Постинг
26.06.2012 20:25 -
Добрия социализъм и лошата демокрация
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 9409 Коментари: 39 Гласове:
Последна промяна: 27.06.2012 08:47
Прочетен: 9409 Коментари: 39 Гласове:
11
Последна промяна: 27.06.2012 08:47
Очевидно темата за диктаторите (а всъщност за социализма, капитализма, демокрацията и т.н) повдигна едни проблеми, които - според мен - е нужно да бъдат продължени като анализ.
Аз само ще нахвърлям моите тези, всеки е свободен да коментира. Стига да е в рамките на приличието де :)
От много коментари ми стана ясно, че има съблогъри които мислят в опозицията "социализъм- демокрация" като социализмът е "добро", а демокрацията - "лошо".
Подозирам, че под демокрация разбират това, което се случва у нас през последните 20-тина години.
Тук - естествено - не съм съгласен, защото България е посткомунистическа държава и няма как да приемаме, че онези, дето бяха комунисти и ревяха за чл. 1, като се преименуваха и станаха социалисти (за една нощ) някак си са станали различни.
От друга страна самото зараждане на "дясното" беше извратено - от марксиста Желев, през откровените комунисти Петко Симеонов, Воденичаров, Любо Пъпката и прочее.
Няма да припомням за Мойсей, дето, таковата ги е водил 40 години в пустинята, докато не умре и последния живял в робство. Тони Филипов, д-р, го каза още по-добре : "Докато не умре и последният, който помни какво е Априлски пленум, няма да се оправим".
Така че казването, че нашата демокрация е "лоша" е тъпо. Защото има живи, дето помнят Априлския пленум. И поради порочното зачатие на псевдодясното.
"Демокрацията е най-лошия начин на управление, но за жалост светът не е измислил нищо по-добро" - приписва се на Чърчил. Не зная дали е негово, но е вярно.
И всички ревове как по време на социализма е имало работа, салам и карти за море са смешни.
Егати кефа, дето нашите чакаха за една скапана Лада 18 години:) Ама то е не защото социализмът беше недоносче, а защото гадния капитализъм ни мъчеше и не ни даваше да произвеждаме коли :)))
Ако ще говорим за демокрация - хайде да е с нормални примери - Швейцария, Великобритания, че даже и САЩ (колкото и колегата Кушел да не е съгласен).
Пак ще ми е интересно какво мислите. :)))
п.с. Мило бе. ама много си сладка. Даже като си зла си сладка :)
Аз само ще нахвърлям моите тези, всеки е свободен да коментира. Стига да е в рамките на приличието де :)
От много коментари ми стана ясно, че има съблогъри които мислят в опозицията "социализъм- демокрация" като социализмът е "добро", а демокрацията - "лошо".
Подозирам, че под демокрация разбират това, което се случва у нас през последните 20-тина години.
Тук - естествено - не съм съгласен, защото България е посткомунистическа държава и няма как да приемаме, че онези, дето бяха комунисти и ревяха за чл. 1, като се преименуваха и станаха социалисти (за една нощ) някак си са станали различни.
От друга страна самото зараждане на "дясното" беше извратено - от марксиста Желев, през откровените комунисти Петко Симеонов, Воденичаров, Любо Пъпката и прочее.
Няма да припомням за Мойсей, дето, таковата ги е водил 40 години в пустинята, докато не умре и последния живял в робство. Тони Филипов, д-р, го каза още по-добре : "Докато не умре и последният, който помни какво е Априлски пленум, няма да се оправим".
Така че казването, че нашата демокрация е "лоша" е тъпо. Защото има живи, дето помнят Априлския пленум. И поради порочното зачатие на псевдодясното.
"Демокрацията е най-лошия начин на управление, но за жалост светът не е измислил нищо по-добро" - приписва се на Чърчил. Не зная дали е негово, но е вярно.
И всички ревове как по време на социализма е имало работа, салам и карти за море са смешни.
Егати кефа, дето нашите чакаха за една скапана Лада 18 години:) Ама то е не защото социализмът беше недоносче, а защото гадния капитализъм ни мъчеше и не ни даваше да произвеждаме коли :)))
Ако ще говорим за демокрация - хайде да е с нормални примери - Швейцария, Великобритания, че даже и САЩ (колкото и колегата Кушел да не е съгласен).
Пак ще ми е интересно какво мислите. :)))
п.с. Мило бе. ама много си сладка. Даже като си зла си сладка :)
Рече за САЩ, та се сетих нещо интелресно. През 1993 година движението за отцепване на щата Тексас от съюза набира голяма скорост и потдръжници. Една година по-късно, активистите на това движение се събират в една ферма която впоследствие бива демократично запалена от спец. части на ЦРУ. Днес в САЩ могат най-демократично да те арестуват, Ако си си купил от книжарницата "Коран" или "Спасителят в ръжта", по подозрение в тероризъм. По времето на Буш 2 най-демократично без никакво разрешение са подслушвани 3 000 000 абоната. В момента В САЩ има изградени лагери обградени с бодлива тел които чакат близо 50 000 000 живущи. Не зная защо тези лагери ги наричат концентрационни. А, и да не забравяме демократичното сриване на СТЦ и последвалите демократични войни по света.
Като каза за Великобритания, та се сетих за Мерито Тачър, как демократично имисли лъжата за глобалното затопляне, за да може демократично да прецака стачкуващите миньори. И как демократично е нацвъкан Лондон с камери, които демократично те зяпат на всякъде. Да не забравяме и демократа Тони Блеър, който заедно с Буш 2 бе осъден от международен съд за демократично престъпление против човечестното.
Та знаеш ли колко такива демократски случки мога да се сетя?
А Швейцарията е пример който, не зная защо, никой не иска да последва. Ама никой!!
цитирайКато каза за Великобритания, та се сетих за Мерито Тачър, как демократично имисли лъжата за глобалното затопляне, за да може демократично да прецака стачкуващите миньори. И как демократично е нацвъкан Лондон с камери, които демократично те зяпат на всякъде. Да не забравяме и демократа Тони Блеър, който заедно с Буш 2 бе осъден от международен съд за демократично престъпление против човечестното.
Та знаеш ли колко такива демократски случки мога да се сетя?
А Швейцарията е пример който, не зная защо, никой не иска да последва. Ама никой!!
знаеш ли колко е населението на САЩ????
че чак 50 милиона бъдещи концлагеристи :)))
и кой съд осъди Блеър и Буш, че не си го спомям този процес????
цитирайче чак 50 милиона бъдещи концлагеристи :)))
и кой съд осъди Блеър и Буш, че не си го спомям този процес????
Нещо не мога да вдяна въпроса. Ако искаш може да ревключим на вълна ала Хитлер, но тогава поста ти губи смисъл.
цитирайЗадочно осъдиха Блеър и Буш за военни престъпления
23.11.2011 15.35
Специален „Трибунал за военни престъпления" в Малайзия призна за виновни бившият президент на САЩ Джордж Буш и бившият премиер на Великобритания Тони Блеър за „престъпления срещу човечеството и света", които са извършени по време на войната в Ирак.
Този трибунал не участва в световната съдебна система и има само символично значение.
Той е създаден от бившия премиер на страната Махатхир Мохамад през 2007 г. с цел да проучва войната в Ирак и действията на Буш и Блеър.
Въпреки това трибуналът е съставен от международна колегия - адвокати и съдии от различни страни, включително САЩ.
Съдебното заседание продължи 4-ри дни и съдиите единодушно обявиха задочно Буш и Блеър за виновни.
„Незаконната употреба на сила заплашва света и по този начин създава безредици и беззаконие. Действията на обвиняемите са били незаконни", трибуналът съобщава в изявление.
„Доказателствата показват, че барабаните за война са удряни много по-рано преди самата инвазия. В собствените им мемоари се споменава, че са имали намерение да нападнат Ирак без да се съобразяват с международните закони", съобщава се още.
Буш и Блеър няма да бъдат последните, които са осъдени от трибунала. Очаква се още 7 души да бъдат съдени следващата година, включително бившият американски вицепрезидент Дик Чейни и бившият американски военен министър Доналд Ръмсфелд, които са обвинявани във военни престъпления и мъчения.
Макар трибуналът да няма международна власт Буш и Блеър няма да се възползват от екзотиката на Малайзия тъй като вече са осъдени задочно.
Въпреки че той е със символично значение трибуналът предупреждава лидерите да бъдат наясно в какво се замесват. /news.bg
Днес+
освен теб кой друг признава съд в Малайзия :)))
това е все едно селския пъдар да осъди в кръчмата съдия от Конституционния съд :)))
цитирайтова е все едно селския пъдар да осъди в кръчмата съдия от Конституционния съд :)))
Искаш да кажеш че са невинни като агънцета?
цитирай"Икономически целесъобразно по оценки на световното общество, е в Русия да живеят максимум 15 000 000 души." Маргарет Тачър
Демократично, нали?
цитирайДемократично, нали?
трябва да смениш това, дето четеш - смешно е:)))
и наистина ли вярваш в глупости или просто си социалист :)))
цитирайи наистина ли вярваш в глупости или просто си социалист :)))
9.
boristodorov56 -
Тоа постинг да се цензурира! Хем не фали бойко, хем не тачи Сергито, а се задава гей парада!
26.06.2012 23:26
26.06.2012 23:26
Абе маани ги теа сосиалисти - дручко си е наш'то серги и баткя му володка!
цитирайОтричаш мемоарите на Маргарет Тачър?
Явно, не аз съм комуниста тук !?
цитирайЯвно, не аз съм комуниста тук !?
Капитализмът като система е кофти нещо, но социаЪлизЪмът бе най-уродливата му форма. Социализмът като икономическа система ( оставам настрана политическата му надстройка ) не бе нищо друго освен държавно - монополистически капитализъм, затова се и срути, защото се оказа не ефективен. Но е вярно и това, че по-лошо от държавния монопол е частния. Тъй като монополите са в настъпление навсякъде (особено в България), пазара се изкривява и една от причините капитализма да буксува е тази. Никой не е длъжен да се съгласява с това мнение.
Ицко
цитирайИцко
12.
vmir -
Левичарите се опитаха да ликвидират демокрацията и няма как да оправдаят престъпленията на родителите си,
27.06.2012 07:14
27.06.2012 07:14
без да оплюят нормалните хора. А лъжат като дърти цигани, за да оправдаят посегателствата на лъжливите си родители над нормалните хора, защото без тях щеше да им се наложи да работят като всеки нормален човек. Да лъжат и да живеят на гърба на другите е свещената представа за справедливост на левичарите, заради която няма лъжа, на която да не са способни тези ненаситни хрантутници и мошеници.
цитирайПри българския социализъм определено беше по - добре отколкото при българската демокрация. Спор тук не може да има, освен при агентурен подход.
Американската, руската и евросъюзническатадемокрация в действие вече ги видяхме. И като добавим и историята на "демокрацията", всъщност излиза че май едва ли чакаме нещо друго да видим.
Всъщност демокрацията е като комунизма... Строй от последният век.
Такъв строй няма, има такава пропаганда. Овцете си мислят, че водят стадото.
Обаче сте ми много интересни с тея евтини съждения. Лади и карти за море.
Първо, разпределението на колите е правилният начин. Нали говорим за екология и презаселване. от къв зор дядо пешо ше бута трабанта на газ и ше плаща луди екологични данъци, пък некой си ше има 6 ес класи 6 литрови на свое име и 12 на името на държанките си. И него ше го водят ЕВРО 5 и ше го дават за екологичен пример. Нямадруг начин да заставиш хората да са отговорни потребители, освен като ги ограничиш. Всяко семейство с кола, айде може с две - стига.
Мислиш ли че любимите ти демократи реално ги е грижа за екологията? Ако беше, това е начина ,а не да произвеждат постоянно по - нови коли и да те напъват зорлям да си ги купиш.
Когато съм ходил в Турция и Египет и изобщо на изток, съм оставал изумен....
В Египет, сигурно само в Кайро, има стотина хиляди ЛАДИ, таксита.
В турция също има много, не са таксита, но ги ползват.
Н отова са милиони коли, и още са не само в движение, ами и работят, правят пари, въртят в несвяст, носят метанови, газови уредби....
Батка...
Комунизма беше преди 30 + години.
Мисля че е доста евтино да ми сравняваш автомобилната индустрия тогава с днес, ами разликата е поне 5 поколения автомобили.
Сравни я с тогава.
Я ми покажи, КОЛКО МЕРЦЕДЕСА, БМВТА И АУДИТА, има в движение от годините на ладите?
Може и общо, ше ги съберем.
Има, на някой луд маниак дето си я държи в гаража и я ремонтира всеки ден.
Ами дай да се посмеем на ладите заедно, кво ше кажеш...
Или може би евтиният вестникарски маркетинг на великите марки е за смях не знаем.
Лошо е при положение че самият аз съм фен на една от "хубавите марки" и съм бил професионално ангажиран с друга, да ти го казвам.
Не знам колко смешн ии тъпи ти бяха ладите, но реално си бяха коли за цял живот, а другите марки ги правят максимум коли до 1-2 поколения автомобили напред.
Не знам кое е по честно, да чакаш за истинска кола или да купуваш нова постоянно и всеки път да си излъган за нещо... А накрая да си и ВИНОВЕН, че колите били много.
Поздрави!
цитирайАмериканската, руската и евросъюзническатадемокрация в действие вече ги видяхме. И като добавим и историята на "демокрацията", всъщност излиза че май едва ли чакаме нещо друго да видим.
Всъщност демокрацията е като комунизма... Строй от последният век.
Такъв строй няма, има такава пропаганда. Овцете си мислят, че водят стадото.
Обаче сте ми много интересни с тея евтини съждения. Лади и карти за море.
Първо, разпределението на колите е правилният начин. Нали говорим за екология и презаселване. от къв зор дядо пешо ше бута трабанта на газ и ше плаща луди екологични данъци, пък некой си ше има 6 ес класи 6 литрови на свое име и 12 на името на държанките си. И него ше го водят ЕВРО 5 и ше го дават за екологичен пример. Нямадруг начин да заставиш хората да са отговорни потребители, освен като ги ограничиш. Всяко семейство с кола, айде може с две - стига.
Мислиш ли че любимите ти демократи реално ги е грижа за екологията? Ако беше, това е начина ,а не да произвеждат постоянно по - нови коли и да те напъват зорлям да си ги купиш.
Когато съм ходил в Турция и Египет и изобщо на изток, съм оставал изумен....
В Египет, сигурно само в Кайро, има стотина хиляди ЛАДИ, таксита.
В турция също има много, не са таксита, но ги ползват.
Н отова са милиони коли, и още са не само в движение, ами и работят, правят пари, въртят в несвяст, носят метанови, газови уредби....
Батка...
Комунизма беше преди 30 + години.
Мисля че е доста евтино да ми сравняваш автомобилната индустрия тогава с днес, ами разликата е поне 5 поколения автомобили.
Сравни я с тогава.
Я ми покажи, КОЛКО МЕРЦЕДЕСА, БМВТА И АУДИТА, има в движение от годините на ладите?
Може и общо, ше ги съберем.
Има, на някой луд маниак дето си я държи в гаража и я ремонтира всеки ден.
Ами дай да се посмеем на ладите заедно, кво ше кажеш...
Или може би евтиният вестникарски маркетинг на великите марки е за смях не знаем.
Лошо е при положение че самият аз съм фен на една от "хубавите марки" и съм бил професионално ангажиран с друга, да ти го казвам.
Не знам колко смешн ии тъпи ти бяха ладите, но реално си бяха коли за цял живот, а другите марки ги правят максимум коли до 1-2 поколения автомобили напред.
Не знам кое е по честно, да чакаш за истинска кола или да купуваш нова постоянно и всеки път да си излъган за нещо... А накрая да си и ВИНОВЕН, че колите били много.
Поздрави!
14.
анонимен -
"И всички ревове как по време на социализма е имало работа, салам и карти за море са смешни."
27.06.2012 08:18
27.06.2012 08:18
Извинявай, ама за теб ако не е важно да имаш работа, салам и карти за почивка, за мен то е от жизнено важно значение! Както е важно да имам безплатно образование, безплатно мед. обслужване, безплатно спортуване и т.н. А това че вместо Ягуар ще карам Лада, това че нямало да ям банани, ама от единия крачол, че в другия. Колко хора, сега, могат да си позволят нова кола, западна марка, па ако ще и Опел да е тя. Караме изхвърлените бракми на бленувания запад, струващи 2 - 4 000 лева, което е в пъти по-лошо от новата Лада. А имаш ли БМВ, Мерцедес, Бентли и подобни, то 99 и 9% си за затвора! Но не говоря за тези, които са крали... Става дума за социализъма /той толкова и социализъм беше..., като сегашната демокрация/.
Хайде да пробват с един референдум, колко искат да бъде това, което беше. Да се върнат цените на тока, на водата, на парното, на стоките... Да се върне качеството на храната. Да се върнат усмивките на хората, да им се върне спокойствието и сигурността. А не като сега - шайка разбойници зейнала да налапа целия свят, ти диктува щяло и не щяло, следи те и в тоалетната от страх да не се окажеш "обратен" на мисленето им, налага те с невъзможни данъци, зарибява децата ти, взема ти имуществото заради два лева дълг. А нашите селяндури и те... Бизнесмени ще ми стават...Селооооу, село... Видяла жабата, че подковават коня, та и тя дигнала крака. Освен крадци и хайдути друго от нас не става! В същност ставаме..., за коректив ставаме... Където отидем, всичко се разпада!
Да, може би все пак сме нужни на света...
А той, техническият прогрес, щеше да си върви... Нямаше да спре до Лада-та я!
цитирайХайде да пробват с един референдум, колко искат да бъде това, което беше. Да се върнат цените на тока, на водата, на парното, на стоките... Да се върне качеството на храната. Да се върнат усмивките на хората, да им се върне спокойствието и сигурността. А не като сега - шайка разбойници зейнала да налапа целия свят, ти диктува щяло и не щяло, следи те и в тоалетната от страх да не се окажеш "обратен" на мисленето им, налага те с невъзможни данъци, зарибява децата ти, взема ти имуществото заради два лева дълг. А нашите селяндури и те... Бизнесмени ще ми стават...Селооооу, село... Видяла жабата, че подковават коня, та и тя дигнала крака. Освен крадци и хайдути друго от нас не става! В същност ставаме..., за коректив ставаме... Където отидем, всичко се разпада!
Да, може би все пак сме нужни на света...
А той, техническият прогрес, щеше да си върви... Нямаше да спре до Лада-та я!
d3bep написа:
1. При българския социализъм определено беше по - добре отколкото при българската демокрация. Спор тук не може да има, освен при агентурен подход. ...
(ама ти сериозно ли бе, Дзевер4о, :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
d3bep написа:
2. Когато съм ходил в Турция и Египет и изобщо на изток, съм оставал изумен....
В Египет, сигурно само в Кайро, има стотина хиляди ЛАДИ, таксита.
В турция също има много, не са таксита, но ги ползват. ...
В Египет, сигурно само в Кайро, има стотина хиляди ЛАДИ, таксита.
В турция също има много, не са таксита, но ги ползват. ...
(абе, какво разбирате от коли? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
d3bep написа:
3. Я ми покажи, КОЛКО МЕРЦЕДЕСА, БМВТА И АУДИТА, има в движение от годините на ладите? ...
(абе, не се научиха тея германци да праат коли и това е... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Бисери made by Дзвер4о
Вмире, данби бат Бойко да ти е подарил тойота.
За благодарност за подпомагането на реформите за унищожение на малкия и средния бизнес.
Гледам че много си се запалил на тема коли.
82 година ладата със сигурност беше сред добрите автомобили в света. Волгата пък специално биеше и мерцедеса.
Просто разни скудоумни елементи се опитвате да сравните ладата от началто на осемдесетте с орбиталната станция от догодина. не става.
Но е факт, ладите биха по издържливост АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ СИ НАБОРИ. В целия свят.
Само фактът че тя хизбират за таксита в пустинята, за мен е достатъчен. Един нов ML ше грохне за месец в Сахара. Повечето олекотени съвременни пластмаси ще изкихат безвъзвратно само от праха там ,без жегата, разбитите пътища и трафика.
ХУбави или лоши, ЛАДИТЕ СА ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН ЗА ОТГОВОРНО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ. Очевидно.
Няма воля да го върнат, също очевидно, напротив, все повече фабрично съкращават живота на героичните ти коли....
цитирайЗа благодарност за подпомагането на реформите за унищожение на малкия и средния бизнес.
Гледам че много си се запалил на тема коли.
82 година ладата със сигурност беше сред добрите автомобили в света. Волгата пък специално биеше и мерцедеса.
Просто разни скудоумни елементи се опитвате да сравните ладата от началто на осемдесетте с орбиталната станция от догодина. не става.
Но е факт, ладите биха по издържливост АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ СИ НАБОРИ. В целия свят.
Само фактът че тя хизбират за таксита в пустинята, за мен е достатъчен. Един нов ML ше грохне за месец в Сахара. Повечето олекотени съвременни пластмаси ще изкихат безвъзвратно само от праха там ,без жегата, разбитите пътища и трафика.
ХУбави или лоши, ЛАДИТЕ СА ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН ЗА ОТГОВОРНО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ. Очевидно.
Няма воля да го върнат, също очевидно, напротив, все повече фабрично съкращават живота на героичните ти коли....
пич, не да ти давам акъл, ама очевидно не можеш да си купиш мерцедес и затова гроздето е кисело :)))
как пък сравни допотопната (непроменян дизайн от 1970 година) ладичка с мерцедес :)))
то поне климатик да и бяха сложили - не говоря за чупещ се волан, ел стъкла и огледала, нагреваеми и охлаждащи се седалки, парк- троник и тип-троник и всички базови екстри :))))
карам коли на драймлер от 6 години (Е класа първо, сега Ес) и няма как да ме навиеш да се кача на ладичка :)
цитирайкак пък сравни допотопната (непроменян дизайн от 1970 година) ладичка с мерцедес :)))
то поне климатик да и бяха сложили - не говоря за чупещ се волан, ел стъкла и огледала, нагреваеми и охлаждащи се седалки, парк- троник и тип-троник и всички базови екстри :))))
карам коли на драймлер от 6 години (Е класа първо, сега Ес) и няма как да ме навиеш да се кача на ладичка :)
Не мога да си купя мерцедес и затва се бутам у БМВ.
Позна!
6 годишният ти мерцедес с 35 годишна лада искаш да сравниш. Аз точно затова ти казвам че говориш идиотизми.
77 година всичките мерцедеси бяха с парктроник, климатроник, паркин ассистънс и чупещ се волан. А, и аспиратор за задната седалка, ако случайно те напънат газовете.
Накой и говореха. например, ако си гледал 007....
За годините си ладата си беше точно в класа на добрите марки автомобили. Естествено, че за сегашните години не е. И какво от това, то сравнението е малоумно, все едно да сравняваш тебе и дядо си на баскетбол.
цитирайПозна!
6 годишният ти мерцедес с 35 годишна лада искаш да сравниш. Аз точно затова ти казвам че говориш идиотизми.
77 година всичките мерцедеси бяха с парктроник, климатроник, паркин ассистънс и чупещ се волан. А, и аспиратор за задната седалка, ако случайно те напънат газовете.
Накой и говореха. например, ако си гледал 007....
За годините си ладата си беше точно в класа на добрите марки автомобили. Естествено, че за сегашните години не е. И какво от това, то сравнението е малоумно, все едно да сравняваш тебе и дядо си на баскетбол.
Ей ти го 3 литровия двигател на мерцедес от 1976
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M110_engine
107 коня, за най - луксозния им клас кола.
Срещу него седи двигатела на ладата, коко беше, 1,5 литра? Наполовина на мерцедеса.
Харчи 3 пъти по - малко, и има 90 коня. Буквално гони мощността. Като при това е по -лека.
Тръц. И струва 5 пъти по - евтино, живее два пъти по - дълго и има горе долу същата вместимост и екстри. Да, имало единици мерцедес с вентилатор тея години.
като сравнението е неадекватно, би трябвало да сравним с волгата.. Волгата беше замислена като конкурент на Мерцедеса, а не Ладата. Но даже и това сравнение изобщо не говори да е съвсем неравностойно.
цитирайhttp://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M110_engine
107 коня, за най - луксозния им клас кола.
Срещу него седи двигатела на ладата, коко беше, 1,5 литра? Наполовина на мерцедеса.
Харчи 3 пъти по - малко, и има 90 коня. Буквално гони мощността. Като при това е по -лека.
Тръц. И струва 5 пъти по - евтино, живее два пъти по - дълго и има горе долу същата вместимост и екстри. Да, имало единици мерцедес с вентилатор тея години.
като сравнението е неадекватно, би трябвало да сравним с волгата.. Волгата беше замислена като конкурент на Мерцедеса, а не Ладата. Но даже и това сравнение изобщо не говори да е съвсем неравностойно.
Волга, газ 3105
Произведена за пръв път 1987.
4х4, ръчна блокировка на диференциала от водача, регулируаем волан, АБС, климатик, ел пакет,предни и задни макферсони.
V8 Двигател,почва от 160 мисля че стигаше до над 200 коня.
Сравнявай.
Ако искаш, и с твойта Е-класа.
Май забравяте, че Русия си беше първата сила в космоса, във въздуха и под водата тогава....
цитирайПроизведена за пръв път 1987.
4х4, ръчна блокировка на диференциала от водача, регулируаем волан, АБС, климатик, ел пакет,предни и задни макферсони.
V8 Двигател,почва от 160 мисля че стигаше до над 200 коня.
Сравнявай.
Ако искаш, и с твойта Е-класа.
Май забравяте, че Русия си беше първата сила в космоса, във въздуха и под водата тогава....
d3bep написа:
Вмире, данби бат Бойко да ти е подарил тойота.
Но е факт, ладите биха по издържливост АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ СИ НАБОРИ. В целия свят.
Само фактът че тя хизбират за таксита в пустинята, за мен е достатъчен. Един нов ML ше грохне за месец в Сахара. Повечето олекотени съвременни пластмаси ще изкихат безвъзвратно само от праха там ,без жегата, разбитите пътища и трафика.
ХУбави или лоши, ЛАДИТЕ СА ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН ЗА ОТГОВОРНО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ. Очевидно.
Но е факт, ладите биха по издържливост АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ СИ НАБОРИ. В целия свят.
Само фактът че тя хизбират за таксита в пустинята, за мен е достатъчен. Един нов ML ше грохне за месец в Сахара. Повечето олекотени съвременни пластмаси ще изкихат безвъзвратно само от праха там ,без жегата, разбитите пътища и трафика.
ХУбави или лоши, ЛАДИТЕ СА ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН ЗА ОТГОВОРНО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ. Очевидно.
Не, бе, Д3вер4о, подари ми Форд металик турбо, интеркулър, климатик и прочие, нищо, че не живея в пустинята.
Ама ти имай малко милост и към онези, дето не възнамеряваме да превръщаме държавата в пустиня и в лунни пейзажи. Не, че е излишна милостта и към каращите Лади в пустинята де, ама сигурно е по-добре с Лада, отколкото с камила.
хехехе вмирчо не само от политика, но и от коли явно не разбираш нищо форд............:)
цитирайСигурно, а и камилата е по - скъпа от 30 годишна кола.
цитирайза кола как и да е, обаче ние чакахме цяла година за телевизор и две за автоматична пералня. Когато на баща ми приятел му подари американски сервиз за хранене, на една чиния отдолу пишеше "From the table to the dishwasher". Аз като начинаещ англофон си виках - ей, тия американци си имат специален човек, дето им мие чиниите... Къде да ми роди главата (че и на нашите), че още тогава са имали миялни машини... ;)))
А иначе телевизорът беше София 81, значително по-добър от масовите Рубин и Електрон, дето трима души със зор ги вдигаха (яки мъжаги и то!). А съседа под нас, тираджия, имаше Сони Тринитрон, купено отнякъде из Арабиите - ходехме да го гледаме като космически кораб... Всъщност Тринитрона даде фира цели 15 години преди нашата София да я пенсионирам (все още работеща) ;))) Ама това е друга тема...
Поздрави!
цитирайА иначе телевизорът беше София 81, значително по-добър от масовите Рубин и Електрон, дето трима души със зор ги вдигаха (яки мъжаги и то!). А съседа под нас, тираджия, имаше Сони Тринитрон, купено отнякъде из Арабиите - ходехме да го гледаме като космически кораб... Всъщност Тринитрона даде фира цели 15 години преди нашата София да я пенсионирам (все още работеща) ;))) Ама това е друга тема...
Поздрави!
Е да ама всички забравят,че американците дължат прогреса и имането си на факта ,че просто са се довлекли на един огромен континент фрашкан с ресурси,утрепали са местните дето са ги считали за маймуни и са си докарали други маймуни от Африка да им бачкат няколко века.Единствената им реална криза е когато почват да се трепат с Японците-то пък голямото геройство-ония жълтурките с мечовете и тоягите а те с атомните бомби.Оставаше и да не ги бият!. И от там насетне нищо не ги е спирало да се развиват и богатеят.А страните дето им се подигравате заради комунизма и социализма винаги са били на ръба.Война,криза,после пак война и криза.Да,вярно в османската държава не е имало роби.Имало е слуги дето са били нещо като роби.Не са им драли кожите много... само малко хахаха.Така че не им се подигравайте на едните че били слаби.Слаби са защото дълго време векове наред са били подтискани и обирани.За да могат тия дето им се възхищавате колко били велики да могат да трупат богатства,власт и оръжие.от тук насетне е ясно кой ще е победител и кой победен.
цитирайНе в проблема в системата а в това кой я прилага. Все пак Маргарет Тачър е завършила Оксфорд а бай Тошо беше пасъл овце - както и повечето му колеги по соц. страните - какво да очакваш.
цитирайЗа пръв път виждам некой да вика Маргарет Татчър да му прилага система.
Ирландците кво викат по върпоса? Техния икономически ръст нема ли нещо общо с близостта на Маргарет Татчър, да са поприхванали нещо от блясъка и примерно...?
А за степените й в Офсорд питай защо Оксфорд гласува да й ги отнеме...
Некакви много фалшив иидоли имате, в една система, която разчита предимно на това да ограбиш труда на някой по - слаб.
Това е за съжаление нашата система, и Обами и Татчъровци са безспорното доказателство.
само че, аккто се сщеаш, няма начин някой цял живот да работи грабежи... накрая или ше го думнат, или пък ше ограби всички накрая.. И в двата случая няма повече да граби. И системата се дъни.
Има наистина разлиак между Татчър и Живков, но тя не е толквоа в образованието, Татчър си беше торнадо и в Англия, просто женска версия на бат Бойко...
Разлиакта е че Татчър управляваше НЕЗАВИСИМА ИМПЕРИЯ, докато Живков управлява зависима държавица. Другата разлика е всъщност че при Татчър империята позагуби статут. Какво е станало при Тошо не знам ,н ознам че статута на България от тогава не моим го догоним и след 50 години. Нито каот космическа, нито като военна, нито като икономическа или индустриална сила.
Факти.
цитирайИрландците кво викат по върпоса? Техния икономически ръст нема ли нещо общо с близостта на Маргарет Татчър, да са поприхванали нещо от блясъка и примерно...?
А за степените й в Офсорд питай защо Оксфорд гласува да й ги отнеме...
Некакви много фалшив иидоли имате, в една система, която разчита предимно на това да ограбиш труда на някой по - слаб.
Това е за съжаление нашата система, и Обами и Татчъровци са безспорното доказателство.
само че, аккто се сщеаш, няма начин някой цял живот да работи грабежи... накрая или ше го думнат, или пък ше ограби всички накрая.. И в двата случая няма повече да граби. И системата се дъни.
Има наистина разлиак между Татчър и Живков, но тя не е толквоа в образованието, Татчър си беше торнадо и в Англия, просто женска версия на бат Бойко...
Разлиакта е че Татчър управляваше НЕЗАВИСИМА ИМПЕРИЯ, докато Живков управлява зависима държавица. Другата разлика е всъщност че при Татчър империята позагуби статут. Какво е станало при Тошо не знам ,н ознам че статута на България от тогава не моим го догоним и след 50 години. Нито каот космическа, нито като военна, нито като икономическа или индустриална сила.
Факти.
ДЕМОКРАЦИЯ ИМА САМО В НОРВЕГИЯ,ФИНЛАНДИЯ И ШВЕЦИЯ!
РАЗБИРА СЕ С МАЛКИ ЗАБЕЛЕЖКИ,НО С МАЛКИ!
цитирайРАЗБИРА СЕ С МАЛКИ ЗАБЕЛЕЖКИ,НО С МАЛКИ!
Що не продължаваш да ближеш ДЪ..ТА НА Боко и Цвъцко 6-ка.
Нашенското идеше повече на държавен капитализъм и беще много по-добро ОТ Боковия мутренски капитализъм.
Отоплението и тока по 5, 10 лева , храната рядко левче + стотинки,
А ЗАПЛАТИТЕ КАТО ДНЕШНИТЕ, ДАЖЕ ПО-ВИСОКИ.
Материалното за народа беше ок... само единици с по-висши интереси се чувстваха зле. Стадото облечено и нахранено беше добре...
Сега е обратното.
Само единици са ок, а стадото мизерствува и набира акъл...
Може да псува и вини Господ и съдбата или ГЕРБ и БСП на глас, колкото си иска, ако от това му става по-топло, на воля да ги ругае...
Негово свещено право.
Но безработицата, мизерията, фалша и лъжата си остават, и царуват повсеместно и на всякъде. Народът живее зле, и става и ще става все по-зле.
ИЗХОД ОТ ТУНЕЛА НЕ СЕ ВИЖДА. В ТОВА Е ПРОБЛЕМА.
цитирайНашенското идеше повече на държавен капитализъм и беще много по-добро ОТ Боковия мутренски капитализъм.
Отоплението и тока по 5, 10 лева , храната рядко левче + стотинки,
А ЗАПЛАТИТЕ КАТО ДНЕШНИТЕ, ДАЖЕ ПО-ВИСОКИ.
Материалното за народа беше ок... само единици с по-висши интереси се чувстваха зле. Стадото облечено и нахранено беше добре...
Сега е обратното.
Само единици са ок, а стадото мизерствува и набира акъл...
Може да псува и вини Господ и съдбата или ГЕРБ и БСП на глас, колкото си иска, ако от това му става по-топло, на воля да ги ругае...
Негово свещено право.
Но безработицата, мизерията, фалша и лъжата си остават, и царуват повсеместно и на всякъде. Народът живее зле, и става и ще става все по-зле.
ИЗХОД ОТ ТУНЕЛА НЕ СЕ ВИЖДА. В ТОВА Е ПРОБЛЕМА.
30.
анонимен -
Ех, алексЕ, Мнението ми е, че кат...
27.06.2012 19:16
27.06.2012 19:16
Ех, алексЕ,
Мнението ми е , че категорично не си разбрал що е това комунизъм,като идеология, от къде произхожда, и чии интереси обслужва....толкова години.
Съображенията :пролетариат,справедливост,светло бъдеще ..... ще замолА да не се подмушват.
Валентор
цитирайМнението ми е , че категорично не си разбрал що е това комунизъм,като идеология, от къде произхожда, и чии интереси обслужва....толкова години.
Съображенията :пролетариат,справедливост,светло бъдеще ..... ще замолА да не се подмушват.
Валентор
31.
ran -
та, къде са фактите?
27.06.2012 20:26
27.06.2012 20:26
d3bep написа:
Това е за съжаление нашата система, и Обами и Татчъровци са безспорното доказателство.
само че, аккто се сщеаш, няма начин някой цял живот да работи грабежи... накрая или ше го думнат, или пък ше ограби всички накрая.. И в двата случая няма повече да граби. И системата се дъни.Факти.
Това е за съжаление нашата система, и Обами и Татчъровци са безспорното доказателство.
само че, аккто се сщеаш, няма начин някой цял живот да работи грабежи... накрая или ше го думнат, или пък ше ограби всички накрая.. И в двата случая няма повече да граби. И системата се дъни.Факти.
за издънването, имам предвид?
Би ли ми дал поне един пример за издънена демокрация.
Пък после ше си говорим за цялата система.
32.
ran -
тези неща ги повтаряш непрекъснато
27.06.2012 20:31
27.06.2012 20:31
ok3223 написа:
Нашенското идеше повече на държавен капитализъм и беще много по-добро ОТ Боковия мутренски капитализъм.
Отоплението и тока по 5, 10 лева , храната рядко левче + стотинки,
А ЗАПЛАТИТЕ КАТО ДНЕШНИТЕ, ДАЖЕ ПО-ВИСОКИ.
Материалното за народа беше ок... само единици с по-висши интереси се чувстваха зле. Стадото облечено и нахранено беше добре...
Сега е обратното.
Само единици са ок, а стадото мизерствува и набира акъл...
Може да псува и вини Господ и съдбата или ГЕРБ и БСП на глас, колкото си иска, ако от това му става по-топло, на воля да ги ругае...
Негово свещено право.
Но безработицата, мизерията, фалша и лъжата си остават, и царуват повсеместно и на всякъде. Народът живее зле, и става и ще става все по-зле.
ИЗХОД ОТ ТУНЕЛА НЕ СЕ ВИЖДА. В ТОВА Е ПРОБЛЕМА.
Отоплението и тока по 5, 10 лева , храната рядко левче + стотинки,
А ЗАПЛАТИТЕ КАТО ДНЕШНИТЕ, ДАЖЕ ПО-ВИСОКИ.
Материалното за народа беше ок... само единици с по-висши интереси се чувстваха зле. Стадото облечено и нахранено беше добре...
Сега е обратното.
Само единици са ок, а стадото мизерствува и набира акъл...
Може да псува и вини Господ и съдбата или ГЕРБ и БСП на глас, колкото си иска, ако от това му става по-топло, на воля да ги ругае...
Негово свещено право.
Но безработицата, мизерията, фалша и лъжата си остават, и царуват повсеместно и на всякъде. Народът живее зле, и става и ще става все по-зле.
ИЗХОД ОТ ТУНЕЛА НЕ СЕ ВИЖДА. В ТОВА Е ПРОБЛЕМА.
Дори да са верни, тва нашенското фалира. Трудно ли е да се разбере, че взе и се тръшна. Няма го-о!
Светлото минало взе и си отиде, оставяйки дългове до десето коляно.
Тва е полужението!
която да не е произвеждана по западен лиценз, или прекопирана от такъв аналог. Питам сериозно, не съм специалист. До колкото знам в САЩ "Форд - Т", или познат още като "Ламаринената Лизи" още е в движение, а в Куба старите американски автомчобили още държат. Но нито съм чул, нито прочел, американците точно с това да се хвалят. Въпрос на вкус и възможности - едни искат колата да е здрава като танк, да надживее собственика и най-важното да може да побере родата, кокошките и няколко чувала храна за прасетата. Други, явно глупави и непрактични люде, пък искат удобства и глезотии.Обаче как набъркахте автомобилите в темата - е това не ми е ясно ! :) Защо малограмотници обсъждат Маргарет Тачър ми е ясно - от простотия и четене на "Работническо дело". Виж защо не сте емнали още смъртния враг на Тутраканската община - това е голямата мистерия. Може би още се стряскате от името на този, който ви бутна комунистическата кочина, изгаси ви кремълската пътеводна звезда и ви остави в очакване на второто пришествие на комунизма ! :)
ПС. В дъното на тази страница има статия за десетте най-развити страни. Всичките са от една система. :)
цитирайПС. В дъното на тази страница има статия за десетте най-развити страни. Всичките са от една система. :)
Е да, от системата ,която определя статистическите правила.
А за третата световна война ,естествено, ние ще сме виновни. Особено ако сме чели работническо дело. Дори и да не сме :)
Игран филм.
В куба има закон за поддръжката на стари автомобили, или поне имаШЕ. До миналата година. Така че твърдението е абсолютно неадекватно, всъщност ако го нямаше тоя закон кубинците щяха да карат лади.
И кой е западният лиценз на поколенията на Ладите, моеш ли да ми разкажеш? Полски Фиат? Само че само за 2101.
цитирайА за третата световна война ,естествено, ние ще сме виновни. Особено ако сме чели работническо дело. Дори и да не сме :)
Игран филм.
В куба има закон за поддръжката на стари автомобили, или поне имаШЕ. До миналата година. Така че твърдението е абсолютно неадекватно, всъщност ако го нямаше тоя закон кубинците щяха да карат лади.
И кой е западният лиценз на поколенията на Ладите, моеш ли да ми разкажеш? Полски Фиат? Само че само за 2101.
usandthem написа:
която да не е произвеждана по западен лиценз, или прекопирана от такъв аналог. Питам сериозно, не съм специалист. До колкото знам в САЩ "Форд - Т"
Не, няма такава кола. Даже световният шампион по некадърност "Запорожец" e правен по "Фиат850", да се чуди човек как са успели братушките да изпортят толкова зле една нелоша кола. "Форд" помагат сериозно на руснаците да си създадат автомобилна индустрия. Идеите на капиталиста Форд са чисто народняшки, и в средата на 20 -те години вече е постигната заветната цел на Форд - толкова ниска цена на колите, че всяко семейство да може да си позволи 2 коли - едната за развлечение и почивка, а другата - за кокошките и храната за прасетата. Другата идея на Форд е работниците му да получават колкото е възможно по-високи заплати, за да си купуват по-често коли. Колите на Форд са под 1000 долара с непостижима за конкуренцията надеждност, благодарение на иновативни технологии, на първо място измежду които конвейерното производство, въведено от Форд. Добрите му работници достигат спестявания на стойността на десетки автомобили. Всичко това нашите левичарски мърльовци нито има как да го проумеят (щото ушите им пеленгират само за простотии), нито да го признаят (щото власт се взема с кръв, а всичко останало служи само за вземането на властта)...
d3bep написа:
И кой е западният лиценз на поколенията на Ладите, моеш ли да ми разкажеш? Полски Фиат? Само че само за 2101.
И кой е западният лиценз на поколенията на Ладите, моеш ли да ми разкажеш? Полски Фиат? Само че само за 2101.
Това, че има Полски Фиат не означава, че Фиатът е полски. Бах мааму, лиценз на лиценза. Поразгледай старите каталози на Фиат и ще ти светне.
Всяко нещо си има предимства и недостъци! най добре е да има баланс между ляво дясно в едно демократично общество
У нас демокрацията е фасадна прав е коментиращ 28. chavdar01 че истинска демокрация има в скандинавските страни и Швейцaрия ...
И да добавя Исландия където показаха среден на световните банкери! Там наистина има народно управление Така се излиза от криза....
цитирайУ нас демокрацията е фасадна прав е коментиращ 28. chavdar01 че истинска демокрация има в скандинавските страни и Швейцaрия ...
И да добавя Исландия където показаха среден на световните банкери! Там наистина има народно управление Така се излиза от криза....
http://reporter.blog.bg/novini/2012/06/27/bylgariia-s-nai-goliama-siva-ikonomika-i-s-nai-mizerstvashto.973179
цитирайpodvodni написа:
Отричаш мемоарите на Маргарет Тачър?
Явно, не аз съм комуниста тук !?
Явно, не аз съм комуниста тук !?
Я пак, че нещо ми си губи този момент. На коя страница? Най-вероятно съм чел през пръсти. :))) Ех, тия типове от "Нова Зора" всичко знаят и всичко разбират. Както и тяхната измислица за плана "Дълес"...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.