Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 17:36 - За Холкоста (към коментарите от предишния постинг)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1936 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 08.05.2012 17:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Налазиха ме с коментари в предишния постинг, ама пусто като не искам да отговарям от айфона, че не си е работа, а лаптоп напоследък не мъкна с мене...
Та да хванем и да обобщим :

1. Не харесвам национал-социализма.
2. Не харесвам и социализма.
3. Тоталитаризма ме дразни.

Всички тези смешни напъни, че видите ли и в Щатите биели негрите ги зная. Чел съм. Така са се изказвали на партийни събрания. Което показва, че не са преминали нивото на "писателя" от Казахстан, който не беше чел Солжиницин, но беше против. (виж повече във "Всички заедно").

Относно антисеметизма - винаги ми се е стрували и винаги ще ми се струва отвратително да набеждаваш някого по етнически, верски или расистки принцип.

Имам приятели евреи. Имам приятели араби. Имам приятели негри. И американци,  и немци, и чехи, и холандци.

Има , естествено, и българи, които не понасям.

Да определяш една група хора като виновни, само защото са евреи или славяни, или цигани, или немци е връх на тъпотата. Защото - за щастие - хората са различни.
Черни овце има навсякъде.

Цялата простотия за липсата на Холхост се оборва твърде лесно - просто се разхождаш до Треблинка и до Аушвиц.
Точка.

Това прилича на онази патка, дето отричаше клането в Батак. А аз съм бил и Батак, и в Треблинка , и в Аушвиц.
И твърдя, че и в Батак са клали хора, и в лагерите на Хитлер са ги убивали в газови камери.
Дали са 6 000 000 , дали са 100 000 - все тая.
Убивали са ги заради това, че са евреи.
Което е идиотщина от много тежък вид.
В Батак са ги убивали, защото са българи - което пак е идиотщина.

Всички тези простотии за добрия национал-социализъм, за добрия камунизъм , за Лукашенко, Кастро, Чавес и прочее паплач показват само едно - че комунизмът никога няма да излезе от главите на някои хора.

Все едно де, както съм казвал - всеки има право да греши, включително и аз.

Но, да ме прощавате, да наречеш някого виновен и да го убиеш , само защото е от някаква етническа група е кретения. От тежък вид. много тежък.

Всичко останало е селска пропаганда : става за хоремага, ама за друго място - тц.


п.с. Мило бе, много си секси!



Гласувай:
12



1. krotalka - Щом в името на една партия има &qu...
08.05.2012 17:56
Щом в името на една партия има "соц" бягам далеч от нея!
цитирай
2. boristodorov56 - Прав си - разбира се.
08.05.2012 21:45
С нЕкои съображения.
Имам предвид това, което си писал за Батак.
Не можеш да твърдиш, че в Батак хората са избивани само заради това, че са българи християни - по простата причина, че по същото време, там където не е имало въстание - никой не е закачал българите християни.
Твърдението ти ми прилича на казахстанския писател, който не е чел Солженицин, но е бил против. Имаше една вълна от противници на една "патка", която твърдеше, че българите в Батак са били избивани от други българи. Това не е ли историческа истина, която тихомълком казваме помежду си и високо отричаме за пред хората. Нима българите мохамедани в Родопите и, в частност в Тъмраш, не са българи?
Странно и недопустимо е отношението ни към помаците!
Щом ни гложди - помаците не са българи.
Като ни засърби - българи са!
После се сърдим като твърдят, че са мюсулмани, а не българи. Нали?

Та всички знаят кой е изклал батакчани - помаците - сиреч - българите мохамедани.
Това са фактите.
Тълкуването им няма нищо общо с историята и се нарича пропаганда.


Иначе под всичко останало и аз бих се подписал.
цитирай
3. alexalexalex - Боре
09.05.2012 07:03
всъщност нямаме спор :)

клането в Батак е именно на верски признак и на етнически - не коментирам дали са били помаци, дали редовна войска или цигани (и цигани са участвали).

имах предвид , че са избивани без значение дали са виновни (участвали във въстанието) или не. очевидно е, че децата и жените не са участвали (тоест са невинни, но са изклани).

дадох пример за геноцид, какъвто несъмнено е и Холкоста, какъвто е и арменския геноцид.

идиотията да сравняваш подобни неща с това, че САЩ в Гуантанамо заключват терористи може да пръкне само в мозъка на много болен човек.

но, каккто неведнъж съм казвал - от социалист (национал-социалист или ленинец, все едно), акъл не можеш да очакваш. няма как.
цитирай
4. ramone - да ме прощаваш,
09.05.2012 11:22
ама тая декларация-прОграма ми звучи точно в стила на "писател" от Казахстан, коментриращ Солженицин.
И понеже споменаваш за селска пропаганда и хоремаг, аз колчем чуя некой да казва изрази от рода "аз не харесвам..." или "аз никога нема да...", обикновено фразата завършва с "а наздраве".
цитирай
5. becksss - Алекс, в общи линии ти си написал в ...
09.05.2012 11:46
Алекс, в общи линии ти си написал в постинга всичко, което трябва да се каже по темата, така че коментарите май са излишни.
За съжаление си прав, но не само за комунизма. От главите на кретените не може да бъде избита нито омразата към евреите, нито омразата към арабите, към турците и... А бе - псевдонационализмът си е дори по-страшен от комунизма.
Поздравление за статията!
цитирай
6. анонимен - Моето мнение по въпроса.
10.05.2012 09:25
До някъде спор с Троен Алекс нямаме. Проблемът е на друго място. Всичко живо подскача като пуканка, като чуе за фашизъм и националсоциализъм, без да ги познават задълбочено. До колкото можах, разучавам тези идеологии и техните общества. Щото, за да имаш мнание, трябва да познаваш обектите. Според мене, предстои частична реабилитация на тези две идеологии. Алекс, има един много интересен показател. Кой, какво е изнасял от окупираните територии. Ако погледнеш от тази гледна точка, ще паднеш от смях.
цитирай
7. venziko - Да
11.05.2012 10:48
Ти да не би да си Алекс Алексиев. Предполагам само
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2425572
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930