Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2013 08:03 - Всичко Мара втасала... референдум за цигарите и други неща
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 2102 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 02.02.2013 08:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Още Ботев е възпял една типично българска черта - силно да любим и мразим :) Човекът е бил гении - спор няма - и е хванал народопсилогическа характеристика.
Имам предвид, че и на теория на нашите географски ширини не се слушат аргументи, а се произнасят лозунги, речи и фантасмагории.
Далеч по-лесно би било ,ако се изслушвахме, ама карай... :)

Тук някой от опонентите ми в блога би казал, че и аз участвам, ама няма да е много прав :) Ако някъде съм прекалил - то е винаги СЛЕД и никога ПРЕДИ, тоест някой ме е провокирал и съм отвърнал. Защото, ако не отговориш, една купчина семпли хорица решават, че са "победители".
То какво ли има да побеждаваш в интернет, ама...

В момента отбелязвам ситуацията, че се повдигна въпрос за референдум за пушенето, който отсега започна да се коментира все едно пак ще строим Белене.
А според мен за пушенето е далеч по-смислено. Най-малко защото касае доста хора и поне за отговор на този въпрос поне 80 % от населението е компетентно.
Правя уточнението, че съм пушач, приблизително около кутия на ден си отива, макар че около една трета е от тези, дето ги палиш , дръпваш и хвърляш.

Да кажа на какво съм фен :
1. Никакво пушене на работно място - 100 %.
2. Никакво пушене там, където се сервира храна - до 22 часа вечер - 100 %.
3. В баровете - да се пуши!

На това последното държа. Защото егати кефа, ако не може да си запалиш една пура със сингъл уиски в пиано-бара.
А да излизаш навън за пура е малоумие :) Защото се пуши бавно, около 40 минути :)
Деца в баровте не ходят или поне не трябва, непушачите... ами да си направят бар за непушачи и въпросът е решен.

Демек тая работа с референдум за пушенето няма да е лесна. Аз поне не се сещам за еднозначен въпрос , който да отговаря на трите условия по-горе и да може да се отговори само с да или не.

Нещо не видях ни един коментар на темата за Р.Овч. и неговия приятел, дето яко консултирал руснаците и дето знаел решенията на Министерския съвет на Станишев преди самия Станишев :)
Ама де да видим де (за повече инфо - фрогнюз).

Неколкократно съм отбелязвал, че предизборната война ще е зла. Още сме в началото, ама вече си проличава. Само се чудя дали ситуацията няма да излезе от контрол и искрено се надявам да се озаптят малко. Всичките.
Защото някак си ми се струва идиотско българи да гласуват против България (Янаки Стоилов и един от ДСП) в Европарламента, само да си начешат "опозиционната" краста. То бива коминтерновски напън, ама хайде малко по-леко, можеше да се въздържат. 
Ама то комунист родина няма (освен СССР), така че какво се чудя.

Ей такива неща, смешни. Като за събота сутрин.

Ама аз продължавам да съм непоправим реалист : зная, че не живеем в най-добрия от възможните светова, ама това е :)

-------------------------------------------------------
п.с. Мило!





Гласувай:
8



1. анонимен - Е, много седесарско. Много! Чак ...
02.02.2013 08:32
Е, много седесарско. Много! Чак синя мъглица плува над постинга.
цитирай
2. alexalexalex - Колега Кушел
02.02.2013 08:37
това пък къде ти се привидя????

за разлика от здравите леви сили аз имам собствено мнение и не чакам да ми кажат какво да мисля :))))

всичко обръщате на политика, малиии :)

а че Р.Овч. е крадец - тук, мисля си, спорове няма :)
цитирай
3. theeconomist - Аристократ гнусен!:-)))
02.02.2013 09:32
"Пура, уиски в пиано- бар" - снобарско!

А ние дето пушим "Стюардеса" , шмъркаме рекия в хоремага със сланина и лук на вестник - не сме ли хора, м ???

И кво - само червените били лайна? Другите са говна!
цитирай
4. анонимен - На мен ли ще ми кажат, бе клега Алекс, ...
02.02.2013 10:11
На мен ли ще ми кажат , бе клега Алекс,а? Те гледат какво ще кажа аз. В момента пътувам за Лозенец и като пристигна ще публикувам снимки. Шофьорът нещо кара много бързо и ме лашка. Ще го уволня и тоя. И гумите нн са балансирани добре. Над 180 има вибрации.

цитирай
5. pcelata - Да вметна само,
02.02.2013 10:56
че има доста голяма доза дискриминация срещу пушачите.Интересно ми е,като тези дето не пушат-защо аджеба се навират се в тези заведения;барове;кафенета? Не е ли,по добре-да се организират и да си намерят местенца където не се пуши.И много моля-да не ми се казва,че няма такива.Щото,не е вярно.Има собственици на заведения,които не пушат и искат себеподобни в заведенията си.Така,че тези дето не пушат-да не се смесват с нас,пушачите.
цитирай
6. morko - Ние пак се правим на уникални-все се ...
02.02.2013 14:51
Ние пак се правим на уникални-все се мислим за най-хитрите на света.Вместо да видим как е в нормалните държави се напъваме да откриваме топлата вода.Ами има приет закон-просто да се спазва и да не се дават примери с държави като скандинавските където пушачите са около 3% от населението и има заведения за пушачи.Обзалагам се ,че автора и хабер си няма защо двамата български представители са гласували против нещо си.Ами гласували са против да се махне мониторинга над нашата държава по въпросите с малцинствата.Освен ако автора смята ,че над един милион цигани -необразовани ,неработещи ,мързеливи и крадливи на са проблем или пък са решен проблем
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2425730
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930