Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 21:54 - Разбъркани размисли - едно предколедно ми е
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1951 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Чета бавно "Пражкото гробище". На порции. Поне за мен всяка нова книга на Еко трябва да се чете така първия път, после може и на екс.

Македонците може и да дочакат края на света. Скопие е станал Дисниленд - пълно е с паметници на приказни (измислени) герои. Имат да гледат към ЕС през крив макарон още бая време. Извод: наглостта почти винаги не минава безнаказано.

У нас на политическата сцена нещата изглеждат като в предреволюционна Русия : масите не искат, политиците не могат. Секс между импотентен и фригидна :) 

4 дни до края на света. А още съм трезвен.

Напоследък си пея една и съща песен на Бело Дугме. С ето този текст.

Proljec"e na moje rame slijec"e,
Đurđevak zeleni,
Đurđevak zeleni
Svima osim meni.

Drumovi odoše, a ja osta".
Nema zvijezde Danice,
Nema zvijezde Danice
Moje saputnice.


Ej, kome sada moja draga
Na đurđevak miriše,
Na đurđevak miriše,
Meni nikad više.

Eeee

Evo zore, evo zore
Bogu da se pomolim.
Evo zore, evo zore...
Ej, Đurđevdan je,

A ja nisam s onom koju volim.

Ej, kome sada moja draga
Na đurđevak miriše,
Na đurđevak miriše,
Meni nikad više.

Njeno ime neka se spominje
Svakog drugog dana,
Svakog drugog dana
Osim Đurđevdana.

Eeee

Evo zore, evo zore
Bogu da se pomolim.
Evo zore, evo zore...
Ej, Đurđevdan je,
A ja nisam s onom k
oju volim.

п.с. Мило бе!






Гласувай:
10



1. karambol5 - A ja nisam s onom koju volim.
18.12.2012 10:55
A ja nisam s onom koju volim.
цитирай
2. vmir - Тъкмо ти писах на стария постинг, че у нас смешното често става епично,
18.12.2012 11:08
а ти ми даваш и страхотен пример.

Каква трагедия, че нямаш агънце да му колнеш главичката и ти като всички останали, а? Ама ти наистина ли, бе Алекс?
цитирай
3. alexalexalex - опс - сръбския ти бяга - ето ти превод на песента : не е мой превода де
18.12.2012 11:30
Пролетта каца на раменете ми
момината сълза цъфти,
момината сълза цъфти
за всички, но не и за мене.

Пътищата заминаха, а аз останах
няма я звездата пътеводител,
няма я звездата пътеводител
моята съпътничка през нощта.

Ей за кого ли сега моето мило
на момина сълза ухае,
на момина сълза ухае
за мен никога повече.

Eeee

Ето съмна се, зората дойде
нека се помоля на Бога,
ето съмна се, зората дойде
ей, Гергьовден е,
а аз не съм с тази, която обичам.

Ей за кого ли сега моето мило
на момина сълза ухае,
на момина сълза ухае
за мен никога повече.

Нейното име нека се споменава
на всеки втори ден
на всеки втори ден,
освен на Гергьовден.

еееее

Ето съмна се, зората дойде
нека се помоля на Бога,
ето съмна се, зората дойде
ей, Гергьовден е,
а аз не съм с тази, която обичам.
цитирай
4. vmir - Това си го бива и няма нищо общо с текста, който имах предвид.
18.12.2012 11:42
Бях го чел за оригинален, е тук повода наистина е достоен за музиката, която наистина си заслужава. Поздрави.
цитирай
5. анонимен - Колега, Алекс, напук на историята и ...
18.12.2012 17:39
Колега, Алекс, напук на историята и политиката, аз съм влюбен в сърбите. Никъде по света не съм се чувствал така като на гости при сръбските ми риятели. Няма по-хебав, откровен и естествен народ от сърбите. А чувството им за хумор и себеирония е забележително.
цитирай
6. анонимен - Калоянчев почина. Отиват си гиг...
18.12.2012 17:40
Калоянчев почина. Отиват си гигантите един след друг. Поклон!
цитирай
7. vmir - Отиват си “гигантите”, опазени от конкуренцията на “джуджетата” с железен юмрук.
19.12.2012 08:44
Някогашният железен юмрук днес е сбръчкан, покрит с косми, вонящ на лук. Наплашените “джуджета” още се озъртат страхливо, защото юмрука по стар навик се прави на страшен, а Кушели се опитват да му придадват веселяшки облик, за да заменят “гигантите” с него и да го опазват от конкуренцията на “джуджетата”.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2416735
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031