Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2013 07:41 - Малко политика и за милото :)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 3823 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Добре е, че до изборите останаха две седмици.
Че не ми се мисли, ако имаше повече време :)
Не ,като да не бях споделял, че тази предизборна кампания ще е най-мръсната, дето сме виждали. Така че лично аз не съм шашнат от "разкритията" и милиционерските номера в стилистиката на Митьо Гестапото и Азер Меликов.
(За тези, които не знаят Азер е идеолога на "черния" ПР на БСП на предишните избори.)

Проблемът, обаче е, че за милиционерите нормалната човешка логика не важи : то не е флашки, СРС-та, микрофони и каквито се сетите тракторски номера.

Да си кажа честно, хич не ми дреме дали са подслушвали министри. Защото - според мен де - докато си на власт нямаш право на личен живот. Еле като с един подпис можеш да управляваш милиарди или да променяш политики. 
Но това е само лично мнение и не искам да ангажирам никого с него.

Прогнози за изборите няма да дам, само ще кажа, че очаквам изненади за милиционерските тарикати :) Неприятни изненади за тях, приятни за нормалните хора.

И тъй като от избори не се вълнувам, а ме вълнува милото, да си дойдем на думата.

Мило бе, много си сладка. Ама толкова много, че направо не е вярно :)
Дето се вика, с нетърпение чакам знаеш какво и знаеш кога :)


п.с. Вчера Левски ПАК би ЦСКА с гол в последната минута. Е няма такъв кеф.



Гласувай:
10



1. minavamottuk - Този
28.04.2013 08:53
Миро наистина излезе голяма мърша...ама то като каже народа нещо,няма начин да не е вярно...а милото ти е готино най-вероятно...щом не го забравяш и в блога си...дати е жива и здрава ,политиците идват и си отиват,милото остава...
цитирай
2. hloris - Кеф,и то голям:)))
28.04.2013 11:48
Само Левски,оле-оле-оле:))))

Относно изборите,ще бъдат както всеки друг път,т.е.пак ще ни го вкарат май....
Чудя се дали изобщо да ходя да гласувам.....
цитирай
3. vmir - От твоите уста - в Божиите уши!
28.04.2013 11:49
И аз очаквам същото, но пък след изборите преди 10 - тина години и обрата от удара на Чорни в последните дни преди изборите, винаги си имам наум, че ненормални типове винаги могат да те ударят с нещо ненормално в последния момент и трябва да си готов да го отразиш на момента...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2416775
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031