Постинг
26.04.2012 20:26 -
Чернобил и един искрен въпрос към здравите леви сили
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 10411 Коментари: 39 Гласове:
Последна промяна: 26.04.2012 21:08
Прочетен: 10411 Коментари: 39 Гласове:
21
Последна промяна: 26.04.2012 21:08
Като запътувах и се отнесох.
Както и да е, за друго иде реч.
Опс, другарки и другари, таковата, за Амбърите не съм бил прав! (Катана, месец ли трябваше да го пиша или два?)
Днес е кофти ден.
Годишнина от Чернобил.
Дето не гърмеше и дето е безопасен, защото съветската радиация е като шоколад - вкусна, добра и красива.
Друго си е гадната капиталистическа радиация, дето се вика - оная (капиталистическата) убива и мори работническата класа, докато родната съветска - никак и нищо.
Има неща, които не трябва да се забравят и не трябва да се прощават. Никога!
Авария може да стане навсякъде, никой не е застрахован.
Но да оставиш населението без информация и да пуснеш децата да маршируват под радиоактивния дъжд пред Мавзолея на Гошо Тарабата е престъпление.
Не просто срещу човечеството, а срещу нормалността.
И понеже сега пак същите ми реват по Белене , та да ги питам - що не го д***ате, а?
п.с. Мило бе, много, ама много.
Както и да е, за друго иде реч.
Опс, другарки и другари, таковата, за Амбърите не съм бил прав! (Катана, месец ли трябваше да го пиша или два?)
Днес е кофти ден.
Годишнина от Чернобил.
Дето не гърмеше и дето е безопасен, защото съветската радиация е като шоколад - вкусна, добра и красива.
Друго си е гадната капиталистическа радиация, дето се вика - оная (капиталистическата) убива и мори работническата класа, докато родната съветска - никак и нищо.
Има неща, които не трябва да се забравят и не трябва да се прощават. Никога!
Авария може да стане навсякъде, никой не е застрахован.
Но да оставиш населението без информация и да пуснеш децата да маршируват под радиоактивния дъжд пред Мавзолея на Гошо Тарабата е престъпление.
Не просто срещу човечеството, а срещу нормалността.
И понеже сега пак същите ми реват по Белене , та да ги питам - що не го д***ате, а?
п.с. Мило бе, много, ама много.
За шоколада, за забавленията и за терора
Никове за skype
Атракцион за самоубийци: как безболезнен...
Никове за skype
Атракцион за самоубийци: как безболезнен...
Следващ постинг
Предишен постинг
Далеч по-интелигентно и демократично, и екологично е, децата и внуците ви, да го д*хат рязан от “АККУЮ”.
Там реакторите са от Малдивите, с планктонно гориво...
п.с. Изтърка я тая снимка...
цитирайТам реакторите са от Малдивите, с планктонно гориво...
п.с. Изтърка я тая снимка...
нещо не те разбрах, ама карай.
цитирай
3.
анонимен -
Днес по телевизора казаха, че ще ...
26.04.2012 20:56
26.04.2012 20:56
Днес по телевизора казаха, че ще носим последствията на Чернобил 25 години след аварията...бум на раковите заболявания са отбелязани и всеки ден 100 човека научават , че имат рак:(
Когато се случи аварията имаше пълно информационно затъмнение, все едно нищо..
цитирайКогато се случи аварията имаше пълно информационно затъмнение, все едно нищо..
С касаки - два месеца ..Щом питаш :))))))))))
И аз това питам - абе шо не го пиииип.......
цитирайИ аз това питам - абе шо не го пиииип.......
все едно какво са казали :)
за мен е факт, че да държиш деца под радиоактивен дъжд, за да маршируват пред мумията на Гошо Тарабата е престъпление.
при това - престъпление , за което не трябва да има прошка.
цитирайза мен е факт, че да държиш деца под радиоактивен дъжд, за да маршируват пред мумията на Гошо Тарабата е престъпление.
при това - престъпление , за което не трябва да има прошка.
и тебе не те разбрах, ама хич.
цитирайБлизнаците на нашият реактор /а може и самият той/, ще се монтират в АЕЦ “АККУЮ” в Турция.
На един рязан разстояние от Резово.
Още да обяснявам ли?
цитирайНа един рязан разстояние от Резово.
Още да обяснявам ли?
всичките БСП та по всичките земни кълбета
цитирай Нали властта се смени !? Или всички демократи са се предали на комунистите ...Що седят в парламента с престъпници ? Що не направиха лустрация ?
Всичките са маскари , няма нито един осъден за престъпленията по време на комунизма. Срам , позор , безсилие .
цитирайВсичките са маскари , няма нито един осъден за престъпленията по време на комунизма. Срам , позор , безсилие .
брех, д**ба, мислех, че ти поне четеш преди да пишеш :)
дреме ми на гъза дали турците ще правят атомна централа.
говорех за престъплението Чернобил.
ех, тоя пусти писател , дето все не чете ...:)
цитирайдреме ми на гъза дали турците ще правят атомна централа.
говорех за престъплението Чернобил.
ех, тоя пусти писател , дето все не чете ...:)
да го д **ат (без извинение) всичките БКП-та :)
цитирайщото са на всеки километър :)
и щото са като хлебарки - много са, пак са тук и пак са същите :)
цитирайи щото са като хлебарки - много са, пак са тук и пак са същите :)
за умрелите (Белене) или добро, или нищо :))))
цитирайаз от ядрена енергетика не разбирам. изобщо.
в блога я има 2-ма, дето да разбират, я няма :)
ама от икономика имам идея. и като икономика това Белене не ми се връзваше, ама никак. цифрите не излизаха, ама хич :)
и все пак говорех за трагедията Чернобил и за престъпленията, свързани с това нещастие.
цитирайв блога я има 2-ма, дето да разбират, я няма :)
ама от икономика имам идея. и като икономика това Белене не ми се връзваше, ама никак. цифрите не излизаха, ама хич :)
и все пак говорех за трагедията Чернобил и за престъпленията, свързани с това нещастие.
15.
анонимен -
Един месец. Ама то, твоето... карай.
26.04.2012 22:26
26.04.2012 22:26
Айде, свъртай се в София, че ожаднях. :-)))))
цитирайза строежа на Белене не излизат числата - за 22 000 000 000 лева щяхме да построим фотоволтаици (държавни, не с преференциална цена) и щяхме да блъскаме безплатен ток :)))
майтап де, че токът от слънцето е само денем и вечер трябват допълващи мощности, ама 22 милиарда си е бая пара, еле за централа, дето не е ясно кво ще я правим. с нашата или без, братята турци ще си строят тяхната, че са зле с тока. и като я направят - ще им продаваме грънци :))
иначе за комунягите и Чернобил - оправдание няма .
цитираймайтап де, че токът от слънцето е само денем и вечер трябват допълващи мощности, ама 22 милиарда си е бая пара, еле за централа, дето не е ясно кво ще я правим. с нашата или без, братята турци ще си строят тяхната, че са зле с тока. и като я направят - ще им продаваме грънци :))
иначе за комунягите и Чернобил - оправдание няма .
трудя се бе!
аз да не съм капиталист като Кушела.
след празниците ще е, мисля да остана на място поне седмица :)))
цитирайаз да не съм капиталист като Кушела.
след празниците ще е, мисля да остана на място поне седмица :)))
Алекс писател;)
От АЕЦ “АККУЮ” в Турция, "ТЕТАШ ще изкупи 70% от електроенергията на първите два блока в продължение на 15 години по фиксирани цени от 12.35 евроцента за КВтч и 30% от трети и четвърти блок."
Аз, като потенциален духащ, искам да духам стоплен с енаргия отсам Велека.
Щото при твоя тип демокрация и тезеците станаха кът...:)
Това за волтаиците е, като чукча удавил кит...:)
цитирайalexalexalex написа:
И понеже сега пак същите ми реват по Белене , та да ги питам - що не го д***ате, а?
От АЕЦ “АККУЮ” в Турция, "ТЕТАШ ще изкупи 70% от електроенергията на първите два блока в продължение на 15 години по фиксирани цени от 12.35 евроцента за КВтч и 30% от трети и четвърти блок."
Аз, като потенциален духащ, искам да духам стоплен с енаргия отсам Велека.
Щото при твоя тип демокрация и тезеците станаха кът...:)
Това за волтаиците е, като чукча удавил кит...:)
въпрос преди лягане - колко ток изнасяме СЕГА хем Белене го няма?
като ми отговориш (с цифри) утр сутрин ще ти обясня защо ние нямаме нужда от Белене, а само търговците на ток , които, странно защо, са все леви здрави сили :)
Р.Овч. е богат и без да му строя Белене с моите пари, а той да изнася и да лапа:))))
цитирайкато ми отговориш (с цифри) утр сутрин ще ти обясня защо ние нямаме нужда от Белене, а само търговците на ток , които, странно защо, са все леви здрави сили :)
Р.Овч. е богат и без да му строя Белене с моите пари, а той да изнася и да лапа:))))
ще строят, щото тока им е кът :)))
15 стотинки ако ще е от Белене - но пасаран, баси !!!! :))))
цитирай15 стотинки ако ще е от Белене - но пасаран, баси !!!! :))))
нито да смятам днес, колко ток изнасяме.
Един АЕЦ от трето поколение, е енергиен поглед в бъдещето, повече от 60 години. Повече от един човешки жизнен цикъл.
Икономическо и намк'во късогледство е да мериш букаите на държавата, с портмонето на Р. Овч.
НЯМА свободна страна без енергетика!
И внуците на раята никога, никога няма да бъдат в рая...
Много наивно е това с търговците на ток бе Алекс.
За тях има ли значение дали ще изнасят, или внасят?
цитирайЕдин АЕЦ от трето поколение, е енергиен поглед в бъдещето, повече от 60 години. Повече от един човешки жизнен цикъл.
Икономическо и намк'во късогледство е да мериш букаите на държавата, с портмонето на Р. Овч.
НЯМА свободна страна без енергетика!
И внуците на раята никога, никога няма да бъдат в рая...
Много наивно е това с търговците на ток бе Алекс.
За тях има ли значение дали ще изнасят, или внасят?
9 септември 1944 г. - черна дата в Българската история и първоизточник на всички проблеми!
цитирай
23.
анонимен -
Тук има икономисти, енергетици, Черни хищници и комунета
27.04.2012 09:25
27.04.2012 09:25
Ако някой ми каже от къде се появи числото 200 000 000 000 /Двеста милиарда/ печалба от АЕЦ Белене за целия период на експлоатация, която червенотиквеничковчетата повтарят като изоглавени, ще му бъда благодарен.
Щото, таковата за да се появи това число при 10% печалба трябва да се продаде прозукция за 2 трилиона. При 5% печалба-продукция за 1 трилион и така надолу, на горе се смята лесно.
Ще отворя специален курс "Аритметика за журналисти, политици и блогъри-комунета".
цитирайЩото, таковата за да се появи това число при 10% печалба трябва да се продаде прозукция за 2 трилиона. При 5% печалба-продукция за 1 трилион и така надолу, на горе се смята лесно.
Ще отворя специален курс "Аритметика за журналисти, политици и блогъри-комунета".
24.
анонимен -
На мен не ми стана ясно как го сметнаха
27.04.2012 11:26
27.04.2012 11:26
aries70 написа:
Учителю, отговора е прост. Калкулирали са бъдещите инфлации, така както са планирани още от началото на прехода.
Айде, за валутата се ограничиха до 2 валути, лев и евро. Ама, ако се умножи срока на експлоатаци по пълната мощност /без ремонтите/ и се раздели дадената сума, пак не се връзват нещата. Но аз имам безкрайно доверие на Петър Димитров, Станишев и Гоце и знам, че те са изключително добри икономисти. Особено Петър Димитров. :-)))))))))))))))))))))
Ставаше дума за Чернобил и как преди 26 г. трилистните детелини в парковете бяха кът. Лично аз намерих една със 7 (СЕДЕМ)! листа. Тогава събрах толкова много четири и петлистни детелини, че си направих специален хербарий само с такива. Боже колко се радвахме и си мислехме, че ще сме много щастливи занапред!
А за въпроса на алекс - те никога не са го духали. Винаги са намирали кой да го прави вместо тях! За съжаление продължават да имат наемни духачи, че и гълтачи.
цитирайА за въпроса на алекс - те никога не са го духали. Винаги са намирали кой да го прави вместо тях! За съжаление продължават да имат наемни духачи, че и гълтачи.
26.
анонимен -
Всъщност си прав. За много неща, включително и за това се мълчи
27.04.2012 11:46
27.04.2012 11:46
muerte написа:
Ставаше дума за Чернобил и как преди 26 г. трилистните детелини в парковете бяха кът. Лично аз намерих една със 7 (СЕДЕМ)! листа. Тогава събрах толкова много четири и петлистни детелини, че си направих специален хербарий само с такива. Боже колко се радвахме и си мислехме, че ще сме много щастливи занапред!
А за въпроса на алекс - те никога не са го духали. Винаги са намирали кой да го прави вместо тях! За съжаление продължават да имат наемни духачи, че и гълтачи.
А за въпроса на алекс - те никога не са го духали. Винаги са намирали кой да го прави вместо тях! За съжаление продължават да имат наемни духачи, че и гълтачи.
Но, какво да се прави. По тия времена, те не са били тук. Други са били. Едни комунисти, бе! Сега ги няма. Интересно къде са сега?
Започнали са да евакуират хората от Припят на третия ден от аварията. На ТРЕТИЯ! Дотогава никой не е дал адекватна информация и не са взети никакви предпазни мерки. Горбачов каза в интервю, че главният експерт по въпросите на атомната енергетика му заявил, че реакторът в Чернобил е не по-опасен от самовар, поставен в центъра на Червения площад...А нивата на радиация в района на централата са били 600 пъти над нормалното.
Колкото до въпроса за или против този тип добив на енергия, мога да кажа само, че би било хубаво да се открие начин, който да има същата ефективност, но не и тази рискованост. Нямам претенции от коя страна.
цитирайКолкото до въпроса за или против този тип добив на енергия, мога да кажа само, че би било хубаво да се открие начин, който да има същата ефективност, но не и тази рискованост. Нямам претенции от коя страна.
28.
анонимен -
Дарси, аз съм съвременник на събитията и първомайската манифестация беше една от
27.04.2012 12:47
27.04.2012 12:47
darcy написа:
Започнали са да евакуират хората от Припят на третия ден от аварията. На ТРЕТИЯ! Дотогава никой не е дал адекватна информация и не са взети никакви предпазни мерки. Горбачов каза в интервю, че главният експерт по въпросите на атомната енергетика му заявил, че реакторът в Чернобил е не по-опасен от самовар, поставен в центъра на Червения площад...А нивата на радиация в района на централата са били 600 пъти над нормалното.
Колкото до въпроса за или против този тип добив на енергия, мога да кажа само, че би било хубаво да се открие начин, който да има същата ефективност, но не и тази рискованост. Нямам претенции от коя страна.
Колкото до въпроса за или против този тип добив на енергия, мога да кажа само, че би било хубаво да се открие начин, който да има същата ефективност, но не и тази рискованост. Нямам претенции от коя страна.
малкото, от която не можах да се измъкна. Валя ме Оня дъжд и само трите коняка във старата Варшава ни отърва от ... кой знае от какво.
Поразгледай клиповете от Чернобил и обърни внимание на 2 момента. Снимките на стопеното ядро на реактора от въздуха. В рамките на 72 часа, всички от екипажа са били поразени от лъчева болест. Втория момент е използването на войници без предпазни облекла за антирадиационна защита, които носеха чувалите с пясък на ръце. Не знам и няма данни, колко от тях са оживели. Но съветите по принцип не са пестили човешки животи.
Още един любопитен факт за Чернобилската АЕЦ. Хората, които са работили в нея, не са били много наясно със спецификата на функциониране на реакторите, защото в ония години всички тия неща са били... ПОЗНАХТЕ!!! - ВОЕННА ТАЙНА.
Мисля, че коментарите са излишни.
цитирайМисля, че коментарите са излишни.
Напълно подкрепям да НЕ СЕ ПРАВИ АЕЦ Белене! Тези, които протестират с/у прекратяването на този меко казано безумен проект явно не виждат какво се случва по света и гледат нещата толкова на дребно. Около 3000-те жители на град Белене излезли на протест с/у решението на правителството... Лудост било казват, Енергетиката ни загива казват, работни места щели да се отворят ако има АЕЦ казват.. комунягите допълнително наливат масло в огъня.. Някакъв дядо с плам се пенеше как сега нямало да има работа заради това.. Че той кой си мисли, че ще вземат на работа - него ли? Това е един изключително капиталоемък и трудоемък проект с множество различни, вариращи и пораждащи съмнение мнения за неговата възвръщаемост във времето. Та не виждат ли какво става по света - държави масово прекратяват поетапно тази архаична технология. Просто й мина времето - има далеч, далеч по-безопасни и пак толкова ефективни от към производителност. Трябва да се даде път на новите технологии.
цитирай
31.
sistemite -
от sistemite : на 34 и 36 - катана : Прав си ! Въпреки, че темата на Алекс е друга, но...
27.04.2012 15:52
27.04.2012 15:52
В "достоверно- объркани" информации (пресни) се подават числа 200 милиарда ЕВРО - един път, като приходи - друг път като печалби. И двете са "ала - бала", тъй като тук става въпрос за пропуснати "загуба" която държавата би понесла, ако не се гради Белене ИЛИ пропусната "полза" за държавата в следващ период на проектна експлоатация от 60 ГОДИНИ. За печалба е ТОТАЛНА глупост. Сметнато е вече и колкото и да е на "ангро" (на едро) , че това ще е точно число, ако през всичките тези 60 години - ежечасно електроенергията е със ЦЕНА = 299 ЕВРО (хайде, кажи го 300) на 1 мегаВАТчас. И е правилно да се говори за цена - по себестойност, тъй като прогнозната ПАЗАРНА цена за тези 60 години, може да се освидетелствува единствено от нашите внуци, когато станат дядовци (пожелавам им не 60, а 100 години -между другото). Така, че ако 1 МЕГАватчас = 1000 КИЛОватчаса , то 1 КИЛОватчас ще е равен = 30 евроЦЕНТА, което ще рече "грубо", че е = ~ 60 стотинки (български, при това). Грешката в сметките - за 200 - та милиарда е 300 % (трикратна), спрямо сегашна цена. Ако бяха изчислили и получили не 200, а около 75 - 85 да им се "назори" човек да им повярва, ама.....
А, за това че Турция ще строи ? Е, ще строи разбира се - защо да не строи. Има възможности, вързали са си гащите, водят относително-самостоятелна политика, а при Нас и трите тези неща са "реципрочни".
цитирайА, за това че Турция ще строи ? Е, ще строи разбира се - защо да не строи. Има възможности, вързали са си гащите, водят относително-самостоятелна политика, а при Нас и трите тези неща са "реципрочни".
32.
sistemite -
от sistemite : колеги, Кой ни е виновен на Нас ? Отговарям си - Ние -кой, друг ?
27.04.2012 16:41
27.04.2012 16:41
Влизаме в ЕС, условие - спираме Козлодуй (част). Защо ? Не може да се модернизира и да се удължи експлоатационния срок ли ? Кой ги е "шушнал" в нечие ушенце - тези работи ? Разбира се, че са необходими доказателства, но се наблюдават "странни" (поне това чета в стари новини) съвпадения, така да се каже - стечение на обстоятелства. Простите хорица, като мен не ги знаят, но компания "стари" другари сигурно ги знаят и няма да ги кажат, а ще хвърлят вината - до дупка на сега управляващите, че видите ли Те са "гробокопач" на родната ни АТОМНА енергетика - защото се отказват от проект, който не е по силите Ни. Защо не Ни е по силите - си знаем Ние, знаем си хала. Има ли "топли"
съмнения : кой е бил юристконсулт ( по договорите) на министър Беров и ще затваряме, а пък стартираме втора атомна с консултации от "Париба" и какви пари е получила същата банка. Защо : "Трансперънси интернешънъл" развява байрака за конфликт на интереси с някои мераци за членство в БОРД на банка ? Десен проект ли ? Много са май - мераклиите, избранниците - прецакващи вота на избирателите си, сменяйки партиите и прегръщайки идеи за нови "ДЕСНИ" проекти. Десни ли ? Кой го казва ?
цитирайсъмнения : кой е бил юристконсулт ( по договорите) на министър Беров и ще затваряме, а пък стартираме втора атомна с консултации от "Париба" и какви пари е получила същата банка. Защо : "Трансперънси интернешънъл" развява байрака за конфликт на интереси с някои мераци за членство в БОРД на банка ? Десен проект ли ? Много са май - мераклиите, избранниците - прецакващи вота на избирателите си, сменяйки партиите и прегръщайки идеи за нови "ДЕСНИ" проекти. Десни ли ? Кой го казва ?
Алееекс, олигофренче мило. Аварията в Чернобил стана заради задаване на завишени параметри по време на теста от началника по партийна линия. Не от неизправност в реакторите. Не че са били прави изродите дето криеха информация, ама прави разлика между надеждна техника и тъпи нареждания. Има разлика, вереай. Ей, ама същия си като Митю Кризата, ама с обратен знак.
цитирай
34.
анонимен -
Твоето писание значи ли, че аварията в Чернобил не е станала?
27.04.2012 17:36
27.04.2012 17:36
kaizer написа:
Алееекс, олигофренче мило. Аварията в Чернобил стана заради задаване на завишени параметри по време на теста от началника по партийна линия. Не от неизправност в реакторите. Не че са били прави изродите дето криеха информация, ама прави разлика между надеждна техника и тъпи нареждания. Има разлика, вереай. Ей, ама същия си като Митю Кризата, ама с обратен знак.
Пример, Фукушима. При проектирането са приложили чиста статистика, че плитко земетресение от 9-та степен е малко вероятно да се случи и че цунами с такавамощ също е с малка вероятност. Центалата е издържала на девятката, но не е устояла на тройното съчетание , плитко и мощно земетресение и цунами.
На Русия трябва само да и продаваме, ама от тях нищо не трябва да купуваме:)
Колкото до АЕЦ "Белене" то е като да сложиш на Москвич двигател от Мустанг. Става за хвалене, но ще си дал пари колкото за една нова кола, а пък ходовата част на Москвича не се нуждае от толкова мощност, защото няма какво да я прави!
цитирайКолкото до АЕЦ "Белене" то е като да сложиш на Москвич двигател от Мустанг. Става за хвалене, но ще си дал пари колкото за една нова кола, а пък ходовата част на Москвича не се нуждае от толкова мощност, защото няма какво да я прави!
Алекс, ще отбележиш ли "деня" на Хирушива и Нагазаки?
Засягаш в постинга си въпрос на който няма еднозначен отговор. Дори и премиерът на Япония толкова години след Чернобил бе поставен пред дилемата: цялата истина или да санира нещата . Избра второто в началото на бедствието.
След Чернобил в къщи избухнаха сериозни пререкания/а това бе рядкост/ между нашите. Причината беше, че Чернобил бе използван от войската за учение "след ядрен" удар. Минаха определени дни на консерви, дезактивирана бе техниката/измита/, филтрирана водата и прооче действия. Когато майка ми разбира вдигна скандал на баща ми, че поне в къщи не е казал. Отговорът му:)
Практически не можеш да се предпазиш от последствията. Не можеш да изчистиш водата, от там тревата, от там млякото, месото... Ето когато сега се разчу в паниката си хората правят необмислени и утежняващи неща. Пият йод, а това е противопоказно. Пият минерална вода , а по принцип в нея има допестими дози радиация, но получила допълнително ренгени, тази вода става по заразена от обикновенната. Развиват се фобии и подобни хора търсят непрестанно лекари, изследвания, а те минават през ренген, през проверки с йод и прооче. Ние просто прочистихме военновременните си запаси/консерви и мин вода/ и ще ги заменим с нови. Вече с усилена радиация...
Та драги алекс практиките са две в подобни случаи. При заболяване с летален изход англоезичните общо взето ти казват веднага жестокия изход. Европейските медици когато няма изход и смисъл от борба ти спестяват до колкото могат нещата. Никой не може да каже кое е правилно или не. В края на краищата решава лекаря, а за бедствията от типа на Чернобил овластените. В края на краищата никой не е доказал, а и няма как последствията от Чернобил, най малкото защото продължителността на човешкия живот определено се е увеличила във всички страни вкл и тези-пряко засегнати от взрива. Няма никакво сериозно нарастване на някои заболявания които статистически да бъдат хванати. Колкото до АЕЦ. Радиоктивността на "Орлов мост" многократно надвишава тази около Козлодуй. Това показват замерванията. Десетилетия се ползва атом енергия и имаме стотици реактори вероятно. Имаме два сериозни инцидента Чернобил-резултат на човешка грешка и сега Япония при която имаме наслагване на събития Самолетите никога няма да могат да достигнат/и слава логи/ жертвите на автомобилите, а реакторите /и пак слава богу/ жертвите от самолетите. Какво да правим...В пещерите?
цитирайЗасягаш в постинга си въпрос на който няма еднозначен отговор. Дори и премиерът на Япония толкова години след Чернобил бе поставен пред дилемата: цялата истина или да санира нещата . Избра второто в началото на бедствието.
След Чернобил в къщи избухнаха сериозни пререкания/а това бе рядкост/ между нашите. Причината беше, че Чернобил бе използван от войската за учение "след ядрен" удар. Минаха определени дни на консерви, дезактивирана бе техниката/измита/, филтрирана водата и прооче действия. Когато майка ми разбира вдигна скандал на баща ми, че поне в къщи не е казал. Отговорът му:)
Практически не можеш да се предпазиш от последствията. Не можеш да изчистиш водата, от там тревата, от там млякото, месото... Ето когато сега се разчу в паниката си хората правят необмислени и утежняващи неща. Пият йод, а това е противопоказно. Пият минерална вода , а по принцип в нея има допестими дози радиация, но получила допълнително ренгени, тази вода става по заразена от обикновенната. Развиват се фобии и подобни хора търсят непрестанно лекари, изследвания, а те минават през ренген, през проверки с йод и прооче. Ние просто прочистихме военновременните си запаси/консерви и мин вода/ и ще ги заменим с нови. Вече с усилена радиация...
Та драги алекс практиките са две в подобни случаи. При заболяване с летален изход англоезичните общо взето ти казват веднага жестокия изход. Европейските медици когато няма изход и смисъл от борба ти спестяват до колкото могат нещата. Никой не може да каже кое е правилно или не. В края на краищата решава лекаря, а за бедствията от типа на Чернобил овластените. В края на краищата никой не е доказал, а и няма как последствията от Чернобил, най малкото защото продължителността на човешкия живот определено се е увеличила във всички страни вкл и тези-пряко засегнати от взрива. Няма никакво сериозно нарастване на някои заболявания които статистически да бъдат хванати. Колкото до АЕЦ. Радиоктивността на "Орлов мост" многократно надвишава тази около Козлодуй. Това показват замерванията. Десетилетия се ползва атом енергия и имаме стотици реактори вероятно. Имаме два сериозни инцидента Чернобил-резултат на човешка грешка и сега Япония при която имаме наслагване на събития Самолетите никога няма да могат да достигнат/и слава логи/ жертвите на автомобилите, а реакторите /и пак слава богу/ жертвите от самолетите. Какво да правим...В пещерите?
37.
анонимен -
Като всеки, който се стреми да бъде спец по атомни централи и атомен боклук, ще вметна
28.04.2012 09:30
28.04.2012 09:30
че радиационния фон но Орлов мост може да е по-висок, но не съм чувал на Орлов мост да се навъртат изотопи с хилядагодишен период на полуразпадане.
И сега да попитам здравите леви сили. Простичко питане.
Скриването на информацията за Чернобил и невзимането на предпазни мерки, престъпление ли е или не?
цитирайИ сега да попитам здравите леви сили. Простичко питане.
Скриването на информацията за Чернобил и невзимането на предпазни мерки, престъпление ли е или не?
от цялото ти изложение разбрах едно - това, че не уведомиха народеца и ЧЕ ГО ИЗКАРАХА ДА МАРШИРУВА ПОД РАДИОАКТИВНИЯ ДЪЖД е нищо.
супер!
винаги съм вярвал в "здравия" разум на левите сили!
Забележи - никъде не коментирам защо е станала аварията - катастрофи стават от всякакви неща.
Но да не уведомиш електората и да го извадиш на манифестация под (доказано) радиоактивен дъжд е връх на тъпотията, простотията и липсата на мисъл.
Какво им пречеше, другарю Венци, да не вадят децата?
Ще ти кажа какво - просташката им същност!
То и заради това дават фира де - ей сега като Гоце спретне комплот на Сергея и работата отече :)
цитирайсупер!
винаги съм вярвал в "здравия" разум на левите сили!
Забележи - никъде не коментирам защо е станала аварията - катастрофи стават от всякакви неща.
Но да не уведомиш електората и да го извадиш на манифестация под (доказано) радиоактивен дъжд е връх на тъпотията, простотията и липсата на мисъл.
Какво им пречеше, другарю Венци, да не вадят децата?
Ще ти кажа какво - просташката им същност!
То и заради това дават фира де - ей сега като Гоце спретне комплот на Сергея и работата отече :)
alexalexalex написа:
от цялото ти изложение разбрах едно - това, че не уведомиха народеца и ЧЕ ГО ИЗКАРАХА ДА МАРШИРУВА ПОД РАДИОАКТИВНИЯ ДЪЖД е нищо.
супер!
винаги съм вярвал в "здравия" разум на левите сили!
Забележи - никъде не коментирам защо е станала аварията - катастрофи стават от всякакви неща.
Но да не уведомиш електората и да го извадиш на манифестация под (доказано) радиоактивен дъжд е връх на тъпотията, простотията и липсата на мисъл.
Какво им пречеше, другарю Венци, да не вадят децата?
Ще ти кажа какво - просташката им същност!
То и заради това дават фира де - ей сега като Гоце спретне комплот на Сергея и работата отече :)
супер!
винаги съм вярвал в "здравия" разум на левите сили!
Забележи - никъде не коментирам защо е станала аварията - катастрофи стават от всякакви неща.
Но да не уведомиш електората и да го извадиш на манифестация под (доказано) радиоактивен дъжд е връх на тъпотията, простотията и липсата на мисъл.
Какво им пречеше, другарю Венци, да не вадят децата?
Ще ти кажа какво - просташката им същност!
То и заради това дават фира де - ей сега като Гоце спретне комплот на Сергея и работата отече :)
Не знам кой е прав. Нали се сещаш, че ако Катана е минал за двадесетина минути пред мавзолея, то онези на които е ръкомахал са стояли горе с часове. Само не ми казвай, че не ги е валяло дъжд защото ще се расмея. Определено не са били с кислородни бутилки:) Ще ти споделя и нещо друго. Точно на първи май бяхме в провинцията/селото на съпругата ми/ с добър познат-син на к-т чл на Политбюро. Ядохме си салати и пресен лук от двора. Впрочем там и разбрах за Чернобил от него. Повярвай ми като на "фазан", а и син на военен, че практически няма разлика в това дали ще си ял марули на първи май или пил мляко след няколко дни или хапнал салам или сирене след месец. Да не говорим за водата която ще пиеш , въздухът който ще дишаш.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.