Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2013 09:50 - Станислав Стратиев - Не искам повече да съм Венета
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1943 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „Мила ми Венето, знай, че после Отечеството си съм обичал най-много тебе…“

Христо Ботев

Веднъж вече писах по въпроса.

Естествено, никой не ми обърна внимание.

Затова сега пиша пак.

Третия път просто няма да гласувам. За никого.

Аз съм най-обикновен български гражданин.

От тези, дето са милиони. Така нареченият народ.

Работя, уча, размножавам се, умирам.

Заявявам, че не искам повече да съм Венета.

Мене все ме обичат най-много, но все после нещо.

После Отечеството.

После Партията.

После Дружбата.

После победата на пролетариата в целия свят.

После колективизацията.

После линията Перник-Волуяк.

После Кремиковци.

После изграждането на комунизма.

После разграждането на комунизма.

После демокрацията.

После бюджета.

После реформата.

После Международния валутен фонд.

После пазарната икономика.

После стачките.

После изборите.

През това време животът ми изтече.

И този на моите деца.

Освен че не живяхме, излезе, че никой не ни е обичал истински.

А за „най-много“, дето пише Ботев, да не говорим.

Ако някой твърди, че ме обича, нека ме обича преди всичко останало.

Или поне едновременно.

Иначе и аз няма да го обичам.

Преставам повече да съм Венета.

 



Гласувай:
8



1. vmir - Няма начин да не се съглася.
25.08.2013 16:42
Колкото и за непатриотичен да ме нарочат "патриотите". Защото пикая на "патриоти", които не се срамуват в качеството си на български националисти да бъдат лични гости на рождения ден на Путин. Щото при демокрацията всеки можел да си прави каквото си иска, и то без да отговаря - научил их товарищ Путин.
цитирай
2. joysii - Проблемът на българите е, че тези ...
26.08.2013 10:15
Проблемът на българите е, че тези които са обичали отечеството...са мъртви.
Оцелелите, не сме от най - обичливите,що се отнася до отечество.
Поздрави, Алекс.
цитирай
3. анонимен - След толкова много "обичи" /мн.ч. от "обич" /
29.08.2013 09:05
няма как човек да не започне да мрази.
Най-страшното е, когато започне от Отечеството си !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2425379
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930