Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2012 09:06 - Четене с разбиране на 1-ви май
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1769 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Другарки и другари,
Работнички и работници,
Трудово селячество и лява интелигенция,
ЧЕСТИТ ВИ ПЪРВИ МАЙ!

Пиша това без ирония (макар че ще ме обвините в обратното), защото празниците са хубаво нещо.
Можеш да излезеш на полянка, в планината, на вилата, да отидеш за риба или просто да си мързелуваш на дивана.

Е, някои ще ходят на площада, за да повикат, че са гневни (неясно защо), ама и това е нещо.
Ще се развеят червени знамена, ще се пее "Интернационала" и прочее.

Няма лошо - всеки има право да е прав (или да не е), даже и аз.

Проблемът, според мен, е в това кой какво разбира от написаното. Защото имам усещането, че ме четат , ама не ме разбират.
Тия дни се присмях на това, че на трибуната  на митинга днес ще се напълни с работодатели, които не плащат редовно заплати и осигуровки, ама се борят за правата на работниците.
И си викам - това или е шизофрения, или демагогия. Или и двете.
А Венци се обижда и ми вика, че съм против празника.
Не съм, ама хич.
Само ми е смешно.
Смешно, та дрънка :)
Една глупава застаряваща лелка също се включи да се пеняви, ама ми е скучна и няма да я коментирам :) 
Застаряващите лелки са досадни и са популярни като змия в спален чувал, така че ще прескоча ""мъдрите" й радиомисли :)

Да се върнем на проблема - за разбирането. Мисля, че в първи клас се гони образователната цел "Четене с разбиране". А сърдитите четат, ама не разбират.

Дали трябва да се върнат в първи клас или вече нещата са станали необратими? Ей това е проблема. Според мен е необратимо.

Още веднъж - честит празник, за тези, дето го празнуват и приятен почивен ден, за тези като мен, дето не го.
Не осъждам ничии избор - всеки си знае.
Но ако ще коментирате - предлагам да повикате някой, дето е овладял четене с разбиране , за да ви обясни :))

п.с. Мило!




Гласувай:
10



1. boristodorov56 - Не са ти класово-партийни критериите.
01.05.2012 09:54
Ако не празнуваш 1 май с комун. онанистите у нас, чието политбюро днес е съставено само от милионери и умиращи за социална справедливост мародери и откровени боклуци - ще бъдещ обвинен във всички смъртни грехове. Тъй като ограничените лумпени тип Кич.ел - признават за труд само маането с лопата, ако нямаш разрешително от кварталното ОФ - немаш право да го празнуваш, нито да се считаш за нормален човек. Вероятно трябва да си изявен народен крадец - като боклуците от тяхното им политбюро - за да имаш право да се чувстваш човек на труда. Ми то и опяването на попа е труд, ама нейси! Питаш ли го дедо Христофор Събев лесно ли му беше да пее парастаси на цялата комун. онанизма!!! А викат било Празник на труда! Интернационалсоциалцървулпрогресизъм в действие!
цитирай
2. alexalexalex - Боре
01.05.2012 10:06
аз не членувам в партии и няма как да имам такива критерии :)

а за това какво е труд трябва да се напише дисертация - защото в разбирането на комунягите аз, например, не се трудя (нищо, че работя по 12 часа).

ама то е функция на това, дето го казах : четене с разбиране му е майката :)))
цитирай
3. анонимен - НЕма разбиране!
01.05.2012 17:25
Ник`во ... От новините разбрах, че в Пловдив са започнали да прилагат нова тактика.
Здрави коминтерновски слова, съчетани със неатеистични похвати-кукери. Ще ме уморят, бе!
Остава Гоце и Сергея да запеят, "Хей, тамо лодка".... в дует и ще стана анархолиберал.
цитирай
4. osi4kata - ии, ама ти ставаш все По-Толерантен!
02.05.2012 08:29
Браво ти!

П.П. Работодателите, ако са си платили данъците, нЕма как да им остане за заплати :)). Поне при нас. You can't win, както казват киваците ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427091
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930