Постинг
15.03.2014 12:56 -
А аз оставам в ЕС и НАТО
Понеже гледам, че половината блог напуска ЕС и НАТО , та да си кажа, че аз оставам.
Не заради друго, ама трябва да има равновесие.
И да си кажа, че искам да пътувам свободно и да съм "бял" човек.
Разбирам и бившите офицери ( като колегата Кушел), които са се клели във вярност на социалистическата република и Варшавския договор и не искат НАТО и ЕС. Няма лошо, затова е плуразима - да има повече мнения.
Защото липсата на много мнения си е жив комунизъм и член 1 на онази конституция.
А баш това, признавам си, не ме кефи.
Моля , ако някой реши да коментира да бъде конструктивно. Опорни точки не са интересни , честна дума :)
п.с. Мило бе!
Не заради друго, ама трябва да има равновесие.
И да си кажа, че искам да пътувам свободно и да съм "бял" човек.
Разбирам и бившите офицери ( като колегата Кушел), които са се клели във вярност на социалистическата република и Варшавския договор и не искат НАТО и ЕС. Няма лошо, затова е плуразима - да има повече мнения.
Защото липсата на много мнения си е жив комунизъм и член 1 на онази конституция.
А баш това, признавам си, не ме кефи.
Моля , ако някой реши да коментира да бъде конструктивно. Опорни точки не са интересни , честна дума :)
п.с. Мило бе!
1.
анонимен -
Остани бе, колега Алекс, като не те е ...
15.03.2014 13:33
15.03.2014 13:33
Остани бе, колега Алекс, като не те е срам да те яха чичо Сам.
Чакам, чакам, но няма други мераклии да благоденстват под нежното крило на Америка.
цитирайЧакам, чакам, но няма други мераклии да благоденстват под нежното крило на Америка.
форца НАТО!
признавам си не ме кефят сихоте-алинските ви бизнес-реклами.
ако ги гледа, Дерсу Узала не би се навил и на безлихвен кредит.
да земеш да уволниш колхозника дето ги е поръчал и одобрил...
хм, милото...
цитирайпризнавам си не ме кефят сихоте-алинските ви бизнес-реклами.
ако ги гледа, Дерсу Узала не би се навил и на безлихвен кредит.
да земеш да уволниш колхозника дето ги е поръчал и одобрил...
хм, милото...
Споко, и ние сме много :)
цитирайОнази институция съм я напуснал преди 5-6 години.
Съгласен съм, че рекламата е идиотска, ама на - тях ги кефи.
Не можеш да угодиш на всички, не ли?
Колегата Кушел е против НАТО и иска да коли американци, аз не харесвам СССР-то и Путин, ама не искам да коля никого... :)
Хората са различни, свиквай с това :)
цитирайСъгласен съм, че рекламата е идиотска, ама на - тях ги кефи.
Не можеш да угодиш на всички, не ли?
Колегата Кушел е против НАТО и иска да коли американци, аз не харесвам СССР-то и Путин, ама не искам да коля никого... :)
Хората са различни, свиквай с това :)
alexalexalex - Спокойно. Република България си е член на НАТО и ЕС. И на мен може някой работи да не ми харесват, но добре, че е така. Представи си в сегашната ситуация да не сме. Не е добра представа... А това, че колегата kushel напуска не го вземай на сериозно. Човека си чеши езика, просто го е яд на неговата партия, че докара държавата до сегашното дередже, но го е срам да си признае...
Ицко
цитирайИцко
6.
анонимен -
Динков, не говори от мое име, неп...
15.03.2014 20:53
15.03.2014 20:53
Динков, не говори от мое име, неприлично е, а и ти преиграваш като много културен човек. "Моята партия"...коя е тя? Аз намам партии. Винаги съм бил единак.
Не сете много вече, колега Алекс. Един файтон хора останахте. Дори в парламента ви няма. Страхотен конфуз, да не кажа ужасен резил. :)
цитирайНе сете много вече, колега Алекс. Един файтон хора останахте. Дори в парламента ви няма. Страхотен конфуз, да не кажа ужасен резил. :)
Да ме извинява дедо Кушел,но никога,ама НИКОГА не искам да се връща руската телевизия петък вечер,вестниците пълни с новини за Кремиковци и петилетните планове...Не искам да ме стрижат заради дългата коса и да ме гони народната милиция заради купен на черно касетофон HITACHI. И накрая: Не искам никога,ама НИКОГА да зная,че в обедната почивка партийния Секретар ебе в кабинета си поредната труженичка на Социалистическия труд !
Дядо Куш,както те наричат,иди си почивай в мир,защото твоето време е безвъзвратно умряло !
цитирайДядо Куш,както те наричат,иди си почивай в мир,защото твоето време е безвъзвратно умряло !
8.
анонимен -
Колега, Алекс, викай милото да пише ...
15.03.2014 21:55
15.03.2014 21:55
Колега, Алекс, викай милото да пише коментари, че ме заболяха пръстите, а искам да те изкарам на първа, за да видя кои ще оставате в НАТО. Ей тъй за науката статистика само.
цитирайНе беше руската,а СЪВЕТСКАТА телевизия, а руската телевизия и руското кино,съвсем не са само тези филми ,които тогава Партията пускаше в петък вечер. Сега всичко е отворено, ако поназнайвате руски, можете спокойно да погледнете ,за какво става дума.Не е само Холивуд.
Останалото са си нашенски партенки, които са били приумица,на НАШЕНСКИТЕ партийци. Както и сега, така и тогава, раболепието и нагаждачеството ,са били на едно от първите места–за да се харесаме...нали! Без някой да го е искал в такива съотношения. НИЕ сме си виновни.
А иначе по темата– защо си мисли нашенеца,че НЕЩОТО,като е излъскано и блеси,лъщи и заслепява, е злато!!! Ми не е бе хора, не е!!! Пиринч е,и то ,не от най доброкачествения...но му правят голема реклама...и това подвежда.
цитирайОстаналото са си нашенски партенки, които са били приумица,на НАШЕНСКИТЕ партийци. Както и сега, така и тогава, раболепието и нагаждачеството ,са били на едно от първите места–за да се харесаме...нали! Без някой да го е искал в такива съотношения. НИЕ сме си виновни.
А иначе по темата– защо си мисли нашенеца,че НЕЩОТО,като е излъскано и блеси,лъщи и заслепява, е злато!!! Ми не е бе хора, не е!!! Пиринч е,и то ,не от най доброкачествения...но му правят голема реклама...и това подвежда.
пред окончателното разграбване и ликвидиране на държавата от готованци с грамотноста и скрупулите на Пушел, който е убеден, че "няма българче, което да не знае поне 3 езика". След обезсмислянето на думите и пораженията от подобен таван на грамотността, жизнено важното ни членство в ЕС и НАТО става очевидно за всеки неизкушен да прави капитал или да служи на култивирането на неграмотността и глупостта у нас.
цитирайНЕ САМО ТИ - ЦЯЛ ОСТ ЕВРОПА ОСТАВА, с изключение на червения бг кому онанист.
И остава защото навсякъде другаде ЕС донесе повече и по-добро на всички без българите... защо ли?!
Защото
1. След 1990г. никой червен не бе съден, червените пари не преминаха в държавата, а с тях бе създадена квазиикономика! Фалшивия фундамент, извратеното „стопанство и пазар”, мутренската среда са непреодолими и господстващи. Техните последствия дават и ще дават „плод” поколения подред!
2. Манталитета на бгработника (не всичкия – има чудесни млади и не само млади качествени професионалисти) да скатава, спи, краде и ПИЕ на работното място. Манталитета на бгработодателя (не всичкия – има съобразителни и коректни шефове) да плаща малко и със закъснение. Тези „две воли” са деструктивни, непродуктивни и традиционни!
3. Външните фактори – те са едва на трето или последно място за мен. Планове, общества, конспирации, велики сили и сие може да има и може би има, но те са след българина и неговите вини (не обикновения българин, който е ЖЕРТВА, а „необикновения” посткомунист - дивкапиталист или въобще изцеждащ своя народ. За проблемите на българина не е виновен баварския селянин, винаря в Бургундия и Шампан, лондонския финансист, австрийския коцертмайстер или друг нейде. До момента България получава повече пари, отколкото внася в ЕС (не съм му фен)! Сред външните ликвидатори на България пиша първо Россия и нейното лоби тук, след това турското, американското и европейското мисля въобще е последно – като влияние и вина!
Проблемите на България са на ПЪРВО МЯСТО тук – сред нейните предатели, печалбари, лъжетърговци или олигарси. За тези, които пишат срещу Европейския съюз и САЩ – защо децата ви бягат там, а не в Сибир, Куба и Корея?! Колко българи живеят в Щатите и кълнейки САЩ, заклевате ли българските си наследници?!
Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!
Имате бгкръчми и ресторанти десетки (със сайтове) в „германия”, едно хубаво рекордно хоро си спретвате на стадион в Берлин, имате си бгучилища в Лондон, имате си ден на България в Чикаго и читалища също, в Испания и села с мнозинство в населението бгемигранти... Чужденците имат ли тук това и ако го имаха как вие бгнационалистите бихте писали против тях?!
ДЪРЖАВА В КОЯТО КОМУНИСТИТЕ НЕ БЯХА СМАЗАНИ, А БЕШЕ СЪЗДАДЕН ИКОНОМИЧЕСКИ МОДЕЛ ЗАМИСЛЕН ОТ ТЯХ, ДЪРЖАВА В КОЯТО МУТРИ И ДЕБЕЛИ ВРАТОВЕ БЯХА ГЕРОИ НА ПРЕХОДА (подобие само в Россия и никъде другаде), ДЪРЖАВА В КОЯТО МАНТАЛИТЕТА ДА МАЧКАШ РАБОТНИКА И ДА РАБОТИШ НЕУСТАВНО Е ПРАКТИКА...
ТАКАВА ДЪРЖАВА НЯМА ОПРАВЯНЕ!
ВСЯКАКВИ НАДЕЖДИ, МИСЛИ И ФАНТАЗИИ ЗА БЪДЕЩЕ, ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО СА АБСУРДНИ, НАИВНИ И ИДИОТСКИ – БЕЗУМНИ! Цената ще бъде платена и тя се плаща не от днес, дай Бог да не е смъртта на цяла една нация (уж невъзможно, но дали?!).
Държава не се оправя и не се поправя с протести, палежи, дори с мечтите на някои да убива виновници. Бесилото, народния гняв, камъните в прозорците не създават утре работно място, не произвеждат хляб, нито печатат с вълшебна пръчка (разб. преса) пари...
Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро е глупак!
цитирайИ остава защото навсякъде другаде ЕС донесе повече и по-добро на всички без българите... защо ли?!
Защото
1. След 1990г. никой червен не бе съден, червените пари не преминаха в държавата, а с тях бе създадена квазиикономика! Фалшивия фундамент, извратеното „стопанство и пазар”, мутренската среда са непреодолими и господстващи. Техните последствия дават и ще дават „плод” поколения подред!
2. Манталитета на бгработника (не всичкия – има чудесни млади и не само млади качествени професионалисти) да скатава, спи, краде и ПИЕ на работното място. Манталитета на бгработодателя (не всичкия – има съобразителни и коректни шефове) да плаща малко и със закъснение. Тези „две воли” са деструктивни, непродуктивни и традиционни!
3. Външните фактори – те са едва на трето или последно място за мен. Планове, общества, конспирации, велики сили и сие може да има и може би има, но те са след българина и неговите вини (не обикновения българин, който е ЖЕРТВА, а „необикновения” посткомунист - дивкапиталист или въобще изцеждащ своя народ. За проблемите на българина не е виновен баварския селянин, винаря в Бургундия и Шампан, лондонския финансист, австрийския коцертмайстер или друг нейде. До момента България получава повече пари, отколкото внася в ЕС (не съм му фен)! Сред външните ликвидатори на България пиша първо Россия и нейното лоби тук, след това турското, американското и европейското мисля въобще е последно – като влияние и вина!
Проблемите на България са на ПЪРВО МЯСТО тук – сред нейните предатели, печалбари, лъжетърговци или олигарси. За тези, които пишат срещу Европейския съюз и САЩ – защо децата ви бягат там, а не в Сибир, Куба и Корея?! Колко българи живеят в Щатите и кълнейки САЩ, заклевате ли българските си наследници?!
Когато пишете анти западна Европа и Америка, сещате ли се какво имате вие – там?!
Имате бгкръчми и ресторанти десетки (със сайтове) в „германия”, едно хубаво рекордно хоро си спретвате на стадион в Берлин, имате си бгучилища в Лондон, имате си ден на България в Чикаго и читалища също, в Испания и села с мнозинство в населението бгемигранти... Чужденците имат ли тук това и ако го имаха как вие бгнационалистите бихте писали против тях?!
ДЪРЖАВА В КОЯТО КОМУНИСТИТЕ НЕ БЯХА СМАЗАНИ, А БЕШЕ СЪЗДАДЕН ИКОНОМИЧЕСКИ МОДЕЛ ЗАМИСЛЕН ОТ ТЯХ, ДЪРЖАВА В КОЯТО МУТРИ И ДЕБЕЛИ ВРАТОВЕ БЯХА ГЕРОИ НА ПРЕХОДА (подобие само в Россия и никъде другаде), ДЪРЖАВА В КОЯТО МАНТАЛИТЕТА ДА МАЧКАШ РАБОТНИКА И ДА РАБОТИШ НЕУСТАВНО Е ПРАКТИКА...
ТАКАВА ДЪРЖАВА НЯМА ОПРАВЯНЕ!
ВСЯКАКВИ НАДЕЖДИ, МИСЛИ И ФАНТАЗИИ ЗА БЪДЕЩЕ, ПРОМЯНА КЪМ ДОБРО СА АБСУРДНИ, НАИВНИ И ИДИОТСКИ – БЕЗУМНИ! Цената ще бъде платена и тя се плаща не от днес, дай Бог да не е смъртта на цяла една нация (уж невъзможно, но дали?!).
Държава не се оправя и не се поправя с протести, палежи, дори с мечтите на някои да убива виновници. Бесилото, народния гняв, камъните в прозорците не създават утре работно място, не произвеждат хляб, нито печатат с вълшебна пръчка (разб. преса) пари...
Всеки, който си въобразява и се надява да има добро и по-добро е глупак!
Мислят си че ги мразим, тяхна воля, от вчера съм пуснал призив да ги изпратим, достойно!
цитирай
13.
анонимен -
Дори съветската телевизия беше ...
16.03.2014 08:08
16.03.2014 08:08
Дори съветската телевизия беше по-смислена от днешнити нескончаеми буламачи. Но вие седерунгелите сте всеядни свинчуги и не държите особено на качеството.
Съжалявам, колега Алекс, но компанията ти е просто отчайваща. Последните седерунгелски издихания в сайта. Хайде, дерзайте. Стигат ти толкова коментари. Вече си на първа.
цитирайСъжалявам, колега Алекс, но компанията ти е просто отчайваща. Последните седерунгелски издихания в сайта. Хайде, дерзайте. Стигат ти толкова коментари. Вече си на първа.
Да ти кажа честно, хич не ми дреме дали сме повече (в блога). За мое огромно съжаление в момента тук се вихрят обикновени тролове и откровено болни хора :)
Тук-там пробива по нещо читаво. Ама мъка, мъка...
За щастие даже БСП знае, че без ЕС ще е лошо, така че...
цитирайТук-там пробива по нещо читаво. Ама мъка, мъка...
За щастие даже БСП знае, че без ЕС ще е лошо, така че...
Много обичам, когато се използват глупави метафори :)
Моля, поне с мен не спори на тема руско и съветско :) Имам претенция в тази област.
Това, че обичам Бродски, Ерофеев , Набоков и т.н. не ме прави фен на Путин, не ли?
цитирайМоля, поне с мен не спори на тема руско и съветско :) Имам претенция в тази област.
Това, че обичам Бродски, Ерофеев , Набоков и т.н. не ме прави фен на Путин, не ли?
Прекалено си емоционален :)
цитирайПоне на мен идеята за омразата ми е странна. Не я разбирам и не искам.
Даже не искам да коля американци :) Това си е патент на колегата Кушел.
цитирайДаже не искам да коля американци :) Това си е патент на колегата Кушел.
червената армия, ама и аз оствам в НАТО. П...ка му лелина на Варшаваския договор! А оня пловдисвския комунист иска да го яха дядо Иван и да му го вкарва и изкарва, както си ще. Заеби го, тоя бунак!
цитирайalexalexalex написа:
Прекалено си емоционален :)
Кому онанистите са прекалено самотни секси ;)
Толкова е "просто"
Шп червено време примерно Белгия беше нива над БГ
Сега пак примерно Белгия е нива над БГ
Извод - кому онанизма не е по-гот, ЕС не е по-кофти
Част от българското е боклук
P.S.
кухел е ЖЕЛЕ... зен ;)
Разбирам ,че не си демократ!-сам признаваш ,че мнозинството не споделя мисленето ти.
Това е най малкото обвинение ,което може да ти се отправи .
цитирайТова е най малкото обвинение ,което може да ти се отправи .
alexalexalex написа:
Да ти кажа честно, хич не ми дреме дали сме повече (в блога). За мое огромно съжаление в момента тук се вихрят обикновени тролове и откровено болни хора :)
Тук-там пробива по нещо читаво. Ама мъка, мъка...
За щастие даже БСП знае, че без ЕС ще е лошо, така че...
Тук-там пробива по нещо читаво. Ама мъка, мъка...
За щастие даже БСП знае, че без ЕС ще е лошо, така че...
С тролове неможеш да се бориш.Разбери какво означава това понятие.
Но с европодайдупета може,те само писукат ,ама са пиленца от друга кокошка.
22.
anggpiskova -
И аз съм за ЕС и НАТО. В Русия да ходят такива като Кушел, хахаха.
16.03.2014 10:04
16.03.2014 10:04
Пускам коментара си на други места. С две думи -главната вина блогът да е в тоя си вид е, че в него има вманиачени типове, готови на всичко, за да стоят на първа. в момента такива са розата и мтачков - пуснали поредния копи пейст, тъй като сами не могат да измислят нищо, и като елемента олдфриймен, КОЙТО МИ ИЗТРЛИ КОМЕНТАРА, ЗАЩОТО е МУХЛЬО.
цитирайПреди две седмици научих нещо което ме шашна . Обменяхме късно по нощите/за мен/ платежни и други документи с колега от Нова зеландия. Та той ми каза, че Новозеландците направили постъпки да влезат в митническия съюз на Русия, Казахтан, Белорусия...Понеже беше при тях някакъв празник и колегата беше станал от маса помислих че се шегува. Все пак загложди ме казаното и пак попитах онзи ден. Тогава той ми обясни, че това наистина е така. Поляците купуват от тях голямо количество месо, набиват му полски печати и го продават на руснаците като полско./ По някаква спогодба Полша внася преференциално някои хранителни продукти/ Разбирайки това Новозеландците разбират и какво губят от подобен реекспорт. Правят дебат в парламента и решават да кандидатстват за съюза. А сега ми кажи Алекс как така цял свят се занимава с "Пуситата", какво рекъл някакъв маргинал на Майдана, а за такъв акт ни дума. Питай "милото" си. А питай я и нещо друго. Защо по времето когато Кушел, аз и много други сме се клели като офицери/кой като школник, кой кадрови/ за верност към народ и Соц държава товарни превози беше едно от най печелившите предприятия и изнасяхме катадневно композиции с месо и други храни, сега внасяме. Щтото приказката ми с колегата беше за агнешко Алекс. Та да може милото ти да хапне агънце за Великден.
И нещо друго за колегата. Той беше навремето комсомолски секретар в АПКто на Цалапица. Същото което възстана срещу ликвидаторите и хората му бяха помляни от полицията по заповед на таткото на Президента стоянов./таткото бе тогава областен управител/ Колегата /ветеринар / бе със счупена ръка на протеста , а и осъден условно и глобен сериозно като хулиган.
Та хулиганът сега е в ръководството на сериозен конгломерат с оборот над 200млн техни долара. /телешко и агнешко месо/ Цалапица общо взето опустя след ликвидаторите. Бабите и дядовците са постоянен обект на нападение от страна на циганите, но ако ходиш в Пловдив питай за къщата на фамилия Стоянови и виж каква охрана. Мило!?
цитирайИ нещо друго за колегата. Той беше навремето комсомолски секретар в АПКто на Цалапица. Същото което възстана срещу ликвидаторите и хората му бяха помляни от полицията по заповед на таткото на Президента стоянов./таткото бе тогава областен управител/ Колегата /ветеринар / бе със счупена ръка на протеста , а и осъден условно и глобен сериозно като хулиган.
Та хулиганът сега е в ръководството на сериозен конгломерат с оборот над 200млн техни долара. /телешко и агнешко месо/ Цалапица общо взето опустя след ликвидаторите. Бабите и дядовците са постоянен обект на нападение от страна на циганите, но ако ходиш в Пловдив питай за къщата на фамилия Стоянови и виж каква охрана. Мило!?
Ще се радвам кому онанистите даемигрират в
сибир
тундрата
китай (но и там капитализъм)
куба
венецуела
сев корея
беларус
Разбира се, това няма да стане и те ще си останат обясняващи се ревльовци тук (децата им сучение на запад, сметките им също)
Държавите на запад и ПРЕДИ И СЕГА живеят по-добре от тези на Изток - проблемане ев"строй" и прочие глупости
АЙДЕ У ЛЕВО
цитирайсибир
тундрата
китай (но и там капитализъм)
куба
венецуела
сев корея
беларус
Разбира се, това няма да стане и те ще си останат обясняващи се ревльовци тук (децата им сучение на запад, сметките им също)
Държавите на запад и ПРЕДИ И СЕГА живеят по-добре от тези на Изток - проблемане ев"строй" и прочие глупости
АЙДЕ У ЛЕВО
25.
mt45 -
Завиждаш, нали, фейк смотан!!
16.03.2014 10:31
16.03.2014 10:31
анонимен написа:
Пускам коментара си на други места. С две думи -главната вина блогът да е в тоя си вид е, че в него има вманиачени типове, готови на всичко, за да стоят на първа. в момента такива са розата и мтачков - пуснали поредния копи пейст, тъй като сами не могат да измислят нищо, и като елемента олдфриймен, КОЙТО МИ ИЗТРЛИ КОМЕНТАРА, ЗАЩОТО е МУХЛЬО.
Завиждаш, нали, фейк смотан!
Аз, Марин Тачков, съм най-популярният блогър!!!!! Погледни колко са ме включили в Любими блогове. Погледни колко съм обичан и уважаван. Аз съм гордостта на блог.бг.А ти си никой.
За да правиш качествен фейк е необходимо нещо повече от празно пространство между ушите...:-)
Съжалявам, нивото ти е като на Розко, скучен си...
цитирайСъжалявам, нивото ти е като на Розко, скучен си...
От ЕС не мърдам, за нищо на света!
Обичам си ваканциите във Виена. Тази пролет - в Рим.Кефи ме да пия уикендното кафе в Букурещ, както и да ползвам румънски авиолинии. Голяма част от плановете, мечтите и намеренията ми са свързани с ЕС.
НАТО - не ме интересува особено, все ми е тая дали сме там или не.
Поздрави, Алекс.
Милото да е край теб!:):):):):)
цитирайОбичам си ваканциите във Виена. Тази пролет - в Рим.Кефи ме да пия уикендното кафе в Букурещ, както и да ползвам румънски авиолинии. Голяма част от плановете, мечтите и намеренията ми са свързани с ЕС.
НАТО - не ме интересува особено, все ми е тая дали сме там или не.
Поздрави, Алекс.
Милото да е край теб!:):):):):)
Оставам в ЕС и НАТО! Защото там има много повече работа и много по добре платена. Защото там има работа и за висококвалифицирани, при това много, много добре платена. Ако искам и ми отърва (ама надали) мога да работя и в Русия. Защото пазарът на агнешкото (а и всичко друго) в ЕС е много по-голям, при това не се плаща никакво мито. И много по-платежоспособен, ама много. А че не произвеждаме достатъчно, за да сме добре не е виновен ЕС. Виновни са всички точки, като започнеш от първа, цитирани от германтайгър. Те фалираха соца, а след това искат пак за него. Ами ето ви соц сега в България на живо. Вземаме заеми и ядем на корем (почти). Пак докато фалираме. Е, и аз искам така. Друг да произвежда благата, да плаща заемите, а аз да ги вземам (консумирам).
А това, че някой щял да те яха - какво да значи това? Че имаме възможност всички да работим "цар"?! Всеки от нас се подчинява на някакви правила. Само че някои правила са бели , а други - диви, ама много диви "правила". Май някои искат съвсем да няма правила за тях - и заемите да не се връщат, само да се взимат.
А сега за белите правила - в Германия ако си безработен ти плащат даже квартирата, да не говорим, че обезщетенията стигат не само за обилна храна, а за всичко - във всеки случай, много повече от някои заплати в бг. Ама ние не искаме това, искаме си "нашата" фирма да няма конкуренция - не само в България, но и от чужбина - защитено със закон, и беззаконие ако може. Какво друго хубаво има извън ЕС - не виждам такова !!!
цитирайА това, че някой щял да те яха - какво да значи това? Че имаме възможност всички да работим "цар"?! Всеки от нас се подчинява на някакви правила. Само че някои правила са бели , а други - диви, ама много диви "правила". Май някои искат съвсем да няма правила за тях - и заемите да не се връщат, само да се взимат.
А сега за белите правила - в Германия ако си безработен ти плащат даже квартирата, да не говорим, че обезщетенията стигат не само за обилна храна, а за всичко - във всеки случай, много повече от някои заплати в бг. Ама ние не искаме това, искаме си "нашата" фирма да няма конкуренция - не само в България, но и от чужбина - защитено със закон, и беззаконие ако може. Какво друго хубаво има извън ЕС - не виждам такова !!!
Нямам нищо против цивилизовани взаимоотношения с Русия, Беларус и т.н. в сферата на икономиката и културата. Тъй като често се коментира колко добре сме си живеели "преди 1989-та при комунизма, под крилото на Русия" - мнение, което не споделям, но да допуснем, че е вярно - искам да кажа, че през изминалите 25 години, ако бяхме 16-та (или 15, 14, 13...) република сателит на Русия, във всеки един момент от този 25-годишен период щяхме да живеем доста по-зле отколкото реално ни се случи. Защо ли? Причините са много и не могат да бъдат изброени тук, защото са тема за книга, но предполагам поне част от коментиращите ги знаят или могат да се досетят. :) Ако се опитаме да бъдем обективни, а не емоционални, може би имаме доста по-голям шанс да открием кое би било добро за нас за в бъдеще.
цитирайДали сме живели добре или не при комунизма, няма значение- той няма да се върне, защото се разпадна сам. Не виждам кой отново би повярвал в него.
Възможна е обаче появата на нов тип диктатура в Европа. Почти навсякъде хората все повече и повече се отказват от свободата си, готови са да повярват в нечия харизма. Особено пък в Източния блок все още чакаме някой да ни инструктира по по-сериозните въпроси. Вижте какво представляват партиите ни- 1 лидер и десетки хиляди негови роби. издигат се хората, които не искат да мислят (нямат критично отношение). Робската ни психика си е в нас, и Европа не може да помогне, защото, както отбелязах, там хората също са вплетени в един процес на "зомбификация".
Европа отдавна е залязла, това, което следва, е появата на нови идеологии, които ще доведат до нови войни. Просто този вакуум трябва да се запълни с нещо.
цитирайВъзможна е обаче появата на нов тип диктатура в Европа. Почти навсякъде хората все повече и повече се отказват от свободата си, готови са да повярват в нечия харизма. Особено пък в Източния блок все още чакаме някой да ни инструктира по по-сериозните въпроси. Вижте какво представляват партиите ни- 1 лидер и десетки хиляди негови роби. издигат се хората, които не искат да мислят (нямат критично отношение). Робската ни психика си е в нас, и Европа не може да помогне, защото, както отбелязах, там хората също са вплетени в един процес на "зомбификация".
Европа отдавна е залязла, това, което следва, е появата на нови идеологии, които ще доведат до нови войни. Просто този вакуум трябва да се запълни с нещо.
Интересно, аз не съм демократ, защото имам мнение и давам на всеки да каже своето, дори когато сме на различни позиции :)
Ех, мили леви "демократи" , за които Партията е права, даже когато съгреши.
цитирайЕх, мили леви "демократи" , за които Партията е права, даже когато съгреши.
Няма лошо да се бърка желаниятонс действителността, но финалът винаги е различен :)
Викаш- новозеландските другари масово канят Путин да ги освободи от гнета на капиталистите, тъй ли?
Размиваше ме, честна дума. Я, моля те, дай линк към новозеландски сайт (поне английски чета), че да се ограмотя за тази новост :)
И уж медиите на Пеевски и мама (все ваши хора), пък на, не са ни ъпдейтнали още. Пиши на Станишев да ги нахока още на Боровец, че това на нищо не прилича :)
цитирайВикаш- новозеландските другари масово канят Путин да ги освободи от гнета на капиталистите, тъй ли?
Размиваше ме, честна дума. Я, моля те, дай линк към новозеландски сайт (поне английски чета), че да се ограмотя за тази новост :)
И уж медиите на Пеевски и мама (все ваши хора), пък на, не са ни ъпдейтнали още. Пиши на Станишев да ги нахока още на Боровец, че това на нищо не прилича :)
Ужас, да ти кажа. Поне 13 човека искат ЕС и НАТО . Това н нищо не прилича!
Здравите сили да напишат опорна точка как сме платени от Сорос , ндам :)
цитирайЗдравите сили да напишат опорна точка как сме платени от Сорос , ндам :)
alexalexalex написа:
Няма лошо да се бърка желаниятонс действителността, но финалът винаги е различен :)
Викаш- новозеландските другари масово канят Путин да ги освободи от гнета на капиталистите, тъй ли?
Размиваше ме, честна дума. Я, моля те, дай линк към новозеландски сайт (поне английски чета), че да се ограмотя за тази новост :)
И уж медиите на Пеевски и мама (все ваши хора), пък на, не са ни ъпдейтнали още. Пиши на Станишев да ги нахока още на Боровец, че това на нищо не прилича :)
Викаш- новозеландските другари масово канят Путин да ги освободи от гнета на капиталистите, тъй ли?
Размиваше ме, честна дума. Я, моля те, дай линк към новозеландски сайт (поне английски чета), че да се ограмотя за тази новост :)
И уж медиите на Пеевски и мама (все ваши хора), пък на, не са ни ъпдейтнали още. Пиши на Станишев да ги нахока още на Боровец, че това на нищо не прилича :)
Не, четеш. Написах ти , че колега ми го е казал. Аз самият не повярвах отначало и мислех, че ме будалка нещо. После отново го питах и той ми обясни подробно как и защо е станало. Може би ще ти се стори пак много смешно, но например Сорос там е персона нон грата . Това не е толкова важно. Кажи защо батко ти Венци работи за клиент който в момента внася сериозни количества месо от там, а преди смешната ни соц държавица изнасяше сериозни количества. Е това питай "милото"
Тези които четете на английски, да сте прочели нещо за референдум във Венеция? Щото говорят, че там имало подобен като Кримския. Сигурно лъжат комунетата, но и никъде нищо не пише. Може би не пишат защото е още по незаконен от Кримския:)
ще се опитам да удолетворя желанието ти. По другата седмица пак се очертават безсънни нощи и ще се опитам да поискам някакъв линк. На мен също ми е интересно.
И нещо друго
Преразпределение на брутния продукт около 65%. Прогресивен данък достигащ 70%. Безплатно образование/и висше/ , медицина. Спонсорирани почивки особено за децата. Сериозен процент държавна собственост в икономиката.
цитирайИ нещо друго
Преразпределение на брутния продукт около 65%. Прогресивен данък достигащ 70%. Безплатно образование/и висше/ , медицина. Спонсорирани почивки особено за децата. Сериозен процент държавна собственост в икономиката.
Преразпределят, няма лошо. Никога не е имало комунизъм и могат да преразпределят - и средна класа имат (не по партийна линия), и пенсионните им фондове са си там...
С нетърпение очаквам линковете, честно.
П.с. А аз съм ЗА референдумите. Стига да не се правят под дулата на съветската армия :) кеф ти Венеция, кеф ти Шотландия. Фен съм отвсякъде, така че ... Твоята партия не иска референдум в момента, ако се сещаш :)
цитирайС нетърпение очаквам линковете, честно.
П.с. А аз съм ЗА референдумите. Стига да не се правят под дулата на съветската армия :) кеф ти Венеция, кеф ти Шотландия. Фен съм отвсякъде, така че ... Твоята партия не иска референдум в момента, ако се сещаш :)
Новозеландците изглежда го правят добре.
И знаеш ли защо?
На първо място, манталитета им не е ориенталски (български, руски, турски) !
На първо място трябва да го променим, да се научим да мислим, да се научим, че трябват правила, и че те трябва да се спазват.
И като се научим да мислим, да спрем да копираме сляпо, защото вече ще можем да пречеценим кое става и кое не. В момента много от нас не могат май нищо да преценят, не визирам теб, и затова им го набиват колкото може. Ама им го набиват "нашите" де, не чуждите !
цитирайИ знаеш ли защо?
На първо място, манталитета им не е ориенталски (български, руски, турски) !
На първо място трябва да го променим, да се научим да мислим, да се научим, че трябват правила, и че те трябва да се спазват.
И като се научим да мислим, да спрем да копираме сляпо, защото вече ще можем да пречеценим кое става и кое не. В момента много от нас не могат май нищо да преценят, не визирам теб, и затова им го набиват колкото може. Ама им го набиват "нашите" де, не чуждите !
Кога рИвнахте че ядете картоф от Франция, Полша, и друга Зап. Европа и Оня,„Тиквоча“ ви прати да си ги садите, още повече рИвахте!
За Ягнетата, пак рИвахте!
Алооу амсалацитИ , от къв праз са признатате на приказките на Тиквата, щото сте чоглави ли?
Таман СерБей ва усвобуди ут Тиквоча и полищейщината на Цвинокио, вий сте пак нидоволни, и на Путин-а са тургате, ей голями парчаклий сте ба!
цитирайЗа Ягнетата, пак рИвахте!
Алооу амсалацитИ , от къв праз са признатате на приказките на Тиквата, щото сте чоглави ли?
Таман СерБей ва усвобуди ут Тиквоча и полищейщината на Цвинокио, вий сте пак нидоволни, и на Путин-а са тургате, ей голями парчаклий сте ба!
learningtogether написа:
Новозеландците изглежда го правят добре.
И знаеш ли защо?
На първо място, манталитета им не е ориенталски (български, руски, турски) !
На първо място трябва да го променим, да се научим да мислим, да се научим, че трябват правила, и че те трябва да се спазват.
И като се научим да мислим, да спрем да копираме сляпо, защото вече ще можем да пречеценим кое става и кое не. В момента много от нас не могат май нищо да преценят, не визирам теб, и затова им го набиват колкото може. Ама им го набиват "нашите" де, не чуждите !
И знаеш ли защо?
На първо място, манталитета им не е ориенталски (български, руски, турски) !
На първо място трябва да го променим, да се научим да мислим, да се научим, че трябват правила, и че те трябва да се спазват.
И като се научим да мислим, да спрем да копираме сляпо, защото вече ще можем да пречеценим кое става и кое не. В момента много от нас не могат май нищо да преценят, не визирам теб, и затова им го набиват колкото може. Ама им го набиват "нашите" де, не чуждите !
,Не е въпросът в системата, а в това кака и какво се прави. Преди доста години имах си приказката с водещ политик тогава/ Лилов/. На мен ми бе чудно, и глупаво как откриват топлата вода наново по време на дебатите за конституция.
Ето ние сме социална държава и република. Казах му, че подобни нам като територия и население държави са Австрия и Финландия/ Да си кажа за Н Зеландия тогава почти не съм се интересувал, а тя като структура е много близка била/ Те са и републики, и социални държави. Взичаме им конституцията, НПК, ГПК , фискална политика и копираме всичко това. След това прилагаме строго.
Почна да ми говори за специфика, за нюанси и други глупости. Държавата се изтегли тотално , а ние нямахме съпротивителните сили /в соца ни дондуркаха/ да се противопоставим на мошеници и негодници. Разделиха ни, насъскаха ни ни обраха. Поне да бяха кадърни, та да запазят награбеното, а то го разпиляха.
Питам го алекс няколко пъти:- Защо купуваме храни вместо да изнасяме? Той ми говори абстрактни неща-под какво дуло бил референдума.
Никакво дуло не е необходимо на Източна Украйна да произведе приблизително същия вот който ще се случи днес в Крим.
Интересно вотовете /а те са много/ под американско дуло по демократични ли са?
Колкото до референдума в Б-я. Аз съм против допитвания за които се искат специфични знания. За или против АЕЦ,електронно гласуване... Против съм задълж гласуване , още повече с ваучери. Оти ручахме жабетата:)
Това защо купуваме храна, а не изнасяме е тема за отделен постинг. Дълъг и навярно нееднозначен. Само ще вметна, че без робския труд на ученици, студенти и войници по времето на соца пак щяхме да внасяме.
Ако намеря време - ще напиша.
А по другото - нямам спомен Косово да е станало щат на САЩ. Никак нямам. И за Албания не се закачиха :)
Интересно - да питат бабите за Белене е ОК , а да питат всички за гласуването е лошо, недемократично и въобще.
Да питат де - таман ще се види какво мислят хората. За Белене се видя - не искат :) не ме оборвай, че са искали, защото повечето били ЗА. Тези " повечето" нямаха и 10% от имащите право на глас :)
цитирайАко намеря време - ще напиша.
А по другото - нямам спомен Косово да е станало щат на САЩ. Никак нямам. И за Албания не се закачиха :)
Интересно - да питат бабите за Белене е ОК , а да питат всички за гласуването е лошо, недемократично и въобще.
Да питат де - таман ще се види какво мислят хората. За Белене се видя - не искат :) не ме оборвай, че са искали, защото повечето били ЗА. Тези " повечето" нямаха и 10% от имащите право на глас :)
vencivaleri1951 написа:
ще се опитам да удолетворя желанието ти. По другата седмица пак се очертават безсънни нощи и ще се опитам да поискам някакъв линк. На мен също ми е интересно.
И нещо друго
Преразпределение на брутния продукт около 65%. Прогресивен данък достигащ 70%. Безплатно образование/и висше/ , медицина. Спонсорирани почивки особено за децата. Сериозен процент държавна собственост в икономиката.
И нещо друго
Преразпределение на брутния продукт около 65%. Прогресивен данък достигащ 70%. Безплатно образование/и висше/ , медицина. Спонсорирани почивки особено за децата. Сериозен процент държавна собственост в икономиката.
И аз чакам линка.
Защото, ако ти кажа сега, че колкото пъти си ме убеждавал в нещо и отначало ти се връзвах, докато не схванах, че всяка новина при теб е като вица за объркването на компютрите с компотите, които не били изнесени, а внесени защото .... и т.н до безкрайност, ще си помислиш, че Сорос ми го е казал. Не, бе, не ми го е казал той. Сам го забелязах, защото се вижда лесно. Стига човек да не помисли обстоятелствените подробности твърденията ти за доказателства на автентичността им. Има едни мургави сънародници, те също са доста добри в подобни увертюри.
Затова, че се разпилява съм съгласен, ама за повечето други - не толкоз!
Проблема за мен най вече е в това, че не можем да дораснем за година-две до разбирането, че трябва и как точно да има контрол от народа - над политиците.
(В разграден двор, когато няма контрол, всеки граби колкото може.)
После вече ще започнат да се подреждат нещата едно по едно.
цитирайПроблема за мен най вече е в това, че не можем да дораснем за година-две до разбирането, че трябва и как точно да има контрол от народа - над политиците.
(В разграден двор, когато няма контрол, всеки граби колкото може.)
После вече ще започнат да се подреждат нещата едно по едно.
На всички ,които искат да са в нато трябва да им съобщя ,че те ще си останат с това си желание докато са живи То е също като желанието на бедния да стане богат Остава си един блян.
А нато е у нас и то безплатно за САЩ.
цитирайА нато е у нас и то безплатно за САЩ.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.