Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2013 23:45 - Назаем от в-к Сега : Джимо, готин и умен (както винаги)
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1708 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.08.2013 23:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

П.С. Боже, народецът е полудял от жегата и дрънка простотии , та се нетрае :) Затова му се кефя на Джимо, даже като е циничен е мъдър :)


 Писмо от "България" 1 Поразяващото проклятие на урду
Димитри Иванов
Три сестри: Глупост, Завист, Омраза. Айнщайн казал, че безкрайни са само Вселената и човешката глупост, като за първото не бил сигурен. Елин Пелин рекъл, че ако България роди гений, той ще е геният на завистта. За омразата моят акъл не ражда друго освен думата хейтъри, понеже е грозна чуждица, а родопската билка омразниче е красива.

Знам поразяващо проклятие. Шаманът каза, че е табу; да не го изричам. То е на урду, но шаманът каза, че Сатаната знае всички езици. И разстоянията са без значение. Със злотворните думи мога да поразя всеки, към когото ги отправя, където и да е той. Но в замяна Сатаната ще ми вземе аурата. Не можех да обясня на шамана, че на д-р Фауст му била направена по-добра оферта, щото шаманът дори на урду не можеше да пише; не че аз мога; те едни заврънкулки. Не се навих на суап сделката. Не си давам аурата; моя си е пък. Шаманът каза, че тя е жълто-зелена. Резедава. Лъчиста даже, но не е сребристо-бяла като на светците.

Е, не съм светец, мааму. И светец да бях, пак щях да псувам, като не разбрах дали онзи ден, когато гостува турският вицепремиер, станало дума за вакъфските имоти и мюсюлмански паметници в България и те какви са - османски, турски или български? По паметниците е ЮНЕСКО. Но в ЮНЕСКО не е Ири Набокова, а Ирина Бокова. Бок е лайно по турски. Стига съм казвал хейтъри, ще казвам лайна. Храбрият войник Швейк също казва лайна. Думата свободно се употребява на френски и английски. Във филмите сто пъти ще чуете "Ah merde!", "Oh, shit!". На български и на руски думата не се употребява толкова свободно, понеже България и Русия не са толкова свободни страни. Русия не експедира Сноудън в САЩ, където свободно да се разправят с него. И ние недолюбваме педерастите и правозащитниците.

Вени Марковски подметна, че съм "скрит" хомофоб и антисемит. Не ги разбирам тези думи; първата е да мразиш човеците, втората - семитите, а не само евреите са семити. Я, не скрито, ами открито да си кажа, че съм хомофоб, антисемит, шовинист и расист.

Нямам телевизор, гледах при комшиите мача "Ботев"-"Щутгарт" и казах: "Я, нашите негри срещу техните негри". Расизъм! Пък ти, Вени, си потомък на Вениамин с литературен псевдоним Венко Марковски, който измисли "македонски език", за да се откъснат македонците от българите. Шовинизъм! Майтап, бе, Вени.

Подполковник Путин се опъва еврейската ФЕД (the central bank of the US) да граби света заедно с руските евреи, които ограбиха Русия и купуват най-скъпите яхти и футболни отбори. Антисемитизъм!

Предишната колонка я завърших: Идете и прочетете доносите дали са от мен или за мен, пък после ми викайте "агент "Стефан", тъпи копелета.

Получих отзив от РЕВиЗОР: Няма вече да ти викам "Стефко", обещавам ти Стьопа. Вярно, че съм тъп на определено място, ама такъв ме е направил Творецът.

Не, бе, РЕВиЗОР. Не ти е Творецът виновен. Нито си ти виновен, че си лайно. Що ми е мило, милооо и драгооо казармен лаф да си отворим. Чочоолу два пъти идва в поделението, едно и също каза, както ти Стефко и Стьопа.

В колонката във в. "Сета" на 17 април 2013 написах: "Британска простотия - да се радваш, че някой умрял. Отваряйки бутилки с шампанско и пеейки "Маги, Маги Маги; умря, умря, умря!", стотици хора се събраха в градове из Великобритания да отпразнуват смъртта на Маргарет Тачър. Popping champagne bottles and chanting, Maggie, Maggie, Maggie, dead, dead, dead, hundreds of people gathered in cities around Britain to celebrate the passing of former Prime Minister Margaret Thatcher (Der Spiegel International).

Ето отзив от лайното VOCI:

Ентелектоалеца Димитри писа тук, че ако бил английски миньор, също щял да танцува на погребението на Тачър.

Аз пиша, че се възмущавам, лайното пише, че съм щял да танцувам.

.....
БРАВО ДЖИМОimageimage
   



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2428809
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930