Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2012 19:12 - Това, което ни разказва играта е кхмерското мислене :)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 4871 Коментари: 34 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няма да влизам в спор с колегата Кушел и да опровергавам точка по точка последния му постинг, където е апологетика (при това некадърна) на плановата икономика.
Поради две причини :
- толкова е тъпо, че се опровергава само;
- Митко Кризата е по-занимателен (поне в тази част).

Но това ми подсказа, че всъщност проблемът е доста по-сложен : става дума за кхмерското мислене, което е присъщо не само на Кушел и на червените кхмери в блога, а и на около 20 % от населението на държавицата ни.
Нека да типологизираме, за да е по-ясно, демек да дадем някои от основните черти на наричаните от мен "кхмери" :
1. Мразят всичко, което не е свързано със СССР, комунизъм и други такива неща.
2. Боготворят Партията-майка, дето е права, даже като съгреши. В миналото са викали "Да живее Трайчо Костов", после да викали "Обесте го", после пак "Да живее". Чудя се дали е Алцхаймер това или чиста шизофрения :)
3. Говорят за "планова икономика", без да могат да дадат един пример, в който плановата икономика в крайна сметка да не е довела до фалит на държавата. На която и да е.
4. Вярват в световния заговор и мислят, че някой им е виновен, че са лузъри.
5. Не понасят чуждо мнение , различно от мнението на Партията-майка. Когато Партията си смени мнението - сменят си го веднага :)
6. Обикновено тъжат по някакво абсурдно минало, където е имало всичко и то е било евтино :) Е, за кола се чакаше 20 години, за апартамент - повече, банани имаше по Нова Година, а цяла поредица от стоки от първа необходимост просто липсваха ( бил съм малък, ама баба ми е разказвала, че са изчезвали неща като тоалетна хартия и олио, например).

Както е ясно, списъкът може да бъде продължен - почти до безкрайност. 
Но за друго говорех - ето това мислене ни разплаква майката ежедневно. Защото то, някак си, се пренесе даже и в поколения, които няма как да помнят комунизма.
Защо иначе сервитьорката (на около 20 г.) ме гледа като бивол и ме мрази, че искам да ми сменя пепелника? Или таксиметраджията (на 25), дето се опитва да пусне помпата и да ме излъже с 2 лева?

Посткомунизмът произведе чалга културата. 
Както произведе мутрите (все наши момчета , на педераста-генерал Гоцев).
Както произведе и измислената и наредена "опозиция" от 90-те.
Както и Конституцията, дето сега ни яде главата (особено в частта за съдебната сестема).

Прав е Тони Филипов, д-р, който твърди, че за България има шанс, след като и последния, който помни Априлския пленум, даде фира.

Не, че мисля, че утре кхмерите ще се събудят поумнели - няма как. То, дето се вика, акъл и месечен цикъл, не дойдат ли навреме, не ги чакай.

Пиша това, ако някой нормален все още си задава въпроса - защо живеем така, да си знае отговора :))


п.с. Мило бе!

п.п.с. Я да видим дали имам бан, а? Модераторите, за какво ви плащат бе? Свършете нещо най-сетне.



Гласувай:
12



1. анонимен - Абе, тъпо, колега Алекс, но не можеш ...
31.07.2012 19:33
Абе, тъпо, колега Алекс, но не можеш да отговориш по разумен начин на основния въпрос в постинга "Защо правите така, бе идиоти, м? До кога мислите ще ви търпи тоя народ?".

Всъщност то няма и разумно обяснение и колкото и голям софист да си, пак ще се задавиш. Ти ми развий един друг въпрос. Защо пазарната икономика не може без инфлация и какво е инфлацията освен обезценка на овеществения труд и фактически ограбването му. Хайде давай! Ще намина по погледна после.

Чак сега ти прочетох глупостите. Изтъркана грамофонна плоча. Бях пред президентството, когато традиционно озверялата седесарсдка тълпа ревеше към Жельо Желев "Да ти умре и другата дъщеря!" Много беше неприятно.
Останалите ти остроумия са общо взето от същия порядък.
цитирай
2. nkf - Ти ми развий един друг въпрос. ...
31.07.2012 19:42
kushel написа:

Ти ми развий един друг въпрос. Защо пазарната икономика не може без инфлация и какво е инфлацията освен обезценка на овеществения труд и фактически ограбването му. Хайде давай! Ще намина по погледна после.


Може, стига да се заменят "фиат" парите със златни(най-общо казано). Примери за пазарни икономики със златни (практически неинфлационни пари), колкото искаш. Друг е въпроса, че към ден днешен, такива вече няма.
цитирай
3. alexalexalex - Колега Кушел
31.07.2012 19:46
ако четеш какво пиша би трявбаво да знаеш, че не съм политик, че не членувам в политически (или профсъюзни) органозации.
така че, "докога ще ме търпят" е тъп въпрос :)
да не коментирам, че винаги се смея, когато някой (даже и ти) започне да говори от името на народа.
кой е народа, колега Кушел - ти, Венци и Митко кризата или аз и Борето, например? (Боре, да ме прощаваш, че те давам за пример).
Относно определението за инфлация - не мога да ти го обясня толкова просто.
Митко Кризата и Венци обясняват просто, ама аз не мога. Защото не мога да лъжа и да демагогствам като вас.
Никоя икономика не може без инфлация, колега Кушел, ама трябва да прочетеш поне 100 книги (специализирани), за да го схванеш :)
Контролираната инфлация е полезна и здравословна, колега Кушел, даже и комунистите го знаеха и я прилагаха. Макар че (както винаги) - по най-тъпия начин :)

Относно цървула Желев (марксист до мозъка на костите) - нито го мразя, нито съм го клел. И няма. Защото цървулът даже и в Президентството си остава цървул.

Я кажи държава с планова икономика, дето не е фалирала или не е пред фалит - поне една кажи, че да се засрамя :)))
цитирай
4. alexalexalex - 2. nkf
31.07.2012 19:48
колегата Кушел тези неща не ги разбира, ама знае лозунги и партизански песни :)))

икономиката ме му е силна страна :)
цитирай
5. vmir - Най-типично за кхмерите е убеждението, че колкото повече повтарят лъжите си, толкова повече ги превръщат в истина.
31.07.2012 19:51
На същото учат и отрочетата си, но в това е и шансът на България, защото успеем ли да се преборим с лъжливостта, аутсайдерите ще си намерят мястото. Време е всяка жаба да си знае гьола и всеки да плаща сам за "удоволствието" си да прави останалите на глупаци. Ще се радвам даже отрочетата им да ги имат за почтени, защото в израз на честност, ще емигрират в някоя комунистическа държава, вместо като родителите си да лъжат и те като дърти цигани.
цитирай
6. alexalexalex - vmir
31.07.2012 19:59
лъжата и демогагията е нещото, което отличава кхмерите от хората :)
не могат да живеят без да лъжат и да мамят - в кръвта им е :)))

обаче "играта свърши" - фалираха форевър, за щастие.
цитирай
7. анонимен - Ти ми развий един друг въпрос. ...
31.07.2012 20:07
nkf написа:
kushel написа:

Ти ми развий един друг въпрос. Защо пазарната икономика не може без инфлация и какво е инфлацията освен обезценка на овеществения труд и фактически ограбването му. Хайде давай! Ще намина по погледна после.


Може, стига да се заменят "фиат" парите със златни(най-общо казано). Примери за пазарни икономики със златни (практически неинфлационни пари), колкото искаш. Друг е въпроса, че към ден днешен, такива вече няма.


Златният стандарт го премахна Никсън през 76. От тогава стойността на един долар е станала едва 6 цента. Това е шестнадасетократно ограбване труда на хората. Просто и ясно. И тъй като в тоя свят нищо не се губи, значи някой постоянно се файдосва от инфлацията.
цитирай
8. alexalexalex - Колега Кушел
31.07.2012 20:16
когато ти казвам да не пишеш за икономика, че се излагаш като Петър Димитров (дето е тъп като гъска) ме слушай!
Златния стандарт е махнат окончателно през 1970-та , не 1976-та! (през 1976-та е бил президент Картър).
И като пишеш глупости, първо помисли, това не е Бузлуджа, та да дрънкаш каквото ти скимне :)
щеше да е ОГРАБВАНЕ, ако заплатите са същите. А те са се вдигнали около 20 пъти :)))

ама наистина като си се снимал с Гоце и ми се струваш малко затъпял.
като ти викам да не се мешаш с тия, че е тъпотата им е заразна, що не ме слушаш, а ?

цитирай
9. анонимен - Е много хубаво, но великото СДС з...
31.07.2012 20:16
Е много хубаво, но великото СДС замина в небитието и сега хората се чудят защо ручаха жабетата. "Хората" са тия които изкарват парите си с честен труд, а не с хитрини.
Колега, Алекс, и тоя номер е добре познат "Трудно обяснявам просто. Трябва да прочетеш 100 книги. Тралалала-ла" Не става така. Обяснявай сложно, като не можеш просто.
цитирай
10. анонимен - Е, колега Алекс, аз обърках случ...
31.07.2012 20:27
Е, колега Алекс, аз обърках случайно годината, защото наистина не съм икономист и това ми е простено. Виж за теб, който си с големи претенции в областта е непростимо да се объркваш така левашки. Цитирам:

"Още откакто американският президент Ричард Никсън сложи край на конвертируемостта на щатския долар в злато през 1971 г., се чуват призиви за връщане на златния стандарт под една или друга форма. Поддръжниците на идеята искат да премахнат системата на хартиените пари, гарантирани единствено от обещания, и валутите отново да бъдат обезпечени с ценния метал. "
Конфузно, но аз не съм подигравчия. Ще се направя, че не съм видял нищо.


Да не изчезне случайно.
"когато ти казвам да не пишеш за икономика, че се излагаш като Петър Димитров (дето е тъп като гъска) ме слушай!
Златния стандарт е махнат окончателно през 1970-та , не 1976-та! (през 1976-та е бил президент Картър)."
цитирай
11. анонимен - Колега, Алекс, това че заплатите ...
31.07.2012 20:32
Колега, Алекс, това че заплатите растат не компенсира загубите от инфлацията защото процесът е силно инертен и обикновено е след дъжд качулка.
цитирай
12. alexalexalex - Колега Кушел
31.07.2012 20:35
не вярвай винаги на Уикипедия :)
пък и може моите учебници да са ме подвели.
ще проверя пак, аз също имам право на грешки, не съм комунист, за да съм безгрешен :)

относно предишния ти коментар - какво ми дреме за СДС пък на мен? Или за вуйчо Ваньо? Нищо.
както съм обяслил вече - аз съм твърде десен, тези са ми леви :)

са инфлацията, ако съм на кеф и имам време през уикенда , ще ти напиша специален постинг.
Митко Кризта бори икономическата криза с правене на буркани, ама икономиката не може да се прави така.

а. и да те светна, откакто работя си изкарвам парите с честен труд и си плащам данъци като поп.
виж, за много от тия на Бузлуджа, дето седяха на трибунката, това не може да се каже, ама никак.

и все пак започват да изтеглят златото от 1970-та, а окончателно доларите нямат покритие от 1971. ндам, почти съм познал.
Нали знаеш, (тоест едва ли знаеш), че това не става за 1 ден, а е процес.

поздрави
цитирай
13. alexalexalex - 11. kushel
31.07.2012 20:37
колега Кушел, не се напъвай - казах ти - уикенда, ако не реша да щипна нанякъде, че в София не се трае от жега.
Потърпи до неделя и ще ти го обясня.
Не е безкрайно сложно, но иска да видиш предисторията, за да го схванеш :)
цитирай
14. анонимен - Нищо де, не се засягай. Казах ти че ...
31.07.2012 20:57
Нищо де, не се засягай. Казах ти че съм снизходителен. Всеки може да сбърка. Кога почнали, кога завършили, голяма работа. Впрочем, това е източника.

http://www.klassa.bg/news/Read/article/208047_%D0%9D%D1%8F%D0%BC%D0%B0+%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0+%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%B2%D1%8A%D0%B2+%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE+%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%8F+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82

На Бузлуджа са обикновени трудови хора. Повечето идват с автобуси. Обиждаш ли ги сега? На трибуната имаше 7-8 човека от ръководството на БСП и няколко от младежката организация. Те подават задължително данъчни декларации, които при това са публични.
цитирай
15. alexalexalex - Колега Кушел
31.07.2012 21:15
стига, че ще се разплача и ще даря някой лев - я на Георги Гергов, я на Курумбашев, я на Р. Овч...

егати трудовите хора и егати декпарациите, да ти кажа :)

кой е трудов човек - Станишев, дето няма 1 ден в трудовата си книжка преди да бъде Премиер ли?

Колега Кушел, дръж се сериозно :)
По-добре говори как ще колиш американци, че все пак е глупаво и смешно, а това , дето го дрънкаш сега е само глупаво.

Сигурно е имало и такива заблудени като теб , дето бачкат, ама повечето не са :)
Така, като се замисля, ти и още 5-6 човека може би си изкарвате кинтите с бачкане - останалото - партийни активисти :)
А, я кажи на колко даваха пилетата, дето си ги снимал, че някой ми каза, че били по десетарка, което си е живо обирджийство, да ти кажа, все едно на капиталисти са ги продавали, не на отрудения народ :)

И касови бележки имаше ли или по комунистически - никакви данъци за изедника Дянков :) ?
цитирай
16. nkf - Ти ми развий един друг въпрос. ...
31.07.2012 21:32
kushel написа:
nkf написа:
kushel написа:

Ти ми развий един друг въпрос. Защо пазарната икономика не може без инфлация и какво е инфлацията освен обезценка на овеществения труд и фактически ограбването му. Хайде давай! Ще намина по погледна после.




Може, стига да се заменят "фиат" парите със златни(най-общо казано). Примери за пазарни икономики със златни (практически неинфлационни пари), колкото искаш. Друг е въпроса, че към ден днешен, такива вече няма.


Златният стандарт го премахна Никсън през 76. От тогава стойността на един долар е станала едва 6 цента. Това е шестнадасетократно ограбване труда на хората. Просто и ясно. И тъй като в тоя свят нищо не се губи, значи някой постоянно се файдосва от инфлацията.

Мисля, че през 1971 г. е премахнат Стандарта, но това не е толкова важно. Важното е, че пазарна икономика и следователно капитализъм са напълно възможни (както и историята показва) без инфлация. Но, ако тръгнем да разсъждаваме за хипотетичната, иманентна връзка на инфлация-пазарна икономика-капитализъм, че тъкмо инфлацията подронва устоите на последните две изброени. Инфлацията трупа дълг и от там следва "изпомпване" на ...СОБСТВЕНОСТ. Тука трябва да се има предвид и нещо много важно, когато иде реч за инфлация и незлатни пари, а именно данъците. Така че инфлацията, чрез нейното натрупване, води до революционни състояния.
цитирай
17. usandthem - Червените тикви повтарят винаги едно и също -
31.07.2012 21:33
колко била добра плановата икономика, ама лошите ги карали да се въоръжават, пък и печатали пари и така спечелили студената война ! Обаче като ги питаш нещо конкретно от типа - Що като беше толкова хубав комунизма, взе, че се гътна и умря без една пушка да гръмне, или що и комунистите не са печатали пари( да речеш, че са нямали машини, хартия и машини - не) , мълчат . Кажете, бе , мушмули, що не печатахте рубли ?! Нали долара щеше да умирга тази година, нали БРИКС щяха да го копат ! А то взе, че рублата пак завехна, а Рубини, в който се кълняхте рече, че догодина от най-високо и най-на твърдо щели да паднат точно бриксовете ! :) Къде е златния стандарт на рублата, а на юана, на рупията ?! А да видим дали, каскети, знаете коя държава има най-голям златен резерв. Повече от останалите в десетката след нея. А дали знаете колко тона злато е похарчил великия СССР, с великата си планова икономика за да купува зърно от САЩ ?! Цял живот лозунги и пророчества за края на пазарната икономика ! :) Лани сънувахте социални революции в Англия, тази година гледате олимпиада и разсеяно си трайкате. Сега за Испания сте се загрижили ! Догодина пак същите ще ги дъвчете. И престанете да наричате посткомунизма в България, монтиран от строителите на комунизма, пазарна икономика и демокрация. Догодина на Бузлуджа на трибуната пак ще са същите. И пак те ще викат от там :-Другари, като вземем властта ние ще живеем все по-добре ! Е точно тогава е момента , вие отдолу, пред трибуната да попитате : - А ние !? :)
цитирай
18. анонимен - Измъчен хумор, да ти кажа честно, ...
31.07.2012 21:36
Измъчен хумор, да ти кажа честно , колега Алекс. Пари направихте с тоя трудов стаж. Всеки като започва, няма трудов стаж. А и нима да си министър-председател в България не се зачита за такъв, ХМ?
Колежката Тера е направила оплакавателна книга срещу мен. Иди да и направиш кефа да се пооплачеш и ти. Все пак ви влече на дясно. Едноверци сте. Аз ще си ближа раните самотен и изоставен.
цитирай
19. alexalexalex - 16. nkf
31.07.2012 21:37
баш това, че инфлацията води до революция не го бях чул :)

ако удържиш до неделя ще обясня какво е инфлация и защо е полезна, когато е контролирана.
цитирай
20. nkf - колегата Кушел тези неща не ги ра...
31.07.2012 21:40
alexalexalex написа:
колегата Кушел тези неща не ги разбира, ама знае лозунги и партизански песни :)))

икономиката ме му е силна страна :)


Аз също не съм икономист( имам все пак базови познания по икономика), но съм твърд привърженик на "златния стандарт". Ако искаме да имаме истински, неинфлационни пари Стандарта е задължителен.
цитирай
21. alexalexalex - Колега Кушел
31.07.2012 21:41
той не стана Премиер на 18, колега Кушел, нито на 25 (да кажеш, че е учил).
Беше около 40 (не ми се рови в Уикито да проверя точно), ама не беше барвал да работи :)

а аз на такива, дето не са работили, ама се грижат за работниците - не вярвам.
щото няма как, не ли?

и не се шашкай, че хората се закачат с теб - наистина ходенето на Бузлуджа ти е повлияло към лошо и си станал смешен :)

и не се шегувам ,ама хич. както знаеш, аз съм добър и миролюбив, приятелски съм настроен :)
цитирай
22. alexalexalex - 17. usandthem
31.07.2012 21:43
+1
цитирай
23. alexalexalex - 20. nkf
31.07.2012 21:45
скромното ми мнение е, че златният стандарт е невъзможен. вече.
може и да не съм прав, ама ...
цитирай
24. nkf - баш това, че инфлацията води до р...
31.07.2012 21:46
alexalexalex написа:
баш това, че инфлацията води до революция не го бях чул :)

ако удържиш до неделя ще обясня какво е инфлация и защо е полезна, когато е контролирана.

Защо, логически погледнато е така. Обосновка на твърдението си за революционният ефект на инфлацията намирам, например, във факта на френския метеж(наричан революция), ако и тя да не единствена причина. Ами 1996-7 инфлацията до какво доведе, тук?
Лично аз не считам инфлацията за нещо нормално. Все пак предполагам, че ще ми кажеш за връзката между "малката" инфлация и увеличаването на износа, което пък стимулира производството.
цитирай
25. nkf - скромното ми мнение е, че златният ...
31.07.2012 21:47
alexalexalex написа:
скромното ми мнение е, че златният стандарт е невъзможен. вече.
може и да не съм прав, ама ...

Защо да е невъзможен?
цитирай
26. nkf - той не стана Премиер на 18, колега ...
31.07.2012 21:48
alexalexalex написа:
той не стана Премиер на 18, колега Кушел, нито на 25 (да кажеш, че е учил).
Беше около 40 (не ми се рови в Уикито да проверя точно), ама не беше барвал да работи :)

а аз на такива, дето не са работили, ама се грижат за работниците - не вярвам.
щото няма как, не ли?

и не се шашкай, че хората се закачат с теб - наистина ходенето на Бузлуджа ти е повлияло към лошо и си станал смешен :)

и не се шегувам ,ама хич. както знаеш, аз съм добър и миролюбив, приятелски съм настроен :)

За съсела ли иде реч?
цитирай
27. alexalexalex - nkf
31.07.2012 21:52
и това със златното покритие е малко по-сложно, за да може с две изречения :)
за инфлацията - казах, неделя, ама ако не пътувам и не ме домързи :)

естествено, че за смешника Станишев става дума - по-голям кютук и наглец от тоя е само Гоце :)
цитирай
28. nkf - и това със златното покритие е малко ...
31.07.2012 22:16
alexalexalex написа:
и това със златното покритие е малко по-сложно, за да може с две изречения :)
за инфлацията - казах, неделя, ама ако не пътувам и не ме домързи :)

естествено, че за смешника Станишев става дума - по-голям кютук и наглец от тоя е само Гоце :)

Добре! Неделя нека да е. Трудно е да се прави съпоставка между копанар-гоце и еврейчето съсо. И двамата не само, че за нищо не стават, но са и целенасочено вредни. Апропо, мангала от Косача какво е работил, освен, че е слухтял из кабинетите и кориборите на някакъв бекапейски "исторически" институт?
цитирай
29. анонимен - И ти като мен трудно събираш плюс...
01.08.2012 08:22
И ти като мен трудно събираш плюсчета.
цитирай
30. vmir - И Жан стана премиер без ден трудов стаж. При тях най-неработилите стават най-големите шефчета.
01.08.2012 09:31
В неработилите явно виждат олицетворението на идеала си да управляват без да притежават необходимите качества. Така подхранват мечтите си да работят най-малко, а да получават най-много.
Пустите му кхмерчета, разгониха ни фамилията с мечтите си, и пак не се отказват да "мечтаят" по кхмерски.
цитирай
31. gotzageraskov - Да те питам каква е разликата м/у инфлация и корекция на цените, например?
01.08.2012 13:51
kushel написа:
Абе, тъпо, колега Алекс, но не можеш да отговориш по разумен начин на основния въпрос в постинга "Защо правите така, бе идиоти, м? До кога мислите ще ви търпи тоя народ?".

Всъщност то няма и разумно обяснение и колкото и голям софист да си, пак ще се задавиш. Ти ми развий един друг въпрос. Защо пазарната икономика не може без инфлация и какво е инфлацията освен обезценка на овеществения труд и фактически ограбването му. Хайде давай! Ще намина по погледна после.

Чак сега ти прочетох глупостите. Изтъркана грамофонна плоча. Бях пред президентството, когато традиционно озверялата седесарсдка тълпа ревеше към Жельо Желев "Да ти умре и другата дъщеря!" Много беше неприятно.
Останалите ти остроумия са общо взето от същия порядък.

Става дума за тази от 01.01.1968 г. Тогава брат ми - още непълнолетен - беше подписал декларация, че ако каже някому какво печата (новите ценоразписи) подлежи на 5 (пет) години затвор и 10 000 (десет хиляди) лв. глоба. заплатата му беше 82,00. Лева, не хиляди! Бруто. По-късните "корекции" се наричаха "привеждане в съответствие", "повишаване на жизненото равнище" и т. н. Всички тези понятия означаваха ПОВИШАВАНЕ НА ЦЕНИТЕ, по правило на ВСИЧКИ цени. Е, при едно от по-късните "повишения на жизненото равнище" имаше и намаления на някои цени - на фотоапаратите, на сирене "Гауда"(каквото можеше да се намери само в дипломатическия магазин) и някои други стоки от не до там първа необходимост.
цитирай
32. vmir - Ифлацията е нежелана от мнозина, защото обезценява част от натрупаните богатства, на първо място спестяванията в пари.
01.08.2012 15:18
Въпреки това, инфлацията е незаменим инструмент за управляване на икономиката и на диспропорциите в нея, което става в значителна степен с печатане на пари в определени количества, достатъчни за стимулиране на търговията и инвестициите, но не толкова големи, че да пренасочат силно парите към “запазването” на покупателната им сила в злато, чуждестрнна валута и недвижимости, което да предизвика стагнация и дори криза поради намаляване дела на производството и потреблението.

Ако бяха искрени левичарите, щяха да са безнадеждно влюбени в инфлацията, защото обезценява голяма част от излишните пари, но те я мразят до смърт, защото мразят предприемачеството и стопанската инициативност като начини за инвестиране на парите, защото предприемачеството изисква ангажираност, а левичарите мечтаят едновременно за сигурни пари и за безгрижно цакане на карти и кръчмарска музика. Е, няма как хем да трупаш, хем да си клатиш краката, въпреки левашките вярвания и мечти. Трябва и бачкане, колкото и скверно да звучи за леваците убедени, че с тарикатщини и шмекерлъци всичко е възможно.
цитирай
33. blackpredator - Само не схванах,
01.08.2012 17:47
какво е казал Тони Филипов, д-р, за принц Боконаш Сианук.
Пълно мълчание…

Ееех, тия „безцветни“, безпартийни десни кхмери…;))
цитирай
34. alexalexalex - blackpredator
01.08.2012 21:12
Тони Филипов, д-р, (много ме кефи) е казал едни неща и за съчустващите на съветската власт, дето се определят като "безпартийни комунисти" :)))

ама няма лошо, всеки има право да греши, включително и аз :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428847
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930