Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2012 09:51 - Разхвърляни размисли в неделя сутрин
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1333 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Винаги съм вярвал в неизчерпаемата тъпотия на масите.
Чета значи , че "хиляди на протест на Бинев".
Демек, не е свършила идиотията на земята, тук си е, седи си и даже митингува.
Няма лошо - предизборната кампания явно тече с пълна сила.

Любо Дилов се пъне по Нова тв по казуса Опиц.
Не съм взимал отношение, защото не познавам "фактическата обстановка", дето се вика на юридически език.
Със сигурност , обаче, има нещо гнило в историята.
Не заради конкретния казус го казвам, а заради съда и присъдата.
Ако Ставийски беше осъден ефективно, ако хора с по 100 висящи дела са на топло, ако Топлото, Братко и Батко, аферата САПАРД и т.н. нямаха това развитие - може би щях да имам мнение.
Сега само мисля, че съдебната система е гнила.
И Опиц, в този случай, е изкупителна жертва. Не казвам, че не е виновен, но при всички положения този път е жертва.
Много ми е интересно какви присъди ще даде съдът на милиционерите (няма как тези да са полицаи), дето наскоро убиха две млади жени.

На световните пазари петролът падна рязко, въпреки вливането на ликвидност. Демек пак нещо не се сбъднаха апокалиптичните предвиждания за сериозен инфлационен натиск. 
Очевидно трябва да се пренапишат учебниците по икономика.

Снощи Левски пак би и ЦСКА пак падна. Не е новина , съобщавам го като факт. Първенството ще се решава между Лудогорец и Левски, ще видим какво ще стане :)

Пак не се сбъдна прогнозата на апокалиптиците , че магнитната буря ще затрие света. Ми не се затри, засега. И на 25 септември няма да свърши, и на Коледа няма. 

И есента дойде. Вчера. Засега се държи добре, демек очертава се да е топло. То така де, останахме с два сезона - лято и зима, есента и пролетта са по 4 дни, максимум 5. Ама то е заради кризата - спестяваме от шлифери и междинни дрехи: от риза към палто, къс преход, не като нашия "преход" - двайсе и кусор години все прехождаме.
Егати прехода - Мойсейска история, от Стария завет.

Между другото това с продължаващия преход е леко малоумно. Не, че ми е чудно, ама е малумно. И си има обяснение - ето, тия със Слави Бинев са обяснението :) И онези с Бузлуджа, ама там е по-сложно.

Такива ми ти работи - някакви като никакви :)

п.с. Милооооооооооо!





Гласувай:
7



1. karambol5 - НАпълно съм съгласен с теб за казуса ...
23.09.2012 11:09
НАпълно съм съгласен с теб за казуса Опиц ..
Да , виновен е , но се явява и изкупителна жертва , казвам го с опгромно неудоволствие ,защото ако имахме работеща съдебна система това нямаше изобщо да го дискутираме .
Дрг е въпросът ,че ако мен ме оберат 17 пъти , ще изправя всички до стената ,начело в полицаите и Цв.Цв . и ще извадя помпата .........
цитирай
2. alexalexalex - карамбол
23.09.2012 12:28
него са го обирали 40 пъти :)
не е в това въпроса, обаче.

Онзи мазен противен дебелак Марковски защитава все казуси на пълни идиоти.
няма такава мазна дебела гад, ндам :)

ама то е казано де - добър адвокат е, който познава закона, а супер адвокат - който познава съдията.

е тоя дебелия мазник очевидно "дели" със съдиите - аз друго обяснение нямам :)
цитирай
3. kostadin - Още малко да се беше напрегнал, та ...
24.09.2012 12:09
Още малко да се беше напрегнал ,та мислите ти поне да бяха стигнали морското равнище ,а така само ще попият в пустинята на всенародните недоволства
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427264
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930