Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 19:20 - За честа на пагона
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1399 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тук трябва да спрем и да обясним някакви неща, защото като чета коментарите под постингите ми и се хващам за главата :)

Умерено десен съм. Което означава, че не съм ляв.
За разлика от левите аз не членувам в партии - за мен (без да ангажирам никого с това мнение) не може да си десен и да искаш да се обединяваш с някого. Защото дясното предполага да не си в група. (според мен)
Обединяват се някакви хора, които ги е страх да излязат сами. И които се крият зад безличието на групата.

Всъщност е по-сложно. Защото съм екипен играч.
Екипен, но десен.

Защо обяснявам толкова сложно - защото глудница леви идеалисти все ми обясняват, че съм седесар. Все едно СДС са десни :)
Или ми викат, че съм антикомунист. 
Ами не съм.
Комунистите, социалистите и всякакви други здрави леви сили са ми смешни. 
Как да бъдеш анти на нещо смешно?
Можеш само да се забавляваш.
Ето, например, моят приятел Митко Кризата пише писмо на Бате Бойко.
И веднага ми заприлича на картината на Репин "Казаци пишат писмо на султана". Как да не се хилиш.
Или колегата Кушел - пее революционни песни , че в Димитровград извадили от кофата паметник на Гошо Тарабата.
Все едно паметника на Тарабата ще го възкреси и ще се върне социализЪма :)
Хилеж, че и отгоре.
За Ок-чо - няма да коментирам, че е по-смешно от "Най-смешните животни на планетата".

В крайна сметка - това е. 
Вярвам, че моята държава ще се оправи. Въпреки здравите леви сили, въпреки непрекъснатото мрънкане, въпреки всичко.
И ще се оправи като всички се захванат за работа.
Здраво.

Ей това е дясното, според мен.
Другото е смешка.


п.с. Мило бе, ама си много сладка така.




Гласувай:
5



1. minavamottuk - Добре че те има...
29.06.2012 21:21
да спасиш положението ,че се отчайвам...
цитирай
2. d3bep - Умерено десен - това изумен ГЕРБЕР ...
01.07.2012 15:20
Умерено десен - това изумен ГЕРБЕР ли означава?
Кое точно се пада в умерено десно, конкретизирай.
цитирай
3. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 15:47
ей, като конска муха си :)

ама не четеш - НЕ ЧЛЕНУВАМ В НИЩО!

и няма да членувам, защото не ме кефи.

и не си падам по леви леваци :)

това конкретно ли ти е?
цитирай
4. d3bep - Зачудих се просто. Ето, аз гласувам ...
01.07.2012 15:58
Зачудих се просто.
Ето, аз гласувам винаги с невалидна бюлетина и на нея пиша че искам мажоритарни избори.
Ама не пиша през 5 минути политически статии в блога си.

Ти обаче пишеш , айде не през 5, през 6, и накрая ставаш "умерено десен".
Да ти кажа, нормално е човек да се усъмни че не пишеш случайно.
ТИ едно през друго ги мяташ.
М ити и ВМИР надскочи. По... продуктивност?
И той бил безпартиен ГЕРБер както разбрах напоследък.

На тези избори всички гербери щели да бъдат безпартийни.
Такъв им бил правилника.
Та и аз малко се плаша като видя 100 партийни поста от 1 безпартиен. Все си мисля, че гледам филм, дето вече съм гледал.
цитирай
5. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 16:46
ако обърнеш внимание ще видиш, че пускам по 1 пост на ден, максимум, през уикенда може и 2 :)))
и то винаги вечер, че през деня не мога да смогна от работа :)))

и ако се смея на смешните напъни на комунистите то е само защото са ми ужасно забавни и смешни.
ей на- днес писах за Джулаята, това пак ли е политическо :)))

то, ако не псувам ГЕРБ и не хваля комунизЪма май все е лошо :)))

ама като не виждам алтернатива що да ги псувам?
и като комунизЪма ми е жалък що да го хваля????
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427058
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930