Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2012 08:36 - Беляне и едни здрави сили , дето се държат като стари моми
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 9574 Коментари: 52 Гласове:
11

Последна промяна: 31.03.2012 08:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Настана рев. Точно като при Вазов. 

Тогава Столетов, наший генерал,
ревна гороломно: "Млади опълченци,
венчайте България с лаврови венци!
на вашата сила царят повери
прохода, войната и себе дори!"

А рева е за Беляне. Плачат другарите (Овчарката плаче най-много, видимо най-голям комисион е взел и сега най-много ще връща), плачат, та се дерат, ама пусто мръсните капиталисти, империалисти, седесари, гербери и цялата останала сган ги прекара.

Да си призная, аз от ядрена енергетика не разбирам. Никак не разбирам и по тази причина няма да давам "компетентно" мнение дали реакторът е безопасен, дали технологията е надеждна и така нататък.

Обаче от цифри разбирам. Доста. Не като Венци-Валери и като Митко Кризата, дето вместо от цифри се интересуват от българо-съветската дружба, дето като въздуха за всяко живо същество, да ме прощавате за цитата от Гошо Тарабата.

И като гледам цифрите и си викам - малиии, зор. Що ни е, мамка му, да строим Втора атомна при тия числа? Не излизат, ама хич. 
Ще дам само едно примерче - цената на централката се върти около 6 милиарда евро. Щото Овчарката вика 4, ама забравя да сложи индексацийката, дето подписаха.
И това са парите за строежа. Без инфраструктура. А централка без инфраструктура е като Ок3223 без зелени чорапи и фуражка - демек няма смисъл, нонсенс пълен, че и отгоре.
Освен това братският съветски народ и кредит дава - на 10 % годишна лихвичка. За 6 000 000 000 евро това не е обирджийство, не е лихварство , а е опит за убийство направо.
Я сега да посмятаме - за 10 години около 20 000 000 000 лева, при това сметката съм я намалил, ама доста , защото при такива проекти има допълнително изкачащи скрити разходи, които могат да стигнат до 20 % отгоре. За по-голяма яснота ще оставим 20 000  000 000 лева де.
В България има около 2 000 000 пенсионери. С ниски пенсии.
Вместо Беляне може да дадат на пенсионерите по около 100 лева месечно по-висока пенсия. За 10 години напред. Ей така, за разнообразие. От днес да им ги дадат.
Като знам колко е средната пенсия все ми се струва, че това би спасило , БУКВАЛНО, повече хора, отколкото тъпото Беляне.

Нарочно дадох елементарен пример, че даже и Венци-Валери да го схване. И Митко Кризата също. Естествено, че сметката е далеч по-сложна, ама няма да я разберат милите, ако я напиша, затова така.
Обаче здравите сили не се интересуват от хората - за тях, както споделих, българо-съветската дружба и комисионите на Овчаров са по-важни.

И един последен въпрос, че ми е чудно:
Понеже нашите здрави сили са точно като стара мома, прецъфтели от чакане на руския принц, та да ги питам - абе, здрави сили, ако някой 33 години ви обещава да се ожени за вас, ама все не го прави - още ли се надявате? Че то , ако щеше и трябваше да стане - да е станало бе, да сте се задомили вече. А не сега да ревете като неонодени и да давате за зестра и парите на народеца, само и само белким ви върже.
Няма да върже бе, то и Шматко вчера си призна, че не са се надявали и че работата е мътна. И даже бутна газа с 11 %.

Вместо да ревете за Беляне вижте там Гоце да го озаптите, че следващия път я го докарате до 10 %, я не. Тоя много озверял бе - видимо триперливи ученички вече не му пускат и е озверял :)



Гласувай:
13



1. анонимен - Сега ви е смешно, но ще дойде време и ...
31.03.2012 09:55
Сега ви е смешно, но ще дойде време и за сълзи (когато си купуваме токче от турците по левче киловтчасчето).
цитирай
2. alexalexalex - Колега Кушел
31.03.2012 10:11
много ми е чудно това точно как ще стане - и що все ревете за нероден Петко :)

в ЕС сме, колега Кушел, не в СИВ - идеята е да има обща енергийна система.

и как изчисли цената на 1 лев, я дай методиката. или просто така, да си приказваме :))) колкото е истина и за иранските ракети де - все апокалиптични картини рисуваш, малиии :)
цитирай
3. анонимен - Алекс, от аргументацията на Кушела трябва да те е страх
31.03.2012 10:34
Като истински рибароинженероначалник цех, числата ги няма за нищо.
цитирай
4. usandthem - Най-смешното е, че при всички заклинания и прогнози на червените тикви,
31.03.2012 11:35
как руснаците щели наказателно да ни вдигнат цената на газа, Магучая взе , че клекна на по-евтин с 11% газ ! При цена 78 долара в щатите, при изобилие на шифтов газ по целия свят, огромни залежи в Мозамбик и Кипър, при съобщенията на руската преса за изчерпани находища на Газпром, руснаците взеха да вдяват,че с високите си цени единствено поощряват добива на шифтов газ и търсене на алтернативни енергийни източници. Но като добре е известно там вдяването става винаги с известно закъснение ! :)
цитирай
5. alexalexalex - катана
31.03.2012 13:47
ние с колегата Кушел обичаме да спорим, ндам :)

той пее "Интернационала", аз го замерям с числа и така :))))
цитирай
6. alexalexalex - 4. usandthem
31.03.2012 13:48
нема да се пУашиш, на здравите леви сили акълът им не идва късно, а просто не идва никога :)))
цитирай
7. анонимен - Лошото е, че докато си поема дъх, преди да продължи да пее, току метне някое число
31.03.2012 15:08
alexalexalex написа:
ние с колегата Кушел обичаме да спорим, ндам :)

той пее "Интернационала", аз го замерям с числа и така :))))

и ошашави публиката. После показва дупета и се възмущава от тях.
Ама той ти е другарче и ти го дундуркаш. :-))))))
цитирай
8. alexalexalex - катана
31.03.2012 15:21
с колегата Кушел имаме договорка - можем да си спорим, но си пускаме коментарите и не се цензурираме.

по този параграф е 1000 пъти по-добре да си го дундуркам него, отколкото злобен цензуриращ различното мнение Амбър :)
цитирай
9. анонимен - А трие си той! И то как. Разбрах де. Да не спорим по темата.
31.03.2012 16:49
alexalexalex написа:
с колегата Кушел имаме договорка - можем да си спорим, но си пускаме коментарите и не се цензурираме.

по този параграф е 1000 пъти по-добре да си го дундуркам него, отколкото злобен цензуриращ различното мнение Амбър :)

Голям кретен, но мой кретен. Старо правило.
цитирай
10. alexalexalex - катана
31.03.2012 17:38
мен не ме трие, ама никак :)

докато Амбърите - малиииии.

я подскажи - роман и 3 пиеси ли ни чакат + 2 изложби + ново радиопредаване + стихосбирка или ще е по-страшно :)

че отивам да пия с приятели и да знам дали да не се нальокам и да спя цял ден утре :))))
цитирай
11. анонимен - Не зная кой си трае и кой-не,
31.03.2012 17:48
но "Гоце" да не казва само че трябва да се търси "наказателна отговорност от този, който е подписал договора за "Белене", ами силно да му каже и името. Не че не го знаем, но той нека си го каже ...
цитирай
12. анонимен - Алекс, Алекс ... всяка една теза олеква, когато е теза на един човек. :-))) Всеки, който не те трие не е комплексиран
31.03.2012 17:48
alexalexalex написа:
мен не ме трие, ама никак :)

докато Амбърите - малиииии.

я подскажи - роман и 3 пиеси ли ни чакат + 2 изложби + ново радиопредаване + стихосбирка или ще е по-страшно :)

че отивам да пия с приятели и да знам дали да не се нальокам и да спя цял ден утре :))))

Цитирам некомплексираният ти "колега Кушел".
20. kushel - Много коментари, но нищо същест...
16:56
Някои хора се чудят защо ги трия. Много просто, защато се занимават да ми правят психологически анализи, които макар да им чешет крастата, на мен ми са през оная работа. В края на краищата аз пускам някакъв материал, който повдига въпрос за дискусия и винаги започвам с моето становище. Който има мозък, може да вземе отношение, без да си показва простотията, иначе просто го клъцвам. Паразити не ми трябват."
Аферим, Алекс и ашколсун!
цитирай
13. alexalexalex - катана
31.03.2012 18:20
дребнавичко ми се струва това :)
поне си го е казал :)

а Висисуалии ме изтри и ме коментира върху изтрит коментар :)

спорът не е е ли Кушел лява здрава сила (демек не съвсем у ред) , а за подличките абмърски селски номерца.
даже и за това не е де, а за амбърясването като феномен :)

а най-вече за Беляне, ако помниш началото на постинга :)
цитирай
14. alexalexalex - 11. andreshko
31.03.2012 18:23
Гоце сега "отстрелва" архара Сергей :)
затова дръсти такива неща. иначе, а сме го върнали в политиката, а пак е взел комисиони и пак е заровил сума ти кинти в Беляне.
Според мен Гоце се е усетил, че Овчаров е гепил повече пари от него и затова беснее. Щото няма начин Гоцето да не е намазал. Тия ученички, колкото и да са прости, пари струват :)))
Коя ще пусне на Гоце безплатно, а ?
цитирай
15. анонимен - Катански, не кретенясвай! Щом не ...
31.03.2012 18:23
Катански, не кретенясвай! Щом не съм ти дал статут на най-облагодетелстван блогер, значи нямаш необходимите данни и трябва да се постараеш повече. Макар, че и ти не можеш да се оплачеш. Чета ти глупостите с извънземно търпение.
цитирай
16. анонимен - Не знам какво те очаква, но Стеф се е заканил да напише роман в 3 тома. Нещо, като "Война и мир", но
31.03.2012 18:27
alexalexalex написа:
мен не ме трие, ама никак :)

докато Амбърите - малиииии.

я подскажи - роман и 3 пиеси ли ни чакат + 2 изложби + ново радиопредаване + стихосбирка или ще е по-страшно :)

че отивам да пия с приятели и да знам дали да не се нальокам и да спя цял ден утре :))))

по-дълго. И за са те дразни, ще говори със Съюза на слепите, да сложат линк към него. Чу не знам какво ти крои, но Валя, ах, тази Валя. Обещала е да снима цял мравуняк и да ти го показва мравка по мравка. Аз ще се огранича с бутилката и ощето нещо. И от време на време ще пускам по нещо.
И ще се заяждам, естествено.
цитирай
17. alllyallly - Алекс по 3, я вади мотора и ми ела на ...
31.03.2012 18:29
Алекс по 3, я вади мотора и ми ела на гости:)))

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/552084_10150902044374622_644889621_12796757_315245808_n.jpg
цитирай
18. alllyallly - В хубаво време, в събота, тук за к...
31.03.2012 18:29
В хубаво време , в събота, тук за какво става дума ?:))))))))))))
цитирай
19. анонимен - Няма едри и дребни факти, Алекс. Има факти.
31.03.2012 18:37
alexalexalex написа:
дребнавичко ми се струва това :)
поне си го е казал :)

а Висисуалии ме изтри и ме коментира върху изтрит коментар :)

спорът не е е ли Кушел лява здрава сила (демек не съвсем у ред) , а за подличките абмърски селски номерца.
даже и за това не е де, а за амбърясването като феномен :)

а най-вече за Беляне, ако помниш началото на постинга :)

Аз, за Беляне съм си го казал отдавна. Сигурно, преди 2 години имам бас с Икономиста, че Беляне няма да има.А при Многострадален Венци си казах и мнението. Значи, за да бъда по-конкретен, очаквам в рамките на 10-15 години да се появи нова технология за добив на енергия. Вече 30 години се работи върху нея. Японците експериментират също нещо ново и базирано в космоса.
Знаеш, че съм в час с алтернативната енергетика.
Е, извинявай, че смесих темите, но все пак е добре да се аргументираш.
Помниш Хашек? "Господин управителят беше леко пийнал, а господин надзирателят беше кьоркютук пиян".
цитирай
20. анонимен - Не, мерси. Такъв статут даден от тебе не е комплимент или признание.
31.03.2012 18:39
kushel написа:
Катански, не кретенясвай! Щом не съм ти дал статут на най-облагодетелстван блогер, значи нямаш необходимите данни и трябва да се постараеш повече. Макар, че и ти не можеш да се оплачеш. Чета ти глупостите с извънземно търпение.

цитирай
21. анонимен - Алекс, Андрей! Нема да барате Сташко и Гоце
31.03.2012 18:46
Ни за дупетата, ни за архарите! Те ще доразсипят партийката им.
цитирай
22. alexalexalex - катана
31.03.2012 18:48
отчая ме бе - Паниковски сега като ги зареди едни - мъка, мъка :))))
а мадам Грицацуева, викаш, мравка по мравка, а ?

само се чудя какво прави Хелзинския комитет - спи ли, дреме ли, та не е подгонил Амбърите за престъпление срещу човечеството (по члена за тъпота с взлом) :)))

относно споровете ви с Кушел - забавни сте ми :)
цитирай
23. alexalexalex - 17. alllyallly
31.03.2012 18:49
никакви мотори - отивам да пиянствам :)

а аз пил не карам. правило ми е! :)))
цитирай
24. alexalexalex - 15. kushel
31.03.2012 18:50
колега Кушел. аз нали съм със статут ? :)
цитирай
25. анонимен - Алка, провокаторкеееееееее!
31.03.2012 18:52
alexalexalex написа:
никакви мотори - отивам да пиянствам :)

а аз пил не карам. правило ми е! :)))

цитирай
26. анонимен - Аз съм купил Хелзинкския комитет. А, с Кушел не споря, апропо.
31.03.2012 18:56
alexalexalex написа:
отчая ме бе - Паниковски сега като ги зареди едни - мъка, мъка :))))
а мадам Грицацуева, викаш, мравка по мравка, а ?

само се чудя какво прави Хелзинския комитет - спи ли, дреме ли, та не е подгонил Амбърите за престъпление срещу човечеството (по члена за тъпота с взлом) :)))
относно споровете ви с Кушел - забавни сте ми :)

Имам здрав разум и нямам време за губене. Намесвам се от време на време, като направи някоя идиотщина или пусне някоя опашата лъжа. Аз му пуснах едно нещо за ядрен опит в СССР с дата и условен брой поразени, той отвръща с вестникарски извадки.
цитирай
27. alllyallly - Пил не пил, тук няма КАТ:))))) Аз си ...
31.03.2012 18:57
Пил не пил, тук няма КАТ:))))) Аз си прекарвам яко, нека ви:РРР, даже ви показвам звера бъги:))
цитирай
28. alllyallly - Оф бе чек че аз понеже не пия, изпу...
31.03.2012 19:00
Оф бе чек че аз понеже не пия, изпуснах да кажа, че тук пиянстването е вид почивка, а пиенето е класика в жанра:))) Мезето също....
30 годишна сливова и червено вино от домашно грозде:))
цитирай
29. анонимен - Алка, приемаш ли и немотористи?
31.03.2012 19:02
alllyallly написа:
Оф бе чек че аз понеже не пия, изпуснах да кажа, че тук пиянстването е вид почивка, а пиенето е класика в жанра:))) Мезето също....
30 годишна сливова и червено вино от домашно грозде:))

цитирай
30. alllyallly - Тц, само любители на офроад:)))...
31.03.2012 19:04
Тц, само любители на офроад:))))
Ха ха майтап де:РрРр Ма аз знам, че Алекс по 3 би му харесало , АТВ е вЪрхЪТ:))))
цитирай
31. анонимен - Алка, троен Алекс ще си кара, аз ще наблегна на елексирите. :-))))))))))))))
31.03.2012 19:08
alllyallly написа:
Тц, само любители на офроад:))))
Ха ха майтап де:РрРр Ма аз знам, че Алекс по 3 би му харесало , АТВ е вЪрхЪТ:))))

цитирай
32. анонимен - Да бе, не пиеш! С очите си видях как изпи почти цяла половин бира! :-))))))
31.03.2012 19:09
alllyallly написа:
Оф бе чек че аз понеже не пия, изпуснах да кажа, че тук пиянстването е вид почивка, а пиенето е класика в жанра:))) Мезето също....
30 годишна сливова и червено вино от домашно грозде:))

цитирай
33. alllyallly - пиЕница:)) Толкова ми е прета...
31.03.2012 19:10
пиЕница:))
Толкова ми е претаковано, че не мога да схвана за какво си говорите:))
Ама какво да се прави, адреналин и готина компания:))) Пък и да има за какво да си мислят даскалите и да си фантазират:))
цитирай
34. alllyallly - Не ме подсещай....ужасно беше;))
31.03.2012 19:12
32. katana - Да бе, не пиеш! С очите си видях как изпи почти цяла половин бира! :-))))))

От тогава пия само минерална вода...:)
цитирай
35. gotzageraskov - http://meto76.blog.bg/politika/2012/03/20/ruski-ministyr-na-atomnata-energetika-aec-quot-belene-quot-e.925327
31.03.2012 19:13
Вместо коментар.
цитирай
36. анонимен - Eeeeeeeeeeee! Трезвеничка такава!
31.03.2012 19:17
34. alllyallly - Не ме подсещай....ужасно беше;))
alllyallly написа:
32. katana - Да бе, не пиеш! С очите си видях как изпи почти цяла половин бира! :-))))))

От тогава пия само минерална вода...:)

цитирай
37. ran - гледам ти цифрите и си викам -
31.03.2012 19:32
Малий, тия сметки сигурно са само за Белене. Щото е тъпо... тва, Беленето.За седми реактор в Козлодуй, за без пари ще ни излезе. А пък газовата централа на Газпром в Беляне напрао без пари ще ни я дадат. И тока ще ни го подаряват. Заедно с поздравителни картички и плюшени мечета на киловатчас.
Ха, сметни сега не една, а две централи. Плюс инфрата им :)))
Кушеля+Венци пък видяха в Седма Атомна край на атомната енергетика. Вие тримата от една предучилищна ли идвате?
Я, да цитирам и аз класиците. Като поздрав за детската градина.

"... Тъй вънкашната лъскавина на работите прави му най-силни впечатления. Следствието е взето вместо самата причина, отражението — вместо самата същност. Повърхните впечатления оставят и повърхни познания: а от такива познания излизат криви разсъждения. От това — и криви убеждения, които представят смешни умове."
СМЕШНА ПОЗОРИЩНА игра
въ петь действия
отъ Д. П. Войникова
цитирай
38. ok3223 - С това Беляне, БелЯЯЯне-е, 3 по Ал...
31.03.2012 19:43
и дърлене с малоумна аритметика за бавноразвиващи, ставаш смешен.
Когато не ти достигат знания и КИ, сядай си на задника.

НА ЕДИН...
Катър е, а за кон
все иска да минава.
Природния закон
не му го позволява.

Как мъчи се горкия-
учен си дава вид.
Дефекта си да скрие...
на умствен инвалид.
По-здрав: ок
цитирай
39. анонимен - Ран, нещата са прости. Става въпрос за много наши кинти
31.03.2012 20:30
ran написа:
Малий, тия сметки сигурно са само за Белене. Щото е тъпо... тва, Беленето.За седми реактор в Козлодуй, за без пари ще ни излезе. А пък газовата централа на Газпром в Беляне напрао без пари ще ни я дадат. И тока ще ни го подаряват. Заедно с поздравителни картички и плюшени мечета на киловатчас.
Ха, сметни сега не една, а две централи. Плюс инфрата им :)))
Кушеля+Венци пък видяха в Седма Атомна край на атомната енергетика. Вие тримата от една предучилищна ли идвате?
Я, да цитирам и аз класиците. Като поздрав за детската градина.

"... Тъй вънкашната лъскавина на работите прави му най-силни впечатления. Следствието е взето вместо самата причина, отражението — вместо самата същност. Повърхните впечатления оставят и повърхни познания: а от такива познания излизат криви разсъждения. От това — и криви убеждения, които представят смешни умове."
СМЕШНА ПОЗОРИЩНА игра
въ петь действия
отъ Д. П. Войникова

Първото заключение на геолозите беше, че само луд може да строи АЕЦ в разлом.
След това казаха, защо не, ако се направи допълнително укрепване. Опаа, още кинти. Да, ама стана Фукушима. Девятка по Рихтер и на плитко. Вранча е с потенциал 7-7,8 по Рихтер, но може ли да се предвиди дали и кога е възможно по силно земетресение? Не може. Фукушима разби всички представи за сеизмично прогнозиране. Най вероятно ще прежалим парите за Беляне до сега или ще изчакаме новите технологии. Според мен е по-разумно.
Не трябва да се изпуска и остойностява и енергийната зависимост от Русия. Това също има цена. Вече преживяхме такъв рекет. Ще вметна, че българските геолози също са отрекли построяването на Кремиковци. Той е наложен от руснаците.
цитирай
40. ran - 39. katana
31.03.2012 21:06
Точно така, атомна централа в разлом не може, но газова - що пък не! :)))
Най-много някое локално екозамърсяване да се получи като доде чичко Рихтер. Кво са стотина квадратни километри?!
А с една южна газова тръба и газ-централа енергийната ни зависимост от Русия няма нужда и да я остойностяваме. Направо държавната ни каса ще е в офиса на Газпром.
Твоето "най-вероятно" за прежалените пари го чувам вече трета година, а паричните трансфери към Росатоменерго не са спирали през това време.
Та така - решението "Белене" в този му вид, с обещания за компенсация на мафията, дадени от твоето правителство е огромно поражение, а не победа.
цитирай
41. prusev71 - Слава Богу, съветските съсиреци са спрени!
31.03.2012 21:07
Дружният рев на последователите на Гошо Тарабата, Дядото и цялата пасмина на червената идея показва само едно: пълна победа на манипулаторите-комисионери над множеството от бедни електорални единици на БСП. Аз съм изумен от това, защо последователте на лявата идея не попитаха през 2008 и сега преди Конгреса, защо Станишката и компания допуснаха плоския данък?!
цитирай
42. анонимен - Ран, не съм партиец, бе. А разберете нещо основно!
31.03.2012 21:20
ran написа:
Точно така, атомна централа в разлом не може, но газова - що пък не! :)))
Най-много някое локално екозамърсяване да се получи като доде чичко Рихтер. Кво са стотина квадратни километри?!
А с една южна газова тръба и газ-централа енергийната ни зависимост от Русия няма нужда и да я остойностяваме. Направо държавната ни каса ще е в офиса на Газпром.
Твоето "най-вероятно" за прежалените пари го чувам вече трета година, а паричните трансфери към Росатоменерго не са спирали през това време.
Та така - решението "Белене" в този му вид, с обещания за компенсация на мафията, дадени от твоето правителство е огромно поражение, а не победа.

Що си мислите, че всяка мисъл в главата ми се дължи на партийна принадлежност? Има един прост постулат, който ми е начин на мислене от много години. Само светците могат да избират между добро и зло. На човеците се налага за избират между лошо и по-лошо". Не ти го натрапвам, но е полезен.
цитирай
43. ran - тогава, Катана, напред към основните неща!
31.03.2012 22:52
Твоето лошо, за мен е по-лошото. И се аргументирам по възможност. Което ти не правиш. Защото не можеш или защото не искаш - все тая. Резултатът е, че приличаш на идеологически обременен партиец. Или на индокриниран.
Оттам и проблемите ти с партийната принадлежност :))))
С извинение!
цитирай
44. анонимен - Ран, отдавна съм се убедил, че аргументите нямат никаква стойност тука
31.03.2012 23:45
А, аз съм непартиен рецидивист. :-)))) И нямам никакъв проблем с липсата на партийна идентичност. Просто умея да смятам и в доста случаи предвиждам сравнително точно.
цитирай
45. ran - това "тука" беше непряка обида :)))))))
01.04.2012 00:05
добре че не сме в 18 век - щях да си потърся ръкавицата :Ь
katana написа:
Просто умея да смятам и в доста случаи предвиждам сравнително точно.


В математическите и прогностичните ти способности се усъмних когато защитаваше водевила "отнемане лиценза на Лукойл". Нали не си забравил, че спечелих каса бира, в този ти постинг, от един твой приятел? И двамата твърдяхте, че ГЕРБ не се занимава с контрабанда на горива.
Всъщност рецидивирай си воля, не ми пречиш :)
Само не защитавай гербавите, под формата на антикомунизъм. Смешно е как ви пързалят комунистите с антикомунистическа риторика. Справка - този пост на Алекс Тройной и причините, довели до него - престорените стонове на кушеля, валери и р.овч.
цитирай
46. ka4ak - Mързел съм си!
01.04.2012 01:36
29.03 16:47 - Правилни съждения!
Притеснително е,че в днешно време,енергията е двигателя на прогреса и ставаме,все по зависими от нея,а алтернатива не се задава,защото нямаме яснота,какво желаем!
Неспособността да формулираме национална политика и суверенитет,обединяващ гражданите на Републиката е основното!
Завета на Кубрат и принципите на Дякона на Свободата,трябва да станат основата,на която да стъпиме,за да може да ни има и в следващия век!
Не го ли проумеем,просто загиваме и предаваме България!!!
Срамно,гнусно и позорно!!!:(((
цитирай
47. blackpredator - И къде го видя този разлом бе Катана?
01.04.2012 01:58
Я разкажи, да обогатиш науката!
Ти даваш ли си сметка, че сертифицирането на една атомна площадка, не минава без съгласие на Румъния, наш атомен конкурент в случая.
Има такова становище от простите румънски геолози, дето не са чували за разлом и не са чели Катана. Можеш да го потърсиш в нета, вместо да цитираш другият енциклопедист д-р Боко.
Що просто не влезеш в Гугъл Еърт и простичко не измериш аджеба, какво е разстоянието от Вранча до Черна вода и после до Беляне, не до Фукушима. И върху какви геоложки структури са и двете.

Правилно е казал Апелес:"Обущарят да си гледа карите!"
цитирай
48. анонимен - За касата бира съм пропуснал. Ще припомниш ли? А, и получи ли я?
01.04.2012 08:53
45. ran - това "тука" беше непряка обида :)))))))
ran написа:
добре че не сме в 18 век - щях да си потърся ръкавицата :Ь
katana написа:
Просто умея да смятам и в доста случаи предвиждам сравнително точно.


В математическите и прогностичните ти способности се усъмних когато защитаваше водевила "отнемане лиценза на Лукойл". Нали не си забравил, че спечелих каса бира, в този ти постинг, от един твой приятел? И двамата твърдяхте, че ГЕРБ не се занимава с контрабанда на горива.
Всъщност рецидивирай си воля, не ми пречиш :)
Само не защитавай гербавите, под формата на антикомунизъм. Смешно е как ви пързалят комунистите с антикомунистическа риторика. Справка - този пост на Алекс Тройной и причините, довели до него - престорените стонове на кушеля, валери и р.овч.

Не знам за контрабандата на горива от страна на Герб. Знам, че независимият съд върна лиценза на Лукойл, като изпобзва за аргумент " Предстояща криза на пазара", с което по съдебен начин доказа монополно състояние.
цитирай
49. анонимен - Виж сеизмичната карта на БАН.
01.04.2012 08:54
blackpredator написа:
Я разкажи, да обогатиш науката!
Ти даваш ли си сметка, че сертифицирането на една атомна площадка, не минава без съгласие на Румъния, наш атомен конкурент в случая.
Има такова становище от простите румънски геолози, дето не са чували за разлом и не са чели Катана. Можеш да го потърсиш в нета, вместо да цитираш другият енциклопедист д-р Боко.
Що просто не влезеш в Гугъл Еърт и простичко не измериш аджеба, какво е разстоянието от Вранча до Черна вода и после до Беляне, не до Фукушима. И върху какви геоложки структури са и двете.

Правилно е казал Апелес:"Обущарят да си гледа карите!"

цитирай
50. vencivaleri1951 - Когато доктори замерят с цифри и "рубладжиите" мълчат
01.04.2012 12:25
-Първо срокът от 33 с който ни замериха пернишкия доктор хонорис кауза и неговия колега -специалист по членуването е железен довод. Тоест нещо което не е построено от толкова години , не може да бъде и построено сега. То подобна е логиката и спрямо една друга централа в земите на Дарий. Тъй като е бомбардирана един път, следва да се удари отново. След като на персите е отказана сигурност защо да не се откаже такава и на българите. И там евреи я удариха , и тук евреин/Соломон Паси/ през 90те бе в основата на торпилирането на процеса. Тезата беше, че реактора /чешки/ е престоял даста и за нищо не става. Впрочем оказа се , че става, но за туземците от Московско.
-Доводът пък с убийствената лихва 10% на двамата доктори досрива идеята за АЕЦ. Вероятно доктор Борисов е изучил лихвите при Бориславова и после е поразказал за тях на доктор Алекс. Ами ако вземем двадесетгодишен период в който не плащаме по кредита, станцията е построена но не работи, то цената която ще се свормира ще бъде още по голяма. Ами ако и вулкан под нея избухне, или Боинг с ислямист се удари в нея...какво правим? Това са цифри-не са шега работа. Все пак ако не смятахме икономическия ефект като фабриканти на нелегални папироси където трябва да си избиеш инвестиците докато те хванат данъчни и полиция може би щяхме да знаем, че подобен кредит има и гратисен период, че получаваш приходи от работещата централа от които плащаш вноските по кредита. Хвърлени едни двадесет милиарда в пространството са толкова верни колкото преди това 4те на Петър Димитров. При такава логика докторе, не би тръгнал нито един инвестиционен проект. Лично аз не видях нито един дори елементарен погасителен разчет при който да се каже простичко. Станцията струва толкова, ще произвежда еди колко си киловата при цена Х стотинки на същия този киловат. От там нека оставят на мен простото счетоводителче-аутистче да си направя погасителен план за себе си. Накрая от исторически опит/повече от 33години/ зная, че когато с Велика сила сме се ебавали все спонтанни аборти сме правили. Не напразно граничим все с българи. Искрено се надявам/а и вярвам. Борисов има инстинкт за оцеляване и това всеки може да се досети знаейки биографията му/, че сме си направили добре сметките, а и сме обяснили , че сме принудени за тези си действия.
цитирай
51. gotzageraskov - http://meto76.blog.bg/politika/2012/03/20/ruski-ministyr-na-atomnata-energetika-aec-quot-belene-quot-e.925327
02.04.2012 23:35
[quote=vencivaleri1951]-Първо срокът от 33 с който ни замериха пернишкия доктор хонорис кауза и неговия колега -специалист по членуването е железен довод. Тоест нещо което не е построено от толкова години , не може да бъде и построено сега. То подобна е логиката и спрямо една друга централа в земите на Дарий. Тъй като е бомбардирана един път, следва да се удари отново. След като на персите е отказана сигурност защо да не се откаже такава и на българите. И там евреи я удариха , и тук евреин/Соломон Паси/ през 90те бе в основата на торпилирането на процеса. Тезата беше, че реактора /чешки/ е престоял даста и за нищо не става. Впрочем оказа се , че става, но за туземците от Московско.
-Доводът пък с убийствената лихва 10% на двамата доктори досрива идеята за АЕЦ. Вероятно доктор Борисов е изучил лихвите при Бориславова и после е поразказал за тях на доктор Алекс. Ами ако вземем двадесетгодишен период в който не плащаме по кредита, станцията е построена но не работи, то цената която ще се свормира ще бъде още по голяма. Ами ако и вулкан под нея избухне, или Боинг с ислямист се удари в нея...какво правим? Това са цифри-не са шега работа. Все пак ако не смятахме икономическия ефект като фабриканти на нелегални папироси където трябва да си избиеш инвестиците докато те хванат данъчни и полиция може би щяхме да знаем, че подобен кредит има и гратисен период, че получаваш приходи от работещата централа от които плащаш вноските по кредита. Хвърлени едни двадесет милиарда в пространството са толкова верни колкото преди това 4те на Петър Димитров. При такава логика докторе, не би тръгнал нито един инвестиционен проект. Лично аз не видях нито един дори елементарен погасителен разчет при който да се каже простичко. Станцията струва толкова, ще произвежда еди колко си киловата при цена Х стотинки на същия този киловат. От там нека оставят на мен простото счетоводителче-аутистче да си направя погасителен план за себе си. Накрая от исторически опит/повече от 33години/ зная, че ког
цитирай
52. alexanderherzdorf - Голям рев надават рубладжиите по ...
05.04.2012 15:41
Голям рев надават рубладжиите по АЕЦ "Белене"... Цървул-русофилска му работа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2429230
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930