Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2013 08:09 - Ще се разчистваме ли днес
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 2456 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес ще почистваме България за един ден :) Невъзможна история,  ако трябва да сме честни, ама все си е опит.
От една страна, твърде налудно и показно ми се вижда, но, от друга, си е положителност някаква.
Събрал съм и колегите, за да не ми е самотно :) Има- няма едно триста човека ще се пуснем по полянки и ще се опитаме да придадем на околността по- приветлив вид.
Подозирам, че повечето хора няма да излязат с мотива, че " държавата трябва да чисти, защото и плащаме данъци". Много смешна история, защото тезата е най-вече на тези, дето хич не искат да плащат данъци. И които най-много мърлят.
Изобщо това с държавата, дето е длъжна е яко. 
Моята теза е, че държавата е длъжна да дава възможности и да не пречи. 
Лявата теза - държавата е длъжна. Длъжна е да намери работа на мързеливите, длъжна е да чисти след мърлячите, длъжна е...
Ей тук, дето се вика е сблъсъкът на идеологиите :)
Някой да не си помисли, че съм луд фен на държавицата ни в този и вид. Хич не съм. Но все си мисля, че държавата сме всички ние. Ако по-малко цапаме няма да имаме нужда от почистване, ако си плащаме данъците ще има повече за социални дейности, ако мислим преди да гласуваме няма да се налага да псуваме по парламента.
Ама на - на някой хора акълът им идва винаги на следващия ден. Или никога.


Както и да е.
Лично аз запретвам ръкави и ще се опитам. Въпреки показността :)


п.с.  Милооооооо



Гласувай:
9



1. batogo - !!!:)))
20.04.2013 09:49
Поздравления за позицията! Когато поне половината българи започнат да мислят като теб, държавата ни ще стане прекрасно място за живеене! Хубав ден!
цитирай
2. muerte - Току що се прибираме от чистенето
20.04.2013 16:24
6 г. ми син от седмици пита кога ще чистим България. След близо 6 часа събиране на боклуци малкия пита съвсем сериозно:
-Тате, защо има толкова много отпадъци?
- Ами защото има невъзпитани хора, които ги хвърлят, тате и не мислят за чистотата. - обяснявам малко притеснено, защото понякога и аз не съм от най-възпитаните.
-Добре де. А защо тези невъзпитани хора не си направят един техен свят и да цапат него, а не нашия?!?
... Тука вече нямам отговор, но отговора май беше в това, че колкото възрастни имаше около нас да чистят, толкова и деца. Нали имаше една индианска поговорка, че "Този свят ние не просто сме го наследили от предците си , а сме го взели назаем от внуците си."
цитирай
3. zlokuche - Алекс, тия, които визираш, не са ...
22.04.2013 21:05
Алекс, тия, които визираш, не са научени да пазят чисто и да си плащат данъците, затова все ще е така - година ще мърсуват, ден ще чистят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428557
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930