Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2012 07:54 - За милиардите от Правец 8 и една картинка - за онагледяване
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 8017 Коментари: 34 Гласове:
7

Последна промяна: 30.06.2012 08:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Неясно защо, но малката шега с Правец 8 нещо докара нерви на здравите леви сили. 
Винаги съм съм знаел, че не могат да смятат, но има неща, които са очевадни. И могат да се проследят без калкулатор.
И ако за старшинката (ок-чо) е ясно, че е завършил максимум 7 клас, то неясно защо и други хорица се включиха в спора, без дори да си направят труда да погледнат в Гугъл.

Отново подчертавам, че не се интересувам от политика във вида, в който в блога се водят спорове. Най-малко защото споровете от този вид са тъпи, тъй като се водят от аматьори, дето виждат света само през собствения си, често твърде ограничен, кръгозор.

Ще дам пример с моя приятел Митко Кризата, дето иска да се махне ДДС при туризма. Защото това му е бизнеса. И бил плащал данъци. 
Ако не беше само докторант щеше да знае, че ДДС е краен данък и се плаща от крайния потребител, ама на - толкова може човечецът, не е виновен. 

Ама да се върнем на милиардите от електрониката, която е била на световно ниво.
Ей тук вече се налага да онагледим.
С картинка.
Ето ви графика за движението на БВП (брутния вътрешен продукт на България) от 1980-та до 2010 година.


image

И сега, ако се позагледаме ще видим, че в периода 1980-та - 1990-та максималната стойност е малко под 30 000 000 000 долара ( през 1987 май е било).
Другари, няма как от компютър Правец и от електроника (даже да е цялата) да сме правили по 13 милиарда  долара на година. Изобщо няма. 
Ето, Венци ще ви прочете лекция за структурата на икономиката ни при социализма и ще видите, че не се връзват нещата :)
Нали не забравяте, че по онова време изнасяхме като бесни оръжие, че бачкаше недоразумението Кремиковци, май и Радомир е работил и т.н., и т.н.

Затова ще ви замоля - преди да дрънкате простотии (на ок-чо му е позволено, той е старшинка), вземете та прочетете малко.
Наистина, не всеки е длъжен да разбира от икономика, ама все се надявам, че можете да четете.

п.с. Мило бе!



Гласувай:
7



1. blackpredator - Вероятно не съм у час,
30.06.2012 09:28
ама как на твоята графика сме произвели за 10 млд$, а сме изнесли за 13 и половина, в отчета на НСИ.
http://prikachi.com/images/161/4960161f.jpg
Не ми казвай, че НСИ са гадни лъжливи комунисти.;))

Сигурно Гуглите са ни различни /и криваците/, защото в моята Гугла има друга табличка, където сравнението 1989-2009, си е другичко:
http://prikachi.com/images/162/4960162u.jpg
Данните са оттук:
http://www.imf.org/
Твоята Гугличка, вероятно е ровила в сайта на президента.;))
цитирай
2. alexalexalex - blackpredator
30.06.2012 09:38
http://www.google.bg/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gdp_mktp_cd&idim=country:BGR&dl=bg&hl=bg&q=%D0%B1%D0%B2%D0%BF+%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F

ами сравнявай - дето се вика, не е тайна :)))
знаеш ли какво е БВП?

и ако наистина вярваш, че 60 000 Правеца струват 13 000 000 000 долара значи нещо не е в ред :)))

наистина ли има хора, които мислят, че по времето на комунизЪма сме имали висок стандарт??????
цитирай
3. blackpredator - ;)
30.06.2012 09:41
Думата ми беше за компотите, не за компютрите.:)))
цитирай
4. podvodni - Ама ти си бил наистина тъпо парче. ...
30.06.2012 10:50
Ама ти си бил наистина тъпо парче. Наистина трябва да си доста кух в главата, та да приемеш, че сектор "Електроника" означава само компютри. Поради тази причина отчиташ, че 60 000 "Правец" - а, са донесли 13 000 000 000 долара. Тъпо и глупаво. Направо - Дянковизъм.
А и графиката ти е крайно невярна. Дянковщина.
цитирай
5. venziko - Нищо
30.06.2012 11:15
Поредна твоя стъкмистика и защита на неолибералната догма
цитирай
6. alexalexalex - за другарите подводни и вензико
30.06.2012 14:21
Другари, но пасаран!
КомунизЪма ще пребъде и пак ще победи :)))

Как при 30 000 000 000 долара БВП си правил 13 милиарда от Електроника, цървул ??? (това е за подводния).

малиии,ама колко сте прости, мали, мали, мали :))))
цитирай
7. alexalexalex - terca
30.06.2012 22:04
я само подскажи - не съм специалист в темата и питам - колко от технологиите бяха чисто наши и колко копирани от капитализма ?
цитирай
8. podvodni - Другари, но пасаран! КомунизЪма ...
30.06.2012 23:09
alexalexalex написа:
Другари, но пасаран!
КомунизЪма ще пребъде и пак ще победи :)))

Как при 30 000 000 000 долара БВП си правил 13 милиарда от Електроника, цървул ??? (това е за подводния).

малиии,ама колко сте прости, мали, мали, мали :))))

Ами помисли малко бе, кухар загубен. Или данните за БВП които изнасяш са силно занижени по политически причини, или просто си прекалено глупав да разбереш някои прости истини. Щом като не можеш да вденеш писаното от Терца, то си патологичен случай.
цитирай
9. terca - Последен послепис, Алекс - то като се е почнало да нарушаваме принципите...
30.06.2012 23:33
Просто докато хапвах нощно хапване /виж, А-лиса, че не се готвя да те разоря/се сетих един от многото факти:

Още тогава /защото сега доколкото знам "Оптед" е собственост на турчин/ точно в тая програма "Шипка" беше разгадана американската СТЕЛТ технология.
Мноого просто и елегантно решение.
Еваларка!
Но какво да ти кажа - тя пък /както мноого други "нововъведения" и "открития"/ е "изкопирана от Майката-Природа!

Да живее промишления шпионаж.
Във всичките му форми и разновидности.

ха ха ха

Послепис: Ако Фурие чете заяжданията ви /не съм ги чел, но по тона си личи/ ще го е срам да измисли Редовете на Фурие.
ха ха ха

Наистина ми е смешно - за което между впрочем ви благодаря.

Успехи на всички!
цитирай
10. thewanderer - Слушай внимателно terca-та Alex. ...
01.07.2012 00:18
Слушай внимателно terca-та Alex.
Той тотално не следи спора и не ще да спори с никого , нито да влияе на някой-
за това се слага "специалист" с "невероятни" качества.
Особено във хвърлянето на прах в очите.
Изобщо не си мисли, че е някой познат от блога или някаква старшинка.

Внимавай какво говориш, че да не дойде да ти обясни как ционистите са убили Кенеди и как Американците са виновни за прехода.
Сигурен съм (не че искам да го кажа де), че и за това има супер тайни и истински познания.

Послепис: Ако Фурие чете зая...ИДИ СЕ ГРЪМНИ ПРЕД ПСА/не че искам да ти кажа какво да правиш де, но ако желаеш можеш и да го направиш с поялника си "Велер"/

Да живей КПСС на СССР
цитирай
11. alexanderherzdorf - Не ги пускай такива, че членовете на ...
01.07.2012 02:45
Не ги пускай такива, че членовете на Пернишката икономическа школа начело с Окчо и Кушела, ще вземат нещо да получат инфаркт. :)))
цитирай
12. alexalexalex - подводни
01.07.2012 07:46
Дал съм линк откъде са данните, другарю старшина :)))
Идеологическа диверсия , викаш :)))

Не ги изнасям аз, а са си официални данни от Световната банка.


не, не си просто куха лейка (както подозирах), направо си куха горска хралупа, която е = на 100 кухи лейки :)))
цитирай
13. alexalexalex - terca
01.07.2012 07:47
нищо не ти разбрах, ама честно.
можеш ли да комуникираш нормално??????
цитирай
14. alexalexalex - thewanderer
01.07.2012 07:47
:)))))
цитирай
15. alexalexalex - alexanderherzdorf
01.07.2012 07:49
няма страшно :)
тия са калени в битките. като винкел от Перник са, като Голф с екстри и отгоре :)))
цитирай
16. podvodni - Данни от световната банда казваш? ...
01.07.2012 10:02
Данни от световната банда казваш? На тези може да се има доверие колкото на на Дянков че разбира от финанси. Продължавай да бъдеш все така настойчив и твърд във вярванията си!!!
цитирай
17. alexalexalex - podvodni
01.07.2012 12:14
цървул, на кого да вярвам, ако не на световните финансови институции???
на БКП и КПСС ли? Или на Митьо Кризата, дето вика, че при социализма отиваш в магазина и си купуваш кола без опашка???

данни, данни.
аз дадох линк, дай и ти, та ако ще да са от ЦК на БКП и да сравняваме.

ей, ама верно си прост.
и ти ли като ок-чо си саршинка от казармата или си само сержант????
цитирай
18. d3bep - Алекс. . . Математиката и иконом...
01.07.2012 15:18
Алекс...
Математиката и икономиката не са за тебе. Не ги мъчи.
итая графика не знам отде си я измислил, но няма нищо общо с истината.
Не знам дали с идал просто цени в абсолютна стойност, коеот е едно нищо(ама ти отде да го разбереш, финанси не си учил) или просто си търсил целенасочено идиотска и неверна графика, но това просто са тъпотии което си публикувал

За такъв период - който е гигантски, цените се дават в ОТОСИТЕЛНИ ЦЕНИ, с корекция на инфлацията.
ТОва няма такова чудо, това ти отразява най - вероятн окато го гледам, годината към предходната година.

Също би било добре да отразиш промяната в закона за статистиката след 1990 г, и какво се включва ново и как в БВП. Това са едни механично сметнати цифри. Либерализацията на долара в източния блок също се съмнявам да е отразена...
Ма ти отде да ги знаеш тея работи.
Ти знаеш кой чел нова зора и кой не :)
Питай бе.. Аз ще ти ги препрочета от Нова Зора.

Статистиката ти НЕ СТАВА. Това е все едно аз да ти кажа, че след 50 години ще ти дам 10 000 лева, и да ти поискам на тая база 10 000 сега, и ти да ми дадеш.
Баце, откажи се от постоянното раздуване на пост след пост, вземи, порпочети малко, ама не вестници.

PS. Другата статистика, за 13 милиарда, която сега плюеш, БЕШЕ ПАК ТВОЕ ДЕЛО. Ти я изкара, натресе я в червено, а сега я плюеш.
Което само доказва, че ти изобщо не знаеш какво пишеш и какво правиш в икономиката, нищо повече. Не знам колк оси умерено десен и кой те е умерил, но икономиката за теб е блато.
цитирай
19. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 15:23
оффф.
досадно ми стана да обяснявам едно и също - виж линка в коментар 2, пък после коментирай кое в какво се дава :)))

ама наистина ли не разбирате какво казвам или се правите на малоумни???
цитирай
20. d3bep - Ей т иго БВП в ПРИВЕДЕНИ КЪМ ЕДНА Г...
01.07.2012 15:34
Ей ти го БВП в ПРИВЕДЕНИ КЪМ ЕДНА И СЪЩА ГОДИНА ЦЕНИ.
Внимавай да не се напишкаш от изненада от драстичната разлика с твоите сметки.

Турси българия сред ситните шрифтове долу. Разбира се, можеш да напишеш и следваща статия ,че някой комунист специалн оти е фалшифицирал сметките за България, за да я потърчи.

http://www.econstats.com/weo/V008.htm

Както казах, не се и пробвай там за където НЕ СИ.
Не е проблема в комунизма или социализма, проблема е че от всяко дърво свирка не става и ти дърво за икономист изобщо НЕ СИ.

Малоумно е изобщо да разправяме, че при икономика, разчитаща само и предимно на ТЪРГОВИЯ и унищожени всички заводи, БВП ни е в постоянен ръст.
Най - много да е в статистически ръст.
цитирай
21. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 16:01
освен, че си прост, видно е,че и английския ти е зле.
това, което си ми дал е БВП на човек :)))

като го сметнах (с екселчето) и приех, че по времето на комунизЪма (преди 89-та) сме били 8 милиона - пак излизат някъде около 100 милиарда.
ама и това не казва, че от електроника сме правили 13 милиарда, ама хич.

звънкай на чичо Венци и на Митака - тия пазеха данни за производството и разпределението по групи, я виж дали електрониката е била 13 % :))))

колкото и да ревеш по социализЪма, все тая.
умря бе, фалира, отиде си, няма го :)))

свиквай с тази мисъл, погребан е като мумията на Гошо Тарабата и не се очертава да възкръсне, ама хич :)))

само ти, Митака, Кушела, Венци и още няколко старци-разбойници мечтате да се върне, ама то - тц:))

и наистина сте ми забавни. какво доказвате, освен, че сте неграмотни ???


поздрави, разсмя ме искрено :)
цитирай
22. d3bep - Фене, То е бвп на човек, защото друго ...
01.07.2012 16:24
Фене,
То е бвп на човек, защото друго трудно се намира,
АМА Е БВП В ТЕКУЩИ ЦЕНИ.
КЪРЪНТ ПРАЙЗЕС...
Преведе ли си го от перфектния си английски.

Ай сега да идеме на прекрасната ти математика.
Начи според тебе по моите сметки през комунизма сме правили повече пари на калпак.
Сам го признаваш. Па и да не го, то си го пише.

И според тебе тогава сме били повече калпака, 8 милиона, срещу сега седем.

Така, значи тогава ПОВЕЧЕ ЧОВЕКА са правили ПОВЕЧЕ НА ЧОВЕК.
ТИ извършваш умножението.
И ПОЛУЧАВАШ РЕЗУЛТАТ ПО - МАЛКО.
???????
Ти твърдиш, че повече, умножено по повече, прави по - малко.
????????????????????????????
А?

13-те милиарда никого не интересуват, тях - ако не са верни - ТИ СИ СИ ГИ ИЗМИСЛИЛ.
Не знам що ми буташ твоите измишльотини все едн оче аз съм ги казал ,аз на 13-те милиарда само доказах, че такъв видех икономист и демократ не може да извърши деление на едно число на три поне приблизително.. ТОва беше разговорът там. Че въз основа на цифри вадиш изводи, които показват, че цифрите за теб са китайски йероглифи.
Виж си малоумните сметки само.

Браво.
Дай си бележника.
Ай, откажи се от обичая да смяташ в мое присъствие.
Недей да изчисляваш.
Дискредитираш системата.
ХОрата ще поискат връщане на комунизма, ще решат че само тежки умствени дегенерати защитават новата система...
А аз съм сигурен, че има сред вас и хора със знания за повече от три по математика...

цитирай
23. d3bep - Я кажи колко имаш в средното по мате, ...
01.07.2012 16:32
Я кажи колко имаш в средното по мате, къде си завърил и кой ти е писал повече от три...
кажи моля ти се ,че ми е много любопитно как пишат такива оценки и къде.. Не че е пределно ясно, че който се е научил да минава метър, давайки рушвети - я на учители ,а на чиновници, ще да е много доволен от системата - зер номерата му минават...

Ама все пак.. Че три е незаслужена оценка по математика за тебе, ясно.. Ама кажи поне кой ти я е писал, да го поссрамим публично.
цитирай
24. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 16:39
очевидно си от някаква неизвестна за мен икономическа школа.
кой то каза, че БВП се смята само на човек??????

коректно е да се смята като БВП на една икономика, според мен.
защото колко хора сме сега??? с това свободно пътуване и с около 1-1.5 емигранти???

аз изобщо не смея да кажа число, според мен сме някъде около 6.5 милиона постоянно пребиваващи тук, ама въобще не се заклевам де :)))
и не разбирам какво доказваш - в текущи цени означава , че броим инфлацията, в нетни числа на година означава, че са нетни за текущата година.
и двете неща служат за различни изчисления, не виждам нищо нелогично.

очевидно не знаеш за какво служи БВП (като показател), питай Митака :)))

и той не знае, ама все тая.

ясно съм дал откъде са ми цифрите, не се ослушвай като комунист през 1996-та :)))

не разбирам какво ми доказваш, честно.

я се опитай да си събереш мислите, бавно, напиши си на чернова, прочети го и тогава пусни.

поздрави :)
цитирай
25. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 16:41
отличник съм на гимназията :)))
с медал :)))

и по висша математика имам 6 даже :)

ти интеграл знаеш ли какво е ? :))))))
цитирай
26. d3bep - отличник съм на гимназията :))) с ...
01.07.2012 16:45
alexalexalex написа:
отличник съм на гимназията :)))
с медал :)))

и по висша математика имам 6 даже :)

ти интеграл знаеш ли какво е ? :))))))

Предполагам в твот случай - някой, дето се е интегрирал в университета с 2-3 прасета.

А иначе интеграл е най - елементарното действие от висшата математика, дори вече го вкарват в елементарната поради факта, че е обързано с диференциал, което се учи в средното - диференциални уравнения.

Тоест пак се опита да блеснеш, ама не успя. Хвалиш се с нещо твърде смешно...
Ама то кво да ми се хвалиш, като аз ти гледам сметките, ти елементарни действия не можеш да скалъпиш, с висша математика ще ми се хвалиш.
Ма не ми се хвали, аз в три сметки те хващам и трите не излизат, и трите смешни, сега с дипломи ще ме замеряш...
Фактите обаче са против тебе.. Дипломите си ги носи.
цитирай
27. alexalexalex - d3bep
01.07.2012 16:52
питам за интеграла, щото , ако си решавал, по-вероятно си завършил нещо различно от средно образование.
и ако е така - не разбирам кое те "помпа" толкова.
предполага се, че нормалните хора не са леви и имат акъл :)))

и кой точно факт е против мен, че пак не разбрах?
нали помолих да си пишеш на чернова, че мисълта ти бяга нанякъде и нещо все не се получава :)))

коя сметка не ми излезе и какво в това, дето съм написал не е вярно?
дал съм данни от Световната банка, БВП по номинал.
което е точно толкова коректно, колкото и БВП на човек, с включена инфлация.
Просто се мерят различни неща.
по номинал показва колко сме произвели по цени тогава :)))

караш ме да обяснявам като на студент-задочник.

спри се, прочети какво съм написал и дай да спорим с аргументи , защото иначе ставаш като Митко Кризата - аз му дам число, той вика :"Да живее социализма и плановата икономика".
цитирай
28. анонимен - Здравейте, спорещите.
01.07.2012 19:01
Аз наистина направих на пух и прах принципа си да не пиша тук и въобще да не се интересувам, но ще го направя предполагам вече наистина за последен път.
Този път прочетох всички мнения /коментари/ по настоящия пост.
Не изненадва ме, а честно да ви кажа... всъщност дори не ме и възмущава, а направо отвращава основно следния факт:
Алекс, маалко съм в грешка бил - ти не си от Варна, макар, че отскачаш и до там - явно от там идва грешката ми /попитай сина си - той май е по-навътре с РС-тата и ще ти обясни някои неща за ай пи адреси, ако ти разбира се не си по-навътре/.
Е... слава богу пъпа не ми е хвърлен в София, макар, че тук се подвизавам основно - говорим за БГ.
Но да си дойда на думата: Учудва ме как може един дооста високо в йерархията на застрахователна компания да има такъв език. Говоря за разните употребявани епитети. И не говоря само за теб - касае и други в спора, блога а и въобще в НЕТа.
Това е чисто български патент - по света /а повярвай ми - почти няма дестинация, където да не съм бил /и дори не за доказателство, а просто за да видиш, че не фантазирам на момента - поне съм го правил /ха ха ха, а А-лиса?!/ във времето/. Това просто не се случва там, където защитаваш системата - говоря за капитализма. И за да е ясно да кажа - аз също съм твърдо ЗА него. Още от прословутите в спора ви години на... "прехода. Така, че тук аз изказвах мнение и давах инфо, което е реално по отношение на... техническата и принципната страна на нещата - не на икономическата. С две висши съм /казвам го не за да се фукам, а щото и за това се дърлите, което е още по-глупаво и излагащо/, но и двете са технически - Микроелектроника и Компютърни системи и затова не изказвам мнение по икономическите въпроси. Но по това, че някога имаше реално и то ОГРОМНО производство в сектора това просто е неоспоримо. Нещо повече: Алекс, по-голямата част от електрониката в БГ тогава работеше и се реализираше във ВПК, а естествено той беше маалко встрани от статистиките /официалните иде реч/. Още повече
цитирай
29. terca - И да завърша /което едва ли може пък и искам/ тук
01.07.2012 19:16
та:
Още повече, че 90% от ВПК работеше от и за Съюза.
ИИ да го кажа още веднъж: Не съм за стария строй!
Напротив - всичко бих дал да не се върне. Имал съм възможност да съпоставям при повярвай ми стотиците пребивавания в кои ли не страни - и бивши соц и отколе капиталистически.
Спор няма - вторите са къде, къде по- във всяко едно отношение.
Въпросът е в друго:
Къде са ГАПСовете, които БГ имаше в Пловдив, Стара Загора, П-ще...?!
Защо чак сега Ловеч почна да произвежда автомобил /и то китайски/, а не Деу още когато искаше да купи фалиралата Балканбанк, с произтичащите от това ефекти /говоря чисто капиталистически за това, че за секунди Деу щяха да пренастроят някои от длъжниците-кредзитори на банката и да започнат пр-во/?!
Къде е целият ВПК, за който мога да ви пиша /и то само за това, за което мога да пиша/ стотици постинги или коментари тук?!
Къде е...?!
Къде е...?!
Преход...
Капитализъм...
Но мноого, мноого изкривен и некачествен!
В ущърб на народа /той затова се разбяга/.
Не - не е противоречиво - нека едрия капитал да е в ръцете на единици - нямам нищо напротив - така е по цял свят.
Но този капитализъм да съгражда - а не да продава на скрап, за да кара веднага яхтата или Бугатито, а не да съгражда нещо с тевнденцията и идеята, че чак внуците ще берат големите плодове на успеха.
Така е по цял свят - градиш днес - и по-вероятно някой след теб се радва на пълния успех на съграденото.
А ние точно обратното - разрушихме всичко съградено.
Какво като е наследство от социализма?!
Ами така се е случило.
Запази го!
Развий го!
Впрегни го в новите условия на капитализма и не вземай залъка на хората от устата им.
Но ние сме... ще използвам термин, който не ми прави чест, но гледам е естествен в споровете ви - та - ние сме гъзолизци:
Казват ни новите братя американци, че не бива да продаваме оръжие - и ние хоп - веднага им се дупим.
Е да, но в ОЕЗ-то от 2-3 хил. души със ср. раб. заплата 260-280 лева остават 200-300 и то... с кажи речи същата заплата.
Но хляба вече е левче
цитирай
30. анонимен - Но хляба вече е левче и отгоре - не е 32 ст.
01.07.2012 19:29
И ако някога не работиш - те ще те принудят.
А сега - да не оставаш безработен, щото...
Не съм казвал, но потретвам:
Не искам и бих се борил да не се връща старото време, но в много отношения беше 300 пъти по-добре отколкото сега.
Или да го кажа друго яче: Ако това, нашето е капитализъм и такива отношения - икономически, и каквито там щете...
Ако това нашето е преход, който никога май не ще свърши...
То тогава наистина бих бил за старото - за социализма.
С всичките му недъзи и каквото там щете.
Но нали надеждата умира последна - все някога ще изградим и ние тук един добър капитализъм, който да ни дава стандарт, а не... робство, макар и пресилено - някога спрямо ССР, СИВ, Варшавски договор - сега САЩ, НАТО, ЕС и не знам си що.
Говоря за това, че като малко колелце ни се завива свят, защото знаете - когато голямото направи оборот - малкото се върти като...
Ще кажа нещо, с което ще се впуснете /прочетох едно такова... нападение към мен - и за него да уточня, че работя често с поялник, но не ми е основен инструмент - освен това не е Велер - по-добър е - ха ха ха// да ме подигравате: Що братята хамериканци не пробват... някои неща при тях си - или с/у Китай, а тук, в БГ и околията?!
М?!
Първо щото Китай могад да ги духнат като едното нищо /не го приемайте буквално, но..."
и
Второ - щото ние така сме си избрали - на всекиго да се слагаме.
И хайде в тона ви - поне като сме курва - да сме по-високо платена.
Е да - ама не!
Пускаме дори безплатно.
По приятелски.
Но това е против законите на капитализма, че за всяко нещо се плаща.

Аз свършвам щото иначе ща наводня блога ВИ.

Георги - Много видял и много имащ да каже.

Послепис: Дано наистина намалите обидите и цинизмите, защото най-малкото не ви отива на възрастта и статута в Обществото.
цитирай
31. thewanderer - Предупредих те Alex
01.07.2012 20:54
Предупредих те, че ще се почне с величието на Руснаците и виновните Американци(пак за всичко). И сега виж какво стана - тоя ще напише две книги с недоказани заявления. Лошото е, че накрая комунетата ще му искат пари от него за да публикуват пропагандата, която им прави и целия труд ще е за нищо.

Герги много имаш да кажеш, ама с действията си комунетата казаха повече от теб.
За 50 години доказаха и че не могат да управляват(дори народ с толкова промит мозък, че 20 години по късно някои още бълнуват) и че не могат икономика да поддържат, а накрая предадоха собствения си народ и организираха прехода.

За това прави както са казали умните западняци- не говори, за да може само да си мислим че си глупав, но да нямаме доказателства.

И онова за ПСА, помислиси ако не щеш с "Велер" може и с осцилоскопа "Тетроникс", щом поялника не ти харесва.

Послепис: Ех защо не можеше и на мен да са ми виновни Американците за всичко, а едно неефективно управление, наложено от немити, пияни чужденци , да ми бъде по милно и от майка. Късно съм се родил това е.Не съм могъл да видя дивиденти и за това съм такъв... злобен. Отивам да се накарам на майка си и баща си, докато ти вадиш нови тотално "истински" доказателства, за величието на една неработеща антибългарска система и управлението и у нас.
цитирай
32. анонимен - ОК thewanderer - ще ти напиша няколко изречения
02.07.2012 18:46
Първо: Не водя никакво руска или каквато и да е било пропаганда.
Дори напротив - ако си чел внимателно, ще видиш че съм ЗА капитализма и американците пред руснаците. И дори писах, че така е било още по онова време.
Сега пък още повече, защото тогава можеше да се излиза само в соц страните -макар, че като по-активничък спортист съм се сблъсквал още тогава и с Хората от другата страна на Желязната завеса. Нещо повече - правили сме така, че да заобиколим заглушаването на Свободна европа и да чуем някоя новинка.
Така, че първо в прав текст да го кажа още веднъж: Капиталистическите са отношенията, които са верния път - не социалистическите, а камо ли пък утопичните комунистически.
По онова време /понеже и аз като Алекс завърших ТОЕ с медал/ изучавахме предмит "Естетика" даскалката /съседка при това моя, която много ме уважаваше/ ми писа 5-ца щото постонно я дразнех и контрирах за соц. пропагандата, която наистина провеждаше тогава:
"Вие г-жо Ж-ва имати ли касетофон?!"
"Да имам!"
"И каква марка е?!"
"Шарп."
"Нямам какво повече да Ви кажа!"
"Ама какво?..."
"Ами що не си купихте "Респром"?!"
Мълчание - щото няма как да ме обори.
Да са живи и здрави тогавашните виетнамци дето ни ги внесоха на кило, че завъртяха капиталистическата търговия и можехме /щото в Кореком-а не можеше свободно да купиш дори и да имаш доларите/ да си купим западно, качествено.
Дори ще ти обърна внимание на нещо, което не си се усетил - иначе можеше така леекичко както аз даскалката да ме контрираш:
Можеше да атакуваш точно с поялниците "Велер" - западен, гнило-капиталистически ха ха ха и осцилоскопите "Тектроникс" - също.
Разбира се, че не можеше /дори и някой да е искал тогава/ да са други - руски или чешки примерно.
Просто и до сега няма по-добри /говоря не абсолютно/ от тези.
Така, че, Приятелю - не водя руска или въобще социалистическа пропаганда - напротив.
"Комунизмът, г-жо Ж-ва не е възможен...
цитирай
33. анонимен - продължение
02.07.2012 19:10
"Невъзможен е щото пилето примерно не е стоножка, че да има 100 бутчета и при това нямане на асортимент да мога, ако съм месар да дам и на сестра си и на другиго /щото при комунизма нали трябва да е всекиму поравно/.
Тогавашното ГДР беше просто... Бил съм там тогава, когато в БГ имаше... примерно 3 вида шоколад - "Кума Лиса", фин млечен и "Чар" - суперския щото беше с лешници ха ха ха
В ГДР имаше може би поне 30 вида.
А представи си зад Стената /още не беше паднала/.
И не си мълчех, а го говорех.
На племенника ми тогава /на 2-3 годинки беше/ донесох 3-4 вида шоколадови яйца и поне 10 вида шоколад.
Влизаш в магазин "Консумент" - тяхната /на ГДР-то тогава говоря/ верига, отговаряща на нашите ГУМове и един ден не мож го обиколи - този в Лайпциг примерно беше поне два пъти колкото великия тогава ЦУМ - нормален днешен наш МОЛ. Асортиментът вътре също-като сегашния наш. Недоумавах дори как са го извоювали ГДРейците - все едно няма Стена. Обувки "Саламандър" приммерно - влизаш, мериш и купуваш. И носиш после 5 години без да мръднат. Найк, Адидас...
Купих и внесох в БГ въздушна пушка-просто завита в плакати и то с голи мацки - продаваха си се в магазин. Ако щеш вярвай - внесох си я без проблеми, щото първо като спортисти не ни проверяваха толкова и второ митничаря проверява повече в очите - не в багажа. Трябва там да види, че да почне да рови.
Разбира се, че винаги американците, западняците са били и ще бъдат по-напред - не ти технологично-не ти икономически.
Не съм го оспорвал-дори го потвърждавах още преди.
Включих се тук не за да водя спор, а още по-малко пропаганда.
Включих се защото Алекс примерно наистина не е запознат с производството на БГ в областта на електрониката, а говори за това.
Да ме видяхте да пиша за статистиките ви?
За графиките?
Да съм философствал или надпирал по тях?
Не!
Щото не ги зная нито разбира-аз съм един прост инж. по микроелектроника и РС-та.
Е-имам и други дипломи и наклонности, но не икономически.
Така, че с две думи: ЗА КапитализЪма!
ОК?!
цитирай
34. terca - И само, за да завърша...
02.07.2012 19:13
Никога през живота си /не съм толкова възрастен, колкото може би си мислиш/ не съм работил държавна работа.
Откакто се помня съм все частник /тоест капиталист/ и не съм имал началник над главата си.
Така, че нещо не си ме разбрал правилно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427424
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930