Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 20:01 - Предимството на Айфон 5 и някакви малоумия преди това :)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 2486 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 24.09.2012 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера казах, че никога не съм се съмнявал в малоумието на хората (беше по повод на митинга или каквото беше онова, организирано от Слави Бинев).
Щото заглавието подвеждаше - "Хиляди на митинга на Бинев". Около 2 хиляди бяха, което прави някъде около 0.3 % (по точно 0.28 %) от населението.
Аз си мислех (от заглавието де), че са едно 10-20 %. За да има смисъл.
Че то толкова ходят на мачовете на Локо София, дето се вика. И дето в агитката се знаят на три имена, знаят и кой какво яде и пие.
Като прибавим, че митингуващите бяха и фенове на телевизия СКАТ (мярнах собственика й по репортажа на Канал 3) и работата съвсем отече.
Демек - язък за заглавието. На Днес.бг заглавието де.
Ама то в Инвестора напоследък се забелязват някакви малоумни аномалии - днес погледах каква ми е статистиката (към 19.30) и се хванах за главата : днес съм имал над 1 500 прочита (ДА, БЕ!). Алеле майко, някой е пуснал помпачката яко.
А като събера прочитите (пак от статистиката) на постингите от последните 10 дни - по-малко излиза.
Демек, лъжа и измама - някой надува прочитите , за да имитира интерес на рекламодатели :)
Ама е плоско де - поне да беше като хората направено, че така е тъпо.

За малоумието говорех - някой да не се обърка, че си е тръгнало. Тука си е, седи ди и постингова (твори постинги демек). Няма да посочвам по именно, че ще взема да изпусна някой и ще се обиди.
Прави ми впечатление, обаче, че напоследък ми се навъртат революционери-апокалиптици. 
Коментират, коментират - ум да ти зайде.
И все революции им в главата.

Замалко да направя едно сравнение със "стачката" на милиционерите, ама ще си претрая.
Казвам "милиционери", защото полицаите по закон нямат право на стачка. И ако стачкуват - стават милиционери.
За искането за 25 % увеличение на заплатите и за това да имат втора работа - не коментирам, че карам кола и ще вземе да ме спре някой :)

Та такива неща.
И за финал (понеже ми е гадно, че милото се мота по чужбина без мен) едно онагледено предимство на Айфон 5.

image
 

Мило бе!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Аз пък, през айфончето на щерката виждам на момента всичко около нея
24.09.2012 20:51
на другия край на планетата, сякаш е пред мен. Онзи ден си пътуваме и си приказваме близо час (аз в София, тя оттатък, и като ходихме до офиса й, на връщане гледам, влизаме в бяла Тойота! Кво става, викам, кога продаде Хондата, и разбирам, че Тойотата е наета, защото някаква баба с нейната си кола й отнесла вратата на паркинг, но й платила всичко, включително и наема за Тойотата, докато оправят вратата на нейната.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2427322
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930