Това последното ми намирисва на цензура или диктат и хич не ми харесва.

цитирай
21. exorcism - Трябва ли да ме е страх от Божие на...
17.04.2012 22:49
Трябва ли да ме е страх от Божие наказание, след като не вярвам в Бога , който църквата ни проповядва, в сина божи, дошъл да ни спаси и всички вси Светии, които имат свръхестествени способности???Божието наказание е това, което ме кара първоначално да не вярвам в Бог! Бог нали е Любов, доброта, защо има понятие Божие наказание? Появяването на Христос е чиста фантастика, приказка измислена от Религията, изобщо човешкия образ на Бог е абсурден...Вселената е безкрайна, някъде нататък в бездната , вероятно има друга планета с друг вид живи същества с разум...те подчинени ли са на нашия Бог или Светът е разделен на Божии провинции...По- съм склонна да вярвам, че има и друг разум някъде ТАМ, отколкото Бог, който гледа Всички човеци, знае всичко за всеки и контролира съдбата според поведението на човека....
Алекс, защо ме разсъни?:)) Акоискаш да се изнервиш с някой, общувай с Вярващ, който те смята за луд защото не разбираш вярата му и при всеки факт и теза се усмихва и казва : Открий сърцето си за Бог...и т.н...аз не съм заклет атеист, нито заклет вярващ в нещо, просто нещата описани в Библията са приказки за измъчени хора, на които им е нужно да се хванат за нещо...Учен човек не значи интелигентен, и неук - прост, нещата са сложни:))))
А ми се спеше...:)))
цитирай
22. exorcism - ами те са двама различни МЪЖЕ, а аз съм женско:))
17.04.2012 22:51
rustocks написа:
Остава ти да си brancaleon или kushel - за да си толкова сигурен.



И какво ти пука кой кой е?
цитирай
23. alexalexalex - 29. exorcism
17.04.2012 22:57
много сложно го докара :)

простичко е - прави каквото искаш, ако не засягаш другите :)

това ми е поантата :)
цитирай
24. exorcism - Съгласна съм:))))))
17.04.2012 23:01
alexalexalex написа:
много сложно го докара :)

простичко е - прави каквото искаш, ако не засягаш другите :)

това ми е поантата :)


на 100%...само, че тук е пълно с проповедници...не ми пречат, но понякога ме дразнят като ми налагат вярата си...Един даже на лични ми каза, че ме чака Божието наказание:))
цитирай
25. alexalexalex - 33. exorcism
17.04.2012 23:05
има ги всякакви :)

аз , например, като един пословично миролюбив, добър, човеколюбив и прочее, ги пускам да пасат :)
цитирай
26. exorcism - божиите заповеди ги изпълнявам т...
17.04.2012 23:06
божиите заповеди ги изпълнявам така:

Ако ми ударят плесница, връщам с две плесници:)))
Ами подарят едно копче , подарявам цяла риза!
и т.н....
цитирай
27. exorcism - Ако не ми налитат много , отиват да пасат, ако ми досаждат им връщам двойно:))
17.04.2012 23:09
alexalexalex написа:
има ги всякакви :)

аз , например, като един пословично миролюбив, добър, човеколюбив и прочее, ги пускам да пасат :)
------>>>>> Олеле ти си СВЕТЕЦ:)))

Общо взето отегчават само...
цитирай
28. exorcism - я стой тук да не кажа каво ми каза за религията оня ден:)))
17.04.2012 23:10
brancaleon написа:
Повече няма да ти спамя постинга.

цитирай
29. alexalexalex - 36. brancaleon
17.04.2012 23:14
плурализъм му викам на това :)))

нищо не се е развалило - блогвам за удоволствие само :)
цитирай
30. alexalexalex - 37. exorcism
17.04.2012 23:15
чак светец не съм :)

дето се вика, от Божите заповеди тая за жената на ближния, таковата... :)))))
цитирай
31. alexalexalex - 40. brancaleon
17.04.2012 23:17
правилно!
за да реша, че съм даоист взех та прочетох внимателно няколко пъти Библията и Корана и реших, че ще съм даоист :))))
цитирай
32. анонимен - Ще си позволя да се намеся.
17.04.2012 23:23
Моята теза е, че Бог ни е създал по свой образ и подобие. Ние сме подобни, ане еднакви с Бог. И като негови чеда, сме любопитни. Стремим се да изучим родителя си. Всяко дете го прави.И от там идва този стремеж към знание и наука. Да узнаем, защо, аджеба, сме създадени.
Ако се върна на филмчето за многото вселени, това е една от хипотезите. За множеството Вселени. Знае ли човек? За сега, единственото логично обяснение за нашето съществуване е Бог.
И не кушелирайте много. Молим.
цитирай
33. alexalexalex - 43. brancaleon
17.04.2012 23:23
имам моя теория - щото са братовчеди , та от там (това за евреите и арабите).
при християните е по-сложно, според мен, от Павел идва цялата работа , ама е дълго да го обяснявам :)
цитирай
34. alexalexalex - катана
17.04.2012 23:26
твърде натрапчиво бе, ми се струва, и агресивно даже.

бих казал - не се съгласявам на 100 % :)))
цитирай
35. alexalexalex - 47. brancaleon
17.04.2012 23:56
щеше да е добре, ако беше толкова лесно :)

сега ще лягам, че утре ще поработвам, но (ако не ме хване мързела) ще развия моята теория - нямам претенция за достоверност или историчност, но на мен ми се вижда прилична.

само вметвам, че за християнството във вида, в което го познаваме, са виновни няколко неща : свободата на религиите в Римската империя, комбинацията от месиански очаквания в Светите земи (по онова време), Павел (категорично с огромна роля , според мен), започналото вече сектантство в юдеизма (по онова време), Ирод, въстанието през 66-та...
Наистина е дълго :)

ако ме ръчкате - ще разкажа моята версия някой път.
без да казвам кое е религия, кое е история - само една такава аматьорска версия на развитието на религията :)))
цитирай
36. анонимен - :-) Бръсначът на Окам
18.04.2012 00:30
alexalexalex написа:
твърде натрапчиво бе, ми се струва, и агресивно даже.
бих казал - не се съгласявам на 100 % :)))

В теорията на Дарвин слабото звено са междинните видове. Ако липсват находки или текущо битуващи такива, за това не са виновни извънземните или партийните секретари. Просто такива няма.
Другото слабо звено е регреса. Връщането към предишно състояния при предишна околна среда.
цитирай
37. venziko - Да така е
18.04.2012 10:52
От какво се състоим? От тяло и дух. Кое от тях е по-доброто? Разбира се, духът.

Същността на вярата е в това, че вярваме на всичко, което не виждаме, а наградата за вярата е възможността да видим това, в което вярваме.
цитирай
38. muerte - Нещо тука не се съгласих.
18.04.2012 11:46
alexalexalex написа:
дали има или няма Бог е въпрос на лична вяра, не на научни доказателства.
всеки има право да вярва в нещо и тази му вяра не го прави нито по-глупав, нито по-лош (според мен).
липсата на вяра също се явява особен род вярване, така че ... :)))


По принцип съм атеист (дори понаякога войнстващ :-)) и много обичам точно тази полемика - религия, бог, вяра и отражението им върху всичко и всички. Досега само четох и при теб и при др. кушел и при катана. С някои неща съм съгласен с други не. Не съм коментирал досега, защото хубавата дискусия става не в нета, а на маса с подходящи хора и консумативи :-))).

Напълно съм съгласен с първото и последното ти твърдение - за личния избор и за това, че невярването също е вид вярване. Но има достатъчно примери, че вярата може да те направи по-глупав, а в някои случаи и толкова лош, че да те изучават в учебниците като сатрап от световна величина.

НИКОГА няма да се съглася с твърдението, че бог или вярата в него, или религията могат да разрешат някакъв мой проблем. Проблемите си ги решаваме ние, хората.

П. п. Не смятам мнението си за меродавно, както винаги съм отбелязвал, но когато например някой иска да обясни на 5 г. ми син как бог ще го спаси и как сам е виновен, за нещастието, което го е сполетяло.......... е те тогава съм последна инстанция! И на всички вярващи ще са им нужни доста повече от две бузи за предлагане!
цитирай
39. анонимен - Муерте, винаги съм бил привърженик на обоснованите дискусии
18.04.2012 12:45
Да речем, че един от основните стълбове на християнството е "чудо"то. Това е нещо уникално и което не се случва всеки ден. Както вече казах,моето мнение е, че Бог говори на 1 език и 1 диалект-математика и музика. Ако характеризираме чудото, като нещо дефинирано чрез теория на вероятностите и математическата статистика, то чудесата не са толкова рядко явление. Сега, за спасението на душите. Дълга тема е. Но е застъпена във всички основни религии. Аз съм изучавал/по-скоро чел/ за тях. Но най-популярната теза е тази на будистите. Като се изкачиш до върха, ставаш Буда /Просветлен/ и вече не си човек, а нещо божествено. Наистина, дълга е темата /а и ти си прав, нема консумативи :-))))/ И едното и другото ще съчатаем. Маса, среда и консумативи, и пак няма да сме съгласни един с друг, но поне ще е забавно и приятно.
цитирай
40. muerte - Лично аз не вярвам, кантански.
18.04.2012 14:36
Нито в Бог, нито в чудеса, нито в непорочни зачатия (честно да ти кажа, порочното ми харесва къде къде повече:-)). Да не говорим, че християнството, като цяло, копира митраизма и е общо взето една плагиатска религия. Какво да кажа пък за първия вселенски събор през 325 г., когато император Константин просто е утвърдил своето виждане за религията (демек както му е отървало) като е признал някои неща, а други категорично е забранил.

Самият факт, че и в момента християнската църква се дели на каква ли не е показателен що за "стока" е религията. Оттам и другите религии.

Не съм против хората да вярват в каквото си искат, но когато почнат да оправдават глупостите си с това ми идва прекалено.
цитирай
41. evrazol - Вярата е мисловна конструкция
18.04.2012 14:38
Въпрос на светоглед и следователно - на личен избор, както казва Алекс. Т.е. нещо много лично. Религията я превръща в нещо за масова употреба. И естествено, като всяка конфекция - предназначеното за всички не е перфектно за никой. Но необходимо. Всеобщо споделяните религиозни ценности, канализират усилията на общността и внасят ред във взаимоотношенията, което я прави /общността/ силна и единна. Без значение каква е религията и каква е общността. Религията служи за приобщаване към общоприетото на онези иднивидуалисти /каквито в същност сме всички/, които иначе не са съвсем склонни да уважават общите норми. Така "страх от бога" става начало на всяка мъдрост за проста глава. И на всякакви спекулации, естествено. Религията работи с вярата. Истинската вяра / на интелигентната душевност/ е съвсем друго нещо. Тя изгражда осъзнавана личностна същност. Съчетава възпитание и култура, закалява характера и формира здрав /устойчив/ мироглед и манталитет. Мобилизира човека и го кара да осмисля и да се стреми да разбира действителността. Противопоставянето на религия и наука е дъвка за плоски мозъци и средство за постигане на ползи в чисто материален план. Инструмент за демагогия и внушения. Всеки, който афишира религията си, или атеизма си, е обикновен спекулант и позьор, ако не е утвърден манипулатор. Защото вярата израства заедно с личността, докато религията и атеизма и биват натрапвани.
Науката, която още не може да обясни какво движи лимфата например, е комична в опитите да отрече Бог. Тя прави /понякога случайни/ открития, на които сама не може да даде категорични обяснения, но ... си позволява да отрича. Със свои методи естествено. Не разбирам защо психиатрията е наука, а вярата не, като и двете почиват на предположения. Защо приемаме че човек има вътрешен Аз, а човечеството - не? И нима откриването на радиацията не е едно развенчано чудо? Защо този факт не ни кара да допуснем наличието и на други неоткрити до сега явления, чиито проявления наричаме карма, примерно
цитирай
42. muerte - ЧЕкай, че се засегнАх нещо, евразоле.
18.04.2012 15:11
Как можеш да твърдиш, че съм спекулант, позьор и манипулатор, само заради това, че съм афиширал атеизма си? Меко казано грандоманско и егоцентрично твърдение, да не говорим за месианските и наполеонови комплекси, прозиращи зад такова изказване. Самия факт, че етикираш човек само по няколко думи, относно религията, си е чиста дискриминация.

Значи според теб, щом няма обяснение какво движи лимфата (аз за 0,22 сек. намерих 126 000 резултата) значи бог я движи, така ли? Меко казано смехотворно. Все още няма ваксина с/у спин - това трябва да е божие наказание, а? Нещо ми убягва логиката ти. И коя наука се опитва да ОТРЕЧЕ бог - медицината ли? Я да те питам ако ти се спука апендисита дали ще идеш в Пирогов или ще запалиш свещ в Ал. Невски и ще се помолиш горещо?

Че то и физиката е базирана на предположения, да не говорим, че Менделеев е написал таблицата си, след като я е сънувал. И това не е наука така ли? Наистина не те разбирам нещо.

Давай да дискутираме, че ми стана интересно. Ама ако може без квалификации към страните, а към тезите, които развиват. Иначе ще стане страшно от плюнки и екскременти хвърлени във вентилатора :-). А те тогаз всички ще ходим с лунички!
цитирай
43. анонимен - Е, тук вече съм съгласен. Глупостта няма пол, народност и вероизповедание
18.04.2012 15:55
muerte написа:
Нито в Бог, нито в чудеса, нито в непорочни зачатия (честно да ти кажа, порочното ми харесва къде къде повече:-)). Да не говорим, че християнството, като цяло, копира митраизма и е общо взето една плагиатска религия. Какво да кажа пък за първия вселенски събор през 325 г., когато император Константин просто е утвърдил своето виждане за религията (демек както му е отървало) като е признал някои неща, а други категорично е забранил.

Самият факт, че и в момента християнската църква се дели на каква ли не е показателен що за "стока" е религията. Оттам и другите религии.

Не съм против хората да вярват в каквото си искат, но когато почнат да оправдават глупостите си с това ми идва прекалено.

цитирай
44. evrazol - muerte - Не трЕбваше да се засегаш
18.04.2012 17:31
Не трЕбва и да ми пришиваш свой смисъл към мнението. В него, аз никъде не съм се позовал на Бог, нито съм твърдял, или отричал съществуването му. Ама да караме подред. Твоите вярвания, или невери са си твой проблем. Няма защо да ги афишираш, както няма смисъл да афишираш кръвната си група да речем. Ако седна да ти доказвам превъзходството на моята кръвна група над твоята, няма ли да ти се стори доста тъпо???
Е, ако съм намерил за 22 секунди 126000 аргумента, може да опитам да ти натривам на носа някои от тях, но по същество - това си е поза, ако не е нещо по-користно.

Много ще ми е трудно да обясня на атеист, че Бог не се опитва да ти решава проблемите, да ти прави сгодите и да те подлага на изпитания. Бог е път, който трябва да следваш, въпреки всичко и по своя воля.

Векове наред такава дискусия съществува. И то между доказано велики умове. Едва ли в това тясно пространство можем да приведем всички интелигентни и известни аргументи. Едва ли нашите умове с тебе ще поставят на нова основа дискусията, а само ще оспамим блога. Но хайде да мислим малко по-задълбочено, преди да изказваме основни твърдения. Това с апендисита е илюстрация, която и за детската градина не става.

Та не се засЕгай. Въпросът съвсем не е елементарен.
цитирай
45. анонимен - Какво непринудено и честно изложение. Подейства ми като амброзия на душата.
18.04.2012 17:42
muerte написа:
Нито в Бог, нито в чудеса, нито в непорочни зачатия (честно да ти кажа, порочното ми харесва къде къде повече:-)). Да не говорим, че християнството, като цяло, копира митраизма и е общо взето една плагиатска религия. Какво да кажа пък за първия вселенски събор през 325 г., когато император Константин просто е утвърдил своето виждане за религията (демек както му е отървало) като е признал някои неща, а други категорично е забранил.

Самият факт, че и в момента християнската църква се дели на каква ли не е показателен що за "стока" е религията. Оттам и другите религии.

Не съм против хората да вярват в каквото си искат, но когато почнат да оправдават глупостите си с това ми идва прекалено.

цитирай
46. evrazol - То верно, че пътят към ада е постлан с добри намерения, ама
18.04.2012 18:26
и всички цигани се кичат със злато. Което някак не става причина да отричаме златото.
цитирай
47. rustocks - "Когато цинизмът се изражда в простотия, идва ред на Кушелията!"
18.04.2012 19:10
Това според мен е топ изречението на седмицата в блог.бг за седмицата!
Браво на hopfen!
Отдайте му заслуженото на човека:
http://hopfen.blog.bg/zabavlenie/2012/04/17/kogato-cinizmyt-se-izrajda-v-prostotiia-idva-red-na-kushelii.941417
цитирай
48. rustocks - muerte - е Кучелай! Стилът му не ти ...
18.04.2012 19:12
muerte - е Кучелай!
Стилът му не ти ли е познат, Катана?
цитирай
49. boristodorov56 - "Когато цинизмът се изражда в простотия, идва ред на Кушелията!"
18.04.2012 19:41
Какво да добавяш повече!

Това казва всичко!

Но да предупредя отново - кучелай(браво на измислителя) ще коли фашагите из блога!
цитирай
50. анонимен - Препоръчвам на нащастните анти...
18.04.2012 19:41
Препоръчвам на нащастните антикушелисти да си направят "кръжок по антикушелизъм". И без това за друго не стават, поне да обсъждат един много лош блогер. Препоръчвам темите:
1.Педераст ли е Кушел?
2. Платен драскач ли е?
3. Прилича ли на Милко Калайджиев?
4. Вземал ли е пари в куфарчета?
5. Бил ли е офицер от ДС?
6. Само една яхта ли има?
7. Може ли да ни купи и прададе заедно с къщите?
8. Пука ли му за глупаци, като нас?
9. Ще ни остава ли някога на мира?
10. Страда ли имиджът му от нащите недъгави закачки?
и т.н.т.

Отговорът на всичики тия въпроси е само с една дума "не".

Има и цял набор от върпоси с отговор "да", но вие ще си ги зададети сами на първата сбирка на кръжока.

Успех! Винаги има нужда от посмешища.
цитирай
51. анонимен - Абе те са прости хорица. Лесно се ...
18.04.2012 20:25
Абе те са прости хорица. Лесно се заблуждават. Освен това вече са в напреднала форма на параноя. Като си погледнат в чашити и там им се привижда Кушел.
цитирай
52. анонимен - Ти пък къде се пънеш, че да те изучаваме. Ти си познато. Много познато, даже.
18.04.2012 20:59
kushel написа:
Препоръчвам на нащастните антикушелисти да си направят "кръжок по антикушелизъм". И без това за друго не стават, поне да обсъждат един много лош блогер. Препоръчвам темите:
1.Педераст ли е Кушел?
2. Платен драскач ли е?
3. Прилича ли на Милко Калайджиев?
4. Вземал ли е пари в куфарчета?
5. Бил ли е офицер от ДС?
6. Само една яхта ли има?
7. Може ли да ни купи и прададе заедно с къщите?
8. Пука ли му за глупаци, като нас?
9. Ще ни остава ли някога на мира?
10. Страда ли имиджът му от нащите недъгави закачки?
и т.н.т.

Отговорът на всичики тия въпроси е само с една дума "не".

Има и цял набор от върпоси с отговор "да", но вие ще си ги зададети сами на първата сбирка на кръжока.

Успех! Винаги има нужда от посмешища.

Радвам се, че си разбрал ролята си най-после. Ролята на посмешището. Но вземи уроци от Полигор и Цъгов. От единя клонирането, от другия кратките и несъдържателни текстове.
цитирай
53. анонимен - Катана, напъни си гънката. И сми...
18.04.2012 21:15
Катана, напъни си гънката. И смисълът ли ти се губи вече. Посмешищата са в кръжоците. Трябва ли всяко нещо да ти се обяснява. Поне пиши трезвен занапред, плиииз!
цитирай
54. анонимен - :-) Кушеле, ти се шегуваш. Неуместно, както винаги.
18.04.2012 21:23
kushel написа:
Катана, напъни си гънката. И смисълът ли ти се губи вече. Посмешищата са в кръжоците. Трябва ли всяко нещо да ти се обяснява. Поне пиши трезвен занапред, плиииз!

Слушай какво ще ти кажа. Ако пия, то е в компания, с готини мацки или забавни пичове и хич не се сещам за блога. Освен, ако не трябва да ви показвам, като мостри.
цитирай
55. muerte - До евразол - 57
18.04.2012 21:49
Пич, не ми отговори на нито един от зададените от мен въпроси, освен с излишна и нищо не казваща (типично партийна отпреди 22 г.) софистика. Как няма да се засегна, като твърдиш, че ВСЕКИ, който афишира атеизма си е спекулант и още ред обиди??? И тъпо, човеко, е да сравняваш вярвания и религия с кръвна група. По темата за религиите винаги е имало спорове, а за кръвните групи нещо? НЕЛЕП пример. И друго ме подсети това - КАК аджеба има 4 кръвни групи, като бог е създал един единствен човек и една жена, а??? Сигурно е чудо некакво пак.

А за резултатите от гугъл ти споменах, защото твърдиш, че науката не можела да обясни движението на лимфата, което пък категорично не е така. Приведох контрааргумент, на твърдяното от теб - така се води дискусия. Но не съм те етикирал, както направи ти.

П. п. Нещо бягаш от отговора за апендикса май (с напълно детски аргументи)? Защо ли? Нали имаш вяра, а науката е смешна?
цитирай
56. muerte - Какво значи това?
18.04.2012 21:53
rustocks написа:
muerte - е Кучелай!
Стилът му не ти ли е познат, Катана?


Има си хас да не му е познат стила ми - нали още от първия си пост си комуникираме. Иначе преди няколко дни ме набедиха, че съм бексс. Верно, наистина има много плитки хора тука.
цитирай
57. zarenkow - НЕ защото:
22.04.2012 00:05
1.Педераст ли е Кушел? не е педераст защото е дърт педераст.
2. Платен драскач ли е? не е платен драскач защото е неграмотен.
3. Прилича ли на Милко Калайджиев? не прилича защото е по грозен .
4. Вземал ли е пари в куфарчета? не е взел пари защото е предпочел куфарчето.
5. Бил ли е офицер от ДС? не е бил защото не им е покрил теста за интелигентност.
6. Само една яхта ли има? не , защото няма нито една.
7. Може ли да ни купи и прададе заедно с къщите? не
8. Пука ли му за глупаци, като нас? не , защото не сме глупаци
9. Ще ни остава ли някога на мира? не защото не знае какво е мир
10. Страда ли имиджът му от нащите недъгави закачки? не , защото няма имидж
и т.н.т.

Отговорът на всичики тия въпроси е само с една дума "не".
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428642
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930