Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2023 00:15 - За какво ми е такъв Рай, пълен с рашисти и техните измислени 70 девици? ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 9338 Коментари: 11 Гласове:
3

Последна промяна: 19.01.2023 00:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                 .....

                                                                       „ВАЛЕЙКУМ“


                              
КАТО ПРИМЕРЕН ДРУГОВЕЦ ТАКА ТРЯБВАЛО ДА ОТГОВОРЯ

                                         НА ТОЗИ ЛУД РАШИСТ ИЗРЕКЪЛ ТЕЗИ ДУМИ;

                                             "Русия е велика страна, ядрена страна.
                         Русия никога няма да си позволи да загуби каквато и да е битка.
                                        Ще натиснем един бутон и "салам алейкум".

                                                         АМА ТИ, СЕРИОЗНО ЛИ БРЕ?

                                  А НЕ ИСКАШ ЛИ С„АЛЛАХ АКБАР„ ДА ГО ПОЗДРАВЯ,

                                                   ЧЕ ДА СИ В МИР С „БОЖЕТО
 СИ?!
 

                              И НЕ МУ ЛИ ПОДХОЖДА ПОВЕЧЕ ЕДНО ... „FUCK YOU’’, А ?

                                                    / от „ТИК – ТОК сигурно го знае /
 

                                                            ИЛИ ПЪК РОДНОТО МУ

                                                       „ЕБ ТВОЮ МАТЬ, ДЕБИЛ
 !


                Сещам се, че едно време по плевенско имаше един неособено богонравен лаф
                много подходящ за такива случаи и се изкушавам, и сега да по богохулствам.

                                                             Прости ми Господи;

                                     „БОЖЕ, БОЖЕ, ЩО НЕ СЛЕЗЕШ НА ЗЕМЯТА,

                                       ЧЕ ДА СИ СЪБЕРЕШ ВЕРИСИТЕ, БОЖЕ
! 

                                                                   
      ... 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Освен луд и рашист тоя путински п...
19.01.2023 00:22
Освен луд и рашист тоя путински плъх, който ми имитира ника, е педал. Горещата му любов по Гетю и Пулю е всеизвестна.
цитирай
2. getmans1 - Освен луд и рашист тоя путински п...
19.01.2023 00:36
blackpredatorka написа:
Освен луд и рашист тоя путински плъх, който ми имитира ника, е педал. Горещата му любов по Гетю и Пулю е всеизвестна.


... Това е, да си като ... челик
цитирай
3. vmir - Неопровержим аргумент на бот Венцо!!!
19.01.2023 02:40
Путин бил като "Гъливер сред лилипути", само вижте защо - ми щото бот Венцо бил ползвал повече проститутки отколкото девици обещава Корана!!! Ама той бил казал "жени", а не "проститутки" ли??? Ама нима за бот Венцо проститутките не са измежду каймака на най-почтените жени, ли? Ама нима за него проституцията не е полезна и достойна за възхвала, ли??? Да, бе, да - той и путлер заяви, че "ние всички завиждаме" на онзи, който бил изнасилил 10-15 жени. Прочее, от аргументите на бот Венцо се оказва, че изнасилването е благородно дело, защото предотвратява илюзията и страданието при спонтанния секс, че някой те е харесал безразсъдно, а ти казва светата истина, че си обект за еднократна употреба, необходим единствено заради наличната ти за целта дупка.

p.s. Бот Венцо и путлер са еднакво неустоими за жените и компетентни по сексуалните въпроси.
цитирай
4. getmans1 - Там, в Русия по стара традиция са се ...
19.01.2023 07:50
Там, в Русия по стара традиция са се погрижили за всичко;
https://www.dw.com/bg/kak-uzakoniha-vsicki-prestplenia-v-imeto-na-rusia/a-64189188

„За Родину, за Сталину„ че и чак до „Путин акбар„ ... всичко върви и е валидно даже и дори това за Кабаева е достойно за мотивиращ лозУнг.


vmir написа:
Путин бил като "Гъливер сред лилипути", само вижте защо - ми щото бот Венцо бил ползвал повече проститутки отколкото девици обещава Корана!!! Ама той бил казал "жени", а не "проститутки" ли??? Ама нима за бот Венцо проститутките не са измежду каймака на най-почтените жени, ли? Ама нима за него проституцията не е полезна и достойна за възхвала, ли??? Да, бе, да - той и путлер заяви, че "ние всички завиждаме" на онзи, който бил изнасилил 10-15 жени. Прочее, от аргументите на бот Венцо се оказва, че изнасилването е благородно дело, защото предотвратява илюзията и страданието при спонтанния секс, че някой те е харесал безразсъдно, а ти казва светата истина, че си обект за еднократна употреба, необходим единствено заради наличната ти за целта дупка.

p.s. Бот Венцо и путлер са еднакво неустоими за жените и компетентни по сексуалните въпроси.

цитирай
5. vmir - 4. getmans1 - Там, в Русия по стара традиция са се ...
19.01.2023 12:23
Тотално тържество на щастието...
цитирай
6. vencivaleri1951 - Вмире, аз си имам своето отношение към живота, ти своето
19.01.2023 13:02
Не ме тълкувай-можеш да ме цитираш. А аз съм казал, че по коректно е да бъдеш с проститутка, отколкото да "мътиш" главата на някоя дама , лъжейки очакванията и.
Писал съм и друго-по добре е един мъж да се разкрепости сексуално с "работещи момичета", отколкото да се "обзаведе" с комплекси и или да провали семейния си живот, или да харчи пари по психо и сексолози, без никаква гаранция за успех.
Съвсем и в българските традиции е баща да заведе сина си в публичен дом, за да придобие самочувствие и опит. Говорим за града-в селата децата още в ранна възраст се запознават с тази дейност, било гледайки животните, било от самотните жени , което всяко село има.
Това съм писал и нещо повече. Споделил съм мнение, а не съм препоръчвал. И това мнение съм придобил от пратиката в живота си. Твоите разсъждения са на мъж винаги готов за влюбване. Аз съм се влюбвал два пъти и вторият път бе съпругата ми-от тогава повече от 40 години съм моногамен. Преди това съм се чувствал недобре във връзки в които са очаквали от мен повече от колкото съм могъл да дам.
В края на краищата една проститутка ще постигне по бърз успех от всеки психолог-разбира се , ако няма органика и не напразно сегсолози/дами за мъжете, гспода за жените/ ползват практиката в лечението на пациента Същто го прави и проститутката за мнго по нисък хонорар. А какво ще кажеш за хората неприятни на вид-поради заболяване, или по рождение. как да имат връзка Тук работещите дами вършат също далеч по добра работа от психиатри и психолози срещу десоциализацията на клиента си.
И да не забравяме, че Христос се явява първо на Мария Магдалена . Някои изследователи са на мнение, че Христос и Мария Магдалена са били обвързани в брак.
Да не забравяме че в езическите общества , често жрициет са били и хетери.
И за Путин неправилно ме цитираш:
Написал съм Гъливер сред лилипути в сравнение със днешните западни политици, а не въобще дред политиците. Не бих казал никога лилипута на Де Гол, на Митеран, на валери Жискар де Стен, на Чърчил, на Кенеди, Рузвелт, Вили Бранд, Хелмуд Шмид...
С днешните обаче определено е Гъливер
И ако се върнем към проститутките и разгедаме обвързаността на Макрон, който има всички дадености за добър политик, но не е . Не е , защото е обвързан с жена по възрастна от майка му и тази разлика все повече личи и го прави неуверен.
Ако беше контактувал с проститутка , а не с учителката си , днес щяхме да имаме съвсем друг Макрон-далеч по самоуверен и по неподчиняем, още повече , че има преди себе си опита на тримата посочени по горе френски лидери


vmir написа:
Путин бил като "Гъливер сред лилипути", само вижте защо - ми щото бот Венцо бил ползвал повече проститутки отколкото девици обещава Корана!!! Ама той бил казал "жени", а не "проститутки" ли??? Ама нима за бот Венцо проститутките не са измежду каймака на най-почтените жени, ли? Ама нима за него проституцията не е полезна и достойна за възхвала, ли??? Да, бе, да - той и путлер заяви, че "ние всички завиждаме" на онзи, който бил изнасилил 10-15 жени. Прочее, от аргументите на бот Венцо се оказва, че изнасилването е благородно дело, защото предотвратява илюзията и страданието при спонтанния секс, че някой те е харесал безразсъдно, а ти казва светата истина, че си обект за еднократна употреба, необходим единствено заради наличната ти за целта дупка.

p.s. Бот Венцо и путлер са еднакво неустоими за жените и компетентни по сексуалните въпроси.

цитирай
7. getmans1 - . . . Я ГЛЕДА ТИ, . . . И ТИ ДА ВИДИШ ЗН...
19.01.2023 15:50
... Я ГЛЕДА ТИ, ... И ТИ ДА ВИДИШ ЗНАЧИНКАТА.

Ма то не било никак хубаво да извърташ чужди приказки, да вменяваш мисли и думи няко му, че и в последствие иржнично да ги коментираш ... И , ХИЧ НЕ СТАВАЙ НАГЪЛ ДА ТУ ЦИТИРАМ ... дагойба - от години го правя-


vencivaleri1951 написа:
Не ме тълкувай-можеш да ме цитираш. А аз съм казал, че по коректно е да бъдеш с проститутка, отколкото да "мътиш" главата на някоя дама , лъжейки очакванията и.
Писал съм и друго-по добре е един мъж да се разкрепости сексуално с "работещи момичета", отколкото да се "обзаведе" с комплекси и или да провали семейния си живот, или да харчи пари по психо и сексолози, без никаква гаранция за успех.
Съвсем и в българските традиции е баща да заведе сина си в публичен дом, за да придобие самочувствие и опит. Говорим за града-в селата децата още в ранна възраст се запознават с тази дейност, било гледайки животните, било от самотните жени , което всяко село има.
цитирай
8. starforlife - ~ 6. vencivaleri1951
19.01.2023 16:41
vencivaleri1951 написа:
Не ме тълкувай-можеш да ме цитираш.
Така-така.
Хайде като така трябва да бъде и не трябва да се приписват на другия думи и мисли, а още по-малко действия които не са негови, ти да ми покажеш например кога и къде аз съм казал някога, че се пие/пия мицеларна вода. М?
Покажи бе, ментални нещастнико! Та да видим защо с години на база на ограниченото си въображение разнасяш тази лъжа, мислейки си не само, че с нещо мен злепоставяш, наместо в същото време да правиш за смях самия себе си, а и смятайки се за много духовит.

vencivaleri1951 написа:
Съвсем и в българските традиции е баща да заведе сина си в публичен дом, за да придобие самочувствие и опит. Говорим за града-в селата децата още в ранна възраст се запознават с тази дейност, било гледайки животните, било от самотните жени , което всяко село има.
Така-така.
Но я ни кажи кога са били такива българските традиции, сексуални несретнико? В кой отрязък от време, м?
Пък после ще си поговорим що за традиции е имало в твоето семейство и що за нравственост има въобще в самия теб. Както и що за нравственост е всичката тази безнравственост, демонстрирана от теб в целия този коментар, не само в цитираното в момента от мен като част от него.

vencivaleri1951 написа:
Твоите разсъждения са на мъж винаги готов за влюбване. Аз съм се влюбвал два пъти и вторият път бе съпругата ми-от тогава повече от 40 години съм моногамен. Преди това съм се чувствал недобре във връзки в които са очаквали от мен повече от колкото съм могъл да дам.
Така-така.
И не се усещаш как тези ти думи не само отново показват твоята безнравственост, а и други негативни черти от характера ти? Черти като подлост и лъжа например.
Неграмотността ти (например само в последното ти изречение, че трябва да е "отколкото") дори няма да я засягам - тя постоянно са набива на очи във всеки твой коментар. Абсолютно всеки.

StarForLife™ ·idc=5571611~idp=1851899~190123~027-027·
цитирай
9. vmir - 6. vencivaleri1951,
19.01.2023 20:40
Не виждам да съм ти приписал нещо невярно. Даже мисля, че не само го потвърждаваш, но и го надхвърляш. Няма начин баща ми да ме е водил на проститутка, нито съм чувал такова нещо в рода ми или другаде. Даже ми изглежда от сорта на педофилията, защото според мен последствията са сходни - лишаване от автентично лично отношение чрез подмяната му с чуждо. Освен това, не съм обслужвал сексуално бабите в махалата и ако бях, не искам и да си помисля какво щеше да ме връхлети, камо ли да ме лекуват с проститутка.
цитирай
10. getmans1 - Не виждам да съм ти приписал нещо ...
19.01.2023 21:33
vmir написа:
Не виждам да съм ти приписал нещо невярно. Даже мисля, че не само го потвърждаваш, но и го надхвърляш. Няма начин баща ми да ме е водил на проститутка, нито съм чувал такова нещо в рода ми или другаде. Даже ми изглежда от сорта на педофилията, защото според мен последствията са сходни - лишаване от автентично лично отношение чрез подмяната му с чуждо. Освен това, не съм обслужвал сексуално бабите в махалата и ако бях, не искам и да си помисля какво щеше да ме връхлети, камо ли да ме лекуват с проститутка.


... Този с претенции по-големи от папа ... направо иска да го цитираш като теорема, но иначе, голям любител на алегории, хиперболи и разни други литературни форми ... за емпатията=симпатията цяла лекция може да изнесе...
цитирай
11. vmir - 10. getmans1,
20.01.2023 03:40
getmans1 написа:

... Този с претенции по-големи от папа ... направо иска да го цитираш като теорема, но иначе, голям любител на алегории, хиперболи и разни други литературни форми ... за емпатията=симпатията цяла лекция може да изнесе...


Същински путин, само дето все "пропуска", че с малки изключения, останалите няма как да са обикаляли бардаците по света. Нито да ги пазят да не би да се влюбят в момиче от род с несговорчива идеологическа нагласа. Ми то много по-добре да се влюби в проститутката, отколкото в момиче, нехаресващо мустаците на Сталин или непривиждащо в тях крилете си към сияйния Запад със законните бардаци... Така де, къде ще му излезе края, ако му се наложи да спасява идеологически непримирими изгори? По-добре да налита на бабите в махалата, отколкото да допусне този грях спрямо партията и СССР... Идеологическото целомъдрие трябва да се пази като зеницата на окото, а проститутките са най-подходящи инструкторки по опазване на идеологическата девственост за цял живот.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073691
Постинги: 2742
Коментари: 26496
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031