Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2012 21:05 - Що няма нищо по телевизията (вечерни размисли)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 3316 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 21.10.2012 21:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няма нищо телевизията.
И като казвам "нищо" имам предвид имено нищо - това , дето се върти съм го гледал между 10 и 12 пъти вече или е по-глупаво от конференция в прослава на Люси Умното.
И в Замунда нещо не откривам нищо за гледане, та мъката е посевместна и цялостна. Зяпам по MGM един филм с Джийн Хекман , дето съм го гледал само 7 пъти - пфу!
Неделя вечер - как пък не пуснаха нещо за разтуха на душата?
Все си мисля, че тези, дето редят програмата са социопати с постоянен зъбобол - не може да си толкова глупав без да го искаш.

Или може де - ако си апокалиптик-апологет на социализЪма.
Ама там глупостта е продобита или онаследена. Дето вика Кути Райът - по полов път се предава и по наследство. Някъде - и по двете линии.

Не преставам да се наслаждавам на апокалитиците-апологети : колкото повече пищат, кълнат и чумосват, толкова повече не се сбъдват прогнозите. Нищо, че видни апокалиптици в блога все викат, че са познали някакви неща.
Тук, ако им обръщах сериозно внимание, трябваше да ги питам : а ако наистина сте познали защо не сте милионери поне?Защото можеш да си купиш опции и за падащ пазар и като хванеш тренда - майко мила!
Аз тренд хващам при повишенията, признавам си - няколко пъти опитах за падане и не уцелвам. Затова и съм позитивист де.

Даже не съм позитивист - куртоазен маниерист съм. Ако някой се интересува - да провери в Гугъла какво е, че не ми се обяснява.

Напоследък се хващам, че не ми се обяснява вече. Писна ми да обяснявам, а отсреща да гледат като Румен Петков ,когато пикае във фонтан и да мигат като Гоце пред убит архар. 

Забелязвам и странно затишие на поетичния фронт в блога - само един текезесар твори денонощно. Другите поети намалиха темпото - да се чудиш какво става :)))

То е за сметка на недоволните. От живота и от себе си. Мрънкалниците се увеличават с геометрична прогресия. Ако продължава така - до Нова Година блог.бг може да си слижи за домейн oplakvamse.bg . Ще е по-честно. Ама те си знаят де , Инвестора имам предвид. Като гледам как са включили помпачките - идват избори :) Ще продават политическа рекламка, та имитират прочити. 
Защото не вярвам, че има повече от 3-ма идиота да четат текезесарска поезия, не за друго...

Хайде, че по Дискавъри започна Динамо. Тоя просто е извънземен, страшно ме кефи.


п.с. Мило, обичам те!




Гласувай:
11



1. karambol5 - Обичаш я ! :) И да Динамо е. . . из...
21.10.2012 21:35
Обичаш я ! :)
И да Динамо е ... извънземен ... :)
Лека вечер :)
цитирай
2. swan16 - По диема дават "Тайландски ...
21.10.2012 21:48
По диема дават "Тайландски дракон" - гарантирам, че на третата минута си заспал като след цяла опаковка Зопиклон и нищо няма да е в състояние да те събуди:)
цитирай
3. анонимен - Мноо си тъп, Сашеее !!!
21.10.2012 21:50
Саше, потресен съм. Просто не зная какво да пиша. При този словесен водопад от простотия и античните философи биха били безмълвни.
Шапка ти свалям! Трябва да си рядко тъп, та да сътвориш подобна идиотия.
Мноо си ....
цитирай
4. tamperto - ,
21.10.2012 21:50
чудя се дали той е уникален или си подбира много умело "случайните" минувачи. Интересен е все пак. Мерси, че каза че започва :)
цитирай
5. pinkdim - Ахаха браво и аз имам тоя проблем, не ...
21.10.2012 23:11
Ахаха браво и аз имам тоя проблем, не намирам нищо особено за гледане по телевизията. Само сменям каналите и нищо...
цитирай
6. tera - Е ти какво висиш пред ТВ-то в неделя вечер? :)
22.10.2012 11:07
Ами това призрачно мило не ти ли разтушава скуката?...
Иди малко културна програма нещо - концерти, балети (пу-пу, мръсна дума :). Вчера операта беше пълна за "Баядерка" и много мъже имаше, пък и народът много плескА. Та, ако не заспиш на първо действие, после много ще ти хареса :)))

цитирай
7. venziko - Гледай мач
23.10.2012 16:55
Защо не изгледаш някой мач. а иначе си прав по телевизията в неделя беше пълна скука
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2414696
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031