Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2012 18:57 - Защо живеем така, ако някой още не знае
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 10403 Коментари: 57 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Понякога ми се струва, че живея в тъп виц.
Бих разбрал някой да пише простотии с цел да изпъква на прословутата Първа и да си чеше егото. Не го приемам, но бих го разбрал - разни хора, разни идиоти.
И ако някой се задоволява виртуално - кво пък.

Но напоследък идиотията ми идва една идея отгоре.
То не беше ХАРП, не беше амерканци за убиване, то не беше тракедонизъм, геноцид, какво ли не...

И после питате : защо живеем така?
Ами защото сме такива - няма как да живеем по-добре при такава простотия.
До едно време ми беше смешно, сега ми е тъжно.
Признавам си, че се забавявах с леко шашавите идеи и напъни на голяма част от блогърите - от световния заговор, през вечните траки, през апологетите на социализЪма, през мрънкащите лузъри...

Ама вече става прекалително.
Толкова е тъпо, че вече не е смешно.

За малко да кажа "Няма надежда", ама пусто като съм непоправим оптимист (почти като американците).

Има надежда, ама тя не е в тези :)

Добре, че не всички са такива - надеждата ми е в хлапетата. Дето не помнят какво е това Априлски пленум (по идеята на Тони Филипов, д-р).
Ако нещо ще ни оправи - те ще са :)
И някой друг непоправим оптимист :))))



Гласувай:
27



1. voxpop - Хлапетата -да, но след две покол...
14.08.2012 19:24
Хлапетата -да, но след две поколения, когато да се надяваме ще са си отишли от този свят и последните офицери от бившата ДС и преките им наследници.
Хлапетата, които няма да помнят чалгата и мутрите.
Може би ще се върнат една част от тях или по-точно техните хлапета, защото днешните щъкат по света, създават семейства и деца в белите държави, живеят необременено и космополитно и ...може би някой ден...
А дано! Ама надали!
И все пак дано не съм прав!
цитирай
2. joysii - "Има надежда, ама тя не е в тези ...
14.08.2012 19:25
"Има надежда, ама тя не е в тези :)"
................
Ндам.
цитирай
3. alexalexalex - voxpop
14.08.2012 19:29
не съм чак такъв песимист :)
мисля, че ще е доста по-скоро.
проблемът -според мен - е в това, че имаме сравнително евтин и лесно достъпен нет :)
и че идиотите се самонадъхват :)

дано не си прав :)
цитирай
4. alexalexalex - joysii
14.08.2012 19:30
ако "тези" ни бяха надеждата - да съм емигрирал отдавна.
а пък аз си седя де :)))
цитирай
5. podvodni - Опаааа, Милото сигур е забегнало на ...
14.08.2012 19:34
Опаааа, Милото сигур е забегнало на концерта на Лейдито !!!
Разбираемо !!
цитирай
6. drakulla - alex на куб,
14.08.2012 19:38
Ще видиш ти, като ти секвестират мАторЯ по време на извънредното положение
цитирай
7. alexalexalex - подводния
14.08.2012 19:44
тц!
цитирай
8. alexalexalex - drakulla
14.08.2012 19:56
мотора не съм го вадил тази година :(
време, мамка му и прасе, няма, ама хич няма!

но ако някой кхмер барне мотора - Великата Октомврийска революция ще му се стори като игра на чавдарче с п*шката на дядо си, ндам :)))
цитирай
9. stoineff - Това вече
14.08.2012 19:59
съм го чел в блога ти (предишните 5-6 поста) ставаш скучен! Чао от мен. Карайте си се :)
цитирай
10. rustam - Ха,
14.08.2012 20:08
че те вече не помнят какво беше СДС, ти за Априлски пленум приказваш.
цитирай
11. alexalexalex - стойнев
14.08.2012 20:17
отивай при Кушела да трепеш американци :)
цитирай
12. alexalexalex - рустаме
14.08.2012 20:18
я чети блог.бг и ще видиш, че не само помнят априлския пленум, но и плачат по него :)
цитирай
13. podvodni - Гледам, нещо си се сговнил! Нищо!! ...
14.08.2012 20:55
Гледам, нещо си се сговнил! Нищо!! Ще ти мине! Вярно, че илюзиите се сриват болезнено, но такъв е живота - справедлив.
Нещо негодуваш от Кушеля? Що бе пиле? Щот искал да трепе американци?
Оооо, значи нищо не си видял!! Ако вденеш, че същата мисъл спохожда минимум един път на ден, близо 6,5 милиарда души,сигурно трябва да се гръмнеш!
И знаеш ли защо? Защото цари мир и благоденствие !! От близо 100 години една пушка не е гръмнала. Криза е непозната дума. Банките са единствено „пощенски кутии и трезори“ за парите на хората.
Майтап, бе Уйли!! Да не вземеш да се вържеш ?
Колко и да ти е тъжно ХААРП е сеизмологично и тектонично оръжие. А още по-лошо е, че същото го имат и Пусия и Китай. А най-лошото е, че си ги ползват на общо основание.
Искаш хората да забравят онези 45 години. Няма да стане!! Просто защото изминалите 20 абсолютно нищо добро не им даде, а напротив отне им страшно много.
Какво очакваш тогава? Аплодисменти? Може би, но не и на тази планета!!
Сигурно ще ме опонираш, че трябва да се научим да бачкаме кат не знам си кой!!
Щете питам нещо. До колкото си спомням, бачкаш в застрахователният бизнес.
Би ли имал същият този бизнес такъв успех, ако държавата не му даваше такова рамо и го бе оставила да работи наистина в свободната сфера,
Мислил ли си за това?
А да не говорим за банковата сфера.
Всъщност ни се пред,ага да бачкаме до скъсване, а някой друг да лапа за 10-тима!
Просто няма как да стане.
Така е у нас. Но така вече започва да става и по целият свят!!
Просто такива са космичните закони на еволюцията.
цитирай
14. tamperto - alexalexalex
14.08.2012 21:09
Забравил си да споменеш извънземните, дето щяха да се появят на олимпийските игри у Ингилишко и да обявят началото на инвазия, за да облагородят малко неразумните земляни. А аз толкова им се надявах.. Деее, дано да не са попаднали в задръстване, бързайки насам. Че то голем трафик ще да е у Космоса... :(
И вярно - тъжно си е, че толкова много болни мозъци предвиждат края на нещастната ни планетка, а то все нищо не се случва. Тъжно е за тях. Няма да могат да ми разправят назидателно "Видя ли, аз ти казах". А им се искаааа.. леле само колко много им се иска.
цитирай
15. hopfen - Не, не си с грешка
14.08.2012 21:12
просто си объркал словореда в първото изречение....
с Кушела сте в един отбор с тази подробност, че той е ляво крило!
Наздраве!
цитирай
16. alexalexalex - подводния
14.08.2012 21:16
пич, наистина имаш нужда от лекар :)
дали ако 6.5 милиарда искат всеки ден да трепят американци ще има Америка (с все Канада даже) ?
колкото и да има идиоти, все пак, за щастие повечето хора са нормални и не искат да убиват други хора . тези, дето искат са лузъри по душа и по призвание :)
ама това си го знаеш де :)

аз, пич, съм работил на много места. и в банковия бизнес :)
и опитът ми показва, че който бачка и мисли успява, а който мрънка и се мърдосва - ляга с мисълта да коли американци :)

със сигурност не бачкаш до скъсване, идея нямам какво работиш и не ме интересува де, ама до скъсване, тц, но пасаран, няма как да е :)))

онези години, дето толкова плачеш по тях се самофалираха и се самозатриха, ндам :) и връщане няма, свиквай с тази мисъл.

социализЪмът беше издънка от еволюцията, задънена улица, ндам :)

сега продължава нормалното, дето СССР-то го прекъсна за половин век и е**а майката на половин Европа и тук-там на други места :)

е те тва е :))))
цитирай
17. анонимен - че те вече не помнят какво беше СДС, ...
14.08.2012 21:18
rustam написа:
че те вече не помнят какво беше СДС, ти за Априлски пленум приказваш.


Нокаут! Много си лош, бе Рустамич, ще се върне милото и ще пита, кой му е посинил окото.
цитирай
18. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 21:18
има една много яка зависимост между желанието да колиш американци и да си тежък апокалиптик :))))
цитирай
19. alexalexalex - hopfen
14.08.2012 21:19
не те разбрах, ама карай - наздраве :)
цитирай
20. анонимен - съм го чел в блога ти (предишните 5-6 ...
14.08.2012 21:20
stoineff написа:
съм го чел в блога ти (предишните 5-6 поста) ставаш скучен! Чао от мен. Карайте си се :)


Колегата Алекс няма време за нови смешки, затова кара със старите. Омръзват, но пък се пести време.
цитирай
21. alexalexalex - Колега Кушел
14.08.2012 21:21
споко, и тия с Априлския пленум ще си отидат :)))
биология му се вика :)

а ти ме разочароваш - вместо да колиш американци висиш в нета :)

дела, дела и пак дела, колега Кушел, е повика на Партията.
не е мрън, мрън, мрън :))))

п.с. Стойнев и той е прихванал - ХАРП до ХАРП-а, мила моя майно льо, идиот до идиота :)

само не разбрах що удариха с ХАРП Италия. Имам теория, че Берлускони ги е помолил - бил е върху някоя млада кака и да не се мори да я друса, та са пуснали ХАРП-а гадните американци :)

няма как да не е това, вЕрвай :)))

той Стойнев затова и избяга де, защото като му го обясних и... :)))))
цитирай
22. анонимен - има една много яка зависимост между ...
14.08.2012 21:24
alexalexalex написа:
има една много яка зависимост между желанието да колиш американци и да си тежък апокалиптик :))))


Засега апокалипсиса е в ръцете на американците, а от там следва и останалото. Обичаш ли астрология? (аз не) Имам последни сведения за кармата на американците. Мога да те светна ако искаш.
цитирай
23. анонимен - споко, и тия с Априлския пленум ще си ...
14.08.2012 21:28
alexalexalex написа:
споко, и тия с Априлския пленум ще си отидат :)))
биология му се вика :)

а ти ме разочароваш - вместо да колиш американци висиш в нета :)

дела, дела и пак дела, колега Кушел, е повика на Партията.
не е мрън, мрън, мрън :))))

п.с. Стойнев и той е прихванал - ХАРП до ХАРП-а, мила моя майно льо, идиот до идиота :)

само не разбрах що удариха с ХАРП Италия. Имам теория, че Берлускони ги е помолил - бил е върху някоя млада кака и да не се мори да я друса, та са пуснали ХАРП-а гадните американци :)

няма как да не е това, вЕрвай :)))

той Стойнев затова и избяга де, защото като му го обясних и... :)))))


Ще почакам малко. Глупаците сами ще се затрият. Който си го търси, рано или късно си го намира. Следващия 11.09. може да е по-ефектен.
цитирай
24. alexalexalex - Колега Кушел
14.08.2012 21:32
не бягай като Стйнев от въпроса - що удариха с ХАРП Италия, а ?

ама наистина ли не сте учили нищо в училище - нещо за движението на земната кора, това-онова ????

хайде, не сте учили, чели сте тезисите на 13 конгрес на БКП. ама сега има инфо де - по Нешенъл джеографик си дават филмчета, научно-популярни, лесно обяснени :)))

брех, тая програма Время ви е взела акъла на всичките :)

и 9/11 не беше ли заговор на ЦРУ и Мосад, а? :))))
я питай Стойнев по темата - даже у тубето имаше филмче, дето обясняваше, че кулите са взривени и че самолет в Пентагона не е падал. Някъде около онова , дето обясняваше, че човек не е кацал на луната :)))

Боже, колко мъка по тоя свят, Боже !
цитирай
25. анонимен - Колега, Алекс, ще те светна по един ...
14.08.2012 21:40
Колега, Алекс, ще те светна по един въпрос, който явно не го разбираш - въпросът за рухването на социализма. След като социализмът рухна окончателно, капитълизмът живя още двайсет години разпродавайки направеното от него. Изгони 3 милиона души, за да не ги храни и доведе още 5 милиона до пълна мизерия.
Та мисълта ми е, че от рухване до рухване има голяма разлика. Социализмът в България рухна с дългче от 8 млрд. долара. Процъфтяваща седесарска България натрупа още 30 млрд. евро при 10 пъти по-нисък стандарт на населението а процъфтяващите Гърция, Италия, Испония и т.н.т се осраха с дългове от над 6 трилиона за ЕС. Е, кое рухване е по-голяма, м? Ако България беше теглила заеми в размер на 650 млрд. като Гърция щеше да има стандарт 50 пъти по-висок от тоя на Кувейт. Стига вече сесесарски клишета. Те са за лумпениадата.
цитирай
26. tamperto - "
14.08.2012 21:41
alexalexalex написа:
не бягай като Стйнев от въпроса - що удариха с ХАРП Италия, а ?


Заеби я Италия.. Що удариха Перник? Май не са се били прицелили добре. А на това със движението на земните пластове никой не вярва. Всичко е конспирация!!! :D :D :D
цитирай
27. alexalexalex - Колега Кушел
14.08.2012 21:53
понеже от икономика нямаш и идея я питай Венци и Митака - като при социализЪма почти нямаше външен дълг що Луканов обяви фалит на държавата през 1990-та?
Брех, деба, пръв социалист, дълг няма, ама фалирахме :)))

относно това колко ни е външния дълг в момента - ДЪРЖАВНИЯ ВЪНШЕН ДЪЛГ Е ОКОЛО 15 % ОТ БВП. БВП е около 35 милиарда евро. Извади сметалото и виж колко е :))))

ето за това става въпрос - неграмотност, дето плаче, ама не знае за какво.
за посочените от мен числа - справка - Митко и Венци, че ти на статистически данни не вярваш :)))
цитирай
28. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 21:54
удариха Перник, щото там се прави винкело, дето е космическа тайна :))

просто наистина е тъжно от тая простотия, ама много!
цитирай
29. tamperto - "
14.08.2012 22:04
На такива като Кушела не му се вярва, ама никак, че положението в което сме в момента е докарано точно от другарите от партията. За него те са едни божи агънца, дето си мислят само за просперитета на обикновения човечец. И недай си боже да се върнат на власт и всичко ще цъфне и върже преждевременно... И само за протокола: защо се скапа икономиката и селско стопанство и образование и здравеопазване и производство след като ТЕ бяха на власт 20 години???? Колко още им трябват, че да се "нагушат" като гъски?
цитирай
30. usandthem - alexalexalex - ама ти не знаеш ли, че кухела по време на комунистическия
14.08.2012 22:05
десетоноемврийски преврат е бил по негови признания седесарче ?! Да не мислиш, че е бранил с пушка в ръка социализма ?! Ми не е , слюнчил се около новата вълна, пък като са го отсвирили и се е наложило да бачка му се приискало да коли седесари и американци ! Иначе когато бай Тошо му биеха шута и той викаше, че соца е недоносче, кухела , или е бил със синя лента, или се е спотайвал като мишок и е гледал как Стената пада !
цитирай
31. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 22:11
нямам нищо против това червените кхмери да вярват в нещо.
ама поне да се ограмотят и да не повтарят глупотевени, баси :)))

фалира ли държавицата през 1990-та? Фалира! Кой я фалира? Комунягите :)

Колко ни е външния дълг днес - около 15 % от БВП !

а иначе - да си вярват в комунизЪма, лошо няма. то има хора, дето вярват, че земята е плоска :)
цитирай
32. alexalexalex - usandthem
14.08.2012 22:12
е що да не е бил - то и Румен Воденичаров е бил седесар, че и марксиста Желев - също :)

по партийна линия бяха седесари, ндам :))))
цитирай
33. usandthem - alexalexalex - знам, че нямаш време да четеш по блога, затова ще те извадя от една заблуда.
14.08.2012 22:12
Аз за разлика от теб имам време, гледам болен и се разсейвам в нета. Та гледам, че говориш с "подводни" като с нормален човешки индивид - това си е загуба на време. Човечеца не е добре, всички го ебават за постоянните му твърдения, че жена му редовно посещавала Сириус !! :) Та да го имаш предвид, де !
цитирай
34. tamperto - "
14.08.2012 22:14
alexalexalex написа:
нямам нищо против това червените кхмери да вярват в нещо.
ама поне да се ограмотят и да не повтарят глупотевени, баси :)))


Шанса е нулев, там не мисли здравия разум, а Партията. Те не мислят, те се надяват!
цитирай
35. анонимен - Усандеме, какво съм правил аз и кой ...
14.08.2012 22:18
Усандеме, какво съм правил аз и кой ме е отсвирил, не е твоя работа. Важното е, че аз съм отсвирил теб и не ми се пречкай в каката, кретен скапан!
цитирай
36. tamperto - "
14.08.2012 22:19
Подводния си е класика, не подлежи на "обработка" от простите земляни. За него ние сме обречени!!! Ама аз съм анунак и не ми дреме. Имам си застраховка "живот" на Сириус. Оня ден бях там, за да си я подновя! Така че.. да до духат Земляните! ХАХАХА / зловещо хилене /
цитирай
37. анонимен - Колега, Алекс, щом не знаеш и вън...
14.08.2012 22:21
Колега, Алекс, щом не знаеш и външният ни дълг колко е в момента, няма какво да приказвам повече с теб. И аз като Стойнев ти пожелавам "лека нощ", докато се поровиш в Гугъла. Няма да ти давам жокер.
цитирай
38. alexalexalex - usandthem
14.08.2012 22:23
на мен лудите не ми пречат, забавни са ми :)
може и да ходи до Сириус, ама ако комшията се казва Сириус де :)

цитирай
39. usandthem - Кухльо, нали се сещаш през къде ми е кого си отсвирил
14.08.2012 22:24
Всеки ден се давиш в злоба и се пенявиш, с което, разбира се ми доставяш голямо удоволствие. Докато нормалните хора живеят, работят, забавляват се, ти пръскаш слюнки и закани. Така и ще си пукнеш с отворени очи в очакване на второто пришествие на комунизма ! :) Айде, беги да смазваш автомата и да правиш сухари, че и този път като не спечелите изборите ви остава само "курс към въоръжена борба" ! :)
цитирай
40. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 22:24
нека вярват - лошо няма :)
Партията е права даже като съгреши - поет го е казал, няма начин да не е вярно :)
цитирай
41. alexalexalex - Колега Кушел
14.08.2012 22:29
затова ти казах да попиташ Митко и Венци , защото като четеш не знаеш какво да гледаш :)

попитай ги на партийно събрание, ако ти обяснят - добре, ако и те не могат - ще се наложи аз да обяснявам :)))

прави разлика между Държавен външен дълг и банков, например :) Не е едно и също, да ти кажа :)

по-добре говори как се колят американци, че тук се излагаш, ама много.
цитирай
42. alexalexalex - usandthem
14.08.2012 22:31
Кушела е ужасно забавен, поне аз искрено се забавлявам :)))

по-смешен ми е от Мистър Бийн и Саша Барон Коен, честно :)))
цитирай
43. tamperto - "
14.08.2012 22:34
Тихо ся, ще го изгубим като събеседник и утре ще вземе да напише постинг за Първа на тема .. "Абе вие защо се ебавате с партията"
Че е забавен, забавен е. Ама със забавеното си развитие. Живее си човека в епохата на Маркс и Енгелс.
цитирай
44. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 22:38
е че то може ли нормално развитие при ляв кхмер?????????

цитирай
45. tamperto - "
14.08.2012 22:50
не съм спец по левите неща и не разбирам. Просто са ми забавни как нямат грам собствена мисъл в главите. И как като тръгнеш да им обясняваш защо и как се е стигнало до това положение те пускат файъруолите на мозъците и ни приемат, ни предават. Знаят това което партията им е разрешила да знаят и мислят.
цитирай
46. анонимен - Панирани, дребни седерунгелски ...
14.08.2012 23:06
Панирани, дребни седерунгелски мозъчета, не аз а вие живеете с предръзсъдаци. Аз виждам с години напред и зная от сега какво ще стане. И да ви кажа, дори и не сте ми смешни вече, а направо отегчителни.

С всеки изминал месец времето ще потвърждава това което говоря сега.
цитирай
47. tamperto - "
14.08.2012 23:11
Кушеле, кажи какво виждаш, плииийз! Ако партията е на власт. Успееш ли да ме убедиш - минавам у лево!
цитирай
48. alexalexalex - Колега Кушел
14.08.2012 23:13
за да бъде честно - кажи какво ще стане и дай приблизителен срок.
и да се хванем на бас :)))

Митко Кризата предричаше, че през 2011 година петролът ще се разменя не за долари, ама на бас не се хвана :)

давай някаква прогноза и слагай шише Бушмилс. И се радвай, че имам просташки вкус за уиски :))))

ама не смееш - ндам :)))
цитирай
49. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 23:14
не става - прогнози не правят и на басове не се хващат :)))
цитирай
50. usandthem - ти говориш това, което други леви тъпаци говорят от около 200 години !
14.08.2012 23:16
И какво от това се сбъдна ?! Дали заживяхме в комунизма през 1980 година, както обещаваха те ?! Дали победи световната революция , както искаха едни ненормални кръволоци ?! Дали пролетариата строши оковите си и настъри братство и равенство ?! А ?! Какво от всичко това се сбъдна, та да имаме и най-малкото основани е да повярваме на един бивш началник цех и на неговите смешни бълнувания ?! Кой миналата година предвиждаше социална революция в Англия, а вместо това хората там направиха Олимпиада за чудо и приказ ?! Дай един пример за това, че виждаш години напред, прероден Нострадамусе ! :)
цитирай
51. tamperto - :D
14.08.2012 23:16
е какви басове бре, аз искам само да ме светне за светлото бъдеще. Че нещо последните 20 видехме "тъмното" бъдеще. Интересно ми е как си го представя противника.
цитирай
52. alexalexalex - usandthem
14.08.2012 23:24
не може да отговори - точи ножа :)
баси, как ли се колят 300 и кусур милиона американци? ако е по 2 минути на човек си е над 1100 години и то без да ходиш до тоалетната :)))
и за минута да е - пак е над 500 години.
пфу, по 15 секунди на американец - има няма за 180 години и всички по ножа на Кушел :)))

Кушеле, не си Нострадамус, а граф Сен Жармен, че е бил безсмъртен :)))
цитирай
53. alexalexalex - tamperto
14.08.2012 23:25
светлото бъдеще изглежда така - седи Кушела в цеха, маа цЕл ден белот и псува капитализЪма :)
цитирай
54. tamperto - алех^3
14.08.2012 23:35
alexalexalex написа:
светлото бъдеще изглежда така - седи Кушела в цеха, маа цЕл ден белот и псува капитализЪма :)

А заплатата на какво основание ще да е?? Да го ева. писнало ми е от номенклатурни кадри, дето хабер си нямат от работата която върша и всеки ден божий ми наливат акъл как трябва да работя. Ама нали са ми шефове...
цитирай
55. podvodni - Подводни
15.08.2012 02:14
Алекс, я се огледай на около!! Що за идиотски свят живеем? Всяка минута в СВЕТОВЕН МАЩАБ се харчат близо 1 милион долара за оръжие!?!? Страните в криза ( визирам САЩ и ЕС) първото нещо което правят е да ОРЕЖАТ здравеопазването, образованието, социалната сфера!?!? Но милитарито им е ЗАБРАНЕНО да пипат !?!? С ОБЩЕСТВЕНИ СРЕДСТВА спасяват закъсали и фалирали ЧАСТНИ БАНКИ, достигнали до това положение благодарение на алчност. Друг е въпросът, че това дередже е съвсем преднамерено състояние. Почти всички НАЦИОНАЛНИ ВАЛУТИ (!!) се емитират (разбирай -печатат) от ЧАСТНИ ИНСТИТУЦИИ, а правителствата ги ВЗЕМАТ НА ЗАЕМ ОТ ТЯХ.
Честно да ти кажа такива идиотски неща не се случват даже и на Сириус, Орион или пък където и да е.
Чаткаш ли? Тази система, ситуирана по този начин просто е нежизнеспособна.
Самите нейни създатели са наясно с това, но ще направят един последен опит за нейното реанимиране. Но всичко предварително е обречено на провал. Те го знаят , но не желаят да го приемат.
Както казах, прости космични закони. Колкото и да не ти се иска, цялата ни опоскана планетка е част от космоса и е подвластна на тези закони, барабар с нас.
Това е простата истина и колкото да желаем не можем да избягаме от нея.
Ако щеш го разбирай, ако щеш - не ! Изборът, но и отговорността са изцяло твой.
А лека нощ!!
цитирай
56. vmir - Идиотията май е следствие от масово чесане на егото.
15.08.2012 11:05
Когато и безумието се впрегне в полза на егото, от чифтосването им се ражда идиотията...
цитирай
57. apostapostoloff - Работата е там, че вече няма "ние".
15.08.2012 11:17
Има само "аз". Оставете това колективистично говорене! То принадлежи към (вече) далечното минало.

АЗ живея много добре, радвам се на живота и се чувствам ИДЕАЛНО. А как живеят Сульо и Пульо, ИЗОБЩО не ме интересува!

Добре е обаче, че некадърните простаци в тази страна (които предаставляват 80 % от населението) живеят зле. Най- сетне възтържествува върховната справедливост на КАПИТАЛИЗМА!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427188
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930