Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2012 21:26 - Да не смееш да погледнеш - блог.бг и БТВ
Автор: alexalexalex Категория: Тя и той   
Прочетен: 2771 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 01.02.2012 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Преди малко си идвам от работа, ама понеже съм хитър - викам си : първо ще хапна, а нета ще го гледам после, че току-виж Амбърите пак са накацали по първа и станала белята (демек днес нямах време да обядвам и току-виж съм си легнал гладен).
Защото - както неведнъж съм подчертавал - естетическото ми чуство не ми дава да ям , след като видя мазни Амбърски мутри.
Не съм се объркал, ама никак - пак се блещят на Първа.
Ама и друго ми прави впечатление - днес цялата Първа е заета от мрънкачи, оплаквачки и Амбъри.
Едно позитивно неща няма.
Ревът от АКТА-та (дето никой не знае точно какво е, ама важно е да се реве, по-четимо е) е като на гордий балканский лев, реват от капитализЪма, за капак и Амбърите се разпищолили...
Модераторите, нали се разбрахме, че ще питам.
Къде е новата платформа, а?
Мислите ли, че има повече от 3-ма малоумни, дето четат за "гола, девствена и възбудена"?
Или че има далтонисти, дето гледат с настървение нескопосани снимки?

Човек да не отвори блога, ей :)))))
Страшна работа. Прилича отвсякъде на програмата на БТВ, дето да те е гнус да я пуснеш.
И за да не ме обвините в пристрастие - онагледявам. Програмата на БТВ. Вие бройте колко часа са турските сериали.
image 
На това се е обърнал блог.бг без нова платформа.
За малко даже да кажа кой Амбър на кой сериал прилича, ама пусто не ги гледам, та им се размина:)))


п.с. Мило бе, ама си ужасно секси, ндам!




Гласувай:
8



1. alexalexalex - 1. li4kata
01.02.2012 21:51
не е ужасно, а е тъпо:)))
по-тъпо от Миролюба Бенатова, Виктор Николаев и Ани Цолова :)))

абе Амбър до Амбъра, мила моя майно льо :))))
цитирай
2. анонимен - и аз се обърквам в блога
01.02.2012 22:55
всеки втори е alex или негово подобие
цитирай
3. alexalexalex - анонимния
01.02.2012 23:19
делиш се като амеба, вЕрвай :)))
размножаваш се демек.
а уж съм забранил анонимните малоумници :)))

то няма лошо де, Амбърите сте все анонимни коментатори :))) и що ви е страх да се покажете, ей това се чудя:)))

все едно де, един малоумник повече или по-малко - все тая :)))
цитирай
4. lidislidis - Как проникват тези "анонимни" при затворени функции за анонимни коментари??
02.02.2012 00:39
Случва се вече на всеки втори потребител в блога при затворени анонимни, анонимни да му пишат коментари !?
Да не би да си комуникираме с модераторите, а това да е новата им реформа , тъй като до сега не се обаждаха на милионите запитвния от потребителите, може да са въвели този блог ефект за постоянна комуникация с потребителите? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2429707
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930