Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2012 19:59 - Лъвът се готви за скок
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 1910 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 10.09.2012 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Следпразнично.
Което ще рече - 160 непрочетени мейла (а само един работен ден ме е нямало). Плюс стандартните оперативки и т.н.
Дето се вика - празници , празници, ама...

То, като се замислиш някои празнуваха 6-ти септември, а други - 9-ти. И кажете, че историята не си прави шеги - защото 6 е точно обратното на 9 :) Едното, ако е съедниение, другото какво ще е?

Хайде, няма да казвам какво е, че Венци пак ще напише постинг за мен :) Интересно - постинги пише, а на един-два прости въпроса не иска да отговори: 
1. Ако сам си фалирал държавата 2 пъти - трябва ли да обвиняваш някой, че не живеем добре?
2. Ако от последните 23 години си управлявал 16 - защо не си направил така, че хората да го разберат?

Както и да е - нека пишат хората,да се забавляват - то , като гледам , забавата е пълна. Пълна, пълна, ама сега Кути Райът ще се изцепи нещо и пак ще настане кървава сеч на Позитано 20.

Малко ми  прилича (ситуацията де) на това, дето става в ЦСКА - станаха за смях и на кокошките.

От друга страна - лъвът се готви за скок. Демек - за председател на ПЕС. Ама Тони Филипов, д-р, вика, че Гоце му подливал вода международно. 
Макар че - според мен - много смисъл от това подливане няма. Пак според Тони Филипов (а той се позовава на чудеса.нет) Станишев страдал от синдрома на Кувад. Вижте си го сами в Гугъла, че не ми се обяснява точно какво е.
Ако е вярно това със синдрома - и без Гоце ще се разсъхне работата :)

Пак се отплесвам. То е, защото съм изпуснал да си платя Булсата (абе мислех,че е платен до октомври, ама не би) и сега докато пуснат другите канали - гледам Канал 1. Като БТВ е, да кажа, за тези, които не го гледат. Ама малко мухлясало ми се вижда - снощо пуснаха филм за града, дето още носи името на Гошо Тарабата.
То и Благоевград е кръстен на един, дето не бил българин, а македонец, ама карай :)))

И моля, ако някой реши да цитира неща от този блог - да си слага линкове. Не за друго - така е редно. (Относно Амбърите - пак гледам се вихри купон, ама на мен вече ми е досадно).

п.с. Мило, даже като си гневна си много сладка :)





Гласувай:
12



1. kamosutrov - Когато кажат за някой мандрообирджия, че е направил нещо за някое населено място
11.09.2012 09:16
да се знае, че е бил роден наоколо е изкрънкал от царо, роби и ресурси.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2416788
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031