Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2012 21:27 - Изтрещяване (лумпенизацията настъпва)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1968 Коментари: 7 Гласове:
14

Последна промяна: 21.06.2012 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 И вчера казах - народецът изтрещява.
От всякоя възраст, пол и занятие , ама трещи като фен на Гоце на партиен конгрес.

И понеже темата за "еколозите" още се вихри ,та да си кажа пак :
е няма как да не е лумпенизация. И от двете посоки. Едните не знаят защо, ама купонът да тече, демек да запушат Орлов мост, а другите - и те не знаят защо - запушват Е79.
Тези с Орлов мост да се радват, че не е на власт Станиша - по негово време родната мили... опс, полиция, така яко шамареше студентите пред парламента, че не посмяха да се покажат повече.
А тук - "еколог" наби оператор.

И това , ако не е изтрещяване, здраве му кажи. Или е бил фиркан или друсан, аз друго обяснение нямам. Щото е ясно, че ще го снимат. И щото също е ясно, че нама да му се размине и не бива. Няма кауза (според мен), която ти дава право да набиеш оператор, пък бил той и от БТВ (която категорично не понасям и не гледам).
Защото човекът е на работа. И бачка, за да си храни семейството. И да нападнеш някого, който е отишъл да работи е точно такава тъпотия, каквато после направи Диана Найденова. Че даже по-голяма. Пъти по-голяма.
И ония кютук, дето не поиска да се извини е изтрещял.
Повярвал си е. По лява линия, ама си вярва.

Само се чудя как бих реагирал, ако синът ми е на 1 година, получи гърч и някакви "еколози" не пускат линейката да мине.
Не да се правя на мъж, ама...

Изтрещяваме бавно, ама съвсем.

Мнението ми е лично. 
Не поддържам никаква кауза.
Обичам природата, но според мен нещата трябва да са балансирани.
Участвал съм във всички събития по бутането на Жан Виденов, и аз съм запушвал Орлов мост, но линейките ги пускахме.

Малка разлика, ама ...


п.с. Милоооооооооо, много !



Гласувай:
14



1. apostapostoloff - Медицинската статистика сочи, че
22.06.2012 03:41
1 800 000 българи имат психически отклонения!
цитирай
2. vmir - Прав си. Какво по-голямо изтрещяване от това, да "свидетелстваш", че операторът
22.06.2012 07:53
е предизвикал тълпата. Такова отношение към работещ човек може да има само изтрещяла от простотия тълпа.
цитирай
3. muerte - И аз съм скачал по виденово време.
22.06.2012 10:12
Сега си се чудя на акъла, ама тогава стотина (може и по-малко да бяхме, ама викахме за хиляди!), предимно студенти затворихме изхода на Бургас за София. Що точно там - нямам идея. Единия съквартирант каза, че целия университет ще е там и се вдигнахме. Истината на място беше друга, ама българите никога не сме били силни в протестите и защитата на каквато и да е кауза. Добре че една леля от близките блокове в Изгрев се смили и към 1-2 след полунощ ни донесе чай и сандвичи.

Всъщност за линейките ми беше мисълта - протеста си е протест, но преди година синът ми претърпя идиотски инцидент и се наложи да го транспортират до Пловдив в специализирана клиника. В болков шок детето бе лангъркано в допотопна линейка, а аз карах отзад близо 2 часа. Не ми се мисли какво би станало ако лумпени бяха спряли линейката или моята кола тогава. ВСИЧКО си има граници и те не бива да се прекрачват.

Наистина има моменти, в които май е по-добре да не си въоръжен.
цитирай
4. demonwind - Здравей, Алекс!
22.06.2012 12:42
Всъщност се оказа, че операторът далеч не е толкова пострадал. Даже е отвърнал с тукати по лумпена, който май е изял повече, отколкото е нанесъл... Ама ей на, Босфор ТВ си пази хората. Иначе си прав - човекът е на работа и никой няма право да го напада. Иначе тези хора и линейки ли не са пускали? Ако е така, това са наистина лумпени и ако съм на мястото на ББ и Цвък, веднага бих пуснал Спецназа срещу тях. Бива идиотщина, обаче ако е така, това надминава всички очаквания.
Иначе четох Закона за горите и никъде не видях нещо обезпокоително. Да, наистина определени кръгове искат България да заприлича на бетонна пустиня, само и само да изперат парите, но това не значи че непременно ще се случи.
Слънчев бряг вече отива полека в историята. Този сезон е най-лошия в новата история на комплекса. Курортът е полупълен с долнопробна измет от Запада, алкохолизирани и накроманизирани млади хора, дошли в България със социалните помощи, които вземат в родните си страни, за да спят на улицата, руски и украински пачавретини, дошли да се наливат на воля и да сеят СПИН и сифилис сред некъпаните от седмици родни "гларуси" и т.н.
Най ме безпокои в тези протести това, че най-вероятно нещо се мъти зад кулисите и далеч няма връзка с горите. И докато трае данданията с протестите, тихомълком ще се приеме...

Поздрави!
цитирай
5. demonwind - 3. muerte
22.06.2012 12:55
Наистина има такива моменти. Тази зима в Белгия в началото на февруари падна 1 см. сняг. Тръгнах за училището на сина ми в 17,00 ч., пътят е около 15 минути. Час и 20 минути по-късно още бях в идиотско задръстване, а децата ги държат до 18,30, след това ги пращат в полицията и... знаеш как е, проблеми от доста гадно естество. Тъкмо се измъкнах от задръстването и попаднах на един охлюв с летни гуми, който караше пред мен с 10 км./ч., а времето летеше. На всичкото отгоре караше по средата. Тук вече излязох извън себе си. Залепих му се с "рейса" (карам огромна Тойота Тундра с хардтоп на багажника) отзад, къси-дълги, клаксон нон стоп, аха да го чукна, баш като във филм на ужасите ;) Накрая говедото не издържа, даде газ, излезе извън платното и отнесе поне пет паркирали коли. С мръсна газ минах покрай него, докато оня излизаше от колата си бесен. Най-много се притеснявах да не запише номера ми - за такова нещо тук съдират кожи в прокуратурата (от 2750 до 27500 е глобата). Взех сина си в 18,29. Оказа се, че лелите получили разпореждане да държат децата докато не си ги вземат родителите, заради пусти "огромен" сняг... Викам й на лелята - нали ми имате телефона? Имам го - вика. Ама защо ме накарахте да се държа на пътя като последната дрогирана българска мутра бе, аджеба!

Поздрави! :)
цитирай
6. muerte - demon-е
22.06.2012 13:33
Винаги съм се чудил защо нашите реват до небето когато през зимата вали страшен сняг и снегорините не смогват, а в Лондон ВСИЧКО се блокира от 5 см. снежец. Питах семейството, при което бяхме на гости - отговориха ми " Като се нервим, псуваме и ядосваме по-бързо ли ще се почисти пътя?!?" Мдааааа. Хората просто са със съвсем друг манталитет.

А за линейките е истина - имаше ги в репортажите на повечето телевизии. Алекс е съвсем прав - лумпенизацията ни превзема! Което е обяснимо, защото, нали знаеш, махалото от едното крайно положение като го пуснеш, отива в другата срайност! Та и българското общество така. Бая хляб има да изядем докато се научим кога, как и за какво да протестираме.

П. п. Аз съм юрист и като гръмнаха с тия протести си направих труда да прочета закона. Ми големи кусури не намерих, а да ти кажа на места (защото имаше препратки към старите текстове) е много по-добър от старата редакция. А по принцип НИКОГА не можеш да угодиш на всички.

За Сл. бряг пък изобщо не ми се говори. Живях 15 г. в Бургас и съм пряк свидетел на цялата строителна истерия, както и на последствията й. Дано проявим накрая мъдрост, като испанците, и съборим повечето бетонни недоразумения, като на тяхно място се построят паркове и детски площадки!
цитирай
7. demonwind - 6. muerte
22.06.2012 14:07
Да, точно за закона и аз не видях нищо обезпокоително. Най ме притеснява, докато текат протести и лумпенизирани акции по улиците, да не започнат тихомълком проучвания за шистов газ или нещо още по-лошо. Защото тогава ако ще и кортежа на Бойко да спрат, все тая... ;)
Ако не срутят Слънчев бряг, Европа ще нареди това да стане. Само че не искам да си спомням колко беше глобата на ден в такъв случай...

Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2426926
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930