Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2013 08:25 - Пирамиди, фараони
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 3056 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ...и балъци за милиони, както се пееше в едно старо чалга-парче.

Тези дни някакви хорица ме налазиха с гениалната идея да спечеля много пари без да работя :) Не, че не знам какво е "пирамида", даже, дето се вика и за първообраза знам (пирамидата на Понци), но продължава да ме удивлява простотията и неграмотността на хората.
Новата гениална идея се нарича SCI и продава (както всички пирамиди) въздух и обещания. Тук тези две неща са облечени под формата на карта за отстъпки. Нещо като лоялити програма.
Подобни програми, държа да подчертая, НЕ СА пирамиди, защото не искат заплащане на услугата и не те карат да зарибяваш още какакуди за каузата. Поне три от кредитните ми карти имат някаква лоялити програмка, даже на Дайнърса я ползвам твърде успешно - свободния вход на ВИП салоните на някои летища по Европа си е супердалавера, еле за пушач като мен:)
Какво, обаче, ми прави впечатление - като слушам какви ми ги дрънкат зарибените баламурници по телефона (категорично нямам време да се виждам с тях и да гледам блесналите им погледи, досущ като на пенсионер-социалист видял Мая Манолова по потник на Бузлуджа) , та като ги слушам и имам усещането, че сме се върнали назад във времето. Някъде около началото на 90-те, когато този бизнес цъфтеше и връзваше под благосклония поглед на държавицата.
Сетих се за сламения човек Беров (пази Боже и тоя беше професор), за мутрите, за "брилятните" акции (като тая в Белите брези) и т.н.
Не зная защо, ама се сетих и как Мишо Шамара се подигра с българското знаме , как ходеше да пее под прозорците на Ванко 1 , докато ония се опитваха да го опандизят за сводничество (и как Татяна Дончева пробута поправка в НК, за да го пуснат от панделата). Злите езици говорят, че тази поправка е струвала няколко милиона, ама не съм видял, та не мога да се закълна :)

Сега Шамара развява червеното знаме, буни пенсионерките, пак си имаме сламен министър-председател...

И да се върна на чалгата. Доколкото си спомням (не слушам такава музика, ама хич) в текста имаше и следния припев : Куче влачи рейс, диря няма....:)
Ако актуализираме текста ще трябва да стане : Орешарски влачи Белене, диря няма...:)

п.с. Мило, ужасно ми липсваш!



Гласувай:
12



1. blackpredator - Абе ти,
04.08.2013 09:35
от SCI пак на Бузлуджа отиде.:)
Еййй, туй да си Демократ Кришан.
Все комунистическата краставица му в устата...;)))
цитирай
2. vmir - Следователно, имаме си достоен последовател на проф. Беров:
04.08.2013 09:39
Премиер Берошарски. Само дето имам усещането, че този път номерът няма да мине толкова гладко.
цитирай
3. vmir - 1. blackpredator,
04.08.2013 09:44
blackpredator написа:
от SCI пак на Бузлуджа отиде.:)
Еййй, туй да си Демократ Кришан.
Все комунистическата краставица му в устата...;)))


А ти що си въртиш дупето според вятъра? Приискал ти се шистов газ, ама не от янките, ми от незнамкойси. Не си ли чувал, че янките са далеч напред в тази технология?
цитирай
4. blackpredator - Вмире,
04.08.2013 10:01
Аз съм за шистовият газ въобще.
И съм го казвал многократно в блога.

И най-изгодното за БГ. Без значение дали е янки, руснак или евенк.
Верно, имат опит. Но то пък една велика технология... Сякаш ще добиват газ някъде из Андромеда.
За подобряване на дренажните качества на скалите-колектори на флуидни каустобиолити, фракинг се използва много отдавна, включително и в БГ
цитирай
5. evrazol - Пирамиди като рече, нали съм примитивист - вгуедАх се:
04.08.2013 10:21
И тук ще останат пирамидални загадки, да мътят с въпроси главите на кората през вековете.

От къде се намериха такива огромни блокове, за да бъдат построени? Как са ги влачили, зидали и шлайфали, за да издържат ерозията на времето. Какви сили действат в тях, та така добре се запазват мумиите на Фараоните? Имат ли в тях пръст инзвънземните и ако имат - кой точно пръст? ... и т.н.

След като заподозрях някои от отговорите, стигнах до извода, че пирамидите са се построили сами. Къде по приятно е за всеки камик, търкалян от Нил, да стои в пирамидата, вместо в някой вмирисан подмол. Достатъчно е само фараонския рапър да му размаха знаме и той - тъгъдък, тъгъдък, сам се построява у пирамидата.
цитирай
6. vmir - 4. blackpredator,
04.08.2013 10:31
blackpredator написа:
Аз съм за шистовият газ въобще.
И съм го казвал многократно в блога.

И най-изгодното за БГ. Без значение дали е янки, руснак или евенк.
Верно, имат опит. Но то пък една велика технология... Сякаш ще добиват газ някъде из Андромеда.
За подобряване на дренажните качества на скалите-колектори на флуидни каустобиолити, фракинг се използва много отдавна, включително и в БГ


Ми, евала тогава!
Оттеглям си твърдението, че си си завъртял дупето според вятъра.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428498
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930